• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Монтаж системи пожежної сигналізації та аварійного освітлення Код ДК -021:2015-45310000-3 - Електромонтажні роботи

категорія - замовник в розумінні закону - п.3 ч.1 ст.2 закону, м.Тернопіль, Майдан Волі, 1, всі документи пропозиції повинні подаватись українською мовою

Завершена

260 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 600.00 UAH
Період оскарження: 28.04.2021 12:22 - 16.05.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірне визначення переможця

Номер: bdb2ec07613c429c89e98c0b31474d0e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-004250-b.b4
Назва: неправомірне визначення переможця
Вимога:
Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: «Монтаж системи пожежної та аварійного освітлення, Код ДК-021:2015-45310000-3-Електромонтажні роботи»,оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-28-004250-b (далі – Процедура закупівлі). Відповідно до протоколу №7 засідання тендерного комітету Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського МОЗ України від 15.07.2021 (додається) переможцем процедури закупівлі визнано Управління поліції охорони в Тернопільській області. При цьому, тендерна пропозиція учасника Управління поліції охорони в Тернопільській області не відповідає всім вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним. 1. Відповідно до підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (додається) учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, підготовлені у відповідності з вимогами п.6 розділу 3 тендерної документації та Додатку 4 до тендерної документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація, або подання пропозиції, яка не відповідає встановленим вимогам, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (додається) учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4 до тендерної документації). Управлінням поліції охорони в Тернопільській області подано документ №728/43/39/1/02-2021 від 20.05.2021 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» (додається) (файл 5. Технічне завдання). Зазначений документ, як інші документи тендерної пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області не містять інформації про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, зазначеним у додатку 4 до тендерної документації. У згаданому документі №728/43/39/1/02-2021 від 20.05.2021 «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» зазначено лише «повинна бути підключена», а не «буде підключена» чи «підключена», «повинен здійснити виїзд», а не «здійснив виїзд», «повинен встановити систему пожежної сигналізації», а не «встановить систему пожежної сигналізації», «повинен мати модульну структуру будови», а не «матиме модульну структуру будови» або «має модульну структуру будови», «система пожежної сигналізації не повинна реагувати», а не «система пожежної сигналізації не реагуватиме» або «система пожежної сигналізації не реагує», що не відповідає вимогам підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Зазначений висновок про невідповідність попозиції Учасника умовам тендерної документації у випадку непідтвердження технічних характеристик підтверджується, зокрема наступними рішеннями АМКУ:  №14254-р/пк-пз від 04.10.2019 (копія додається);  №15814-р/пк-пз від 01.11.2019 (копія додається);  №1022-р/пк-пз від 20.01.2020 (копія додається). 2. Відповідно до підрозділу 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією (Додаток 4 до тендерної документації). Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена: - таблицею відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації, яка повинна містити: вимоги замовника та конкретні параметри запропонованого учасниками товару; - документами та інформацією, передбаченими Додатком 3 до Тендерної документації. Тендерна пропозиція, що не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку 4, буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Таблиця відповідності запропонованого учасником товару вимогам тендерної документації №728/43/39/1/02-2021 від 20.05.2021 (додається) (файл 7. Таблиця відповідності), подана Управлінням поліції охорони в Тернопільській області не містить конкретних параметрів запропонованого учасником товару. Натомість стрічка «Відповідність Учасника (конкретні параметри запропонованого учаниском товару)» зазначеної таблиці містить лише слово «відповідає». Слово «відповідає» не є конкретним параметром товару і взагалі не несе жодного смислового навантаження щодо певних характеристик товару, що суперечить вищезазначеним вимогам Замовника, які викладені у тендерній документації. 3. У довідці підтвердженні відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених п.2 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», поданій Управлінням поліції охорони в Тернопільській області (додається) (файл 4.4 Дов ч.2 ст.17 Закону) вказано, що раніше укладений договір був достроково розірваний, що не відповідає вимогам підрозділу 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та Додатку 3 до тендерної документації «Документальне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону» (додаються). 4. Положення Управління поліції охорони в Тернопільській області (додається) (файл 17. Положення про УПО) подане без відмітки державного реєстратора та без опису, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого положення, всупереч вимогам пп.5 п.1.1 підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» (додається). 5. Відповідно до підрозділу 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку(и) не раніше, ніж двотижневої давнини по відношенню до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, видану(і) банківськими установами, реквізити якої(их) вказані у тендерній пропозиції за формою Додатку 1 до тендерної документації, про наявність поточних рахунків та про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами (додається). Довідка, видана філією АТ «Укрексімбанк» у м. Тернополі від 19.05.2021 і яка подана учасником у складі тендерної пропозиції не містить інформації про відсутність заборгованості по сплаті відсотків за кредитами (додається) (файл 9. Довідки про поточні рахунки_ відсутність забор по кредитах). 6. Відповідно до п.12 додатку 4 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі» замовником встановлена вимога, відповідно до якої обладнання та матеріали, що будуть використані, мають бути новими та сертифікованими в Україні та відповідати вимогам чинного законодавства, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає гарантійний лист (додається). Проте гарантійний лист №728/43/39/1/02-2021 від 20.05.2021, поданий Управлінням поліції охорони в Тернопільській області (додається) (файл 6. Гарантійний лист про нове обладнання) не містить інформації про те, що обладнання та матеріали, що будуть використані є чи будуть сертифікованими в Україні та відповідають вимогам чинного законодавства. 7. Відповідно до п. 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження» учасник процедури закупівлі повинен подати інформаційну довідку (за формою, викладеною у таблиці 2 за власноручним підписом уповноваженої особи та завірена печаткою (у разі наявності) про наявність працівників, які залучаються до надання послуг зі встановлення системи пожежної сигналізації, яка повинна містити інформацію про наявність в учасника налагоджувальника приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики (додається). У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, поданій Управлінням поліції охорони в Тернопільській області №728/43/39/1/02-2021 від 20.05.2021 відсутня відповідна інформація (додається) (файл 2. Довідка про працівників). 8. Відповідно до форми відомостей про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі, яка надається Замовником у складі тендерної документації, повинен зазначатися номер оголошення про проведення/результати процедури закупівлі (додається). Договори, зазначені Управлінням поліції охорони в Тернопільській області у даній довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі (додається) (файл 3.1 Відомості про аналог догов) укладені саме за результатами проведення процедур закупівель, а саме:  Договір №16 від 26.06.2019 – за результатами процедури закупівлі UA-2019-06-27-000071-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-06-27-000071-c  Договір №12 від 19.04.2019 – за результатами процедури закупівлі UA-2019-04-22-000086-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-22-000086-a. (Копії Договорів додаються, файл 3.2 Копії Аналогічних договорів) Проте Управлінням поліції охорони в Тернопільській області всупереч вимогам тендерної документації не зазначило даних номерів процедур закупівель у таблиці відомостей про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі. 9. Відповідно до ч. 14 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Обґрунтування аномально низької тендерної пропозиції може містити інформацію про: 1) досягнення економії завдяки застосованому технологічному процесу виробництва товарів, порядку надання послуг чи технології будівництва; 2) сприятливі умови, за яких учасник може поставити товари, надати послуги чи виконати роботи, зокрема спеціальна цінова пропозиція (знижка) учасника; 3) отримання учасником державної допомоги згідно із законодавством. Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини. Листи обґрунтування аномально низької ціни, наданий Управлінням поліції охорони в Тернопільській області (додаються, файли Лист обґрунтування) належно не обґрунтовує вказаної у тендерній пропозиції аномально низької ціни. Зокрема, відсутні будь-які підтверджуючі документи на підтвердження інформації, зазначеної у листі обґрунтуванні аномально низької ціни, наданому Управлінням поліції охорони в Тернопільській області, у даному листі також відсутня інформація яким чином зазначені обставини впливають на формування аномаьно низької ціни. Крім цього, Управлінням поліції охорони в Тернопільській області була порушена процедура виправлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Так, відповідно до ч. 9. ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Повідомлення про виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції було подано Замовником 15.07.2021. Управління поліції охорони в Тернопільській області відповідні документи були завантаженя не 15.07.2021 чи 16.07.2021, а 14.07.2021 (зокрема, файли Акти виконаних робіт до аналогічного договору, Документи фін спроможності за 2019 рік, Додаткові док ст 16). На підставі вищезазначеного, Вимагаємо: 1. скасувати рішення, оформлене протоколом №7 засідання тендерного комітету Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського МОЗ України від 15.07.2021 про визнання переможцем процедури закупівлі Управління поліції охорони в Тернопільській області у процедурі закупівлі UA-2021-04-28-004250-b. Додатки: за текстом. Директор ПП «Цілковита безпека» С.С. Ковач
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Тендерну пропозицію Управління поліції охорони в Тернопільській області за рішенням Антимонопольного комітету було повернуто на кваліфікацію. В процесі розгляду документів тендерної пропозиції, кваліфікаційні зауваження, які були до учасника Управління поліції охорони в Тернопільській області, виправлені у встановлений термін. Ціну пропозиції цього учасника електронною системою визнано, як аномально низьку. Учасник Управління поліції охорони в Тернопільській області надав обгрунтування аномально низької ціни. Робоча група від 14 липня 2021 року підтвердила, що технічні характеристики вказаної пропозиції відповідають технічним вимогам.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції

Номер: d2227661545a4245a4cce28bc31008f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-004250-b.b3
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Тернопільський національний медичний університет імені І.Я. Горбачевського Міністерства охорони здоров’я України (далі – Замовник) проводить процедуру відкритих торгів на закупівлю по предмету: «Монтаж системи пожежної та аварійного освітлення, Код ДК-021:2015-45310000-3-Електромонтажні роботи»,оголошення про проведення закупівлі оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-04-28-004250-b (далі – Процедура закупівлі). Відповідно до Протоколу №4 розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах Учасниками на закупівлю електромонтажних робіт від 1 червня 2021 року тендерна пропозиція ПП «Цілковита безпека» відхилена у зв'язку з наступним: «Учасник ПП «Цілковита безпека» у формі тендерної пропозиції не заповнив п.12 – відсутній зразок підпису уповноваженої особи». Зазначаємо, що у тендерній пропозиції ПП «Цілковита безпека» чітко зазначено, що уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції та особою, уповноваженою підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю) є одна і та сама особа - директор Ковач Семен Семенович. Інші поля форми тендерної пропозиції та інші документи у складі тендерної пропозиції містять зразки підпису цієї особи. Більше того, знизу сторінки тендерної пропозиції, де наявний п.12, в якому зазначається зразок підпису уповноваженої особи, є зразок підпису цієї уповноваженої особи – директора Ковача Семена Семеновича (тендерна пропозиція додається). Проєкт договору, наданий ПП «Цілковита безпека» у складі тендерної пропозиції також підписаний директором Ковачем Семеном Семеновичем і містить відповідний зразок підпису особи, яка і буде підписувати Договір (відповідно до умов тендерної документації проєкт договору підписується виключно особою, уповноваженою на підписання договору про закупівлю). Лист про погодження з умовами договору, довідка про відсутність статутних обмежень щодо підписання договору також містять зразок підпису директора Ковача Семена Семеновича. Крім цього, у довідці про відсутність статутних обмежень чітко зазначено, що особою, уповноваженою на підписання договору про закупівлю є директор Ковач Семен Семенович. Лист-згода про обробку персональних даних також містить зразок підпису директора Ковача Семена Семеновича як особи, яка уповноважена на підпис тендерної пропозиції та договору про закупівлю (додаються). Крім цього, тендерна пропозиція містить лише такі листи щодо однієї особи – директора Ковача Семена Семеновича, що чітко свідчить про те, що особою, яка уповноважена підписувати документи тендерної пропозиції та договір про закупівлю є саме директор Ковач Семен Семенович. Також відповідно до розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації замовника зазначено: «Учасником у складі тендерної пропозиції надається завірена копія сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів тендерної пропозиції та договору». У складі тендерної пропозиції ПП «Цілковита безпека» надано копію паспорта лише директора Ковача Семена Семеновича як особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (додається). Також відповідно до розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації замовника учасник у складі тендерної пропозиції надає копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника - протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. У складі тендерної пропозиції ПП «Цілковита безпека» надано лише наказ на призначення директора та рішення засновника як на особу уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю (додається). Ці документи, як і підписаний зі сторони ПП «Цілковита безпека» проєкт договору та форма тендерної пропозиції чітко свідчать, що підписантом договору є директор Ковач Семен Семенович, зразки підпису якого наявні у всіх документах тендерної пропозиції. Відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім цього, відповідно до розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації замовника формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатку 4 тендерної документації; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника; помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі; окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі. Також замовник не відхиляє тендерні пропозиції через допущення такої формальної помилки, передбаченої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710, як помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Відсутність вказаного підпису жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. Зазначене підтверджується і практикою АМКУ, зокрема рішенням №19734-р/пк-пз від 22.10.2020 (закупівля UA-2020-08-21-005287-c) (додається), у п.2 якого зазначено, що відсутність зразка підпису не впливає на зміст тендерної пропозиції, а також є формальною помилкою відповідно до тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі». Відсутність цього підпису є технічною помилкою, що не впливає на зміст пропозиції, інформація щодо підпису повністю відображена у інших документах, що надані у складі тендерної пропозиції (зокрема, заповнена форма тендерної пропозиції, підписаний проєкт договору, лист про погодження з умовами договору, довідка про відсутність статутних обмежень, наказ на призначення директора та рішення засновника, копія паспорта, лист-згода про обробку персональних даних) та з огляду на це є формальною помилкою відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", розділу «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 710. Крім цього, відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Зазначена норма Закону не є правом замовника, а його обов’язком, що неодноразово підтверджувалося практикою АМКУ та судовою практикою. При цьому замовником в порушення даних норм Закону України «Про публічні закупівлі» не було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації на підтвердження права підпису договору про закупівлю. У зв'язку з вищезазначеним, рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Цілковита безпека» прийняте з надмірним формалізмом та всупереч чинному законодавству України. ПП «Цілковита безпека» була подана відповідна вимога замовнику щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП «Цілковита безпека». Замовник відповіді на дану вимогу не надав. У відповідності з ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», - Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. встановити порушення Процедури закупівлі щодо неправомірного відхилення Скаржника з підстав наведених в протоколі засідання тендерного комітету Замовника № 4 від 01.06.2021; 3. зобов'язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №4 від 01.06.2021 про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Цілковита безпека» (код ЄДРПОУ 32549905) у процедурі закупівлі UA-2021-04-28-004250-b.
Дата розгляду скарги: 25.06.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.06.2021 14:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.07.2021 21:08
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2021 17:27
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відмінено рішення від 27.05.2021 р. про відхилення пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області, повернуто його на кваліфікацію, також відмінено рішення від 01.06.2021 р. про відхилення пропозиції ПП «Цілковита безпека», повернуто його на кваліфікацію – на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Автор: ПП "ЦІЛКОВИТА БЕЗПЕКА", Семен Ковач +380976111205 bezpeka@mail.lviv.ua http://bezpeka.te.ua
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції

Номер: 9163f184d31e461ba6af61026fdf0ea0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-004250-b.c2
Назва: Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції і вважає, що Замовником застосовано дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області, чим порушено принципи здійснення закупівель визначені в ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата розгляду скарги: 17.06.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.06.2021 10:17
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2021 19:58
Дата виконання рішення Замовником: 14.07.2021 17:28
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відмінено рішення від 27.05.2021 р. про відхилення пропозиції Управління поліції охорони в Тернопільській області, повернуто його на кваліфікацію, також відмінено рішення від 01.06.2021 р. про відхилення пропозиції ПП «Цілковита безпека», повернуто його на кваліфікацію – на підставі ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Автор: Управління поліції охорони в Тернопільській області, Дзюра Олексій Олексійович +380352525594 ternopil_upo_tender@tp.npu.gov.ua
Вимога
Без відповіді

неправомірне відхилення тендерної пропозиції

Номер: b589eb1706d14b6e8064813e0b2c3f51
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-28-004250-b.b1
Назва: неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до Протоколу №4 розгляду тендерних пропозицій, поданих на участь у відкритих торгах Учасниками на закупівлю електромонтажних робіт від 1 червня 2021 року тендерна пропозиція ПП "Цілковита безпека" відхилена у зв'язку з наступним: "Учасник ПП «Цілковита безпека» у формі тендерної пропозиції не заповнив п.12 – відсутній зразок підпису уповноваженої особи". Зазначаємо, що у нашій тендерній пропозиції чітко зазначено, що уповноваженою особою на підписання документів тендерної пропозиції та особою, уповноваженою підписувати документи за результатами процедури закупівлі (договір про закупівлю) є одна і та сама особа - директор Ковач Семен Семенович. Інші поля форми тендерної пропозиції та інші документи у складі тендерної пропозиції містять зразки підпису цієї особи. Проект договору, наданий нами у складі тендерної пропозиції також підписаний директором Ковачем Семеном Семеновичем і містить відповідний зразок підпису. Лист про погодження з умовами договору, довідка про відсутність статутних обмежень щодо підписання договору також містять зразок підпису директора Ковача Семена Семеновича. Ці документи, як і підписаний з нашої сторони проект договору та форма тендерної пропозиції чітко свідчать, що підписантом договору є директор Ковач Семен Семенович, зразки підпису якого наявні у всіх документах тендерної пропозиції. Відповідно до ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім цього, відповідно до тендерної документації замовника документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерних пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, зокрема технічні помилки та описки, у т.ч. пропущені слова/літери, що не впливають на зміст пропозиції та її відповідність, зокрема, вимогам Додатку 4 тендерної документації; зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий в складі тендерної пропозиції учасника; помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі; окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі. Відсутність вказаного підпису жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. Зазначене підтверджується і практикою АМКУ, зокрема рішенням №19734-р/пк-пз від 22.10.2020 (закупівля UA-2020-08-21-005287-c). Крім цього, відповідно до ст.29 Закону України "Про публічні закупівлі" якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Зазначена норма Закону не є правом замовника, а його обов"язком, що неодноразово підтверджувалося практикою АМКУ та судовою практикою. У зв'язку з вищезазначеним, рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП "Цілковита безпека" прийняте з надмірним формалізмом та всупереч чинному законодавству України. Вимагаємо скасувати зазначене рішення. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до АМКУ для вирішення зазначеного питання. Крім цього, зазначаємо, що ст.164-14 КУпАП передбачає відповідальність за безпідставне відхилення тендерної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.