• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (Підгузки (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 11239 – Підгузник для дорослих; код ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (Підгузки для дорослих SENI Standard Small №1, SENI Standard Medium №2, SENI Standard Large №3 або еквівалент); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35008 – Дитячий підгузник; код ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (Підгузки дитячі Happy Bella Baby Junior №5, Happy Bella Baby Junior extra №6 або еквівалент))

Завершена

261 595.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 615.95 UAH
Період оскарження: 12.02.2021 15:07 - 25.02.2021 00:00
Вимога
Без відповіді

вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «СКАРЛЕТ-ЛТД» як таку що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.

Номер: 43971fe36d2544a5b0a874b7491b228a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-004736-a.a2
Назва: вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «СКАРЛЕТ-ЛТД» як таку що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Вимога:
Згідно протокольного рішення (протокол) № б/н уповноваженої особи КНП «ЦПМСД №1 м. Кропивницького» міської ради м.Кропивницького від 02.03.2021 року було вирішено визнати ТОВ «СКАРЛЕТ-ЛТД» переможцем процедури закупівлі та укласти з ним договір про закупівлю. З даним рішенням ТОВ «ЕПІЦЕНТР ПЛЮС» не погоджується на підставі слідуючого, згідно з вимог Тендерної Документації Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку не накладення учасником КЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Перевіривши підпис ЕЦП ТОВ «Скарлет – ЛТД» було виявлена невідповідність, а саме в КЕП не міститься даних про директора (прізвища та ініціалів особи), або іншої уповноваженої особи (власника ключа) . Не можливо встановити чи має директор В.М. Заєць право підпису На підставі вищенаведеного вимагаємо дискваліфікувати ТОВ «СКАРЛЕТ-ЛТД» як таку що не відповідає вимогам тендерної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Щодо дискримінаційних вимог

Номер: 38fc6eeb3cd84a67bc979c39e0396f98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-12-004736-a.b1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог
Вимога:
ановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією, а саме у Додатку 3 «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», Вами вказані вимоги щодо реєстрації та якості, а саме: 1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту, або сертифікат відповідності медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту при поставці товару або б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявності медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення. Дана вимога є дискримінаційною та такою, що суперечить вимогам чинного законодавства. Оскільки, згідно Постанови Кабінету Міністрів «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» від 2 жовтня 2013 р. № 753, медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти. Встановлюючи дані вимоги до предмета закупівлі, Вами порушено право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників. Обмеження конкуренції між Учасниками тягне за собою перевитрату бюджетних коштів, оскільки унеможливлює подання «еквіваленту» такої ж та кращої якості, але за меншу ціну, а таким чином порушується такий принцип здійснення процедури державних закупівель як максимальна економія, ефективність та пропорційність, що передбачений ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вищевикладене, Вами порушено законодавство у сфері публічних закупівель шляхом встановлення в тендерній документації вимог, що є необґрунтованими та такими, що усувають конкуренцію і містять ознаки дискримінації для потенційних учасників процедури закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, зауважимо, що технічні вимоги, викладені Вами в додатку 3, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах. Таким чином, встановлені Вами в тендерній документації технічні вимоги до предмету закупівлі не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси потенційних учасників зазначених торгів, а також створюють умови (переваги) для перемоги одного учасника торгів. Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. З огляду на вищевикладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до додатку 3 тендерної документації та усунути вимоги, які є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до органу оскарження з метою неупередженого та ефективного захисту своїх прав і законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на вимогу ( UA-2021-02-12-004736-a.b1) щодо встановлення дискримінційних вимог в тендерній документації та внесення змін до Додатку 3 тендерної документації та усунення вимог, які, на вашу думку є дискримінаційними та не дають можливості постачальникам надати свої пропозиції для участі в закупівлі, повідомляємо наступне. По-перше, зі змісту вашої вимоги, не зрозуміло, які саме вимоги ви вважаєте дискримінаційними і що не дає вам можливості надати свої пропозиції для участі в закупівлі. У своїй вимозі UA-2021-02-12-004736-a.b1 ви зазначаєте, що вимога щодо реєстрації та якості, встановлена в п2. Вимоги щодо реєстрації та якості Додатку 3 до Тендерної документації, а саме: 1. Товар, запропонований Учасником, повинен бути внесений до Державного реєстру медичної техніки та виробів медичного призначення або введений в обіг відповідно до законодавства у сфері технічного регулювання та оцінки відповідності, у передбаченому законодавством порядку. На підтвердження Учасник повинен надати: а) завірену копію декларації або копію документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно з вимогами технічного регламенту, або сертифікат відповідності медичного виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту при поставці товару або б) завірену копію Свідоцтва про державну реєстрацію медичного виробу, що свідчить про наявності медичного виробу в Державному реєстрі медичної техніки та виробів медичного призначення, на вашу думку, «порушує право учасників, бо суттєво зменшує можливість запропоновувати підгузки, що функціонально та якісно являються еквівалентними замовленим. Тому, встановлення таких вимог є неприпустимим та таким, що порушує основоположний принцип здійснення публічних закупівель, як недискримінація учасників». Виникає запитання, в чому вимога підтвердити належну якість товару, що закуповується медичним закладом для потреб інвалідів, порушує права та дискримінує учасників закупівлі? Виходячи зі змісту вашої вимоги, ви зазначаєте, що «технічні вимоги, викладені Вами в додатку 3, розроблені під одного виробника, що в свою чергу робить неможливим нашу участь та участь інших Учасників у зазначених торгах». З даного формулювання не зрозуміло, в чому саме, які технічні параметри предмета закупівлі прописані під одного виробника? Вимоги до медичних виробів, їх маркування, умови введення їх в обіг та/або експлуатацію, а також проведення процедури оцінки відповідності встановлені Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів». Відповідно до п. 9 розділу «Введення медичних виробів в обіг та/або в експлуатацію» Технічного регламенту, введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням. Отже, умовою введення в обіг медичного виробу є підтвердження його відповідності Технічного регламенту. При цьому, відповідно до п.п. 9 п. 2 «Загальної частини» Технічного регламенту щодо медичних виробів, «медичний виріб - будь-який інструмент, апарат, прилад, пристрій, програмне забезпечення, матеріал або інший виріб, що застосовуються як окремо, так і в поєднанні між собою (включаючи програмне забезпечення, передбачене виробником для застосування спеціально для діагностичних та/або терапевтичних цілей та необхідне для належного функціонування медичного виробу), призначені виробником для застосування з метою забезпечення діагностики, профілактики, моніторингу, лікування або полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, діагностики, моніторингу, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, контролю процесу запліднення та основна передбачувана дія яких в організмі або на організм людини не досягається за допомогою фармакологічних, імунологічних або метаболічних засобів, але функціонуванню яких такі засоби можуть сприяти». Звертаю вашу увагу, що підгузки дорослі та дитячі закуповуються медичним закладом для дітей-інвалідів віком до 18 років та будуть застосовуватися з метою забезпечення полегшення перебігу хвороби пацієнта в разі захворювання, лікування, полегшення стану пацієнта в разі травми чи інвалідності або їх компенсації, дослідження, заміни, видозмінювання або підтримування анатомії чи фізіологічного процесу, та підпадають під визначення медичних виробів у розумінні чинного законодавства України. Крім того, в п 2. Розділу 3 тендерної документації зазначено, що: «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів або не накладення електронного підпису. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Якщо ж брати до уваги розміри підгузок, вони зазначалися з врахуванням функціонування на ринку даного товару в України декількох виробників (щонайменше трьох). Тому, Замовником в тендерній документації конкретизовано Медико-технічні характеристики предмета закупівлі,та вказано мінімальні та максимальні показники розмірів, в межах яких Учасники можуть надавати тендерні пропозиції. Крім того, технічні умови та характеристики підгузок для дорослих розроблені Замовником для забезпечення догляду за особами із середнім і важким нетриманням сечі, для малорухомих і лежачих пацієнтів. Розміри підгузок визначалися під конкретних пацієнтів та є необхідними для забезпечення потреб людей та дітей з інвалідністю, які підлягають під індивідуальну програму реабілітації та медичних висновків ЛКК. Відповідно Ст. 23 Закону України “Про публічні закупівлі, «У разі якщо предмет закупівлі в подальшому буде використовуватися фізичними особами, технічні специфікації повинні складатися з урахуванням потреб осіб з інвалідністю або проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Тендерна документація Замовника містить вираз «або еквівалент», який повинен бути не гірше заявленого. Таким чином на підставі вищенаведеного та керуючись ст.23 Закону України “Про публічні закупівлі” медичний заклад жодними чином не порушує вимоги Закону, а працює виключно в його межах, в інтересах важкохворих пацієнтів для яких зайві незручності можуть спричинити дискомфорт. Шановний Учаснику! При складанні тендерної документації по процедурі відкриті торги на закупівлю товару за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками (Підгузки (НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 11239 – Підгузник для дорослих; код ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (Підгузки для дорослих SENI Standard Small №1, SENI Standard Medium №2, SENI Standard Large №3 або еквівалент); НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів»: 35008 – Дитячий підгузник; код ДК 021:2015: 33751000-9 Підгузки (Підгузки дитячі Happy Bella Baby Junior №5, Happy Bella Baby Junior extra №6 або еквівалент)), Замовник керувався виключно вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі» та законними правами та інтересами важкохворих пацієнтів закладу. Тому ваша вимога щодо внесення змін до Тендерної документації є неправомірною, а тому вноситися зміни до Тендерної документації Замовником не будуть. Якщо ви з цим не погоджуєтесь, скористайтеся своїм правом щодо звернення до АМКУ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 01.03.2021 00:03