-
Переговорна процедура
-
КЕП
Послуги з організації гарячого харчування учнів в шкільних їдальнях
539 952.00
UAH без ПДВ
Номер:
28f67a16ba304904bf0ea2aa8b41eca9
Ідентифікатор договору:
UA-2021-07-29-007277-b-a1
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
×
-
Код ЄДРПОУ:
41469223
-
Контактна особа:
Мирошниченко Ірина Петрівна 380967220730,0967220730 gor_osvita@ukr.net
-
Адреса:
11714, Україна, Житомирська область, смт. Городниця, Заводська, 8
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Постачальник:
ФОП Лавренюк Микола Олександрович
×
-
Код ЄДРПОУ:
3521206675
-
Контактна особа:
ФОП Лавренюк Микола Олександрович +3809644590 1974petroviz@gmail.com
-
Адреса:
11700, Україна, Житомирська область, Новоград-Волинський, Потапова 24/2
Класифікатор ДК 021:2015:
55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору:
201
Дата підписання:
10.08.2021 00:00
Період дії договору:
10.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору:
539 952.00 UAH без ПДВ
Оплачено:
539 952.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору:
У зв'язку з неможливістю Постачальника надавати кейтерингові послуги з організації гарячого харчування дітей передбачених договором,керуючись ч 1 ст.652 Цивільного Кодексу України Сторони дійшли згоди розірвати Договір №201 від 10.08.2021р.Залишок невикористаних коштів до цього договору становить 280538 грн.00коп.(двісті вісімдесят тисяч п'ятсот тридцять вісім гор.00коп.
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів в шкільних їдальнях
Кількість
1 послуга
Період постачання
до 27.12.2021
Місце постачання
Відповідно до документації
Внесені зміни
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
5795356d71cf47ed84804dcded623c0c
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Пункт 3.1. Розділу III «Ціна договору» викласти в новій редакції:
3.1. Ціна цього Договору становить 539 952 грн.00коп.(п’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві грн.00коп.) без ПДВ в тому числі в межах кошторисних призначень на 2021 рік в сумі 289 260 грн. 00 коп..(двісті вісімдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят грн..00коп.) в без ПДВ
Номер додаткової угоди:
1
Дата внесення змін до договору:
17.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано
- Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер:
f594f0486ed84638b0c40e7ed7ffd6a1
Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
Опис змін, що внесені до істотних умов договору:
Про прийняття рішення щодо виправлення технічної(механічної) помилки за ДК 021:2015: 55520000-1-Кейтерингові послуги,номер закупівлі на веб-порталі Уовноваженого органу :UA-2021-07-29-007277-b.Керуючись Положенням про уповноважену особу,що затверджене наказом відділу освіти Городницької селищної ради від 02.08.2021р.,наказ №182-о та листом Мінекономрозвитку від 01.12.2015року №3302-09/40086-08 щодо виправлення технічних (механічних) помилок допущених при висвітленні в PROZORO оголошення, було не вірно вказано Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків),тип днів,а саме: вказано банківські, а потрібно календарні.
Вирішила:
-У зв’язку з допущенням технічних(механічних)помилок,а саме в закупівлі за ДК 021:2015: 55520000-1-Кейтерингові послуги,номер закупівлі на веб-порталі Уовноваженого органу :UA-2021-07-29-007277-b, виправити протоколом тип днів на календарні дні.
-розмістити даний протокол в PROZORO.
Номер додаткової угоди:
14
Дата внесення змін до договору:
20.08.2021 00:00
Статус:
Опубліковано