-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підготовка та затвердження планів моніторінгу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ
Підготовка та затвердження планів моніторінгу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 40 000.00 UAH
Період оскарження:
18.02.2021 16:28 - 08.03.2021 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
983e76f2d45441ca83e3d64184c73b47
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-011444-b.b4
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний замовнику!
Повідомляєм про невідповідність Кваліфікаційним критеріям учасника ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП, а саме:
Відсутня Довідка про субпідрядника/співвиконавця щодо акредитованої лабораторіїпотужності якої учасник планує залучити для підтвердження кваліфікаціїп. 1.2 наявність акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT).
Для підтвердження своєї відповідності такому критеріюучасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку надається окрема довідка субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації.
Інформація довідки «про наявність акредитованої лабораторії» не відображає вимог Документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - п. 1.2 наявність акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT).
В довідці «про наявність акредитованої лабораторії» йдеться про договір «пронадання послуг»,а не про договір субпідряду/співвиконаня».Додатком до довідки «про наявність акредитованої лабораторії» є договір«про надання послуг»між ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП" та ДП «Сертифікаційний випробувальний центр опалювального обладнання» за № 01.02Л-21 від 01.02 2021, а не договір про співвиконання чи субпідряду, як вимагає тендерна документація - «учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Окрім того, договір«про надання послуг» між ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП"та акредитованою лабораторією ДП «Сертифікаційний випробувальнийцентр опалювального обладнання» діє до 31.12.2021р. тане покриває терміну надання послуги відповідно до тендерної документації – «з дати укладення Договору закінчення – до 31.03.2022 року».
2.Електронною системою закупівель автоматично визначена пропозиція учасника ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП" як аномально низька. Відповідно до ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) учасникТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП", надав обґрунтування в довільній формі щодо ціни або вартості відповідних послуг пропозиції.
Після розгляду обґрунтування встановлено:
В обґрунтуванні аномально низької ціни не надано порівняльної інформації по економічним показникам, які б відображали, яким чином та за рахунок чого можливе зменшення ціни та надання послуг за зменшеною вартістю з попереднім кошторисом.
В кошторисі вартості послуг від 06.03.2021 за № 060ЗТ-04.1 відсутня інформація про етапність надання послуг, витрати на оплату праці на кожному з етапів надання послуг, відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування, транспортні витрати, матеріальні витрати, та інші витрати які є важливою та вагомою складовою частиною вартості надання послуг.Даний кошторис не відображає вимог зазначених в Технічній специфікації додатку 3 Технічного завдання де учасник повинен скласти та надати Замовнику кошторис вартості послуг, з обов’язковим обґрунтуванням цін відповідно до діючих норм з урахуванням всіх витрат, необхідних для реалізації, врахувати вартість усіх трудовитрат, необхідних погоджень, зборів, мита, інших платежів, транспортні витрати по доставці персоналу для надання послуг, розрахунок вартості робіт в розрізі підрозділів ЛМКП "Львівтеплоенерго" з урахуванням етапності робіт.
З огляду на те, що розглянуті кошторисвартості послуг від 06.03.2021 за № 060ЗТ-04.1 та кошторис вартості послуг за результатами аукціону (остаточної цінової пропозиції) мають кардинально різну структуру, дані документи не дають можливості оцінити легітимність зниження вартості послуг без зниження якості їх виконання з дотриманням необхідних термінів, оцінити які саме витрати та за рахунок чого будуть знижені при наданні послуг по підготовці та затвердженню планів моніторингу викидів парникових газів, підготовці звітності викидів ПГ. Також з остаточного розрахунку вартості можна зробити висновок , що залучений виконавець (працівник) має виконувати роботу у два рази швидше за меншу платню, що є сумнівним підтвердженням спроможності за наданою аномально низькою ціною якісно надати відповідні послуги.
Інформація що надана в Обґрунтуванні аномально низької ціни, не дає можливість оцінити фінансову складову зниження витрат, необхідних для надання послуг по предмету закупівлі за наданою ціновою пропозицією.
Зважаючи на вищевикладене, Обґрунтування аномально низької ціни ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП" не є ґрунтовним, оскільки не відображає вимог зазначених в Технічній специфікації та спроможності за наданою аномально низькою ціною якісно надати відповідні послуги.
На підставі ч.14 ст.29 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» «Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини».
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відтак, все наведене вище є підставою для дискваліфікації учасника - ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП у відповідності до вимог визначених законом.
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
16.04.2021 12:33
Скарга
Скасована
Вимога на рішення про оголошення переможця
Номер:
8393a639de794e19a561866806fd3343
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-011444-b.b3
Назва:
Вимога на рішення про оголошення переможця
Скарга:
Шановний замовнику!
Повідомляєм про невідповідність Кваліфікаційним критеріям учасника ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП, а саме:
Відсутня Довідка про субпідрядника/співвиконавця щодо акредитованої лабораторіїпотужності якої учасник планує залучити для підтвердження кваліфікаціїп. 1.2 наявність акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT).
Для підтвердження своєї відповідності такому критеріюучасник може залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. В такому випадку надається окрема довідка субпідрядника/співвиконавця, потужності якого учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації.
Інформація довідки «про наявність акредитованої лабораторії» не відображає вимог Документів, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям - п. 1.2 наявність акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT).
В довідці «про наявність акредитованої лабораторії» йдеться про договір «пронадання послуг»,а не про договір субпідряду/співвиконаня».Додатком до довідки «про наявність акредитованої лабораторії» є договір«про надання послуг»між ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП" та ДП «Сертифікаційний випробувальний центр опалювального обладнання» за № 01.02Л-21 від 01.02 2021, а не договір про співвиконання чи субпідряду, як вимагає тендерна документація - «учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Окрім того, договір«про надання послуг» між ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП"та акредитованою лабораторією ДП «Сертифікаційний випробувальнийцентр опалювального обладнання» діє до 31.12.2021р. тане покриває терміну надання послуги відповідно до тендерної документації – «з дати укладення Договору закінчення – до 31.03.2022 року».
2.Електронною системою закупівель автоматично визначена пропозиція учасника ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП" як аномально низька. Відповідно до ч.14 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) учасникТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП", надав обґрунтування в довільній формі щодо ціни або вартості відповідних послуг пропозиції.
Після розгляду обґрунтування встановлено:
В обґрунтуванні аномально низької ціни не надано порівняльної інформації по економічним показникам, які б відображали, яким чином та за рахунок чого можливе зменшення ціни та надання послуг за зменшеною вартістю з попереднім кошторисом.
В кошторисі вартості послуг від 06.03.2021 за № 060ЗТ-04.1 відсутня інформація про етапність надання послуг, витрати на оплату праці на кожному з етапів надання послуг, відрахування на загальнообов’язкове державне пенсійне та соціальне страхування, транспортні витрати, матеріальні витрати, та інші витрати які є важливою та вагомою складовою частиною вартості надання послуг.Даний кошторис не відображає вимог зазначених в Технічній специфікації додатку 3 Технічного завдання де учасник повинен скласти та надати Замовнику кошторис вартості послуг, з обов’язковим обґрунтуванням цін відповідно до діючих норм з урахуванням всіх витрат, необхідних для реалізації, врахувати вартість усіх трудовитрат, необхідних погоджень, зборів, мита, інших платежів, транспортні витрати по доставці персоналу для надання послуг, розрахунок вартості робіт в розрізі підрозділів ЛМКП "Львівтеплоенерго" з урахуванням етапності робіт.
З огляду на те, що розглянуті кошторисвартості послуг від 06.03.2021 за № 060ЗТ-04.1 та кошторис вартості послуг за результатами аукціону (остаточної цінової пропозиції) мають кардинально різну структуру, дані документи не дають можливості оцінити легітимність зниження вартості послуг без зниження якості їх виконання з дотриманням необхідних термінів, оцінити які саме витрати та за рахунок чого будуть знижені при наданні послуг по підготовці та затвердженню планів моніторингу викидів парникових газів, підготовці звітності викидів ПГ. Також з остаточного розрахунку вартості можна зробити висновок , що залучений виконавець (працівник) має виконувати роботу у два рази швидше за меншу платню, що є сумнівним підтвердженням спроможності за наданою аномально низькою ціною якісно надати відповідні послуги.
Інформація що надана в Обґрунтуванні аномально низької ціни, не дає можливість оцінити фінансову складову зниження витрат, необхідних для надання послуг по предмету закупівлі за наданою ціновою пропозицією.
Зважаючи на вищевикладене, Обґрунтування аномально низької ціни ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП" не є ґрунтовним, оскільки не відображає вимог зазначених в Технічній специфікації та спроможності за наданою аномально низькою ціною якісно надати відповідні послуги.
На підставі ч.14 ст.29 ЗаконуУкраїни «Про публічні закупівлі» «Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини».
Відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відтак, все наведене вище є підставою для дискваліфікації учасника - ТзОВ "КОМПАНІЯ "АЛЬЯНС-ГРУПП у відповідності до вимог визначених законом.
Пов'язані документи:
Учасник
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
20.04.2021 00:01
Вимога
Є відповідь
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
4a8d31257a444d02b5b6f4d32bffffa7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-011444-b.a2
Назва:
на рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу № № 18/02/2021-01.5 в.т. від 01 квітня 2021
року засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» було
прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Товариства з
обмеженою відповідальністю «Кругозор ГРУП» - учасника відкритих торгів
на закупівлю: ДК 021:2015:90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу
забруднювачів і відновлення (Підготовка та затвердження планів
моніторингу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ)
згідно оголошення UA-2021-02-18-011444-b (Закупівля на prozorro.gov.ua).
Підставою стало те, що, на думку присутніх осіб тендерного комітету
ЛМКП «Львівтеплоенерго», ТОВ «Кругозор ГРУП» не відповідає вимогам, а
саме:
1) Згідно розділу «III. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції»
тендерної документації не надав:
- виписку з протоколу засновників та/або наказ про призначення або
довіреність/доручення та/або інший документ, що підтверджує повноваження
посадової особи Учасника на підписання документів;
- оригінал або копію Статуту або іншого установчого документа;
- Витягу або Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб,
фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
- інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі
залучення (з урахуванням п. 4 «Інформація про субпідрядника» р. III.
Інструкція з підготовки тендерної пропозиції);
2
2) Учасник не склав та не надав у складі своєї тендерної пропозиції
кошторис вартості послуг, з обов’язковим обґрунтуванням цін відповідно до
діючих норм з урахуванням всіх витрат, необхідних для реалізації п. З.:
врахувати вартість всіх трудовитрат, необхідних погоджень, зборів, мита,
інших платежів, транспортні витрати по доставці персоналу для надання
послуг, розрахунок вартості робот в розрізі підрозділів ЛМКП
"Львівтеплоенерго» з урахуванням етапності робіт згідно Додатку 1
Технічного завдання (вимога п.5.1 ч.5 Додатку 3 до тендерної документації
«Технічна специфікація»).
На підставі цього було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Кругозор
Груп» з підстав пункту 1 частини другої статті 31 Закону України «Про
публічні закупівлі», а саме:
- учасник не відповідає умовам технічної специфікації та іншим
вимогам щодо предмета закупівлі тендерною документацією.
Одночасно було зазначено, що учасник (ТОВ «Кругозор Груп»)
відповідає критеріям згідно статті 16 Закону України «Про публічні
закупівлі» та відповідає вимогам, визначеним у статті 17 Закону України
«Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог частини восьмої статті 92 Конституції України
виключно законами України визначаються, зокрема: правові засади і гарантії
підприємництва; правила конкуренції та норми антимонопольного
регулювання.
Звертаємо Вашу увагу на той факт, що нормативно-правовим
документом, який визначає правові та економічні засади здійснення
закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави,
територіальних громад та об’єднаних територіальних громад є Закон
України «Про публічні закупівлі».
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого
здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері
публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері,
розвиток добросовісної конкуренції.
Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація
учасників визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а
саме:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури
закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
3
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та
організаційно-правових форм беруть участь у процедурах
закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до
інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних
вимог до учасників.
Примірна тендерна документація для процедури закупівлі -
відкриті торги, затверджена наказом Міністерства економічного
розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 (на яку посилається у
протоколі № № 18/02/2021-01.5 в.т. від 01 квітня 2021
року засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго», як на
Інструкцію з підготовки тендерної пропозиції) є документом, що не
зареєстрований в Міністерстві юстиції України. Такі документи не є
обов’язковими для виконання та носять виключно рекомендаційний
характер.
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та
Тендерної документації на закупівлю: ДК 021:2015:90740000-6 Послуги з
відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення (Підготовка та
затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовка
звітності викидів ПГ) згідно оголошення UA-2021-02-18-011444-b (Закупівля
на prozorro.gov.ua) ТОВ «Кругозор Груп» було надано виключний перелік
документів.
Крім того, згідно з вимогами статті 31 Закону України «Про публічні
закупівлі» Замовником не вимагалось, відповідно Учасником процедури
закупівлі (ТОВ «Кругозор Груп») не надавалось:
забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені
замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної
пропозиції;
не виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних
пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у
своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення
замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про
усунення таких невідповідностей.
Офіційні відомості про юридичних осіб, у тому числі ТОВ «Кругозор
Груп», є в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб.
Згідно Додатку 1 та Додатку 2 Тендерної документації, до
кваліфікаційних вимог Замовника відноситься «Наявність в учасника
процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та
«Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної
кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», що своєю чергою
Учасником публічних закупівель було додано до Тендерної пропозиції у
формі, визначеній Замовником. Якщо звернутися до протоколу Тендерного
комітету, то в обґрунтуванні приведено наступну інформацію «На підставі
4
цього пропонується відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Кругозор Груп» з
підстав п. 1 ч. 2 ст. 31 Закону, а саме: - учасник не відповідає умовам
технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі
тендерною документацією» але, документи які визначені у Додатках 1 та 2
були подані до Тендерної пропозиції, у формі, визначеній Замовником, що
відповідає статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник
обґрунтував не відповідність технічній специфікації, але водночас надає
наступну інформацію у протоколі «Також зазначаємо, що учасник відповідає
критеріям згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та
відповідає вимогам, визначеним у ст. 17 Закону України «Про публічні
закупівлі».», тобто напряму заперечуючи раніше запропонованій підставі у
відмові учаснику відкритих торгів. За додатком 1 Замовник визначив перелік
документів, які учасник подає у довільній формі, а які замовник отримує за
запитом, Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Кругозор ГРУП» на момент
розгляду пропозиції включала усі зазначені у переліку документи.
Відхилення за пунктом 1 частини першої статті 31 Закону України
«Про публічні закупівлі» не можливо, через те, що усі зазначені критерії
Замовником, були виконані Учасником відкритих торгів, та у протоколі
тендерного комітету зазначено, що учасник відповідає критеріям статті 16 та
17 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто підстава відмови напряму
заперечує інформації, зазначеній у протоколі Тендерного комітету.
У відповідності до вимог статті 13 Закону України «Про публічні
закупівлі» Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні
про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення
вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі,
відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення
оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання
договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку
учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену
закупівлю.
14. Інформація про відхилення пропозиції протягом одного дня з дня
прийняття рішення замовником оприлюднюється в електронній системі
закупівель та автоматично надсилається учаснику, пропозиція якого
відхилена через електронну систему закупівель.
Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з
вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його
пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної
закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три
робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему
закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
5
На підставі частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні
закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників -
юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не
подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не
вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі
застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для
учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -
підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути
підставою для її відхилення замовником.
Статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено
відхилення тендерних пропозицій.
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації
в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям,
установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені
частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22
цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є
суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником
виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення
вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не
відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до
такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних
пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у
своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення
замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про
усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції
протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього
Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як
конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо
предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається
тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
6
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог
тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що
підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх
наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке
забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі
підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону
та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або
учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така
невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення
оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично
надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна
пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає
недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду
тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з
вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його
пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації,
та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник
зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через
п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему
закупівель.
На підставі вищевикладеного, враховуючи вимоги частини третьої
статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагає надати
інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної
документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності
кваліфікаційним критеріям.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога та додатки 05.04.2021 23:45
Дата подачі:
05.04.2021 23:46
Вирішення:
ЛМКП "Львівтеплоенерго" оголошено відкриті торги90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення номер у ProzorroUA-2021-02-18-011444-b
За результатами аукціону, який відбувся 15.03.2021 р. наступну найбільш економічно вигідну пропозицію надав учасник ТОВ «Кругозор груп» (код ЄДРПОУ 43177691).
Протоколом № 18/02/2021-01.5 в.т. засідання тендерного комітету ЛМКП «Львівтеплоенерго» від 01 квітня 2021 року вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника – ТОВ «Кругозор груп» (код ЄДРПОУ 43177691) процедури відкритих торгів ДК021: 90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення(Підготовка та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ).
Підставою для відмови стало відсутність у тендерній пропозиції ТОВ «Кругозор груп»
1) Згідно розділу «III.Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації ненадав:
- виписку з протоколу засновників та/або наказ про призначення абодовіреність/доручення та/або інший документ, що підтверджує повноваженняпосадової особи Учасника на підписання документів;
- оригінал або копіюСтатуту або іншого установчого документа;
- Витягу або Виписку з Єдиногодержавного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадськихформувань;
- інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разізалучення (з урахуванням п. 4 «Інформація про субпідрядника» р. III.Інструкція з підготовки тендерної пропозиції);
2) Учасник не склав та ненадав у складі своєї тендерної пропозиції кошторис вартості послуг, зобов’язковим обґрунтуванням цін відповідно до діючих норм з урахуванням всіхвитрат, необхідних для реалізаціїп. З.: врахувати вартість всіхтрудовитрат, необхідних погоджень, зборів, мита, інших платежів, транспортнівитрати по доставці персоналу для надання послуг, розрахунок вартості роботв розрізі підрозділів ЛМКП «Львівтеплоенерго» з урахуванням етапностіробіт згідно Додатку 1 Технічного завдання (вимога п.5.1 ч.5 Додатку 3 дотендерної документації «Технічна специфікація»).
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до п.5. Додатку 3 до тендерної документації5.1. Учасник повинен скласти та надати Замовнику кошторис вартості послуг, з обов’язковим обґрунтуванням цін відповідно до діючих норм з урахуванням всіх витрат, необхідних для реалізації п.3.: врахувати вартість всіх трудовитрат, необхідних погоджень, зборів, мита, інших платежів, транспортні витрати по доставці персоналу для надання послуг, розрахунок вартості робот в розрізі підрозділів ЛМКП "Львівтеплоенерго» з урахуванням етапності робіт згідно додатку 1 Технічного завдання.5.2. Виконавець послуг повинен скласти та надати Замовнику оновлений кошторис вартості послуг відповідно до оновленої цінової пропозиції з урахуванням всіх вимог, зазначених в п.5.1.
Однак, ТОВ «Кругозор груп» не було виконано вимоги тендерної документації щодо надання кошторису вартості послуг.
Окрім того, ТОВ «Кругозор груп» не виконано вимогп. 1 розділу 3 Тендерної документації та не надано:
- виписку з протоколу засновників та/або наказ про призначення або довіреність/доручення та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів;
- оригінал або копію Статуту або іншого установчого документа;
- Витягу або Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань;
- інформацію щодо кожного субпідрядника/ співвиконавця у разі залучення (з урахуванням п. 4 «Інформація про субпідрядника» р. III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції);
Відтак, все наведене вище стало підставою для дискваліфікації учасника - ТОВ «Кругозор груп» у відповідності до вимог визначених законом.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Номер:
c606d7ca08e74786b60e2075c480494f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-02-18-011444-b.b1
Назва:
Вимога на рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно до протоколу №18/02/2021-01.3 в.т від 19.03.21 р. засідання тендерного комітету ЛМКП "Львівтеплоенерго" відхилили тендерну пропозицію ПрАТ «Техенерго» - учасника відкритих торгів на закупівлю: ДК 021:2015:90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення (Підготовка та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ) згідно оголошення UA-2021-02-18-011444-b (Закупівля на prozorro.gov.ua).
Підставою стало те, що ПрАТ «Техенерго» не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації, а саме п. 1.2 «Документально підтверджену інформацію про наявність в учасника закупівлі акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері акредитації якої є визначення вмісту парникових газів.»
Дана вимога суперечить вимогам Порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів (затв. Постановою КМУ від 23.09.2020 р. №960), надалі Порядок, тобто є надуманою та незаконною.
В умовах на закупівлю ЛМКП «Львівтеплоенерго» вказало, що на своїх установках використовує, як паливо виключно природний газ для спалювання. В даному випадку, відповідно до Переліку видів діяльності, викиди парникових газів в результаті провадження якого підлягають моніторингу, звітності та верифікації (затв. Постановою КМУ від 23.09.2020 №880), надалі Перелік, видом діяльності на установках ЛМКП «Львівтеплоенерго» є «Спалювання палива в установках, загальна номінальна теплова потужність яких перевищує 20 МВт (за винятком установок для спалювання небезпечних або побутових відходів, установок, які використовуються для досліджень, розробки та тестування нових продуктів і процесів, а також установок, що споживають виключно біомасу або біопаливо).
Тобто ЛМКП «Львівтеплоенерго» є оператором установки з видом діяльності спалювання палива, яким є виключно природний газ.
Згідно п. 17 Порядку для цілей моніторингу і визначення мінімальних вимог до рівнів точності оператор визначає категорію установки.
Згідно п. 17 Порядку та переліку наявного обладняння ЛМКП «Львівтеплоенерго» можна класифікувати як установка категорії Б — установка, в якій середній річний обсяг викидів парникових газів, за винятком викидів CO2, що походить з біомаси, становить більше 50 000 тонн еквіваленту CO2, але не перевищує 500 000 тонн еквіваленту CO2.
Тобто ЛМКП «Львівтеплоенерго» є оператором установки категорії Б з видом діяльності спалювання палива (яким є виключно природний газ).
Згідно п. 9 Порядку оператор має право здійснювати моніторинг викидів парникових газів від установки з низькими обсягами викидів парникових газів та від простої установки відповідно до спрощеного плану моніторингу, затвердженого Міндовкіллям, крім установки, на якій провадяться види діяльності, стосовно яких оператор зобов’язаний здійснювати моніторинг викидів N2O.
Згідно п. 52 Порядку прості установки вважаються прийнятними для використання типової форми спрощеного плану моніторингу, а установка вважається простою установкою, якщо вона відповідає хоча б одному з таких критеріїв:
1) установка категорії А або Б, на якій використовується тільки природний газ або природний газ та біомаса для спалювання;
2) установка категорії А або Б, на якій використовуються тільки стандартизовані комерційні види палива без викидів парникових газів від технологічних процесів.
Тобто ЛМКП «Львівтеплоенерго» є оператором простої установки категорії Б з видом діяльності спалювання палива (яким є виключно природний газ) та вважається прийнятними для використання типової форми спрощеного плану моніторингу.
Згідно п. 53 Порядку оператори установок з низькими обсягами викидів парникових газів та простих установок:
1) не подають для затвердження Міндовкіллю звіт про вдосконалення, передбачений пунктом 73 цього Порядку, якщо верифікаційний звіт містить лише рекомендації щодо вдосконалення;
2) мають право визначати обсяги палива або матеріалу для цілей розрахунку даних про діяльність для матеріального потоку з використанням методики на основі розрахунків шляхом використання наявних та задокументованих записів щодо закупівель та розрахованих за даними бухгалтерського обліку складських запасів;
3) не надає Міндовкіллю оцінку невизначеності для цілей затвердження плану моніторингу або плану моніторингу із змінами згідно з вимогами пункту 29 цього Порядку;
4) не надає Міндовкіллю оцінку ризиків для цілей затвердження плану моніторингу або плану моніторингу із змінами згідно з вимогами пункту 10 цього Порядку;
5) має право застосовувати рівень точності 1 або вищий рівень точності з метою визначення даних про діяльність та розрахункових коефіцієнтів для всіх матеріальних потоків із використанням методики на основі розрахунків без надання обґрунтування того, що використання вищого рівня точності технічно нездійсненно або призведе до необґрунтованих витрат, за винятком випадків, коли за наявних умов виробничого процесу на установці можливо досягти вищої точності;
6) має право для визначення розрахункових коефіцієнтів на основі лабораторних аналізів згідно з пунктом 35 Порядку використовувати лабораторію, яка відповідає вимогам щодо технічної компетентності та забезпечення управління якістю вимірювань відповідно до пункту 38 Порядку.
Тобто ЛМКП «Львівтеплоенерго» є оператором простої установки категорії Б з видом діяльності спалювання палива (яким є виключно природний газ) та вважається прийнятними для використання типової форми спрощеного плану моніторингу, має право застосовувати рівень точності 1 з метою визначення даних про діяльність та коефіцієнти за замовчуванням, наведені у розділі 1 додатку 3 до Порядку для всіх матеріальних потоків із використанням методики на основі розрахунків без надання обґрунтування.
Отже вимога Додатку 2 до тендерної документації, а саме п. 1.2 «Документально підтверджену інформацію про наявність в учасника закупівлі акредитованої лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT) у сфері акредитації якої є визначення вмісту парникових газів.» суперечить вимогам Порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів (затв. Постановою КМУ від 23.09.2020 р. №960), тобто є надуманою та незаконною.
Просимо ЛМКП «Львівтеплоенерго» розібратись по суті питання на законодавчому рівні, внести в тендерну документацію відповідні зміни та визнати ПрАТ «Техенерго» переможцем за результатами аукціону, який відбувся 15.03.2021р. за предметом закупівлі ДК 021:2015:90740000-6 Послуги з відстеження, моніторингу забруднювачів і відновлення (Підготовка та затвердження планів моніторингу викидів парникових газів, підготовка звітності викидів ПГ) згідно критерію найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції вартістю 522 000,00 грн. з ПДВ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.03.2021 11:33
Вирішення:
ЛМКП «Львівтеплоенерго» на своїх установках як паливо використовує природний газ. Але, в зв’язку з тим, що на підприємстві є установки зі значними обсягами викидів парникових газів – більшими ніж 25000 тонн еквіваленту СО2 на рік, ст. 50 Постанови КМУ 960 від 23.09.2020р. “ Про затвердження Порядку…” не може бути застосована до таких установок. Для даних установок повинен застосовуватись стандартний план моніторингу згідно ст. 37 постанови КМУ 960 від 23.09.2020р. “ Про затвердження Порядку…”.
Згідно постанови КМУ від 23 вересня 2020 р. № 960: п 37. Оператор зобов’язаний забезпечити, щоб лабораторія, яка проводить аналізи для визначення розрахункових коефіцієнтів, мала акредитацію відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 на застосування відповідних аналітичних методів. Оператор має право використовувати лабораторію, не акредитовану відповідно до ДСТУ ISO/IEC 17025:2019, для визначення розрахункових коефіцієнтів тільки за умови, якщо доступ до акредитованих лабораторій, зазначених в абзаці першому цього пункту, є технічно нездійсненним або призведе до необґрунтованих витрат, та якщо лабораторія відповідає вимогам, еквівалентним тим, що встановлені ДСТУ ISO/IEC 17025:2019. На теренах України є лабораторії з технічними характеристиками та акредитацією для здійснення моніторингу викидів парникових газів. На сайті Національного агентства з акредитації України вказані всі акредитовані лабораторії і, при бажанні, Ви можете звернутися на даний сайт. Крім того нагадуємо, що парникові гази - гази, а саме: двоокис вуглецю (СО2), метан (CH4), закис азоту (N2O), гідрофторвуглеці (ГФВ), перфторвуглеці (ПФВ), гексафторид сірки (SF6) та інші газоподібні складові атмосфери, які поглинають та випромінюють інфрачервоне випромінювання.
В ст.17 Постанова КМУ 960 від 23.09.2020р. проводить класифікацію оператора згідно якої ЛМКП «Львівтеплоенерго» не підпадає під незначні матеріальні потоки - матеріальні потоки, визначені оператором, на які в сукупності припадає менш як 5000 тонн еквіваленту СО2 на рік, або менше 10 відсотків сумарного обсягу СО2, залежно від того, що із зазначеного буде більшим в абсолютних величинах, але не більше 100000 тонн СО2 на рік, мінімальні матеріальні потоки - матеріальні потоки, визначені оператором, на які в сукупності припадає менш як 1000 тонн еквіваленту СО2 на рік, або менше 2 відсотків сумарного обсягу СО2, залежно від того, що із зазначеного буде більшим в абсолютних величинах, але не більше 20000 тонн СО2 на рік, значні матеріальні потоки - матеріальні потоки, які не підпадають під критерії незначних або мінімальних потоків, встановлених цим пунктом. Таким чином ЛМКП «Львівтеплоенерго» підпадає під значні матеріальні потоки та згідно ст. 9 Постанова КМУ 960 від 23.09.2020р. моніторинг здійснюється оператором відповідно до стандартного плану моніторингу. Щодо акредитації повідомляємо, акредитація вимагається відповідно до ст. 37 постанови КМУ 960 від 23.09.2020р. “ Про затвердження Порядку…” для проведення стандартного плану моніторингу.
Статус вимоги:
Відхилено