-
Закупівля без використання електронної системи
-
КЕП
Канцелярські товари
Оголошено тендер
29 491.02
UAH
Номер:
c096f1b1d9914142bdd422bd3d1acce9
Ідентифікатор плану:
UA-P-2021-06-15-007204-b
Тип процедури:
Закупівля без використання електронної системи
Закупівельник:
КУ "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Рідні" Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43893150
-
Адреса:
79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, 204б, приміщення 137
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Замовник:
КУ "Центр соціальної підтримки дітей та сімей "Рідні" Львівської міської ради
×
-
Код ЄДРПОУ:
43893150
-
Адреса:
79035, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, 204б, приміщення 137
-
Категорія:
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Очікувана вартість:
29 491.02 UAH
Конкретна назва предмету закупівлі:
Канцелярські товари
Примітки:
Папір офісний А4.80г/м2 500арк/пач; Папка-файл пластикова А4+ 30 мк глянсова на 11 отворів 100шт/уп; Зошит 60 арк. формат А5; Книга записна А4, 96 арк. клiтинка тверд; Скрепки нікельовані 28мм, 100шт; Папір для нотаток 90*90мм*900арк., білий; Блок для нотаток 76х76мм, 100арк., асорті; Папка-швидкозшивач А4 з пружинним механізмом; Зошит тверд. обклад. А5/96л.на пруж.; Блок паперу для фліпчарту 20арк.64*90см,; Блок паперу для фліпчарту 20арк.64*90см, клітка; Олівець графітовий з гумкою НВ; Папір офсетний SCP 170 г/м2 А4 (250) П; Папір офсетний SCP 170 г/м2 А3 (250л);Папір офсетний 60*84см 170г/м2 (250л); Папір офісний Maestro Standard 80г/м2, 500арк/пач.; Ручка гелева 0,5 мм.; Маркер, 1-5мм клиноподібний, набір з 4-х кол.; Набір паперу кольорового А4, 14аркушів, 7кол., двостор.; Папка-швидкозшивач картонний 0,35; Папка картонна на зав'язку 35мм (260г/м2); Папка-реєстратор А4, 50мм, 70мм; Біндери 51мм (12шт) ; Олівці кольорові 18 кольорів; Фломастери 7790/12 ТП, Набір 12шт; Акварель мед.н/сух. 12кол. без пензлика; Пензлики (набір 6шт.); Скоби №23/13, 1000шт; Коректор-ручка 8мл
Річний план закупівлі на:
2021
Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі:
Червень 2021
Класифікатор ДК 021:2015:
30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
КЕКВ:
2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар
Дата опублікування:
15.06.2021 12:59
Документи
Номенклатура
Назва
Кількість
Період постачання
Канцелярські товари
Кількість
29 найменувань
Період постачання
(не задано)
Джерела фінансування
Джерело
Опис
Сума
ДжерелоМісцевий бюджет
Опис
Сума29 491.02 UAH