• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Комплекс землевпорядних робіт код ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 71340000-3 Комплексні інженерні послуги

Торги не відбулися

10 800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 54 000.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2021 15:32 - 19.03.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: b6f3d45150744dfc8e193e061c9d7bb4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-011810-a.b1
Назва: Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник! Відповідно до пп. 5.1.3 п. 5 Розділу 3 тендерної документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформацію про досвід виконання аналогічного договору. Замовником визначено, що Аналогічним договором є: - досвід надання послуг з інвентаризації адміністративних територій за 2015-2020 роки; - досвід надання послуг 2015-2020 роках зі здійснення нормативної грошової оцінки земель населених пунктів; - досвід надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу М М1:1000-1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 10 км. кв.) за 2018-2020 роки. Виходячи з предмету закупівлі Комплекс землевпорядних робіт Код ДК 021:2015-71340000-3 «Комплексні інженерні послуги» та з Розділу 3 п. 6 Технічних вимог комплекс землевпорядних робіт включає до себе наступні види робіт з землеустрою: 1. Проведення інвентаризації населених пунктів громади: м.Верхньодніпровськ (988 га), с.Тарасівка (287га), с.Новогригорівка (265га), с.Чепине (32га), с. Чкалівка (68га), с.Ярок (56га), с.Попівка (17га), с.Клин (32га), с.Новоселівка (25га), с.Калужине (229га), с.Павлівка (50га), с.Корнило-Наталівка (77га). 2. Проведення інвентаризації окремих земельних ділянок промисловості і залізничного транспорту (960 га), водних об’єктів та прибережних смуг в кількості 13 штук. 3. Проведення інвентаризації з формуванням окремих земельних ділянок комунальної власності в межах і за межами населених пунктів міської ради у кількості до 30 ділянок площею до 200га. 4. Проведення нормативної грошової оцінки земель населених пуктів: м.Верхньодніпровськ (988га), с.Підлужжя (406га), с.Перше Травня (405га), с.Тарасівка (287 га), с.Самоткань (43га), с.Новогригорівка (265га), с.Корнило-Наталівка (77га), с.Якимівка (149га), с.Матюченкове (83га), с.Павло-Григорівка (175га). 5. Проведення нормативної грошової оцінки окремих земельних ділянок промисловості, залізничного транспорту, комерційного та іншого призначення за межами населених пунктів в кількості 29 ділянка на площі близько 1500 га. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вважаємо, що вимога Замовника, а саме, досвід надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу М1:1000-1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 10 км. кв.) за 2018-2020 роки, в Документації є дискримінаційною та така що порушує наші права та не відповідає чинному законодавству, так як не відповідає предмету закупівлі. Відповідно до пп 5.1.1. п. 5 Розділу 3 Учасник повинен надати підтвердження щодо права роботи з матеріалами, які зазначені в зводі відомостей, що становлять державну таємницю (наявність у Учасника або субпідрядника/субвиконавця режимно-секретного підрозділу (відділу тощо)). На підтвердження надається: - спеціальний дозвіл, виданий Службою безпеки України на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, що є дійсним на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. Дозвільний порядок провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею та режим секретності визначені статтею 20 Закону України «Про державну таємницю». Зокрема дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею, надається державним органам, органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям за результатами спеціальної експертизи за умови, що вони: відповідно до компетенції, державних завдань, програм, замовлень, договорів (контрактів) беруть участь у діяльності, пов'язаній з державною таємницею. Отже, щоб отримати спеціальний дозвіл, виданий Службою безпеки України на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею необхідно укласти договір із Замовником, предметом якого є надання послуг по закупівлі Комплексу землевпорядних робіт Код ДК 021:2015-71340000-3 «Комплексні інженерні послуги». З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов, а саме: 1. Видалити з пп. 5.1.3 п. 5 Розділу 3 тендерної документації досвід надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу М1:1000-1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 10 км. кв.) за 2018-2020 роки. 2. Видалити з пп 5.1.1. п. 5 Розділу 3 Учасник повинен надати підтвердження щодо права роботи з матеріалами, які зазначені в зводі відомостей, що становлять державну таємницю (наявність у Учасника або субпідрядника/субвиконавця режимно-секретного підрозділу (відділу тощо)).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовник уважно вивчив описані у вимозі підстави для внесення змін до тендерної документації та прийшов до висновку про їх необґрунтованість з огляду на наступне. 1. У своїй вимозі ви вимагаєте внести зміни до тендерної документації в частині умов, встановлених у п. 5.1.3 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації щодо досвіду надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу М1:1000-1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 10 км. кв.) за 2018-2020 роки як такий, що є дискримінаційними. Звертаємо вашу увагу, що предметом даної закупівлі є комплекс землевпорядних робіт Код ДК 021:2015-71340000-3 «Комплексні інженерні послуги» та за умовами тендерної документації дана закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому, а поділ предмета закупівлі на окремі частини (лоти) не передбачено. Зазначена вами вимога відноситься до кваліфікаційних критеріїв до учасників. Положеннями п.п. 1 та 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Пунктом 4.3 розділу 1 Загальних положень Тендерної документації передбачений комплекс землевпорядних робіт згідно технічних умов тендерної документації. Підпунктом 2 пункту 1 розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до Тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу(ів), який(і) повинен(ні) містити інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно з пп. 5.1 п. 5 розділу 3 тендерної документації. Підпунктом 5.1.3 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації визначені такі кваліфікаційні критерії та вимоги до учасників визначені відповідно до статті 16 Закону, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: надання довідки у довільній формі про наявність у учасника або його субпідрядної організації або гаранта надання послуг досвіду надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу М М1:1000-1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 10 км. кв.) за 2018-2020 роки. У довідці зазначити предмет договору, номер договору, дату укладання договору, терміну виконання договору, результату надання послуг, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон) (не менше двох договорів). У разі відсутності досвіду надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу 1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту за 2018-2020 пропозиція учасника відхиляється. Відповідно до Технічних вимог п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, розділу 3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, послуги з інвентаризації земель включають підготовчі, аерофотознімальні, картографічні, топографо-геодезичні та камеральні послуги, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній формі. Відповідно ст.34 Закону України «Про землеустрій», топографо-геодезичні та картографічні роботи проводяться з метою створення і своєчасного поновлення планово-картографічної основи при здійсненні землеустрою в порядку, визначеному Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність". Статтею 5 Закону України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність" визначено що суб’єктами топографо-геодезичною і картографічною діяльності є: юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням. Законодавчо встановлені вимоги щодо проведення інвентаризації земель під час здійснення землеустрою та складання за її результатами технічної документації із землеустрою щодо проведення інвентаризації земель у Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 05.06.2019 № 476 (надалі – Порядок), який має обов’язковий характер. Відповідно до п. 10 Порядку виконавцями є: - юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи не менше двох сертифікованих інженерів-землевпорядників, які є відповідальними за якість робіт із землеустрою; - фізичні особи - підприємці, які володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та є сертифікованими інженерами-землевпорядниками, відповідальними за якість робіт із землеустрою. У пунктах 12 та 13 Порядку зазначено, що роботи з інвентаризації земель включають обстежувальні, топографо-геодезичні та проектно-вишукувальні роботи, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній (цифровій) формі. Обстежувальні роботи включають збір та аналіз виконавцем вихідних даних для проведення інвентаризації земель, складення робочого інвентаризаційного плану. Зазначене також визначено у підпункті 3 пункту 6 розділу 3 Тендерної документації, у якому вказані технічні вимоги до предмету закупівлі. Зокрема, виконання послуг щодо інвентаризації земель мають враховувати вимоги Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою КМУ від 05.06.2019 № 476. Замовник попередньо вивчив досвід з виконання подібних робіт і надійшов до висновку, що найбільш якісний продукт можливо отримати на основі виконання сучасної, аерофотозйомки з високою розподільчою здатністю, з параметрами, зазначеними в технічних умовах тендерної документації. Відповідно технічних умов тендерної документації зазначено наступне. « 3.1. Послуги з інвентаризації земель включають підготовчі, аерофотознімальні, картографічні, топографо-геодезичні та камеральні послуги, складення і оформлення технічної документації в паперовій та електронній формі. 3.2. Підготовчі роботи включають збір та аналіз виконавцем вихідних даних для проведення інвентаризації земель. 3.3. Аерофотознімальні роботи і картографічні роботи. » Використовуючи право на встановлення кваліфікаційних критеріїв, замовник вимагає від майбутнього учасника обов’язкового досвіду з аерофотознімання та виконання цифрової зйомки М 1:2000. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості про один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Таким чином, умова Тендерної документації щодо встановлення такого кваліфікаційного критерію, як підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, досвіду надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу М1:1000-1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту є такою, що відповідає предмету закупівлі. Приймаючи до уваги вищенаведене, замовник впевнений, що кваліфікаційну вимогу стосовно наявності у учасника або його субпідрядної організації або гаранта обов’язкового досвіду з надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу М1:1000-1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 10 км. кв.) за 2018-2020 роки встановлено правомірно, з метою гарантованого отримання кваліфікованого продукту за предметом закупівлі з високою якістю. Тому вказана кваліфікаційна вимога є обґрунтованою виходячи із предмету закупівлі, не створює перешкод для вільної конкуренції майбутніх учасників та є необхідною умовою для отримання якісного кінцевого результату після виконання замовлених робіт. 2. У своїй вимозі ви також вимагаєте внести зміни до тендерної документації в частині умов, встановлених у пп.5.1.1 пункту 5 розділу 3 Тендерної документації щодо умови для учасника надати підтвердження щодо права роботи з матеріалами, які зазначені в зводі відомостей, що становлять державну таємницю (наявність у Учасника або субпідрядника/субвиконавцярежимно-секретного підрозділу (відділу тощо)). Аерофотознімальні роботи повинні бути виконані відповідно до вимог законодавчих та нормативно-правових актів України, Авіаційних правил України «Правила використання повітряного простору України», затверджених спільним наказом Державної авіаційної служби України, Міністерства оборони України від 11 травня 2018 року № 430/210, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 вересня 2018 р. за № 1056/32508. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про державну таємницю», інформація визнана у порядку встановленому цим Законом державною таємницею підлягає охороні державою. Віднесення інформації до державної таємниці включає в себе внесення цієї інформації до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю, затвердженого наказом Служби безпеки України 23.12.2020 № 383 (надалі Наказ №383). Відповідно до п. 1.11.2 Наказу №383 відомості, що містяться у первинних матеріалах аерозйомок (незалежно від форми та виду носія) території України, які виконані з авіаційних носіїв за допомогою різних типів аерофотозйомки або лазерного сканування, а також у похідних матеріалах з них, з роздільною здатністю на місцевості краще 50 сантиметрів, за умови наявності на матеріальних носіях інформації відомостей, що охороняються на об’єктах МО, ЗС та інших суб’єктів сил безпеки і оборони становлять державну таємницю. Статтею 18 Закону України «Про державну таємницю» встановлено дозвільний порядок провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. Відповідно до ст. 20. Закону України «Про державну таємницю», дозвільний порядок провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею, та режим секретності полягає в наданні Службою безпеки України спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. Звертаємо вашу увагу, що дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею повинен мати учасник закупівлі в разі якщо він є Виконавцем аерофотознімальних робіт або суб’єкт господарювання якого учасник залучає як субпідрядника/співвиконавця щодо виконання аерофотознімальних робіт. У відповідності до частини 5 статті 20 Закону України «Про державну таємницю» термін дії дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею, встановлюється Службою безпеки України і не може перевищувати 5 років. Таким чином встановлюючи вимогу до учасників про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), а саме, про наявність у учасника або його субпідрядної організації або гаранта надання послуг досвіду надання послуг по аерофотозніманню території, створенню ортофотопланів та цифрових топографічних (інженерно-топографічних) планів масштабу М М1:1000-1:2000, за матеріалами аерофотозйомки, на цілісну (цілісні) територію(її) населеного пункту, що характеризуються різноплановою забудовою – садибною, багатоповерховою житловою забудовою, промисловою забудовою, рекреаційними озелененими територіями, (площа території – не менше 10 км. кв.) за 2018-2020 роки, передбачалось, що такий учасник за наявності аналогічного договору, може надати і передбачений законодавством України дозвіл Служби безпеки України. Додатково зазначимо, що частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, і Замовником цей перелік дотримано. Водночас, частиною 3 тієї ж статті визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, умови Тендерної документації не мають дискримінаційного характеру, а тому вимога (скарга) учасника є такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником

Неправомірні дії Замовника

Номер: 18bcc96d17f64c18baa3c80620d5edf2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-16-011810-a.b2
Назва: Неправомірні дії Замовника
Скарга:
Замовник, Допустивши до участі процедурі закупівлі учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СВІТЯЗЬ"-"ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, КАДАСТРУ ТА ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ" порушив права та охоронювані законом інтереси інших учасників, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, в наслідок чого порушено права скаржника відповідно до Статті 5. Закону, Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дата розгляду скарги: 13.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 02.04.2021 18:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 16.04.2021 17:05
Дата виконання рішення Замовником: 19.04.2021 14:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 13.04.2021 р. № 7747-р/пк-пз тендерним комітетом Верхньодніпровської міської ради прийнято рішення (протокол № 7 від 19.04.2021р.): 1) скасувати рішення тендерного комітету «про визначення результатів розгляду тендерних пропозицій» від 26.03.2021 року № 6; 2) повернути на прекваліфікацію учасників ТОВ "Верхньодніпровське землевпорядне підприємство", ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СВІТЯЗЬ"-"ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, КАДАСТРУ ТА ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ", ТОВ "ЄВРО-ЕКСПЕРТ"; 3) Допустити до участі в електронному аукціоні тендерні пропозиції учасників ТОВ "Верхньодніпровське землевпорядне підприємство". 2. За результатами проведення розгляду тендерних пропозицій відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ЄВРО-ЕКСПЕРТ" з підстав її невідповідності умовам тендерної документації, а саме з причин невідповідності такої пропозиції кваліфікаційним критеріям, технічним вимогам, визначеним у тендерній документації. 3. За результатами проведення розгляду тендерних пропозицій відхилити тендерну пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "СВІТЯЗЬ"-"ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ, КАДАСТРУ ТА ГЕОІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ"на підставі вимог статті 31 Закону. 4. З використанням електронної системи закупівель оприлюднити протокол розгляду тендерних пропозицій у відповідності з вимогами ст. 10 Закону на веб-порталі Уповноваженого органу.
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "ЄВРО-ЕКСПЕРТ", Алла Кондратюк 380971408586 TOVEUROEXPERT@GMAIL.COM