-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з прибирання (код за ДК 021:2015: 90910000-9 «Послуги з прибирання»)
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. 7.3. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
950 585.76
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 752.93 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 752.93 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 18:45 - 05.03.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Грубе порушення вимог Закону Замовником
Номер:
1d9e7caa41b24e36845883dc7c45a0a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-013057-b.a2
Назва:
Грубе порушення вимог Закону Замовником
Вимога:
З Вашою відповіддю не згодні. Дійсно, відповідно до абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. № 193, з 7 листопада 2020 року до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Але у Вашій тендерній документації поставлено чітку вимогу підписати тендерну пропозицію КЕП, яку учасник ФОП Щербак не виконав, а тому його тендерна пропозиція підлягає відхиленню. Будь-яких письмових пояснень з приводу використання УЕП, а не КЕП він також не надав. Ваші дії щодо визначення переможця є незаконними, а тому будуть оскаржені за встановленим порядком.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.04.2021 12:46
Вирішення:
Відповідно до статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" ви можете скористатися своїм правом на оскарження відповідно до Закону
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
незаконне визначення переможця закупівлі
Номер:
8e96e5b51de24b5296e68439f7ccadf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-013057-b.b1
Назва:
незаконне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Вимога подається відповідно до частини четвертої статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів.»
Відповідно до інформації, розміщеної на сайті Центального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України czo.gov.ua тендерну пропозицію учасника-переможця підписано:
Підписувачі
Підписувач
Щербак Станіслав Миколайович
П.І.Б.
Щербак Станіслав Миколайович
РНОКПП
2955318311
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача)
17:16:39 05.03.2021
Сертифікат виданий
КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер
58E2D9E7F900307B04000000BC9F0900C2D38300
Тип носія особистого ключа
Незахищений
Алгоритм підпису
ДСТУ-4145
Тип підпису
Удосконалений
Сертифікат
Кваліфікований
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 6 Закону України" Про електронні документи та електронний документообіг": «Відносини, пов’язані з використанням удосконалених та кваліфікованих електронних підписів, регулюються Законом України "Про електронні довірчі послуги".».
Згідно з частиною другою статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис чи печатка вважається таким, що пройшов перевірку та отримав підтвердження, якщо, серед іншого, під час перевірки за допомогою кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки отримано підтвердження того, що особистий ключ, який належить підписувачу чи створювачу електронної печатки, зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки; під час перевірки підтверджено цілісність електронних даних в електронній формі, з якими пов’язаний цей кваліфікований електронний підпис чи печатка. Разом з тим засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки повинні забезпечувати, серед іншого, захист від доступу до особистих ключів сторонніх осіб (абзац четвертий частини першої статті 19 Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Відповідно до пункту 12 частини другої статті 23 зазначеного Закону кваліфіковані сертифікати відкритих ключів обов’язково повинні містити, в тому числі, відомості про те, що особистий ключ зберігається в засобі кваліфікованого електронного підпису чи печатки (для кваліфікованого сертифіката електронного підпису чи печатки).
Звертаємо увагу на те, що згідно з абзацом другим пункту 2 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.09.2018 № 749, захищений носій особистих ключів – засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки, що призначений для зберігання особистого ключа та має вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на ньому даних від несанкціонованого доступу, безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання.
З огляду на викладене, можливо дійти такого висновку: якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.
Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ФОП Щербак не містить накладений кваліфікований електронний підпис цього учасника-переможця, тобто не відповідає вимогам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, а тому повинна бути відхилена Замовником на підставі частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Неправомірність Вашого рішення щодо визначення переможця торгів у аналогічній ситуації підтверджено рішенням Антимонопольного комітету України від 15.09.2020 №м17336-р/пк-пз UA-2020-06-24-003957-a.
Відповідно до вимог частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
З огляду на викладене вимагаємо скасувати незаконне рішення про визнання переможця у цій закупівлі. Залишаємо за собою право, у разі потреби, оскаржувати в подальшому Ваші незаконні дії щодо визначення переможця, за вчинення яких передбачено адміністративну відповідальність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.04.2021 12:50
Вирішення:
Відповідно до абзацу 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» від 03.03.2020 р. № 193, з 7 листопада 2020 року до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати УЕП чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів.
Тобто, згідно з чинним законодавством, лише з 1 січня 2022 року приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Це означає, що учасники публічних закупівель, відповідно також можуть наразі підписувати свої пропозиції УЕП.
Статус вимоги:
Не задоволено