• Закупівля без використання електронної системи
  • КЕП

Канцелярські товари, ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"

Договір підписаний обома сторонами. Договір діє з моменту підписання до 31.12.2021 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.

7 193.04 UAH з ПДВ
Номер: 555c8cd51baf4e42b9c827c50703e545
Ідентифікатор договору: UA-2021-06-08-000826-c-c1
Замовник: Управління (Центр) надання адміністративних послуг Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Постачальник: ТОВ "ЕКОПРОМ-СІСТЕМ"
Класифікатор ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різнеАналіз за цим CPV
Опис: Договір підписаний обома сторонами. Договір діє з моменту підписання до 31.12.2021 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань.
Номер договору: 11
Дата підписання: 04.06.2021 00:00
Період дії договору: 04.06.2021 00:00 - 31.12.2021 00:00
Сума договору: 7 193.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 198.84 UAH)
Оплачено: 7 193.04 UAH з ПДВ (в тому числі ПДВ 1 198.84 UAH)

Документи

Номенклатура

Назва
Кількість
Період постачання
Місце постачання
Канцелярські товари, ДК 021:2015:30190000-7 "Офісне устаткування та приладдя різне"
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість 254 одиниця
Період постачання до 11.06.2021
Місце постачання 04205, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, буд.16 На карті