-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Завершена
7 994 936.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
01.03.2021 12:26 - 13.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Оскарження дискваліфікації
Номер:
f4ea9c78c3954860828c9b250e01eae5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-03-01-004451-a.b1
Назва:
Оскарження дискваліфікації
Вимога:
ВИМОГА
23.03.2021 р. протоколом №2 засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» було прийнято рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» з причини: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерно документації.
Вищезазначене рішення замовника є незаконним та необгрунтованим, виходячи з наступного:
1. Щодо використання показників середньомісячної тривалості робочого часу
Відповідно до офіційного роз’яснення профільного Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (лист від 12.08.2020 №3501-06/219) «Про розрахунок норми тривалості робочого часу на 2021 рік» зазначено, що суб’єктам господарської діяльності слід керуватися наступним:
«Законодавством не встановлено єдиної норми тривалості робочого часу на рік. Ця норма може бути різною залежно від того, який робочий тиждень встановлений на підприємстві, в установі, організації (п'ятиденний чи шестиденний), яка тривалість щоденної роботи, коли встановлені вихідні дні. У зв'язку з цим на підприємствах, в установах і організаціях норма тривалості робочого часу на рік визначається самостійно з дотриманням вимог статей 50 - 53, 67 і 73 КЗпП.»
Тобто, фактичний розрахунок норм робочого часу кожного роботодавця залежить від конкретних умов праці, строку виконання підрядних робіт, а також можливості виконання та оплати понаднормової роботи в порядку, передбаченому законодавством.
Якщо торкатися питання актуальності розрахунку договірної ціни учасника, то слід зауважити, що метою проведення будь-якого тендеру є укладення вигідної угоди, а переможцем стає особа, яка запропонувала найнижчу ціну. ПРИНЦИП МАКСИМАЛЬНОЇ ЕКОНОМІЇ (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Учасник проводить власні розрахунки договірної ціни та локального кошторису, спираючись на вимоги тендерної та технічної документації, наданих замовником. Але при цьому учасник користується певною свободою в питанні оптимізації свої витрати з метою отримання конкурентноспроможної пропозиції, додержується норм законодавства про працю та соціальні гарантії, застосовує в своїй роботі досягнення в галузі технології і організації будівельного виробництва, сучасний рівень технічного оснащення, професійний досвід та кваліфікацію своїх працівників, прогресивні матеріали, вироби й конструкції.
2. Щодо застосування знижувальних коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат.
Замовник наполягає, що вищезазначені коефіцієнти учасником не застосовувались, але така позиція абсолютно не відповідає дійсності.
До матеріалів тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав файл «Кошторис.pdf», в якому на стор. 1 та 2 Локального кошторису на будівельні роботи №2-1-1 (форма №1) чітко зазначено в графі 3 таблиці:
«Перелік нарахувань:
Коефіцієнт, що враховує зміну витрат на заробітну плату працівників,
зайнятих на управлінні та обслуговуванні будівельного виробництва
при розрахунку загальновиробничих витрат =0,4123
Коефіцієнт, що враховує зміну інших витрат загальновиробничих
витрат на величину, яка відноситься до утримання та обслуговування
апарату управління відокремлених виробничих структурних підрозділів
будівельної організації =0,7821»
В тендерній пропозиції учасника зазначено, що договірна ціна розроблена з використанням ліцензійного програмного комплексу АВК-5 (3.5.4)укр., який застосовується для автоматизації визначення вартості будівництва, орієнований на норми національного стандарту ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правил визначення вартості будівництва.
Програма формує документи у паперовій та електронній формі.
Зазначення в паперовій формі кошторису посилання на «коефіцієнти» свідчить про те, що в даному розрахунку застосовані коригуючі коефіцієнти. В документі, наданому учасником ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», чітко визначено застосування коефіцієнтів 0,4123 та 0,7821.
Для того, щоб перевірити послідовність кошторисних розрахунків (в т.ч. застосування коригуючих коефіцієнтів), фахівці використовують електронні форми документів, які завантажують та виводять на екран докладну інформацію повного послідовного розрахунку вартості кожної кошторисної позиції.
Тендерна документація замовника не містить вимоги про надання електронної форми кошторисних документів тендерної пропозиції.
Більше того, Перевіркою кошторисів займаються акредитовані організації, що мають в своїй команді штат висококваліфікованих інженерів і економістів. Результатом перевірки кошторису може бути тільки висновок експерта з належним нормативним обгрунтуванням та розрахунками.
Оскільки замовник не замовляв електронну форму кошторисної документації, а також не залучав до вивчення документів відповідних експертів, то його висновки є непрофесійними та некомпетентними.
3. Щодо надання довідки у довільній формі про відсутність підстав, зазначених в п. 6 ч.1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
До своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» надав довідку вих. №135 від 15.03.2021 р. про відсутність підстав, передбачених пунктом 6 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Довідка викладена у довільній формі з чітким посиланням на норму закону, щодо якої вона стосується, що повністю виключає будь-які тлумачення та спекуляції замовника про неповноту її змісту.
За нормами ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» процедура закупівлі має здійснюватися за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії, ефективності та пропорційності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За ч. 6 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа замовника під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.
Враховуючи викладене, ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД» вимагає скасувати рішення тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Дніпропетровської облдержадміністрації за процедурою відкритих торгів «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД», оформлене протоколом №2 від 23.03.2021 р., та продовжити розгляд пропозицій у встановленому законом порядку.
В разі, якщо дана вимога не буде задоволена, учасник буде змушений звернутися до контролюючих органів про проведення перевірки законності дій замовника та притягнення винних осіб до відповідальності за порушення законодавчо встановленої процедури торгів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ТОВ ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД.pdf 24.03.2021 11:42
Дата подачі:
24.03.2021 11:42
Вирішення:
Відповідно до вимоги UA-2021-03-01-004451-a.b1 учасника: ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" по предмету закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Капітальний ремонт покрівлі КЗ "Лихівський опорний заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Лихівської селищної ради" за адресою: вул. Миру, 8 у смт. Лихівка, П'ятихатського району, Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо, що документація учасників торгів має бути підготовлена відповідно до тендерної документації замовника та діючих нормативних актів.
В складі тендерної пропозиції учасника не було документів, які б інформували про індивідуальний графік тривалість робочого тижня, встановлений на підприємстві. При цьому згідно КЗпП України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. При шестиденному робочому тижні тривалість щоденної роботи не може перевищувати 7 годин при тижневій нормі 40 годин, 6 годин при тижневій нормі 36 годин і 4 годин при тижневій нормі 24 години.
Для порівняння середньомісячна норма тривалості робочого часу для шестиденного та п’ятиденного робочого тижня у 2021 році з урахування святкових та неробочих днів буде однаковою і становить 166,17 люд-год. Норма тривалості 166,83 люд-год свідчиць про застосування застарілих даних минулого року, оскільки іншої інформації учасником не було надано.
Згідно інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі при визначенні Договірної ціни загальновиробничі витрати визначати за усередненими показниками, рекомендованими Мінрегіоном згідно додатків Б та В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» із застосуванням знижувальних коефіцієнтів 0,4123 і 0,7821 при розрахунку загальновиробничих витрат у складі договірної ціни та при взаєморозрахунках за виконані роботи. Тендерна документація, а саме розрахунок загальновиробничих витрат на будові, ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" не має інформативного значення про застосування вище вказаних коефіцієнтів, оскільки досконало це можна перевірити при пред’явлені розрахунку загальновиробничих витрат під локальний кошторис. Припис, який надається на стор. 1 та 2 локального кошторису на будівельні роботи, може бути лише частиною оформлення, оскільки нічим не підкріплений та не має можливості для перевірки.
При цьому оформлення кошторисної документації та об'єднання різного за характером робіт в один локальний кошторис з урахування позицій матеріалів,які по своєму значенню устаткуванням, свідчить про недостатню компетентність учасника при підготовці кошторисної документації та/або проведення процедури ознайомлення з проектною документацією. У зв’язку з цим замовником було вирішено відхилити дану тендерну пропозицію та визначити переможцем іншого учасником з більш досконалою та відпрацьованою кошторисною документацією, що на розсуд замовника свідчить про більший досвід та компетентність.
Згідно Додатку 2 тендерної документації ТОВ "ІНВЕСТ-МОНТАЖБУД" у складі тендерної пропозиції надав довідку, яка не відповідає вимогам тендерної документації, так як інформація в довідці повинна бути надана в повному обсязі - про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Статус вимоги:
Відхилено