• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари

Папір офісний А4.80г/м2 500арк/пач; Папка-файл пластикова А4+ 30 мк глянсова на 11 отворів 100шт/уп; Зошит 60 арк. формат А5; Книга записна А4, 96 арк. клiтинка тверд; Скрепки нікельовані 28мм, 100шт; Папір для нотаток 90*90мм*900арк., білий; Блок для нотаток 76х76мм, 100арк., асорті; Папка-швидкозшивач А4 з пружинним механізмом; Зошит тверд. обклад. А5/96л.на пруж.; Блок паперу для фліпчарту 20арк.64*90см,; Блок паперу для фліпчарту 20арк.64*90см, клітка; Олівець графітовий з гумкою НВ; Папір офсетний SCP 170 г/м2 А4 (250) П; Папір офсетний SCP 170 г/м2 А3 (250л);Папір офсетний 60*84см 170г/м2 (250л); Папір офісний Maestro Standard 80г/м2, 500арк/пач.; Ручка гелева 0,5 мм.; Маркер, 1-5мм клиноподібний, набір з 4-х кол.; Набір паперу кольорового А4, 14аркушів, 7кол., двостор.; Папка-швидкозшивач картонний 0,35; Папка картонна на зав'язку 35мм (260г/м2); Папка-реєстратор А4, 50мм, 70мм; Біндери 51мм (12шт) ; Олівці кольорові 18 кольорів; Фломастери 7790/12 ТП, Набір 12шт; Акварель мед.н/сух. 12кол. без пензлика; Пензлики (набір 6шт.); Скоби №23/13, 1000шт; Коректор-ручка 8мл

Завершена

29 491.02 UAH з ПДВ
Номер: 08924edd487c4140998578e49c63543e
Внутрішній номер закупівлі: 10347828
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-15-002125-a   
Замовник: КУ "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Рідні" Львівської міської ради
Контактна особа: Вовк Володимир Тарасович +380975805079 vovkv10@gmail.com
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 29 491.02 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 29 найменувань
Період постачання до 30.08.2021
Місце постачання 79035, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Зелена, 204б, приміщення 137 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Ціна пропозиції 29 491.02 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
15.06.2021 14:54
Документи 1
Скарги 0

Контракти

Номер: 3ef46b81223249539f101590b37d304a
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-15-002125-a-b1
Постачальник: ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "РЕАБІЛІТАЦІЙНО-КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОРІЄНТИР" ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ "ФОНД РЕАБІЛІТАЦІЇ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ"
Номер договору: 64
Сума договору: 29 491.02 UAH з ПДВ
Сума договору: 24 575.85 UAH без ПДВ
Період дії договору: 15.06.2021 00:00 - 31.12.2021 23:59
Дата підписання: 15.06.2021 00:00
Статус:
Підписаний
p7s
sign.p7s