• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги по виготовленню документації із землеустрою інвентаризації земель під регіональними та територіальними автомобільними дорогами в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення в адміністративних межах Чернівецької області (ДК 021:2015: 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги )

Завершена

10 997 825.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 989.12 UAH
Період оскарження: 06.04.2021 17:10 - 15.05.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 2b4f59d9b9d4432b9a7cd31ebe8eec40
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-007994-a.c1
Назва: Щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Вимога:
Звернення у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області (надалі – Замовник, САД у Чернівецькій області) проводиться процедура закупівлі – «Послуги по виготовленню документації із землеустрою інвентаризації земель під регіональними та територіальними автомобільними дорогами в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення в адміністративних межах Чернівецької області (ДК 021:2015: 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги )» з очікуваною вартістю 10 997 825 грн з ПДВ (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2021-04-06-007994-a ) (надалі – Процедура закупівлі). Ми плануємо взяти участь у Процедурі закупівлі, та, ознайомившись із тендерною документацією (надалі – документація) виявили в ній положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні державних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до Додатку 2.3. до Тендерної документації міститься положення, відповідно до якого Замовник вважає, що під аналогічним(ими), за предметом закупівлі договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) розробленням технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під існуючими автомобільними дорогами та/або під земельнмим ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2021 рік включно, з підтвердженням факту повного виконання робіт. Така вимога є дискримінуючою з огляду на наступне: Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник має право вимагати від учасників подання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Однак, згідно з частиною 4 статті 22 цього ж Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до статті 25 Закону України «Про землеустрій», визначено види документації із землеустрою а саме: а) схеми землеустрою і техніко-економічні обґрунтування використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць; б) проекти землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць; в) проекти землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду та іншого природоохоронного призначення, оздоровчого, рекреаційного, історико-культурного, лісогосподарського призначення, земель водного фонду та водоохоронних зон, обмежень у використанні земель та їх режимоутворюючих об’єктів; г) проекти землеустрою щодо приватизації земель державних і комунальних сільськогосподарських підприємств, установ та організацій; ґ) проекти землеустрою щодо відведення земельних ділянок; д) проекти землеустрою щодо впорядкування території для містобудівних потреб; е) проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь; є) проекти землеустрою щодо впорядкування території населених пунктів; ж) проекти землеустрою щодо організації території земельних часток (паїв); з) робочі проекти землеустрою; і) технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості); ї) технічна документація із землеустрою щодо встановлення меж частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту; й) технічна документація із землеустрою щодо поділу та об’єднання земельних ділянок; к) технічна документація із землеустрою щодо інвентаризації земель. Тобто законом передбачений широкий перелік видів документації із землеустрою за допомогою яких потенційний учасник міг би підтвердити наявність досвіду для участі в даній закупівлі. Проте, Замовник, для підтвердження даного кваліфікаційного критерію, визначив саме технічну документацію щодо інвентаризації земель та конкретизував, що інвентаризація повинна була здійснюватися саме під землями під існуючими автомобільними дорогами та/або під земельними ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Проаналізувавши систему «prozorro» стосовно наявності досвіду та укладених договорів по розробці технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під існуючими автомобільними дорогами та/або під земельними ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, можна зробити висновок, що даний вид землевпорядної документації майже не застосовується під час оформлення земель під автомобільними дорогами. Тобто звужує кількість потенційних учасників у даній закупівлі до мінімуму. Враховуючи вищезазначене, вимога щодо аналогічного договору є обмежуючою та дискримінаційною і порушує принципи здійснення закупівель, визначені статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У зв'язку з викладеним вимагаємо: 1) усунути правопорушення в процедурі закупівлі шляхом внесення змін до документації (інформація опублікована в електронній системі публічних закупівель Prozorro за номером оголошення: UA-2021-04-06-007994-a ), а саме: 1. В Додаток 2.3. Тендерної документації внести зміни, а саме викласти визначення аналогічного договору в наступній редакції: Аналогічним(ими) за предметом закупівлі договором(ами) необхідно розуміти договір(ори) з розроблення документації із землеустрою стосовно земель під існуючими автомобільними дорогами та/або під земельними ділянки для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства, завершений(ні) чи діючий(і) на даний час, роботи (послуги) по якому (их) виконувалися у період з 2015 року по 2021 рік включно, з підтвердженням факту повного виконання робіт.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовник вимагає досвід виключно з виготовлення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель під існуючими автомобільними дорогами та/або під земельними ділянками для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», законодавець викладає кваліфікаційний критерій щодо наявності досвіду у наступній редакції: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Із зазначеного вбачається, що у поняття аналогічності договору законодавець вкладає саме відповідність аналогічного договору за предметом закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на рішення Замовника

Номер: 3b92c66c88664683a880d6e8eec29af4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-007994-a.a4
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-06-007994-a ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮРІСТЕК ГРУП» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були послуги по виготовленню документації із землеустрою інвентаризації земель під регіональними та територіальними автомобільними дорогами в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення в адміністративних межах Чернівецької області. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, 10.06.2021 Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства. Як підставу відхилення пропозиції Замовник зазначив «у складі тендерної пропозиції Учасника не надано Гарантійний лист щодо одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, свідоцтв, висновків (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, роботи, товар, який пропонується постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно несе всі витрати на їх отримання. Отже, тендерна пропозиція Учасника не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених Замовником». Вважаємо, що Замовником було порушено права та інтереси Підприємства, а також не дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» виходячи з наступного. У складі тендерної документації, а саме в Додатку 3 (сторінка 39) до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ на виконання робіт з інвентаризації земель під регіональними та територіальними автомобільними дорогами та в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення в адміністративних межах Чернівецької області та складення за їх результатами технічної документації із землеустрою» міститься інформація про наступне: «Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги, запропоновані на аукціон, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою, поданням цінової пропозиції та укладанням договору не включаються до ціни пропозиції та не відшкодовуються (в тому числі і в разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). Ціна пропозиції (Договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних та відомчих норм, стандартів що є обов’язковими при виконанні послуг та визначення вартості. Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені та обґрунтовані. На етапі укладання договору Учасник - переможець повинен надати поштою, електронною поштою або особисто за адресою замовника, зазначені у тендерній документації розрахунки до Договірної ціни, прайси, рахунки, калькуляції інші документи, завірені підписом керівника або уповноваженої особи, з відбитком печатки (ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством). Якість послуг Учасник повинен надати послуги замовнику, якість яких відповідає умовам та вимогам нормативних документів і діючим нормативно-правовим актам, проектної документації та проекту договору ». Звертаємо Вашу увагу на Довідку про підтвердження надання послуг тендерній документації за вих. № 173/05-21 від 19.05.2021 року, де зазначено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП», підтверджує надання послуг у відповідності до Додатку 3 тендерної документації, де і зазначено дані гарантійні вимоги (тобто погоджується зі всіма вимогами, зазначеними в Додатку 3, де також містяться дані гарантійні вимоги, які ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не надав окремим листом.). Виходячи з вищевказаного Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП», зазначило, що воно (гарантує), відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги, запропоновані на аукціон, та самостійно несе всі витрати на отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Крім того, в проекті Договору з яким погодився учасник – ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП » під час подання тендерної пропозиції, зазначено, а саме в пп. 2.1.Виконавець зобов’язується надати послуги, якість яких відповідає технічним вимогам Замовника, діючим нормам і стандартам та іншим нормативно -правовим актам України, пп. 3.1 В ціну Договору включені прямі витрати, накладні витрати, прибуток, який Виконавець планує одержати при виконанні цього Договору та усі податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем стосовно надання послуг, пп. 6.3.2. Виконавець зобов’язаний надати послуги у строки, встановлені календарним планом (Додаток 1 до Договору) та технічним завданням, який є невід`ємною частиною Договору. Звертаємо Вашу увагу, що надання послуг, якість яких відповідає технічним вимогам Замовника, діючим нормам і стандартам та іншим нормативно-правовим актам України, само по собі вказує на те, що Виконавець робіт по договору повинен отримати відповідні ліцензії та дозволи і інші необхідні документи з метою досягнення кінцевого результату – надання якісних робіт. Таким чином, враховуючи вищевикладене Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮРІСТЕК ГРУП» неодноразово підтвердило (гарантувало) одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, свідоцтв, висновків (у тому числі експортних та імпортних) на послуги, роботи, товари, які пропонуються постачати за Договором, та інших документів, пов’язаних із поданням пропозиції, та самостійно нести всі витрати на їх отримання у відповідності до вимог Тендерної Документації. Виходячи з наведеного, вважаємо, що ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» при поданні тендерної пропозиції було допущено незначну помилку, яка згідно з вимогами тендерної документації Замовника не впливає на зміст тендерної пропозиції, не змінює її і не може вплинути на якість надання послуг, а тому не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Підприємства. Таким чином , посилання Замовника на абз. 2 п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», як на підставу відмови в допуску до участі у процедурі закупівель – ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» не відповідає вимогам чинного законодавства. При цьому, відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» з підстав допущення незначної помилки порушує права та законні інтереси Підприємства як учасника тендеру, що свідчить про порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Зважаючи на викладене, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3.Зобов’язати Службу автомобільних доріг у Чернівецькій області (код за ЄДРПОУ 22843868 вул. Головна, 205, м. Чернівці, Чернівецька обл., 58018) скасувати рішення, яким відхилена тендерна пропозиція ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» (код за ЄДРПОУ 38789135; вул. Ватутіна, 35, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл.) щодо закупівлі (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-06-007994-a). 4.Допустити тендерну пропозицію ТОВ «ЮРІСТЕК ГРУП» до участі в аукціоні (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-04-06-007994-a).
Дата розгляду скарги: 22.07.2021 17:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.07.2021 19:33
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.07.2021 19:49
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.07.2021 19:49
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ Юрістек Груп, Снєгова Юлія Юріївна +380673477477 uristekgryp@ukr.net https://uristek.com
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на рішення Замовника, що стосується допуску ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" до Аукціону

Номер: 58cc99f6e7c646e78b726cd91bf22eb6
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-007994-a.a5
Назва: ВИМОГА на рішення Замовника, що стосується допуску ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" до Аукціону
Вимога:
Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області було оголошену закупівлю № UA-2021-04-06-007994-a «Послуги по виготовленню документації із землеустрою інвентаризації земель під регіональними та територіальними автомобільними дорогами в смугах відведення автомобільних доріг загального користування державного значення в адміністративних межах Чернівецької області (ДК 021:2015: 71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги )». 06.07.2021р. протокольним рішення уповноваженої особи Замовника було допущено до участі в аукціоні учасника ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР". Проте у складі пропозиції учасника ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" є наступні невідповідності умовам тендерної документації, а саме: 1. Відповідно до п. 4 Додатку 5 до ТД, учасник торгів у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку персональних даних. У складі пропозиції ТОВ «ПоділляЗемЦентр» на підтвердження повноважень підписанта тендерної пропозиції наявна копія рішення №1 від 12.05.2021 року, де міститься інформація щодо персональних даних Гуменюк Ольги Іванівни, а саме: паспортні дані, ідентифікаційний номер (реєстраційний номер облікової карти платника податків). Разом із тим, у складі ТП ТОВ «ПоділляЗемЦентр» відсутній лист-згода на обробку персональних даних Гуменюк О.І., що не відповідає ЗУ «Про захист персональних даних» та вимогам Тендерної документації. Аналогічна позиція щодо даного питання міститься у рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 05.08.2020 р. № 15043-р/пк-пз (UA 2020-06-19-004762-b) та рішенні від 02.03.2021 №3961-р/пк-пз, при оскарженні рішення Замовника після розгляду пропозиції першого учасника у даній закупівлі. Відповідно до абз. 8 ЗУ «Про захист персональних даних», персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована – це дані паспорта та ідентифікаційного коду. Згідно зі ст. 11 ЗУ «Про інформацію», не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження. Окрім цього, згідно ЗУ «Про обробку персональних даних» дані про особу не можуть бути оброблені без її згоди, крім випадків, визначених законом і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. ЗУ «Про персональні дані» визначає персональними даними відомості про фізичну особу, яка ідентифікована, забороняючи при цьому обробку даних про фізичну особу, які є конфіденційною інформацією. 2. Згідно з п. 1 Додатку 5 до ТД, у випадку наявності на веб-порталі Міністерства юстиції Статуту учасника, останній у складі своєї тендерної пропозиції може надати довідку у довільній формі без надання копії Статуту, однак ТОВ «ПоділляЗемЦентр» замість довідки надано лист-повідомлення №1 від 12.05.2021 року. 3. Згідно з п. 3 Додатку 5 до ТД, інформаційна довідка із зазначенням відповідно до чинного законодавства України підстав згідно з якими відсутня в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником надається тільки у разі відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи - резидента України, яка є Учасником, та тільки Учасником – юридичною особою, яка є резидентом України. Всупереч примітці до вищезгаданого пункту, ТОВ «ПоділляЗемЦентр» надало інформаційну довідку від 12.05.2021 № 2, в якій зазначає про наявність цієї інформації. 4. На виконання п. 8 Додатку 5 до ТД, ТОВ «ПоділляЗемЦентр» надано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, сформований 03.03.2021 року, тобто задовго до оголошення вищезгаданої закупівлі (дата оголошення закупівлі: 06.04.2021 року). 5. Відповідно до п. 9 Додатку 5 до ТД, учасник, надає довідку, складену в довільній формі про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи); у разі наявності таких обмежень, необхідно подати лист- гарантію (в довільній формі) про зобов’язання учасника, в разі визначення його переможцем, надання документального підтвердження права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення процедури закупівлі (копії рішення загальних зборів учасників (засновників), або іншого документу згідно з законодавством, який дає право уповноваженій особі учасника на підписання договору про закупівлю). ТОВ «ПоділляЗемЦентр» надало лист-гарантію №6 від 12.05.2021, що свідчить про наявність в учасника таких обмежень. Однак довідки про відсутність/наявність у статуті або в іншому установчому документі обмежень (з урахуванням вимог діючого законодавства) щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору про закупівлю за результатами проведення цієї процедури закупівлі, тендерна пропозиція ТОВ «ПоділляЗемЦентр» не містить. Не містить також тендерна пропозиція учасника посилання на розділ Статуту, де визначено інформацію про власників товариства. 6. На виконання вимог Додатку 2.2. до ТД, ТОВ «ПоділляЗемЦентр» надало довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання надання послуг від 12.05.2021 №20. Однак, всупереч вимогам ТД не зазначив у таблиці інформацію про спеціальність наступних працівників: Романовської Т.В., Вознюк (Гацко) І.А., Єременко П.О., Кравчук І.О., Смолярчук О.М., Савіцького С.М., Григорович Т.А., Тесліцького А.М., Кривицького В.В., а лише вказав інформацію про їх кваліфікацію. Відповідно до п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про вищу освіту», спеціальність - гармонізована з Міжнародною стандартною класифікацією освіти предметна область освіти і науки, яка об’єднує споріднені освітні програми, що передбачають спільні вимоги до компетентностей і результатів навчання випускників. Згідно з п. 12 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про вищу освіту», кваліфікація - офіційний результат оцінювання і визнання, який отримано, коли уповноважена установа встановила, що особа досягла компетентностей (результатів навчання) відповідно до стандартів вищої освіти, що засвідчується відповідним документом про вищу освіту. З огляду на вищенаведе, звертаємо Вашу увагу на те, що терміни «спеціальність» та «кваліфікація» не є тотожними, а з цього випливає, що учасником ТОВ «ПоділляЗемЦентр» надано не повну інформацію, зазначену в додатку 2.2. до ТД. 7. Окрім цього, на виконання вимог додатку 2.2. до ТД, учасники повинні були надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання надання послуг. У числі зазначених кваліфікованих працівників учасник зобов’язаний зазначити наявність за основним місцем робити працівників з підтвердженням їх кваліфікації. Водночас, згідно даних Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, інженер-геодезист Скакун В.С. внесений в реєстр за основним місцем роботи ТОВ «Оцінка Ю.А.» (ЄДРПОУ: 40215718), ФОП Скакун В.С. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що сертифікат Кривицького В.В. дійсний лише до 12.10.2021 року, у той час як кінцевий строк надання послуг (виконання робіт) до 31.12.2021 року. 8. Згідно з інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази №16 від 12.05.2021, наданою ТОВ «ПоділляЗемЦентр» на виконання вимог Додатку 2.1. до ТД, учасник на підтвердження права власності на ноутбук ARTLINE Home H25 v07 (п.16) надав видаткову накладну №111927 від 20.02.2018 на суму 7561,00 грн.; на багатофункціональний пристрій ECOSYS (п.20) – видаткову накладну № 210 від 09.12.2019 на суму 15750,00 грн.; на багатофункціональний пристрій Epson (п.21) – видаткову накладну № 1395 від 28.01.2020 на суму 15524,00 грн; GNSS приймач EPSKIt-7 (п.28) – видаткову накладну № 421 від 07.12.2020 на суму 97500,00 грн. без ПДВ. Однак в оборотно-сальдовій відомості по рахунку станом на 01.05.2021 року зазначена вартість цих основних засобів інша, а такі основні засоби як багатофункціональний пристрій Canon i-SENSYS (п. 19) та тахеометр електронний Leica (п.6) – взагалі відсутні. 9. У складі ТП міститься договір оренди транспортного засобу, зареєстрований в реєстрі за № 1117 від 31.05.2019 року, відповідно до якого орендодавцем вищезгаданого автомобіля є Юськов Олександр Вікторович. Однак, згідно даних ЄДРСР, ухвалою слідчого судді Хмельницького міськрайонного суду від 14 серпня 2019 року у кримінальному провадженні №12019240010003743 від 09.08.2019 року, за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 286 КК України, на автомобіль марки «HondaAccord», який згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу належить Юськову О.В., накладено арешт (https://reyestr.court.gov.ua/Review/84030253), який скасований ухвалою слідчого судді (https://reyestr.court.gov.ua/Review/87638475) лише 10 лютого 2020 року. Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановлених ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», вимогам та умовам тендерної документації та відповідно ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі» підлягає відхиленню. З огляду на вище вказане, ПРОСИМО ВАС скасувати рішення про допущення до участі в аукціоні учасника ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ч.1 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами): «1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Вимога відхиляється Замовником, оскільки, Учасник надав її з порушенням строків подання, про що свідчить інформація, надана на електронному майданчику закупівель: «Подача вимоги на умови закупівлі - по 09-05-2021, 00:00».
Статус вимоги: Не задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 149103de0f82454a8dcc3138cac7eb34
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-007994-a.b3
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Підставою для подання скарги являється неправомірне рішення Замовника торгів (Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області), в частині допущення до аукціону тендерної пропозиції ПП «РІГА».
Дата розгляду скарги: 30.06.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 18.06.2021 15:50
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.07.2021 17:52
Дата виконання рішення Замовником: 06.07.2021 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про допущення тендерної пропозиції ПП "РІГА" до аукціону.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР", Тетяна Романовська +380976740819 galinda0709@gmail.com
Скарга
Скасована

СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 7b46611a90544c8c9d47ca729ab9893d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-04-06-007994-a.b2
Назва: СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Скарга:
Підставою для подання скарги являється неправомірне рішення Замовника торгів (Служба автомобільних доріг у Чернівецькій області), в частині допущення до аукціону тендерної пропозиції ПП «РІГА».
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 15.06.2021 15:20
Автор: ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР", Тетяна Романовська +380976740819 galinda0709@gmail.com