• Переговорна процедура
  • КЕП

Канцелярські товари

146 089.08 UAH з ПДВ
Номер: ff9405105ce14bbdb8735937a7e5fe51
Ідентифікатор договору: UA-2021-07-22-004337-c-a1
Замовник: Комунальна організація виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Інститут Генерального плану м. Києва»
Постачальник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСТРА СБ»
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Номер договору: 21/05
Дата підписання: 03.08.2021 16:00
Період дії договору: до 31.12.2021 00:00
Сума договору: 146 089.08 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 348.18 UAH)
Оплачено: 145 854.12 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 24 309.02 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30192700-8 Канцелярські товари
Кількість 1 лот
Період постачання до 31.12.2021
Місце постачання 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Хрещатик, 32 На карті