• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (НК 024:2019 10735 – Нефростомічний катетер; 34842 – Набір для епідуральної анестезії; 32031 – Набір для постійної уретральної катетеризації; 32031 - Набір для постійної уретральної катетеризації; 32031 - Набір для постійної уретральної катетеризації; 32031 - Набір для постійної уретральної катетеризації; 32031 - Набір для постійної уретральної катетеризації; 32031 - Набір для постійної уретральної катетеризації; 32031 - Набір для постійної уретральної катетеризації; 32031 - Набір для постійної уретральної катетеризації; 32031 - Набір для постійної уретральної катетеризації).

Завершена

4 300 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 500.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2021 10:06 - 07.04.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України

Номер: d40a1343f98948739ce744763f1b4b3b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-26-000484-b.c1
Назва: Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Вимога:
Шановний замовнику! Технічні вимоги повинні бути складені таким чином, щоб уникнути штучного звуження конкуренції за рахунок вимог, які надають переваги конкретному суб’єкту господарювання. Враховуючи зазначене та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час визначення медико-технічних вимог та термінів поставки необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального звуження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів. Отже, просимо розділити предмет закупівлі на 2 окремі лоти та внести зміни до медико-технічних вимог. МТВ зі змінами додається окремим файлом. Об’єднання усіх позицій в один єдиний лот може бути розцінене як неправомірне сприяння та надання переваги певним суб’єктам господарювання при закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти та дискримінація учасників.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Доброго дня! Тендерним комітетом було розглянуто вашу вимогу по закупівлі у Ргогогго за №UA-2021-03-26-000484-Ь та вирішино надати відповідь наступного змісту за результатами розгляду: Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (у редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 зі змінами) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» регламентовано Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року N708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право та може визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою проведення закупівлі товарів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти) за своєю специфікою. На думку тендерного комітету закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю за кошти НСЗУ (інше джерело фінансування), а також може зменшити ризики необгрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Також, однією із підстав не лотової закупівлі, є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику та зменшує ризики відміни торгів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. З Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі», під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Крім того, додатково повідомляємо, що замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства. Висновок: Рішення тендерного комітету не вносити зміни в Додаток 3.
Статус вимоги: Відхилено