-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів)
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 тендерної документації, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Вид та умови надання тендерного забезпечення зазначені у п.2 розділу 3 тендерної документації.
Торги не відбулися
1 395 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 976.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 976.00 UAH
Період оскарження:
07.05.2021 11:22 - 19.05.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів)
Номер:
d23c81b257a94a9f867089fef35d62c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002209-b.c2
Назва:
Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів)
Скарга:
Оскарження рішення про визнання переможцем ТОВ "СПЕКТРУМ ПЕКІДЖІНГ"
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2.pdf.p7s 12.07.2021 17:07
- Скарга.PDF.p7s 12.07.2021 17:08
- Додаток 1.pdf.p7s 12.07.2021 17:08
- Додаток 4.pdf.p7s 12.07.2021 17:08
- Підписаний_G0521-4789-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf.p7s 12.07.2021 17:08
- Додаток 6 Договора.pdf.p7s 12.07.2021 17:08
- Додаток 2.pdf 12.07.2021 17:23
- Додаток 6 Договора.pdf 12.07.2021 17:24
- СКАРГА.docx 12.07.2021 17:24
- Додаток 1.pdf 12.07.2021 17:24
- Додаток 1.pdf 12.07.2021 17:24
- Скарга.PDF 12.07.2021 17:24
- Додаток 2.pdf 12.07.2021 17:24
- Додаток 6 Договора.pdf 12.07.2021 17:24
- Додаток 4.pdf 12.07.2021 17:24
- Додаток 4.pdf 12.07.2021 17:24
- Підписаний_G0521-4789-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf 12.07.2021 17:24
- Скарга.PDF 12.07.2021 17:24
- Підписаний_G0521-4789-G_Zayava_Cover_fax_PROZORRO.pdf 12.07.2021 17:24
- Відповідь на пояснення Замовника - 27 липня 2021 року.docx 27.07.2021 18:01
- Відповідь на пояснення Замовника - 27 липня 2021 року.PDF 27.07.2021 18:01
- Відповідь на пояснення Замовника - 27 липня 2021 року.p7s 27.07.2021 18:01
- рішення від 14.07.2021 № 16063.pdf 15.07.2021 13:44
- інформація про перенесення розгляду скарги від 20.07.2021 № 13440.pdf 21.07.2021 12:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.08.2021 № 17632.pdf 03.08.2021 16:14
- рішення від 02.08.2021 № 17632.pdf 05.08.2021 14:49
- Пояснення по сказрі..pdf 19.07.2021 16:47
- Пояснення по скарзі.docx 19.07.2021 16:47
- Зразок пакету.pdf 19.07.2021 17:53
- протокол_ВІДМІНА РІШЕННЯ.docx 20.08.2021 12:23
- протокол_ВІДМІНА РІШЕННЯ.docx 20.08.2021 12:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.07.2021 17:17
Дата розгляду скарги:
20.07.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
15.07.2021 13:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.08.2021 14:49
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2021 12:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
20.08.2021 Тендерним комітетом ДНДЕКЦ МВС України було виконано рішення Колегії АМКУ від 02.08.2021 №17632-р/пк-пз
Скарга
Відхилено
Скарга на дії замовника
Номер:
535e4930dc3e4a99a387a2aee7d8c5bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-05-07-002209-b.b1
Назва:
Скарга на дії замовника
Скарга:
вих. № 46 від «4» червня 2021 р.
До Антимонопольного комітету України
адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «КУРЬЕР-ПАК»
код ЄДРПОУ 38768602
адреса: 36008, Полтавська обл., м. Полтава, вул. Комарова,
буд.2Б, офіс 312.
e-mail: info@courier-pack.com.ua
тел.: +380662022954
Замовник: Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний
центр МВС України
код ЄДРПОУ 25574630
адреса: 01601, м. Київ, вул. Богомольця, 10
e-mail: dndekc@mvs.gov.ua
тел.: (044) 405-74-69
Інформація про закупівлю: Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів)
Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-07-002209-b
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА
Державним науково-дослідним експертно-криміналістичним центром МВС України (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-07-002209-b.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КУРЬЕР-ПАК» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно Тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів).
24 травня 2021 р. за результатами розгляду цінових пропозицій усіх учасників, ТОВ «КУРЬЕР-ПАК» стало переможцем торгів, оскільки запропонувало найбільш вигідну цінову пропозицію.
Проте, вже 28 травня 2021 р. протоколом тендерного комітету Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «КУРЬЕР-ПАК» оскільки, як повідомив Замовник, учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Скаржник не може погодитись з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
По-перше, у протоколі тендерного комітету від 28 травня 2021 р. Замовником зазначено, що у порушення вимог п.п. 8 п. 1.1 Розділу 3 Тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано частково заповнений зі сторони учасника проект договору.
Слід зазначити, що п.п. 8 п. 1.1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що учасник повинен подати у складі своєї тендерної пропозиції проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника (виключення можуть складати додатки до договору), підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника. Як того вимагає тендерна документація, ТОВ «КУРЬЕР-ПАК» подав у складі своєї тендерної пропозиції проект договору заповнивши усі необхідні графи, які стосуються Учасника, підписав його та завірив печаткою.
У свою чергу, необхідно звернути увагу, що п. 8 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні Закупівлі» передбачає, що у тендерній документації зазначаються відомості про проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Таким чином, під час проведення процедури закупівлі договір має бути вже на етапі формування тендерної документації, з визначеними істотними його умовами, з якими учасник закупівлі або погоджується або ні.
Тендерна документація (Предмет закупівлі: Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів) містила не лише вимогу про заповнення проекту договору, а й надання листа-згоди з проектом договору в якому учасник повідомляє, що він ознайомився з проектом договору, погоджується з підписанням договору на умовах, визначених в тендерній документації, та гарантує виконання своїх зобов’язання за ним (п.п. 9 п. 1.1. розділу 3 Тендерної документації).
Таким чином, ТОВ «КУРЬЕР-ПАК», як учасник закупівлі (Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів) виконав усі умови, визначені у Тендерній документації щодо надання проекту договору та погодження з умовами такого договору, а рішення тендерного комітету Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру МВС України є безпідставним та необґрунтованим.
По-друге, у протоколі тендерного комітету від 28 травня 2021 р. Замовником зазначено, що у порушення вимог п. 4 Розділу 3 Тендерної документації, учасник надав тендерну пропозицію, строк дії якої складає 90 днів, що не відповідає вимогам Тендерної документації, відповідно до якої строк дії тендерної пропозиції повинен складати не менше 90 (дев’яноста) робочих днів.
Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що строк дії тендерної пропозиції – установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється.
Згідно з пунктом 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація зокрема повинна містити строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Слід звернути увагу, що виходячи зі змісту статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник визначає переможця процедури строк дії тендерної пропозиції якого не минув. Тендерна пропозиція ТОВ «КУРЬЕР-ПАК» складає 90 днів, тобто вона не була меншою за встановлений строк у Тендерній документації та строк, визначений у Законі.
Окрім того, законодавство України містить диспозитивні норми про строки тендерних пропозицій, які жодним чином не узгоджуються з позицією Замовника, викладеною у протоколі тендерного комітету від 28 травня 2021 р. Так, відповідно до п. 2 ч. 7 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», до закінчення строку, протягом якого тендерні пропозиції залишаються дійсними, зазначеного в тендерній документації, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій. Таке право замовника визначено і в п. 4 р. 3 Тендерної документації.
Таким чином, всупереч нормативно-закріпленим вимогам чинного законодавства та вимогам Тендерної документації Замовник неправомірно зробив висновок, що Учасником надано тендерну пропозицію строк дії якої не відповідає положенням Тендерної документації.
По-третє, у протоколі тендерного комітету від 28 травня 2021 р. Замовником зазначено, що у п. 5 Форми тендерної пропозиції учасником зазначена неповна інформація та у колонці 3 п. 13 Форми тендерної пропозиції відсутня інформація про виробника товару та країну походження.
Відповідно до п. 1.2. р. 3 Тендерної документації, формальними (несуттєвими) помилками вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерних пропозицій та не впливають на зміст пропозиції, а саме, коли учасник зазначив неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника.
Подаючи тендерну документацію ТОВ «КУРЬЕР-ПАК» зазначало, що саме воно є виробником продукції, а відомості, які надавалися Учасником з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державної фіскальної служби України тощо, містять інформацію про форму власності, юридичний статус підприємства (організації), організаційно-правову форму господарювання, дату утворення, місце реєстрації, спеціалізацію, інформацію про систему оподаткування, на якій перебуває учасник, а також інформацію про податок, що сплачується Учасником.
Окрім того, за результатами торгів ТОВ «КУРЬЕР-ПАК» надало найбільш економічно вигідну пропозицію, через що цінова пропозиція учасника підпала під категорію «аномально низька ціна тендерної пропозиції» та Учасником було надано обґрунтування такої ціни, в якому зазначалося про те, що ТОВ «КУРЬЕР-ПАК» є виробником продукції, яка кількість коштів витрачається на закупівлю сировини, доставку, поставку продукції тощо.
Таким чином замовник безпідставно зробив висновок про те, що ТОВ «КУРЬЕР-ПАК» не подало у складі своєї тендерної пропозиції інформацію про виробника товару та країну походження.
По-четверте, відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Принцип максимальної економії полягає в обов’язку замовника утриматися від протиправного та надмірного витрачання коштів. Цей принцип допускає, що, крім використання мінімально необхідного обсягу ресурсів для укладення договору щодо закупівлі та контролю за його виконанням, під час проведення закупівель основну увагу також приділяють економічним критеріям, серед яких найважливішим є ціна.
Зазначений принцип діє в сукупності з принципом ефективності, забезпечуючи придбання товарів, робіт чи послуг з найкращим для забезпечення потреб замовника співвідношенням ціни та якості.
Принцип економії та ефективності втілює в собі результат досягнення стану добросовісної конкуренції. Його дотримання означає спрямованість держави на досягнення оптимального результату у вигляді створення конкурентного середовища, яке призведе до економічної вигоди.
Реалізація принципів публічних закупівель, визначених законодавцем у ст. 5 Закону, передбачає їх взаємопов’язаність та те, що один принцип може доповнювати інший. Саме тому, доповненням принципу недискримінації учасників є принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури передбачає забезпечення рівного й об’єктивного відношення до всіх учасників закупівельного процесу, тобто оцінка тендерних пропозицій повинна бути об’єктивною (незалежною від волі та бажань замовників) і неупередженою (без обманної, заздалегідь сформованої думки замовниками).
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що Замовник не лише здійснив не об’єктивну оцінку Тендерної пропозиції наданої ТОВ «КУРЬЕР-ПАК», а й порушив основні принципи здійснення закупівель, встановлені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія, ефективність та пропорційність; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів) Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-07-002209-b.
3. Зобов’язати Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр Міністерства внутрішніх справ України скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «КУРЬЕР-ПАК», ЄДРПОУ 38768602, зазначене у протоколі засідання тендерного комітету Державного науково-дослідного експертно-криміналістичного центру Міністерства внутрішніх справ України від 28 травня 2021 р. щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю UA-2021-05-07-002209-b за предметом закупівлі Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів).
4. Зобов’язати Державний науково-дослідний експертно-криміналістичний центр Міністерства внутрішніх справ України визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «КУРЬЕР-ПАК» переможцем тендеру на закупівлю товарів «ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів)» Ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-07-002209-b.
Додатки:
1. Копія протоколу засідання тендерного комітету від 28 липня 2021 р. щодо розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах на закупівлю «Код ДК 021:2015 – 18930000-7, Мішки та пакети (Пакувальний пакет для слідів та речових доказів)».
2. Копія Тендерної документації.
3. Копія листа-обґрунтування аномально низької ціни.
Директор ТОВ «Курьер-Пак» __________________В.В. Кальсін
Пов'язані документи:
Учасник
- СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА.pdf 04.06.2021 11:45
- протокол розгляду.docx 04.06.2021 11:45
- Лист обгрунтування ціни.pdf 04.06.2021 11:45
- Тендерна документація Курьер Пак ТОВ.pdf 04.06.2021 11:45
- рішення від 08.06.2021 №12791 лист Замовнику.pdf 09.06.2021 13:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2021 №13725.pdf 18.06.2021 17:42
- рішення від 17.06.2021 №13725.pdf 23.06.2021 17:24
- Пояснення по скарзі пакети.docx 10.06.2021 17:03
- Пояснення по скарзі.pdf 10.06.2021 17:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.06.2021 16:20
Дата розгляду скарги:
17.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.06.2021 13:08
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.06.2021 17:29