-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт загальноосвітньої школи №3 І-ІІІ ступенів (заміна вікон та встановлення перегородок в санвузлах) по бульвару Цвіточний, 5 міста Южноукраїнська Миколаївської області.
Торги не відбулися
4 776 826.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 884.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 884.13 UAH
Період оскарження:
19.05.2017 15:50 - 03.06.2017 00:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження результатів закупівлі
Номер:
ebbefb57257e41638e2b6e97df5967dd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-001985-b.b2
Назва:
Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Оскарження рішення тендерного комітету Департаменту інфраструктури міського господарства Южноукраїнської міської ради.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження рішення.pdf 27.06.2017 10:06
- Протокол 45.pdf 27.06.2017 10:06
- Правильный сертификат на изделие.pdf 27.06.2017 10:07
Дата подачі:
27.06.2017 10:07
Вимога
Є відповідь
ОСКАРЖЕННЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП ШЕВЧЕНКО ІМ
Номер:
025038f27c424828b258d0fb633a3b53
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-05-19-001985-b.b1
Назва:
ОСКАРЖЕННЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП ШЕВЧЕНКО ІМ
Вимога:
ФАЙЛ ІЗ ОСКАРЖЕННЯМ ДОДАЄМО
Пов'язані документи:
Учасник
- ОСКАРЖЕННЯ ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП ШЕВЧЕНКО ІМ.pdf 19.06.2017 10:32
- протокол 21.06.2017 18:53
Дата подачі:
19.06.2017 10:32
Вирішення:
1. Кінцевий термін звернень за роз’ясненнями – 24.05.2017, оскаржень умов закупівлі – 30.05.2017. Запитань та скарг щодо ненадання сертифікату на профіль не надходило, а отже згідно п.2 розділу 5 Тендерної документації «Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог документації з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію, означатиме, що Учасники процедури закупівлі, які беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та її вимоги». Отже, ФОП Шевченко І.М. погодився з даними вимогами, але не надав сертифікат на профіль, що є необхідною умовою Тендерної документації.
2. Що ж стосується наданого сповіщення про зміни ТУ У В.2.6-27.3-3126599-001:2011 (лише титульний аркуш, не надано інші аркуші, тому незрозумілий зміст документу, неможливо ідентифікувати чого саме продовжено дію до 10.06.2021). А згідно п.1 розділу 3 Тендерної документації «У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу Учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції заповнену форму пояснювальної записки у відповідності з Додатком №4 цієї документації». Пояснювальної записки з роз’ясненнями не надано.
3. Окрім підписаного проекту договору згідно умов Тендерної документації Учасник зобов’язаний надати довідку, складену у довільній формі (на фірмовому бланку учасника) про можливість вчасного та якісного виконання робіт на умовах, викладених у Тендерній документації. Дана довідка не надана, але є дуже необхідною, оскільки роботи на даному об’єкті ЗОШ №3 мають бути виконані якісно та у встановлені строки, а ненадання окремої довідки ставить під сумнів можливість Учасника виконати даний об’єм будівельних робіт та не відповідає вимогам п.2 розділу 5 Тендерної документації.
4. Аналогічно не надано довідку – лист погодження з усіма умовами тендерної документації, складений у довільній формі, що не відповідає п.2 розділу 5 Тендерної документації.
5. Довідка про технічні та якісні характеристики металопластикових вікон ФОП Шевченка І.М. має містити конкретні характеристики вікон, а не переписані умови з Тендерної документації (кількість камер та приведений опір теплопередачі). До того, ж надані підтверджуючі документи ФОП Шевченка І.М. протирічать наданій довідці (наприклад опір теплопередачі з протоколу випробувань на склопакет – 0,7 м2К/Вт, що не відповідає вимогам Тендерної документації та підписаній Учасником довідці про запропоновані металопластикові вікна (не менше 0,9 м2К/Вт). Окрім того, згідно п.2 розділу 5 Тендерної документації «У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника».
6. Учасником ФОП Шевченком І.М. не надано документальне підтвердження у працівників здобутої спеціальності «монтажник». Надані витяги з протоколів свідчать про наявність знань і умінь верхолазних робіт. А згідно Додатку №1 Тендерної документації для Замовника важливо отримати від Учасника інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (так як майже 90% кошторисної вартості – це роботи з монтажу металопластикових вікон, а не верхолазних робіт). Окрім того, виникає питання, чому ФОП Шевченко І.М. повідомляє про наявність працівників, а у витягах з протоколів місце роботи даних працівників – інше (ФОП Коломецов, ФОП Поліщук, ФОП Постой), що ставить під сумнів довідку про наявність персоналу саме ФОП Шевченка І.М.
Повідомляємо, що предмет закупівлі – Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Захисників вітчизни (заміна вікон) по бульвару Курчатова, 8 у м. Южноукраїнську Миколаївської області. В зв’язку із цим вважаємо, що характеристики предмету закупівлі (вікон металопластикових) повинні відповідати найвищим вимогам щодо якісних та експлуатаційних характеристик. Дотримання цих вимог забезпечують блоки віконні з ПВХ профілю, особливістю яких є найбільша товщина зовнішньої стінки профілю, більш надійне кріплення елементів фурнітури; більшу площу зварного шву кутів конструкцій, що підвищує протидію експлуатаційним навантаженням; більшу протидію вітровому навантаженню та зменшення прогину профілю під впливом навантаження склопакету за рахунок масивності профілю; порівняно більш високі показники міцності профілю, що важливі при виготовлені конструкцій великого розміру. Все це є перевагою перед профілями інших класів, особливо в умовах експлуатації в дошкільних та шкільних навчальних закладах.
Щодо начебто порушення вимог ст. 3 Закону повідомляємо наступне.
Закупівля здійснюється із повним дотриманням принципів, встановлених статтею 3 Закону, а саме:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю товару «Капітальний ремонт загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 імені Захисників вітчизни (заміна вікон) по бульвару Курчатова, 8 у м. Южноукраїнську Миколаївської області».
Дотримання принципу добросовісної конкуренції при публічних (державних) закупівлях означає, що закупівельна діяльність повинна здійснюватися за заздалегідь оголошеними правилами і критеріями, справедливо й чесно, забезпечувати рівні можливості для всіх постачальників, які беруть участь у торгах, що в повній мірі забезпечене при проведенні процедури відкритих торгів на закупівлю товару «ДК 021-2015 (CPV) 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація».
В ст. 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначене, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку.
Правила і критерії опубліковані в повному обсязі, заздалегідь, в порядку, передбаченому Законом. Будь-який учасник має змогу безперешкодно використати власні досягнення задля отримання переваги над іншими учасниками і подання найвигіднішої для замовника пропозиції. Тобто цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є необґрунтованим.
Разом із тим закликаємо Вас, як потенційного учасника, не порушувати норми Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції», не дискредитувати суб’єктів господарювання, не поширювати у будь-якій формі неправдивих, неточних або неповних відомостей, пов'язаних з особою чи діяльністю суб'єкта господарювання (ст. 8), не поширювати інформацію, що вводить в оману, в тому числі інформацію відносно учасників і замовника процедури закупівлі, не поширювати неповні, неточні, неправдиві відомості про осіб, що можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання (ст. 15-1).
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності є одним з ключових принципів публічних закупівель. Реалізація принципу ефективності передбачає, що система публічних закупівель функціонує оперативно, з мінімальними бюрократичними процедурами й витратами на її утримання. Крім того, така система забезпечує придбання продукції з найкращим для вирішення конкретного державного завдання співвідношенням ціни та якості.
Для Замовника важливо знайти оптимальне співвідношення між поняттями «максимальна економія» та «максимальна ефективність», яке досягається саме завдяки встановленням технічних вимог до предмета закупівлі. При витрачанні бюджетних коштів важливо знайти зважений підхід до формування технічних вимог і запобігти ситуації, коли закупівля менш якісного предмету закупівлі в результаті дає низьку ефективність такої закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару (роботи, послуги) за нібито низькою ціною.
Дотримання принципу максимальної економії та ефективності забезпечується за рахунок закупівлі продукції за нижчою ціною, запропонованою учасниками на конкурсних засадах, а також за рахунок придбання продукції довговічної, надійної у використанні, такої, яка не потребує додаткових бюджетних витрат в ході її експлуатації, в тому числі витрат на поточний ремонт, регулювання, заміну фурнітури, тощо, що знайшло своє відображення в Технічному завданні у вимогах до предмету закупівлі в цілому та вимогах до ПВХ профілю зокрема.
Пред’явлення особливих і завищених вимог до якості та технічних характеристик предмету закупівлі, зокрема вимога щодо закупівлі віконних блоків з ПВХ профілю, сприяє реалізації і дотриманню цього принципу, а заниження вимог до технічних характеристик навпаки, порушує цей принцип. Таким чином, цей принцип в повній мірі дотриманий в цих торгах і ваше твердження щодо його порушення є необґрунтованим.
Принцип відкритості та прозорості дотриманий в повному обсязі. Інформація щодо закупівлі опублікована на загальнодоступних ресурсах в достатньому обсязі із дотриманням вимог ст. 10, 12 Закону, інформація щодо закупівлі загальнодоступна, рівний доступ до інформації щодо закупівлі всім особам гарантований.
Одним із принципів, перелічених в ст. 3 Закону є принцип недискримінації учасників, який полягає в тому, що брати участь в процедурах закупівель на рівних умовах можуть вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм, а Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом (ст. 5 Закону). Крім того, згідно п. 35) ч. 1 ст. 1 Закону, згідно якого учасник процедури закупівлі (далі - учасник) це фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зазначені вимоги Закону знайшли своє відображення в п. 1 розділу І Загальні положення Тендерної документації, згідно якого учасниками процедури можуть бути вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Таким чином, Закон забороняє встановлювати будь-які обмеження щодо учасників процедури закупівель, які стосуються місцезнаходження учасника.
Ваше посилання на твердження щодо його порушення є необґрунтованим. Запевняємо Вас, що і принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та запобігання корупційним діям і зловживанням в повній мірі дотримані при розкритті та оцінці тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено