• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (35599 Візок для білизни; 35598 Візок для доставки їжі пацієнтам; 13959 Стіл для хірургічних інструментів; 10535 Медична шафа; 10535 Медична шафа; 13959 Стіл для хірургічних інструментів; 13959 Стіл для хірургічних інструментів; 38448 Крісло для загального огляду /терапевтичних процедур, механічне; 13959 Стіл для хірургічних інструментів; 35124 Стійка для медичної техніки; 45052 Крісло-візок для транспортування, складаний; 61454 Стійка для хірургічного лотка; 13951 Стіл на анестезіологічні інструменти; 36069 Стійка для внутрішньовенних вливань; 13959 Стіл для хірургічних інструментів)

Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова

Торги не відбулися

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження: 02.03.2021 17:11 - 14.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо невідповідності технічних вимог чинному законодавству

Номер: b5a1edc790cf4946b176c0ff2240ebe2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-011722-b.c2
Назва: Щодо невідповідності технічних вимог чинному законодавству
Вимога:
Шановний Замовнику, вимагаємо привести у відповідність до чинних норм та діючих станом на сьогодні редакцій сетрифікатів систем якості, які вказані у технічних вимогах щодо закупівлі (Додаток № 2 до тендерної документації). Діючими редакціями сертифікатів є ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 13485:2018 проти вказаних у технічних вимогах редакцій 2005 року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет вимушений не погодитися з Вашими доводами та відмовити у задоволенні викладених Вами пропозицій, обгрунтовуючи наступним. Зазначаємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою для доведення якості та відповідності продукції стандартам чи технічним умовам може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який учасник може отримати сертифікат відповідності і цим самим довести якість та відповідність стандартам запропонованого до закупівлі товару. Якщо потенційний учасник не готовий під свою повну відповідальність засвідчити, що його товар відповідає встановленим законодавством вимогам, то про жодне постачання такого неякісного товару мова йти не може. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «…тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Частиною 3 вказаної статті Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам. Нами було встановлено та прописано чіткі критерії щодо вимог Закупівлі. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо усунення дискримінаційних вимог

Номер: f5cb18da47a54708bfe9ae1e92be5079
Ідентифікатор запиту: UA-2021-03-02-011722-b.c1
Назва: Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовнику, чинним законодавством України (Постановами КМУ від 2 жовтня 2013 р. № 753, 754 та 755) чітко регламентується необхідність сертифікації медичних виробів. Медичні вироби, заявлені в даному тендері відносяться до І класу згідно ДСТУ 4388:2005 «Вироби медичні. Класифікування залежно від потенційного ризику застосування Загальні вимоги», а саме: медичне устаткування з низьким рівнем ступеню ризику, що обов’язково підтверджується сертифікатом на систему управління якістю ДСТУ ISO-9001:2015. Необхідність введення ДСТУ ISO 13485:2018 застосовується до виробів ІІ а та ІІ б класу відповідно до ДСТУ 4388:2005 «Вироби медичні. Класифікування залежно від потенційного ризику застосування Загальні вимоги». Сертифікація виробництва товарів І класу по ДСТУ ISO 13485:2018 не є обов’язковою, що в даному випадку є дискримінаційною вимогою. На а підставі п. 2 та п. 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо привести технічні вимоги до товару у відповідність до діючого в Україні чинного законодавства та виключити вимогу щодо надання у складі пропозиції сертифікату на систему управління якістю ISO-13485:2018.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уважно розглянувши Вашу вимогу, тендерний комітет вимушений не погодитися з Вашими доводами та відмовити у задоволенні викладених Вами пропозицій, обгрунтовуючи наступним. Зазначаємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою для доведення якості та відповідності продукції стандартам чи технічним умовам може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який учасник може отримати сертифікат відповідності і цим самим довести якість та відповідність стандартам запропонованого до закупівлі товару. Якщо потенційний учасник не готовий під свою повну відповідальність засвідчити, що його товар відповідає встановленим законодавством вимогам, то про жодне постачання такого неякісного товару мова йти не може. Пунктом 2 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: «…тендерна документація повинна містити: один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Частиною 3 вказаної статті Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Керуючись зазначеними нормами чинного законодавства України, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників в тендерній документації, які відповідають національним стандартам. Нами було встановлено та прописано чіткі критерії щодо вимог Закупівлі. Враховуючи викладене, зазначена вимога тендерної документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до тендерної документації є недоцільною.
Статус вимоги: Відхилено