• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Аналізатор гематологічний, аналізатор сечі

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою. Більш детальна інформація щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції зазначено у пункті 7 "Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції" розділу І "Загальні положення" тендерної документації, що додається до даного оголошення. Математична формула для розрахунку приведеної ціни — не застосовується. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій — не вимагається. Детальна інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 1 до тендерної документації. Всі інші необхідні умови оголошення про проведення відкритих торгів та інформація зазначені в тендерній документації та додатках до них, що додаються та є їх невід'ємними частинами.

Завершена

651 160.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 511.60 UAH
Період оскарження: 23.03.2021 04:06 - 04.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінація учасників, протиправні вимоги

Номер: dda3832a14dc4737ab510fa58f04f18b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-000045-a.c2
Назва: Дискримінація учасників, протиправні вимоги
Вимога:
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними пунктами МТВ: фізичні параметри гематологічного та сечового аналізаторів, а також вага приладів, що чітко вказують на конкретний аналізатор - Генруї КТ 6300 та Цітолаб Рідер 300. Також параметри лінійності гематологічного аналізатора не в проміжках даних а в конкретних величинах. Що також суперечить вимогам закону. А також зазначення ваги аналізаторів, так ніби це впливає на їх роботу на практиці - та ні просто хочеться замовнику купити саме ці аналізатори і саме у компанії Фармаско (або у її ТОВ чи ФОП - ТОВ ВІВАТЕК, ТОВ "ТЕСТ - ТАЙМ", ФОП Онищук Антоніна Іванівна, тощо). Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачено конкретну торгівельну марку товару без зазначення можливості надати еквівалент. Вищенаведене положення прямо суперечить п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі вводять в оману та не відповідають дійсності, з огляду на наступне. Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22  Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують  його права та законні інтереси  пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати тендерну пропозицію? Крім того,  слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Окрім цього, у п. 7 розділу ІІІ  тендерної документації передбачено, що “У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. “або еквівалент”».” як і до-речі передбачено самим Додатком № 1 до тендерної документації де зазначено, що “Усі посилання у цьому Додатку 1 до тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент".” Зауважуємо, шо жодний пункт тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи вищенаведене, жодна норма тендерної документації не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2021 01:04
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога про порушенням Замовником Закону України "Про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та добросовісної конкуренції в процедурі відкритих торгів

Номер: 1625d779a4ed4007869d129cf4dc3ff5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-23-000045-a.c1
Назва: Вимога про порушенням Замовником Закону України "Про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та добросовісної конкуренції в процедурі відкритих торгів
Вимога:
Доброго дня! Уважно прочитавши вашу тендерну документацію стає відразу зрозуміло що предмет закупівлі "Автоматичний гематологічний аналізатор та аналізатор сечі" які прописані в додатку №1 тендерної документації Медико-технічні вимоги - це автоматичний гематологічний аналізатор Генруї КТ 6300 та аналізатор сечі ЦітоЛаб Рідер-300 – офіційного представника компанії Фармаско в Україні. Проте чітке зазначення конкретного апарату є жорстким порушенням закону України "про публічні закупівлі" в частині недискримінації учасників та добросовісної конкуренції в процедурі відкритих торгів. Адже вимоги, які описані вами до аналізаторів, не є притаманними широкому загалу апаратів, а лише одному конкретному аналізатору на ринку. Порушенням є зокрема зазначення фізичних характеристик та ваги предмету закупівлі, що конкретно вказує на окремий аналізатор – КТ 6300 та Цітолаб Рідер 300. Також зазначення діючих речовин та їх відсоткового відношення в складі реагентів, що конкретно вказує на тип реактиву, марку та виробника, а саме ТОВ «Фармаско». Наполеглива вимога до замовника - прибрати з тендерної документації дискримінуючі вимоги, описані вище, привести тендерну документацію відповідно до вимог чинного законодавства. В разі незадоволення наших законних вимог, будемо змушені відстоювати наші права поданням звернення в АМКУ…
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Уважно вивчивши вашу Вимогу повідомляємо наступне. Обставини викладені у вашій вимозі вводять в оману та не відповідають дійсності, з огляду на наступне. Відповідно до вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) , тендерна документація це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Також, зазначаємо, що відповідно до частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи наведене, Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Разом з цим, є незрозумілим, яким чином вимоги тендерної документації на які посилається учасник порушують його права та законні інтереси пов’язанні з участю у процедурі закупівлі та заважають подати пропозиції конкурсних торгів ? Крім того, слід зазначити, що відповідно до статті 23 Закону технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Зауважуємо, шо жодний пункт тендерної документації не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Враховуючи вищенаведене, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.04.2021 01:04