• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

мийні засоби

Код ДК 021:2015 39830000-9 – Продукція для чищення (мийні засоби) місце: м. Луцьк*. обсяг: 12 одиниць (найменувань)** Примітка: * місце поставки товарів зазначені у Додатку 3 ** обсяги надання товарів зазначені у Додатку 3. строк поставки: до 31.12.2017 р. Більш детально викладено в Тендерній документації.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 996 днів назад

882 064.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 28.05.2017 18:07 - 12.06.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо уточнення причин дискваліфікації.

Номер: a8068c7ea9d34c27a87b22f9646a9e24
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.b15
Назва: Вимога щодо уточнення причин дискваліфікації.
Вимога:
Керуючись правом наданим згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,ми як учасник закупівлі, вимагаємо розгорнутого пояснення причин дискваліфікації нашої пропозиції з чіткою, вмотивованою та законною аргументацією із посиланням на конкретні факти що призвели до дискваліфікації.Нагадуємо що відміна процедури - це не пояснення. Тож просьба надати відповідь по суті звернення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу претензію від 17.07.2017 на закупівлю ДК 021:2015 39830000-9 – Продукція для чищення (мийні засоби) щодо надання пояснень причин дискваліфікації Вашої пропозиції повідомляємо наступне. Відповідно до п. 5.2.1. Тендерної документації Тендерна пропозиція учасника повинна відповідати вимогам законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру, не пов’язаних із санкціями, зокрема: (a) Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII; (b) Рішення РНБО України від 28.04.2017 “Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”, введеного в дію Указом Президента України від 15.05.2017 № 133/2017; (c) Рішення РНБО України від 15.03.2017 “Про невідкладні додаткові заходи із протидії гібридним загрозам національній безпеці України”, введеного в дію Указом Президента України від 15.03.2017 № 62/2017; (d) Постанови Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 № 1147 “Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації” (e) Постанови Кабінету Міністрів України від 20.01.2016 № 28 “Про внесення змін до переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації”; (f) Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2015 № 1035 “Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію”; (g) Постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2017 № 99 “Про затвердження Порядку переміщення товарів до району або з району проведення антитерористичної операції”. Сертифікат якості наданий Вами у складі тендерної пропозиції, виданий виробником ВАТ «Кримський содовий завод», що не відповідає вимогам законодавчих і підзаконних нормативно-правових актів у сфері застосування санкцій та інших обмежувальних заходів економічного характеру, а також не зареєстрований (без дати та номеру). Згідно Міжнародного стандарту ГОСТ 5100-85 термін зберігання технічної кальцинованої соди марки Б - 6 міс.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо перегляду рішення щодо дискваліфікації.

Номер: 71e307a8534242b5825e1d97ff9775c4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.c13
Назва: Вимога щодо перегляду рішення щодо дискваліфікації.
Вимога:
Доброго дня! Шановний замовнику, на сайті уповноваженого органу по закупівлі( індетифікатор закупівлі №UA-2017-05-28-000011-c, Код ДК 021-2015 (CPV): «39830000-9 - Продукція для чищення» розміщена інформація про дискваліфікацію учасника ФОП Нікітіна А.С., а протокол про дискваліфікацію ФОП Нікітіна А.С. відсутній та не оприлюднений у системі електронних закупівель. Не бачачи причини відхилення пропозиції ФОП Нікітіна А.С., але маючи впевненість у відповідності пропозиції умовам тендерної документації та у відсутності причин для відміни закупівлі, прошу Вас переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіна А.С. керуючись принципами здійснення закупівель (згідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»): • добросовісна конкуренція серед учасників; • максимальна економія та ефективність; • відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; • недискримінація учасників; • об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; • запобігання корупційним діям і зловживанням. з повагою, ФОП Нікітін А.С.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: З технічних причин протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Нікітіна А.С. від 07.07.2017 №4 не завантажився на майданчику.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіна А.С. та вимога щодо надання розширеної інформації про відхилення пропозиції

Номер: d084bb0a1e214ee4ab415a7e1cdece6e
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.b14
Назва: Вимога щодо перегляду рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіна А.С. та вимога щодо надання розширеної інформації про відхилення пропозиції
Вимога:
Але якщо рішення щодо дискваліфікації ФОП Нікітіна А.С. лишається без змін, то протокол про дискваліфікацію учасника ФОП Нікітіна А.С. відсутній в системі електронних закупівель, тому не зрозуміло причину рішення про дискваліфікацію та на яких підставах відхилено пропозицію ФОП Нікітіна А.С. Відповідно частини 3 стаття 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII. (3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель) просимо відразу надати обґрунтовану, розширену та детальну відповідь стосовно рішення про дискваліфікацію ФОП Нікітіна А.С. У протоколі №5 засідання тендерного комітету щодо відміни торгів відсутній підпис члена тендерного комітету Куць О.П. згідно статті 11 частини 4 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Також згідно статті 30 частини 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. В системі електронних закупівель відсутнє вищезгадане повідомлення. Не зрозуміло чому протокол № 5 долучений до дискваліфікації ФОП Нікітіна А.С. На безпідставні звинувачення у підробленні документів Товариство з обмеженою відповідальністю «Інтер-Трейд-Сервіс» можемо Вас запевнити, що ФОП Нікітін А.С. не підробляв жодного з документів, який був поданий у Нашій пропозиції. Всі документи можна перевірити на їх автентичність згідно чинного законодавства та подзвонивши за номерами установ, які надавали ці документи. Для роз’яснення щодо використання диспансерів з пластику у навчальних та дитячих закладах надаємо Вам лист № 2784 від 17.07.2017р. у вкладені. З повагою та з надією на перегляд рішення та подальшу плідну співпрацю, ФОП Нікітін А.С.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: З технічних причин протокол відхилення тендерної пропозиції ФОП Нікітіна А.С. від 07.07.2017 №4 не завантажився на майданчику.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Надання додаткової інформації стосовно причин дискваліфікації

Номер: bb3f0eb05f0b4ae381c153594cea43c8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.b12
Назва: Надання додаткової інформації стосовно причин дискваліфікації
Вимога:
Добрий день! Просимо Вас надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ "Гренландія" умовам тендерної документації, зокрема, в яких саме поданих учасником документах щодо товару міситься недостовірна інформація, яка саме інформація є недостовірною і яким документом це підтверджується/встановлено, відповідно ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Перевіривши інформацію, що знаходиться у вільному доступі на офіційному сайті Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів серед Переліку висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Держпродспоживслужбою за квітень 2017 рік було виявлено наступне. У висновку від 20.04.2017 №602-123-20-1/11702 на мийні, чистильні засоби «Top Gear», наданому Вашою установою (ТОВ «Гренландія») де зазначена Сфера застосування та реалізації обєкта експертизи: продукція призначена для використання в якості сировини для приготування миючих засобів, для самостійного використання в якості миючих, чистильних засобів, призначена для побутового, професійного, промислового використання: в закладах освіти, закладах охорони здоров’я установ залізничного транспорту, метрополітені та інших комунальних закладах,оптово-роздрібна торгівля, додруковано слова «в дитячих закладах» та проставлено відбиток гербової печатки посередині документу, що є порушенням.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо підробки листа Держспоживслужби

Номер: 9605d0986a2743079442f24d8f83a72b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.b11
Назва: Щодо підробки листа Держспоживслужби
Вимога:
Відсутність підробки листа Держспоживслужби ФОП Нікітіну А. С. від 08.06.17№4.1-09 21/4 дуже легко перевірити, передзвонивши за номером, вказаним на листі
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 10.07.2017 08:34
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Вимога
Є відповідь

Документи для інформації

Номер: e4f7042490d144d58f941e44c0fdf8b9
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.a4
Назва: Документи для інформації
Вимога:
Додатково надаю результати аналізу документів третьою особою ,яка незалежно помітила ознаки підробки. Дані документи надаються для додаткового інформування Замовника про порушення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2017 14:48
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо надання документів які свідчать ознаки підробки Учасників ТОВ «Альянс Новагруп», ФОП Нікітін Андрій Сергійович, ТОВ «Гренландія». Аналіз документів був зроблений незалежною організацією кримінальних експертів України (третіми особами). Документи надані для інформування як Замовника, так і Учасників про порушення

Номер: 8247832c37e242788e342005272082d5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.a7
Назва: Вимога щодо надання документів які свідчать ознаки підробки Учасників ТОВ «Альянс Новагруп», ФОП Нікітін Андрій Сергійович, ТОВ «Гренландія». Аналіз документів був зроблений незалежною організацією кримінальних експертів України (третіми особами). Документи надані для інформування як Замовника, так і Учасників про порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши усі нахабні та безпідставні звинувачення ТОВ «Альянс Новагруп», ФОП Нікітін Андрій Сергійович, ТОВ «Гренландія», надаємо вам документальне підтвердження дійсних та суттєвих порушень вищезгаданих Учасників відносно вимог Вашої документації. В цих документах які ми додатково додаємо на портал, за їх печатями та підписами ви зможете побачити всі порушення даних суб’єктів господарської діяльності і де дійсно в наявності є ознаки підробки суттєвих документів та торгівля товарами російського походження. А також, окремо, прохаємо Вас по можливості розтлумачити ФОП Нікітін Андрій Сергійович поняття «позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування в навчальних закладах». Позитивний висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи про дозвіл на застосування в навчальних закладах – це є висновок, який не заперечує використання засобу в побуті та торгівлі. Отримання яких небудь окремих дозволів, або ліцензій, або квотувань на використання товарів побутової хімії у навчальних закладах немає згідно чинного законодавства України. Тому у разі якщо у висновку немає ніяких заперечень щодо використання засобу в побуті та торгівлі, це охоплює усі галузі нашого побуту де може використовуватись даний товар. Саме тому він називається ПОБУТОВА хімія, тобто товар побутового призначення для всіх шарів користувачів. Прохання не плутати з поняттям «дезінфекційні засоби». Прохання уважно ознайомитись з документами інших учасників, які ми вам представили і які ви будете розглядати в найближчому майбутньому. Тому що порушень стільки, що на їх описання піде не менше неділі. Додатково додаємо листи від наших виробників та постачальників про представництво інтересів та листи, що продукція яку вони виробляють може застосовуватись в навчальних закладах, на підтвердження безпідставності обвинувачень вищезгаданих суб’єктів господарської діяльності.
Вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2017 14:46
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Вимога
Є відповідь

докази порушень

Номер: 75f50aa0a8154e6da45f01ea2b4d7d8c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.a3
Назва: докази порушень
Вимога:
Шановний Замовнику ,нам незрозуміла Ваша вперта позиція щодо вибору переможця ,який надав документацію що містить явні ознаки підробки та відповідно є недійсною. Відповідно якість товарів не відповідатиме вимогам тендерної документації .Хочемо нагадати Вам що Ви ,як розпорядник бюджетних коштів несете повну відповідальність , за їх використання ,зокрема і згідно чинного Кримінального кодексу. У цьому зверненні надаємо Вам у відкритому доступі копію повідомлення виробника щодо підробки документації Учасником-переможцем. Дане повідомлення у відкритому доступі буде використано як факт того що Ви ,розпорядник бюджетних коштів, були ознайомлені з порушеннями умов тендерної документації та на власний розсуд настояли на рішенні про визначення переможця. Тож беру чи до уваги вкладку до даного звернення ви тепер ПОІНФОРМОВАНІ згідно усіх положень закону про "Публічні закупівлі" щодо порушень умов тендерної документації Учасником -визначеним переможцем Вами і несете усю повноту відповідальності. Ми у свою чергу керуючись ЗУ "Про публічні закупівлі " , зокрема ст.18 діятимемо в рамках чинного законодавства надалі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2017 14:46
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Вимога
Є відповідь

Деталізації відхилення

Номер: 37e15e4fd3a14b9092956b7b1f30f04f
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.a10
Назва: Деталізації відхилення
Вимога:
Просьба до Замовника надати детальну інформацію щодо причини дискваліфікації нашої пропозиції ,зокрема твердження щодо невідповідності документів щодо якості та безпеки чинному законодавству. Просьба уточнити які саме документи не відповідають і яким саме вимогам законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вся інформація розміщена. Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2017 14:45
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Вимога
Є відповідь

Щодо перегляду/скасування рішення переможця

Номер: 04d02c42cab6444a80d9cf5ab956a4db
Ідентифікатор запиту: UA-2017-05-28-000011-c.c5
Назва: Щодо перегляду/скасування рішення переможця
Вимога:
Доброго дня! Нарешті з’явилась технічна можливість подати вимогу Замовнику. Текст вимоги і всі супроводжуючі документи у вкладенні. З метою забезпечення якнайшвидшого розгляду вимоги подаю ще цей самий пакет документів, маючи таку фізичну можливість, безпосередньо в Управління освіти Луцької міської ради, а також надсилаю копію на ел. адресу: osvita9Lutsk@gmail.com Прошу дати відповідь. З повагою та надією на розгляд.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 07.07.2017 14:42
Підтвердження вирішення: Відповідно до ч. 6 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі" у разі відхилення всіх тендерних пропозицій - торги відмінені