• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари

Завершена

146 089.08 UAH з ПДВ
Номер: dec5c47f83d44dea8ba186eead81e419
Внутрішній номер закупівлі: 10826068
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-07-22-004337-c   
Замовник: Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
Контактна особа: Цитович Костянтин Миколайович 380442348302 kyivgenplan@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товариАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Умова застосування: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування умови застосування: 12.05.2021 замовником ініційовано закупівлю №UA-2021-05-12-010566-b на придбання Канцелярських товарів. Код 30192700-8 за ДК 021:2015 (CPV) шляхом проведення відкритих торгів (повний доступний бюджет закупівлі 150 000,00 грн. з ПДВ). 28.05.2021 зазначена закупівля відмінена в зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. 28.05.2021 замовником ініційовано повторну закупівлю №UA-2021-05-28-006185-b на придбання Канцелярських товарів. Код 30192700-8 за ДК 021:2015 (CPV) шляхом проведення відкритих торгів (повний доступний бюджет закупівлі 150 000,00 грн. з ПДВ). 14.06.2021 зазначена закупівля відмінена в зв’язку з поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій. Відповідно до п. 1) ч. 2 ст. 40 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право застосувати переговорну процедуру у разі, якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи зазначене, замовником проведено попередні консультації з постачальниками. Листом від 19.07.2021 ТОВ «АСТРА СБ» підтвердило можливість постачання канцтоварів відповідно до асортименту, кількості, технічних та якісних характеристик, що були визначені замовником у тендерній документації закупівель №UA-2021-05-12-010566-b та № UA-2021-05-28-006185-b (з урахуванням пропонованих згідно з ч. 4 ст. 23 Закону еквівалентів окремих товарних позицій) та на визначених тендерною документацією умовах постачання. Додані до листа ТОВ «АСТРА СБ» документи підтверджують відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону.
Очікувана вартість: 146 089.08 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик, 32 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСТРА СБ»

Оскарження: 22.07.2021 17:00 - 02.08.2021 00:00
Ціна пропозиції 146 089.08 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
22.07.2021 17:00
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: ff9405105ce14bbdb8735937a7e5fe51
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-22-004337-c-a1
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСТРА СБ»
Номер договору: 21/05
Сума договору: 146 089.08 UAH з ПДВ
Сума договору: 121 740.90 UAH без ПДВ
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 03.08.2021 16:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір Канцтовари.pdf
p7s
sign.p7s
p7s
sign.p7s