• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП
  • Без аукціону

Канцелярські товари, ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

5 найменувань товару: файли глянцеві, книги канцелярські (тверда обкладенка), книги канцелярські ( м'яка обкладенка), ручка кулькова (неавтоматична), стрічка клейкова канц.(18мм) . Всього 254 одиниці.

Завершена

8 000.00 UAH з ПДВ
Номер: fe633cf8a2cf42ddb9ecbc1e63469bb9
Внутрішній номер закупівлі: 10229682
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-06-08-000826-c   
Замовник: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактна особа: Назаренко Жанна 380674514008 g-nazarenko@ukr.net
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Вид предмету закупівлі: Товари
Очікувана вартість: 8 000.00 UAH з ПДВ
Умови оплати:
поставка товару - 100%

Тендерна документація

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари, ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 254 одиниця
Період постачання до 11.06.2021
Місце постачання 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16 На карті

Результати торгів

Учасник
Ціна пропозиції
Результати кваліфікації
Док-ти
Скарги
ТОВ "ЕКОПРОМ-СІСТЕМ"
Ціна пропозиції 7 193.04 UAH з ПДВ
Результати кваліфікації
Переможець
08.06.2021 10:11
Документи 2
Скарги 0

Контракти

Номер: 555c8cd51baf4e42b9c827c50703e545
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-08-000826-c-c1
Постачальник: ТОВ "ЕКОПРОМ-СІСТЕМ"
Номер договору: 11
Сума договору: 7 193.04 UAH з ПДВ
Сума договору: 5 994.20 UAH без ПДВ
Період дії договору: 04.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Дата підписання: 04.06.2021 00:00
Статус:
Виконаний
pdf
Договір №11 04.06.2021.pdf
p7s
sign.p7s