-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Магнітно-резонансний томограф
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги відмінено
50 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 250 000.00 UAH
Період оскарження:
24.02.2021 15:37 - 29.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
3bac07587585475aa45df79343a0ac41
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-011206-b.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога щодо внесення змін
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога МРТ ___.pdf 18.03.2021 22:43
Дата подачі:
18.03.2021 22:43
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ми вдячні Вам, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю і вдячні за Ваші зауваження. Документація закупівлі готувалась у дещо обмежені терміни і містить деякі недопрацювання. Повідомляємо Вам про те, що на разі тендерним комітетом Комунального некомерційного підприємства «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради готуються зміни до тендерної документації, що будуть внесені в найближчий час, в яких буде враховано Ваші зауваження.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Номер:
d3d9804b3565472d826ada494583d4fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-011206-b.c2
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Комунальним некомерційним підприємством «Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології» Закарпатської обласної ради (далі – Замовник, Підприємство) було оголошено тендер на закупівлю ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Магнітно-резонансний томограф, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-011206-b.
Проаналізувавши умови тендерної документації даної закупівлі вбачається, що Замовником оприлюднено технічні вимоги до предмета закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації), які значно обмежують кількість потенційних учасників. Тобто, Підприємством встановлено дискримінаційні умови, які унеможливлюють участь в закупівлі більшість учасників, що можуть запропонувати товар такої ж або кращої якості в межах встановленого бюджету.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Віас Плюс» (далі – ТОВ «Віас Плюс», Товариство) як уповноважений представник на території України продукції Siemens Healthcare GmbH, Ерланген, Німеччина має намір взяти участь у відкритих торгах з публікацією англійською мовою, що проводить Замовник на закупівлю ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Магнітно-резонансний томограф, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-011206-b, проте через встановлені дискримінаційні умови участь в даній закупівлі є неможливою.
Спираючись на п. 1 Ст. 5. Закону, звертаємо увагу на наступні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатково зазначаємо, що згідно із п. 4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до інформації розміщеної в електронній системі Prozorro по даній закупівлі до 24 березня 2021 року Учасник може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою про усунення порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, що виникли при проведенні даної процедури.
Згідно із ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону) Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
З огляду на вище викладене, з метою забезпечення можливості ТОВ «Віас Плюс» та інших учасників взяти участь в закупівлі ДК 021:2015- 33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини - Магнітно-резонансний томограф ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-24-011206-b та, з метою усунення Замовником порушень вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести наступні зміни до Додатку 3 Тендерної документації:
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
п. 2.6 Стійкість магніту, не більше <0.1 ppm/h – видалити
п. 2.10 Маса магніту (включаючи рідкий гелій), не менше ≥5000 кг змінити на: маса магніту (включаючи рідкий гелій), не менше 5500кг.
п. 2.15 Об’єм рідкого гелію, не більше ≤1500 л – видалити
п. 4.1 Кількість незалежних джерел радіочастот, не менше ≥2 – видалити
п. 4.3 РЧ потужність передачі, не менше ≥2×18 кВт – видалити
п. 4.12.1 Ортогональна котушка передавача / приймача, наявність – видалити
п. 4.12.2 Котушка суглобів голови та шиї, наявність, ≥24 елементів – видалити
п. 4.12.3 Котушка фазованої масиву корпусу, наявність, ≥12 елементів, число ≥2 – видалити
п. 4.12.7 Фазована котушка для грудей, наявність, ≥10 елементів - видалити
п. 4.12.10 Поетапна котушка для стопи та гомілковостопного суглоба, наявність, ≥24 елементів – видалити
п. 4.12.12 Виділена фазована котушка з головкою HD, наявність, ≥32 елементів – видалити
п. 4.12.19 Кількість інтерфейсів котушки ≥6, можна підключати та використовувати одночасно – видалити
Товариство з обмеженою відповідальністю «Віас Плюс» сподівається на розуміння та повне усвідомлення відповідальності тендерного комітету за не дотримання чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі відмови щодо внесення вище зазначених змін будемо вимушені звернутися до органу оскарження за для неупередженого і ефективного захисту прав та законних інтересів Товариства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.03.2021 22:55
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ми вдячні Вам, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю і вдячні за Ваші зауваження. Документація закупівлі готувалась у дещо обмежені терміни і містить деякі недопрацювання. Ваші зауваження опрацьовуються та готуються зміни до документації торгів. Після оприлюднення змін до документації у Вас буде час на їх вивчення та можливість звернутись за додатковими роз'ясненнями. За необхідності термін подання пропозицій буде продовжено.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
contract terms
Номер:
0f66994d43a74ad5bf990a61237ca757
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-24-011206-b.c1
Назва:
contract terms
Вимога:
Проект контракту в порядку, за винятком:
1. Нерезиденти не надають податкову реєстрацію та податкові накладні. Так само продавець-нерезидент не може надати DDP. Це необхідно підкреслити, щоб уникнути непорозумінь.
DDP - це термін, який застосовується лише до платників ПДВ та інших податків. В Україні - для мешканців. Якщо нерезидент повинен платити ПДВ - він є резидентом (як путінськi "бабуcя та дiдуcь"). Іноземні / нерезидентні постачальники можуть надавати лише DAP. Якщо ви хочете, щоб продавець заплатив за розвантаження - це навіть неможливо в термін DAP, тільки в термін DPU. Але DPU включає митне оформлення і здійснюється лише резидентом, як і DDP. Те саме стосується податкової накладної - це лише для продавців-резидентів. Це зазначено у вашому контракті.
Див. Витяг із українського законодавства з поясненнями, а також корисну таблицю фактичної на сьогодні ІНКОТЕРМС 2020. На практиці іноземний постачальник торгує за тендерною ціною DDP, доставляє товари до вас та надає документи на митне оформлення. У нашому випадку це робиться митним брокером в Одеському порту. Покупець платить іноземному постачальнику за вирахуванням сум ПДВ та митних зборів. Ті податки ви сплачуєте самостійно відповідним податковим органам України / митниці, а потім отримуєте податковий кредит у встановлений термін.
2. Ваш контракт означає, що спочатку постачальник доставить вам товар, а потім ви можете заплатити, а може і ні. Ви можете сказати: "вибачте, у нас немає бюджету". І ви хочете уникнути будь-якої відповідальності.
Здається, ви розумієте розділ. 23.1 Бюджетного кодексу України помилково. У ньому сказано: "1. Будь-які бюджетні зв’язки та платежі з бюджету забезпечуються лише за умови відповідного бюджетного призначення".
Це означає, що ви не маєте права взяти на себе зобов'язання, якщо у вас немає бюджету. Але у вашому контракті це означає, що ви спочатку берете товар, потім у вас немає зобов'язань сплатити, якщо у вас не буде бюджету. Чи може продавець контролювати ваш бюджет? Звичайно, ні. Я розумію, що якийсь розумний адвокат склав цей розділ контракту, щоб максимально захистити покупця і очікуючи, що всі або деякі продавці психічно хворі.
Але якщо у вас немає грошей - ви не маєте права брати товар на мільйони доларів, поки не отримаєте фінансування. Це шахрайство. А в міжнародній торгівлі це міжнародне шахрайство в надзвичайних розмірах. Отже, спочатку потрібно забезпечити фінансування, а потім оформити замовлення.
Так, може статися так, що ви не отримаєте бюджетних грошей. Але чия проблема має бути? Покупця чи продавця? "Немає грошей - немає меду". Чому б не відкрити банківську гарантію чи акредитив? Чому б не застрахувати свою відповідальність? Чому б не здійснити авансовий платіж, підтриманий нашою банківською гарантією авансового платежу, і добре спати?
Немає грошей - візьміть короткострокову банківську позику, поки не отримаєте бюджетного фінансування. Але якщо навіть ваш банк не надасть вам позику - це означає, що ваш банк вам не довіряє - хто тоді довірятиме? Подайте свою будівлю в банк під заставу на деякий час або попросіть місцевих олігархів допомогти - вони можуть ...
Чому б не відкрити банківську гарантію або не надати страхування відповідальності? На ринку України працюють надійні західні страхові компанії, які можуть застрахувати ваш борг за вашим векселем. Отже, покупець отримує страховий поліс. Якщо ваша фінансова інформація в порядку, будь-який банк або страхова компанія надасть вам цю послугу за розумну плату близько 1% +/-. Якщо ці витрати не плануються - зменшіть стартову ціну на 1%, отже, нарешті це буде за вартість продавця.
Отже, формально, виходячи із чинного законодавства України, ми вимагаємо від вас скласти умови свого контракту відповідно до статті 5 ЗАКОНУ УКРАЇНИ від 19 жовтня 2019 року No. 114 - IX «ПРО ЗМІНИ ДО ЗАКОНУ УКРАЇНИ« ПРО ДЕРЖАВНІ ЗАКУПІВЛЯ ”І ДЕЯКІ ІНШІ ЮРИДИЧНІ АКТИ УКРАЇНИ ПРО ВДОСКОНАЛЕННЯ ДЕРЖАВНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ”, щоб дозволити постачальникам-нерезидентам взяти участь у Вашому тендері. Без гарантії оплати та з нереальними умовами доставки це поза міжнародною діловою практикою та законодавством.
Для відповідності вашого контракту законодавству України ми вимагаємо внести зміни, підтверджуючи наступне:
1. Будь ласка, адаптуйте свій контракт, щоб він застосовувався для продавців-нерезидентів, вставляючи слова "Для резидентів:" та "Для нерезидентів:" у відповідні місця вашого контракту.
2. Будь ласка, змініть посилання на INCOTERMS 2010 на INCOTERMS 2020 як фактичне.
3. Будь ласка, зробіть розділи 3.1.1 та 3.1.2 однаковими для обох сторін або виключіть їх. У цьому виданні вони порушують принцип взаємності - один з основних договірних принципів.
4. Розділ 3.3 застосовується лише для резидентів. Нерезиденти не можуть відкрити рахунок у Державному казначействі. Нерезидент відкриває банківську гарантію авансового платежу.
5. Розділ 3.5 слід виключити, оскільки це виключає будь-які гарантії для продавця, якщо продавець не отримав 100% передоплату, банківську гарантію або акредитив. Будь ласка, надайте, принаймні для постачальника-нерезидента, гарантію платежу у формі документального або резервного акредитива, банківської гарантії або полісу страхування відповідальності або заставу майна.
Наступне ми формально не можемо вимагати, але можемо порадити:
1. Використовувати формулювання контракту на тaкі товари, надані вашими колегами (додається). До цього контракту немає жодного принципового питання.
2. Але найкращим рішенням було б не пристосовувати "доморощені" контракти, а використовувати для відносин з нерезидентами офіційну форму Міжнародної торгової палати (ICC) № 811E. Ви можете завантажити його з https://2go.iccwbo.org/icc-model-contract-i-international-sale-manufactured-goods-config+book_version-Book/. Україна є членом СОТ та МТП, і використання цієї форми ні в кого не викликає жодних питань. Ця професійна офіційна форма контракту коштує лише 67,50 євро - менше, ніж ви сплачуєте будь-якому своєму юристу чи консультанту. Тоді ви зможете використовувати його без обмежень для всіх своїх закупівель.
З повагою,
Пов'язані документи:
Учасник
- DAP and DDP.docx 03.03.2021 18:58
- Додаток 4.doc 03.03.2021 18:58
- incoterms_2020_crane_worldwide_logistics.pdf 03.03.2021 18:58
Дата подачі:
03.03.2021 18:58
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ми вдячні Вам, що Ви звернули увагу на нашу закупівлю і вдячні за Ваші зауваження. Документація закупівлі готувалась у дещо обмежені терміни і містить деякі недопрацювання. Ваші зауваження опрацьовуються та готуються зміни до документації торгів. Після оприлюднення змін до документації у Вас буде час на їх вивчення та можливість звернутись за додатковими роз'ясненнями. За необхідності термін подання пропозицій може бути продовжено.
Статус вимоги:
Задоволено