• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування

Відповідно до вимог та умов Тендерної документації

Завершена

3 893 373.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 466.87 UAH
Період оскарження: 04.02.2021 17:45 - 17.02.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

абзац 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) - "Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю."

Номер: 53f57dea7ddc4d6ba199e6b7fd039af0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-003074-b.c2
Назва: абзац 2 частини 8 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) - "Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю."
Скарга:
1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; РАЙОННОЮ АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ (далі – Замовник) було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-04-003074-b), предмет закупівлі: «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя» Коригування ДК 021:2015: 45454000-4 реконструкція.. Учасником ФОП Алексєєв Дмитро Володимирович (далі – Учасник або Скаржник) було подано пропозицію від 21.02.2021 року, 22.02.2021 року відбувся аукціон в результаті якого пропозиція ФОП Алексєєв Дмитро Володимирович стала другою після найбільш економічно вигідної. Найбільш економічно вигідною пропозицією за результатом аукціону стала ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ", ЄДРПОУ 41610262, яку Замовник дискваліфікував згідно протоколу № 42 від 24.02.2021 року (оприлюднено від 25.02.2021 року). 25.02.2021 року Замовник оприлюднив протокол № 43 від 25.02.2021 року згідно якого дискваліфікував цінову пропозицію Скаржника та вказав наступні обґрунтування: «Тендерна документація містить наступні вимоги. П.1.4 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі містить вимогу: 1. Для проведення робіт Підрядник повинен мати: «……1.4. Договірні відносини з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи (надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності договірних відносин – договір цивільно-правового характеру (господарський договір) або підтвердження укладання трудового договору (наказ про прийом на роботу працівника), скан-копію, зроблену з оригіналу кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста….». Учасник в складі пропозиції надав наступні документи: 1) Гарантійний лист №19 від 13.02.2021 року щодо гарантування договірних відносин з фахівцем,що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи та надання у складі тендерної пропозиції документального підтвердження наявності договірних відносин господарський договір та скан – копію, зроблену з оригінала кваліфікаційного сертифіката інженера геодезитса.2) Договір №18-02/2021 про надання топографо-геодезичних послуг від 18.02.2021 року, укладений з ФОП Кученко Микола Миколайович. Предмет договору – надання топоргафо-геодезичних і картографічних послуг. Скан – копія, зроблена з оригіналу кваліфікаційного сертифіката інженера – геодезиста у складі тендерної пропозиції відсутня. Враховуючі викладене тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Згідно з абз. 2 п.2 ч.1 ст. №31 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі вищезазначеної норми.» Скаржник 25.02.2021 року звернувся до Замовника з вимогою UA-2021-02-04-003074-b.a1, а саме: «На підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон), а саме «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» З огляду на викладене, вимагаємо у встановлені Законом строки, надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ФОП Алексєєв Дмитро Володимирович (далі – Учасник) умовам тендерної документації, зокрема щодо невідповідності нашої тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, які вимагалися Замовником на підставі пункту 2 частини 2 статті 16 Закону. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовником було порушено вимоги ч. 16 ст.29 Закону, в частині оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Так, Замовник зобов’язаний у відповідності до Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією, а також п.2 ч. 2 статті 16 Закону, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із наданням підтверджуючих документів». Тобто, Замовник порушив ч.16 ст. 29 Закону не надавши можливості виправити невідповідності Учасника, що стосуються кваліфікаційних критеріїв, а саме п. 2 ч.2 ст. 16 Закону: «2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» у зв’язку з тим, що невідповідності вказані в протоколі Замовника № 43 від 25.02.2021 року відносяться до кваліфікаційного критерію, який вказаний вище та підлягають виправленню протягом 24 годин згідно ч. 9 ст. 26 Закону «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Тому, на підставі вищевказаного, вимагаємо надати можливість виправити невідповідності, щодо кваліфікаційного критерію – працівники відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід. Вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, а також у відповідності до вимог Закону, надати можливість ФОП Алексєєв Д. В. додати до тендерної пропозиції уточнені або нові документи в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до Антимонопольного комітету України, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу Державної аудиторської служби України.» 02.03.2021 року Замовник надав відповідь на вимогу «Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу Вимогу № UA-2021-02-04-003074-b.a1 щодо неправомірної дискваліфікації Учасника. За результатом розгляду Вимоги повідомляємо: Згідно з ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон), а саме: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Вимогами п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*…» ч.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» не передбачено обов’язкову наявність працівника, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи. Наявність договірних відносин з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи передбачено вимогою п.1.4 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме: 1.Для проведення робіт Підрядник повинен мати: «……1.4. Договірні відносини з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи (надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності договірних відносин – договір цивільно-правового характеру (господарський договір) або підтвердження укладання трудового договору (наказ про прийом на роботу працівника), скан-копію, зроблену з оригіналу кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста…….». Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо договірних відносин з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи не є кваліфікаційним критерієм, визначеним у статті 16 Закону та не підпадає під дію ч.16 ст. 29 Закону, тому вважаємо Вашу Вимогу безпідставною та законодавчо необгрунтовною.» З огляду на вищезазначене Скаржник ще раз наголошує та вважає, що Замовник неправомірно дискваліфікував нашу тендерну пропозицію, на підставі того, що невідповідність в інформації та/або документах, а саме ненадання у складі тендерної пропозиції сертифікату інженера геодезиста відноситься до кваліфікаційних критеріїв згідно п. 2 ч.2 ст. 16 Закону: «2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;», а отже Замовник повинен був надати Скаржнику час на виправлення невідповідностей згідно ч. 9 ст. 26 Закону «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Також звернемо увагу на те, що вимога стосовно фахівця з геодезичних послуг була вказана Замовником у іншій частині тендерної документації ніж кваліфікаційні вимоги, а саме у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», на що наголошує Замовник, обгрунтовуючі неправомірну дискваліфікацію Скаржника у відповіді на вимогу UA-2021-02-04-003074-b.a1, яка процитована вище, але акцентуємо, що зазначення кваліфікаційної вимоги, щодо статті 16 Закону в іншій частині тендерної документації не робить таку вимогу не кваліфікаційною та такою, що не має відношення до п.п. 2 ч.2 ст. 16 Закону, тому що фахівець, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи відноситься до кваліфікаційного критерію працівників Учасника. Отже, на підставі вищевикладеного можна зробити висновок, що Замовник діє неупереджено та порушує п.4, п.5 ч.1 ст. 5 Закону – недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Також беручі до уваги викладені докази та обґрунтування Скаржника Замовник порушив ч. 16 ст.29 Закону, в частині «оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.», внаслідок чого порушив право та законні інтереси Скаржника на: - недискримінацію учасників та рівне ставлення до них (п.4 ч.1 ст.5 Закону); - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п.5 ч.1 ст.5 Закону); - рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (п.4 ч. 10 ст.11 Закону); - визнання переможцем та укладанням договору про закупівлю (ст. 33 Закону). 2. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування Звертаючи увагу на вище написане, приведені докази Замовником порушено принцип здійснення закупівель встановлений п.4 п.5 ч.1 ст. 5 3акону: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись ст. ст. 5, 18 3акону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити відкриті торги, що проводяться РАЙОННОЮ АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ UA-2021-02-04-003074-b. 3. Прийняти рішення про порушення Замовником п.п. 4,5 ч.1 ст. 5 3акону: недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця в процедурі закупівлі UA-2021-02-04-003074-b, Предмет закупівлі: Предмет закупівлі: «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція. 4. Зобов’язати Замовника скасувати протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції № 43 від 25.02.2021 року, щодо дискваліфікації ФОП Алексєєва Дмитра Володимировича та повернути Учасника на кваліфікацію з наданням часу для виправлення невідповідностей у відкритих тогах UA-2021-02-04-003074-b, Предмет закупівлі: Предмет закупівлі: «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція. Додатки: 1. Файл «Скан оригінала Кваліфікаційного сертифікату інженера геодезиста №011613.pdf» З повагою, Фізична особа-підприємець Д.В. Алексєєв
Дата розгляду скарги: 17.03.2021 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.03.2021 09:24
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.03.2021 20:17
Дата виконання рішення Замовником: 31.03.2021 17:09
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5337-р/пк-пз від 17.03.2021 р., рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи - підприємця АЛЕКСЄЄВА ДМИТРА ВОЛОДИМИРОВИЧА за процедурою закупівлі - «Реконструкція скверу по вул. Билкіна у м. Запоріжжя». Коригування (код ДК 021:2015 — 45454000-4 Реконструкція) скасвано. Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 5337-р/пк-пз від 17.03.2021 р. виконано.
Автор: ФОП "АЛЕКСЄЄВ ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ", Дмитро Алексєєв +380663933193 adv198928@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Неправомірна дискваліфікація Учаника

Номер: fbf6d4b7162e4029aa0b804aed79459f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-02-04-003074-b.a1
Назва: Неправомірна дискваліфікація Учаника
Вимога:
Шановний Замовнику! На підставі ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон), а саме «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.» З огляду на викладене, вимагаємо у встановлені Законом строки, надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції учасника ФОП Алексєєв Дмитро Володимирович (далі – Учасник) умовам тендерної документації, зокрема щодо невідповідності нашої тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям, які вимагалися Замовником на підставі пункту 2 частини 2 статті 16 Закону. Відхиливши нашу тендерну пропозицію, Замовником було порушено вимоги ч. 16 ст.29 Закону, в частині оприлюднення в електронній системі закупівель, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, які були виявлені Замовником під час розгляду тендерної пропозиції в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Так, Замовник зобов’язаний у відповідності до Закону, розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям визначеним тендерною документацією, а також п.2 ч. 2 статті 16 Закону, зокрема щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із наданням підтверджуючих документів». Тобто, Замовник порушив ч.16 ст. 29 Закону не надавши можливості виправити невідповідності Учасника, що стосуються кваліфікаційних критеріїв, а саме п. 2 ч.2 ст. 16 Закону: «2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;» у зв’язку з тим, що невідповідності вказані в протоколі Замовника № 43 від 25.02.2021 року відносяться до кваліфікаційного критерію, який вказаний вище та підлягають виправленню протягом 24 годин згідно ч. 9 ст. 26 Закону «9. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» Тому, на підставі вищевказаного, вимагаємо надати можливість виправити невідповідності, щодо кваліфікаційного критерію – працівники відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід. Вимагаємо відмінити рішення щодо відхилення нашої тендерної пропозиції, а також у відповідності до вимог Закону, надати можливість ФОП Алексєєв Д. В. додати до тендерної пропозиції уточнені або нові документи в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, в іншому разі будемо вимушені надіслати скаргу до Антимонопольного комітету України, або надати інформацію, щодо порушень в проведені процедури закупівлі територіальному органу Державної аудиторської служби України. З повагою, ФОП Алексєєв Дмитро Володимирович!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник ФОП Алексєєв Дмитро Володимирович! Тендерним комітетом уважно розглянуто Вашу Вимогу № UA-2021-02-04-003074-b.a1 щодо неправомірної дискваліфікації Учасника. За результатом розгляду Вимоги повідомляємо: Згідно з ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон), а саме: «16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.» Вимогами п.2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід*…» ч.1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» не передбачено обов’язкову наявність працівника, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи. Наявність договірних відносин з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи передбачено вимогою п.1.4 ч.1 Додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – технічні вимоги до предмета закупівлі», а саме: 1.Для проведення робіт Підрядник повинен мати: «……1.4. Договірні відносини з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи (надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності договірних відносин – договір цивільно-правового характеру (господарський договір) або підтвердження укладання трудового договору (наказ про прийом на роботу працівника), скан-копію, зроблену з оригіналу кваліфікаційного сертифіката інженера-геодезиста…….». Враховуючи вищевикладене, вимога тендерної документації щодо договірних відносин з фахівцем, що виконує топографо-геодезичні і картографічні роботи не є кваліфікаційним критерієм, визначеним у статті 16 Закону та не підпадає під дію ч.16 ст. 29 Закону, тому вважаємо Вашу Вимогу безпідставною та законодавчо необгрунтовною.
Статус вимоги: Не задоволено