-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Риба свіжоморожена (Хек) тушка без голови патрана
Завершена
994 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 970.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 970.00 UAH
Період оскарження:
23.04.2021 13:45 - 14.05.2021 00:00
Скарга
Відхилено
на рішення уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради оформлене Протоколом №225 від 21.05.2021 року у процедурі публічної закупівлі (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Номер:
ac2f1498c8aa4a38b6ea548930465e3e
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-005805-b.c2
Назва:
на рішення уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради оформлене Протоколом №225 від 21.05.2021 року у процедурі публічної закупівлі (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
24.04.2021 року на сайті www.dzo.com.ua було розміщено оголошення
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради про закупівлю товару - ДК 021:2015 (CPV) 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Риба свіжоморожена (Хек) тушка без голови патрана (ДК 021:2015 (CPV) 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені).
19.05.2021 року по зазначеному оголошенню відбувся аукціон про закупівлю вищевказаного товару. Під час проведення закупівлі код за ДК 021:2015 (CPV) 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені у системі публічних закупівель «PROZORRO» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-005805-b), тендерні пропозиції подали три учасники:
1. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БАЛТІКА» (ціна пропозиції за результатами аукціону – 968 440,00 грн. з ПДВ);
2. ФОП Мудрик О.О. (ціна пропозиції за результатами аукціону – 837 800,00 грн. з ПДВ);
3. ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» (ціна пропозиції за результатами аукціону – 837 516,00 грн. з ПДВ).
Рішенням уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовника) від 21.05.2021 року, оформленого Протоколом №225, пропозицію учасника №3 ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» було відхилено з наступних підстав (копія додається):
• У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» відсутній реєстр наданих документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимозі п.п. 3.1.1 п. 1. Розділу ІІІ тендерної документації.
• Учасником ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» надана тендерна пропозиція без накладення кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), що не відповідає п.п. 3.1.4. п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» реєстру наданих документів, що вимагається тендерною документацією
Згідно із вимогою п.п. 3.1.1 п. 1. Розділу ІІІ тендерної документації для процедури закупівлі «Відкриті торги», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» не містить реєстру наданих документів.
Разом із тим, відповідно до ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Замовник НЕ ДОВІВ ТА ДОКУМЕНТАЛЬНО НЕ ПІДТВЕРДИВ, що оформлення Пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» у спосіб, наведений вище, впливає на зміст пропозиції.
Враховуючи визначення формальних помилок в Законі, вважаємо, що рішення уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовника) від 21.05.2021 року, оформленого Протоколом №225 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» є НЕОБГРУНТОВАНИМ та НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Закону, а тому відсутні підстави для такого відхилення.
2. Тендерна пропозиція без накладення кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів
Відповідно до п. 3.1 4. Розділу ІІІ тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частинні дотримання вимог письмової форми документа, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, про що учасником подається згода. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Замовник у своєму рішенні про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» зсилається на те, що нами не накладено кваліфікованого електронного підпису на кожен із документів (матеріал чи інформацію). Однак, таке твердження «вирвано» із контексту розуміння положень п.3.1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, оскільки це стосується лише електронних документів тендерної пропозиції, які подаються БЕЗ засвідчення власноручним підписом учасника/уповноваженої особи.
Разом із тим, згідно із п.3.1.5. Розділу ІІІ тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений захищений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що згідно п.3.1.3 цієї документації.
Тобто, учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Далі Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки ЕЦП (КЕП) повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а також дата накладення ЕЦП (КЕП) не раніше дати оголошення тендера. У випадку відсутності даної інформації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» на документи тендерної пропозиції було накладено кваліфікований електронний підпис, що міститься на файлі «sign.p7s». За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу було встановлено наступне:
«Підписувач: Директор Сокальська Надія Анатолівна
Організація: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОДСЕРВІС",код ЕДРПОУ: 30145545
Центр сертифікації ключів: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 7D46530700000000000000000000000000000001
Час підпису: вівторок, 18 травня 2021 р., 16:25:48».
Тобто, тендерна пропозиція була подана нами та підписана за допомогою електронного підпису до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до 18:00 години «18» травня 2021 року.
Також слід звернути увагу положення ч.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Згідно із аб.2 ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», «розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону».
У своєму рішенні про відхилення тендерної пропозиції Замовник зазначає, що найбільш економічно вигідною, за результатами оцінки, визначена пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС». Тобто, враховуючи характер формальних невідповідностей, допущеним нами, а також остаточної пропозиції, Замовник вправі був спочатку надіслати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість він прийняв рішення про нашу дискваліфікацію за відсутності реєстру наданих документів, що ставить під сумнів об’єктивність, неупередженість його намірів та прозорість його дій.
3. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника
Прийнявши рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС», Замовник при проведенні та організації процедури закупівлі не дотримався та здійснив порушення одного із принципів здійснення закупівель, а саме: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій», у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, ПРАВО СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ НА ОБ’ЄКТИВНУ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНУ ОЦІНКУ тендерних пропозицій було грубо порушене.
Відповідно до аб.2 ч.8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю».
Враховуючи те, що Протокол №225 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради оприлюднено 21.05.2021 року, останній день для оскарження рішення Замовника припадає на 31.05.2021 року включно, що свідчить про те, що Скаржник звертається до органу оскарження у встановлений ЗУ «Про публічні закупівлі» в строк.
Згідно із положеннями ч. 18 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі».
Скаргу оплачено відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом із скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
На підставі вищезазначеного та керуючись ст. 5, 22, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (Протокол №225 від 21.05.2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС»), незаконним у зв’язку із чим,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС».
2. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
3. Зобов’язати уповноважену особу освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції, оформлене Протоколом №225 від 21.05.2021 року, а також скасувати повідомлення про визначення переможця №229 від 26.05.2021 року.
Пов'язані документи:
Замовник
- Мінцифри.pdf 01.06.2021 08:18
- sign_Validation_Report (2).pdf 01.06.2021 08:18
- Роз_яснення для учасника.docx 01.06.2021 08:40
- Пояснення на АМКУ.doc 04.06.2021 14:00
- Роз'яснення щодо перевірки ЕЦП на сайті ЦЗО 01.06.2021 12:07
- Заперечення щодо застосування переговорної процедури за нагальною потребою 08.06.2021 12:19
- рішення від 02.06.2021 № 12256 + лист Замовнику.pdf 03.06.2021 11:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.06.2021 № 13143.pdf 11.06.2021 15:49
- рішення від 10.06.2021 № 13143.pdf 15.06.2021 19:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
31.05.2021 09:35
Дата розгляду скарги:
10.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.06.2021 11:06
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.06.2021 19:17
Скарга
Скасована
С К А Р Г А на рішення уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради оформлене Протоколом №225 від 21.05.2021 року у процедурі публічної закупівлі (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Номер:
40587dbe185b46dd9dc39ef43ca9fa53
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-04-23-005805-b.c1
Назва:
С К А Р Г А на рішення уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради оформлене Протоколом №225 від 21.05.2021 року у процедурі публічної закупівлі (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
Скарга:
С К А Р Г А
на рішення уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради оформлене Протоколом №225 від 21.05.2021 року у процедурі публічної закупівлі (в порядку ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
24.04.2021 року на сайті www.dzo.com.ua було розміщено оголошення
Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради про закупівлю товару - ДК 021:2015 (CPV) 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предмет закупівлі: Риба свіжоморожена (Хек) тушка без голови патрана (ДК 021:2015 (CPV) 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені).
19.05.2021 року по зазначеному оголошенню відбувся аукціон про закупівлю вищевказаного товару. Під час проведення закупівлі код за ДК 021:2015 (CPV) 15220000-6 – Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені у системі публічних закупівель «PROZORRO» (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-23-005805-b), тендерні пропозиції подали три учасники:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БАЛТІКА» (ціна пропозиції за результатами аукціону – 968 440,00 грн. з ПДВ);
ФОП Мудрик О.О. (ціна пропозиції за результатами аукціону – 837 800,00 грн. з ПДВ);
ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» (ціна пропозиції за результатами аукціону – 837 516,00 грн. з ПДВ).
Рішенням уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовника) від 21.05.2021 року, оформленого Протоколом №225, пропозицію учасника №3 ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» було відхилено з наступних підстав (копія додається):
У складі документів тендерної пропозиції учасника ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» відсутній реєстр наданих документів, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції, що не відповідає вимозі п.п. 3.1.1 п. 1. Розділу ІІІ тендерної документації.
Учасником ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» надана тендерна пропозиція без накладення кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію), що не відповідає п.п. 3.1.4. п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Скаржник не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав:
1. Відсутність в складі тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» реєстру наданих документів, що вимагається тендерною документацією
Згідно із вимогою п.п. 3.1.1 п. 1. Розділу ІІІ тендерної документації для процедури закупівлі «Відкриті торги», тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у ст. 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: реєстром наданих документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» не містить реєстру наданих документів.
Разом із тим, відповідно до ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Замовник НЕ ДОВІВ ТА ДОКУМЕНТАЛЬНО НЕ ПІДТВЕРДИВ, що оформлення Пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» у спосіб, наведений вище, впливає на зміст пропозиції.
Враховуючи визначення формальних помилок в Законі, вважаємо, що рішення уповноваженої особи Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради (далі – Замовника) від 21.05.2021 року, оформленого Протоколом №225 щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» є НЕОБГРУНТОВАНИМ та НЕ ВІДПОВІДАЄ вимогам Закону, а тому відсутні підстави для такого відхилення.
2. Тендерна пропозиція без накладення кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів
Відповідно до п. 3.1 4. Розділу ІІІ тендерної документації, документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частинні дотримання вимог письмової форми документа, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника, про що учасником подається згода. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документа тендерної пропозиції власноручним підписом не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладенням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).
Замовник у своєму рішенні про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» зсилається на те, що нами не накладено кваліфікованого електронного підпису на кожен із документів (матеріал чи інформацію). Однак, таке твердження «вирвано» із контексту розуміння положень п.3.1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, оскільки це стосується лише електронних документів тендерної пропозиції, які подаються БЕЗ засвідчення власноручним підписом учасника/уповноваженої особи.
Разом із тим, згідно із п.3.1.5. Розділу ІІІ тендерної документації, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений захищений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що згідно п.3.1.3 цієї документації.
Тобто, учасник повинен накласти кваліфікований електронний підпис (КЕП) на пропозицію або на кожен електронний документ пропозиції окремо. Далі Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки ЕЦП (КЕП) повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), а також дата накладення ЕЦП (КЕП) не раніше дати оголошення тендера. У випадку відсутності даної інформації, тендерна пропозиція учасника вважається такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Учасником ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» на документи тендерної пропозиції було накладено кваліфікований електронний підпис, що міститься на файлі «sign.p7s». За результатами перевірки файлу «sign.p7s» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу було встановлено наступне:
«Підписувач: Директор Сокальська Надія Анатолівна
Організація: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПРОДСЕРВІС",код ЕДРПОУ: 30145545
Центр сертифікації ключів: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 7D46530700000000000000000000000000000001
Час підпису: вівторок, 18 травня 2021 р., 16:25:48».
Тобто, тендерна пропозиція була подана нами та підписана за допомогою електронного підпису до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, тобто до 18:00 години «18» травня 2021 року.
Також слід звернути увагу положення ч.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якого «учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей».
Згідно із аб.2 ч.1 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», «розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону».
У своєму рішенні про відхилення тендерної пропозиції Замовник зазначає, що найбільш економічно вигідною, за результатами оцінки, визначена пропозиція учасника ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС». Тобто, враховуючи характер формальних невідповідностей, допущеним нами, а також остаточної пропозиції, Замовник вправі був спочатку надіслати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Натомість він прийняв рішення про нашу дискваліфікацію за відсутності реєстру наданих документів, що ставить під сумнів об’єктивність, неупередженість його намірів та прозорість його дій.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника
Прийнявши рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС», Замовник при проведенні та організації процедури закупівлі не дотримався та здійснив порушення одного із принципів здійснення закупівель, а саме: «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій», у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, ПРАВО СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ НА ОБ’ЄКТИВНУ ТА НЕУПЕРЕДЖЕНУ ОЦІНКУ тендерних пропозицій було грубо порушене.
Відповідно до аб.2 ч.8 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», «Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю».
Враховуючи те, що Протокол №225 щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради оприлюднено 21.05.2021 року, останній день для оскарження рішення Замовника припадає на 31.05.2021 року включно, що свідчить про те, що Скаржник звертається до органу оскарження у встановлений ЗУ «Про публічні закупівлі» в строк.
Згідно із положеннями ч. 18 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі», «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі».
Скаргу оплачено відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» (за подання скарги до органу оскарження справляється плата через електронну систему закупівель в день подання скарги, після чого скарга автоматично вноситься до реєстру скарг і формується її реєстраційна картка, яка разом із скаргою автоматично оприлюднюється в електронній системі закупівель).
На підставі вищезазначеного та керуючись ст. 5, 22, 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», вважаємо рішення Замовника (Протокол №225 від 21.05.2021 року щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС»), незаконним у зв’язку із чим,
ПРОСИМО:
Прийняти скаргу ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС».
Перевірити тендерну пропозицію ТОВ «ІНТЕРПРОДСЕРВІС» на відповідність вимогам тендерної документації та чинного законодавства України.
Зобов’язати уповноважену особу освіти виконавчого комітету Старокостянтинівської міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції, оформлене Протоколом №225 від 21.05.2021 року, а також скасувати повідомлення про визначення переможця №229 від 26.05.2021 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
31.05.2021 08:20