• Переговорна процедура
  • КЕП

Послуги з організації гарячого харчування учнів в шкільних їдальнях

539 952.00 UAH без ПДВ
Номер: 28f67a16ba304904bf0ea2aa8b41eca9
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-29-007277-b-a1
Замовник: ВІДДІЛ ОСВІТИ ГОРОДНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ НОВОГРАД-ВОЛИНСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Постачальник: ФОП Лавренюк Микола Олександрович
Класифікатор ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послугиАналіз за цим CPV
Номер договору: 201
Дата підписання: 10.08.2021 00:00
Період дії договору: 10.08.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 539 952.00 UAH без ПДВ
Оплачено: 539 952.00 UAH без ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з неможливістю Постачальника надавати кейтерингові послуги з організації гарячого харчування дітей передбачених договором,керуючись ч 1 ст.652 Цивільного Кодексу України Сторони дійшли згоди розірвати Договір №201 від 10.08.2021р.Залишок невикористаних коштів до цього договору становить 280538 грн.00коп.(двісті вісімдесят тисяч п'ятсот тридцять вісім гор.00коп.

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Послуги з організації гарячого харчування учнів в шкільних їдальнях
Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги
Кількість 1 послуга
Період постачання до 27.12.2021
Місце постачання Відповідно до документації

Внесені зміни

    Номер: 5795356d71cf47ed84804dcded623c0c
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Пункт 3.1. Розділу III «Ціна договору» викласти в новій редакції: 3.1. Ціна цього Договору становить 539 952 грн.00коп.(п’ятсот тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят дві грн.00коп.) без ПДВ в тому числі в межах кошторисних призначень на 2021 рік в сумі 289 260 грн. 00 коп..(двісті вісімдесят дев’ять тисяч двісті шістдесят грн..00коп.) в без ПДВ
    Номер додаткової угоди: 1
    Дата внесення змін до договору: 17.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpeg
ДУ Харчування.jpeg
p7s
sign.p7s
    Номер: f594f0486ed84638b0c40e7ed7ffd6a1
    Випадки внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною п'ятою статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі":
    • Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
    Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Про прийняття рішення щодо виправлення технічної(механічної) помилки за ДК 021:2015: 55520000-1-Кейтерингові послуги,номер закупівлі на веб-порталі Уовноваженого органу :UA-2021-07-29-007277-b.Керуючись Положенням про уповноважену особу,що затверджене наказом відділу освіти Городницької селищної ради від 02.08.2021р.,наказ №182-о та листом Мінекономрозвитку від 01.12.2015року №3302-09/40086-08 щодо виправлення технічних (механічних) помилок допущених при висвітленні в PROZORO оголошення, було не вірно вказано Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків),тип днів,а саме: вказано банківські, а потрібно календарні. Вирішила: -У зв’язку з допущенням технічних(механічних)помилок,а саме в закупівлі за ДК 021:2015: 55520000-1-Кейтерингові послуги,номер закупівлі на веб-порталі Уовноваженого органу :UA-2021-07-29-007277-b, виправити протоколом тип днів на календарні дні. -розмістити даний протокол в PROZORO.
    Номер додаткової угоди: 14
    Дата внесення змін до договору: 20.08.2021 00:00
    Статус:
    Опубліковано
jpg
1 001.jpg
p7s
sign.p7s