-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 15540000-5 - Сирні продукти (Сир твердий 45-50% жирності (Код ДК: 021:2015 15544000-3), сир кисломолочний 9% (Код ДК: 021:2015 15540000-5))
Торги відмінено
360 695.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 606.95 UAH
мін. крок: 1% або 3 606.95 UAH
Період оскарження:
27.01.2021 19:02 - 08.02.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Незаконна вимога
Номер:
36ee5cfad64a418d8a953ef2402c6be0
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.b9
Назва:
Незаконна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, у пункті 1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції»
розділу ІІІ. Інструкції з підговки тендерної пропозиції «Загагльні положення» ви зазначаєте , що: «Усі документи тендерної пропозиції потрібно подавати в електронному вигляді через електронну систему закупівель у вигляді сканованих оригіналів документів або сканованих копій з оригіналів документів (з підписом уповноваженої особи учасника та завірених печаткою (у разі її використання)…….
Якщо подається сканований документ з копії документу, то кожна сторінка копії такого документу повинна містити надпис «Згідно з оригіналом», назву посади, особистий підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища.»
Таке положення не є законим згідно ч 5 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Тобто при підготуванні оприлюдненої тендерної документації щодо умов проведення тендеру Замовником допущена невідповідність вимогам та положенням Закону, що може привести до порушення прав та дискримінації учасників, відміни торгів, порушення Замовником всіх принципів закупівель, які визначені ч. 1 ст. 5 Закону. Ще одна невідповідність: - «….Якщо подається сканований документ з копії документу, то кожна сторінка копії такого документу повинна містити надпис «Згідно з оригіналом»….» , а саме :напис «Згідно з оригіналом» зазначаэться на копіях, які зроблені з оригіналів документів. Якщо робимо копію з копії документу, то ставимо напис «Копія з копії, що відповідає оригіналу»
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:39
Дата подачі:
29.01.2021 15:48
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п. 5 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовникам забороняється вимагати від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису. Тому у тендерній документації зазначена вимога тільки для копій з оригіналів документів у паперовому вигляді. Ця вимога не застосовується до електронних документів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Незаконна вимога
Номер:
5536209b39ae46eea24687b7d334c392
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.b8
Назва:
Незаконна вимога
Вимога:
Шановний Замовник, у Тендерному оголошенні у п.3 («Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені документи, що готуються замовником та документи, що надаються у складі пропозиції учасника спрощеної закупівлі») І. розділу («Загальні положення») Ви вимагаєте, щоб Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені (створені), безпосередньо, учасником процедури закупівлі, повинні бути складені українською мовою. У разі надання учасником - резидентом України будь-яких документів, інформації іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений нотаріально. Згідно чинного законодавства Укаїни, а саме ст. 79 ЗУ « Про нотаріат» нотаріус не вправі посвідчувати будь-які переклади документів з однієї мови на іншу, нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови а, якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус. Нотаріус посвідчує права, а також факти, що мають юридичне значення. Ваша вимога не вдповідає положенням законодавства, що регулює ці правовідношення. Тому вимагаю від вас як Замовника виключити цю інформацію з Тендерного Оголошення. Ваша вимога не може бути виконана жодним учасником, тому що така нотаріальна дія як нотаріальне посвідчення перекледів в державі Українане передбачено. Згідно ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством.
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:40
Дата подачі:
29.01.2021 13:15
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що відповідно до п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" в тендерній документації зазначаються відомості щодо мови, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, Тому на електронних майданчиках реалізована відповідна незмінна функція, де зазначено, що мова подання тендерної пропозиції: українська. Отже, всі документи тендерної пропозиції повинні бути надані українською мовою. Проте, зважаючи на те, що для здійснення перекладу на будь-яку мову учасник повинен мати відповідну освіту у даній галузі. Тому законною вимогою замовника встановлено звернення до нотаріусу з питання засвідчення вірності цього перекладу. На підставі вищенаведеного, та керуючись чинним законодавством України, тендерний комітет зазначає про доцільність та правове підґрунтя цієї вимоги до учасників торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
442ca4de7b214331b74c3a2cb7fd2fa6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.c7
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник у Додатку 1 до Тендерної Документації Ви вимагаєте, що б Учасник в складі своєї Тендерної Пропозиції надав, - «довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із обов’язковим наданням копії документу про відповідну освіту у галузі громадського харчування».
Вважаю таку вимогу Тендерної Документації Замовника дискримінаційною, щодо мене та такими що порушують вимоги п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», так мені не зрозуміло чому у водія, експедитора транспортного або вантажника, які буду супроводжувати та здійснювати постачання предмету закупівлі повинна бути освіта саме в галузі громадського харчування.
На підставі вище викладеного вимагаю привести Тендерну Документацію на відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і видалити із Тендерної Документації цю дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:40
Дата подачі:
28.01.2021 10:56
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що у зв’язку з тим, що продукти харчування будуть постачатися саме до закладів освіти та споживачами будуть учні (діти), тендерний комітет вважає, що учасник повинен мати високу кваліфікацію та працівників з відповідною профільною освітою для забезпечення харчуванням дітей згідно чинного законодавства України. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено визначення замовником кваліфікаційних вимог до учасника торгів на власний розсуд. На підставі вищенаведеного, та керуючись чинним законодавством України, тендерний комітет вважає доцільним за для безпеки харчування дітей встановити вимогу щодо освіти в галузі громадського харчування.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
57ac6993b1c24f8d89f150e33d6186c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.c6
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник у Додатку 1 до Тендерної Документації Ви вимагаєте, що б Учасник в складі своєї Тендерної Пропозиції надав, - «довідка в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із обов’язковим наданням копії документу про відповідну освіту у галузі громадського харчування».
Вважаю таку вимогу Тендерної Документації Замовника дискримінаційною, щодо мене та такими що порушують вимоги п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже у мене як у майбутнього Учасника даної процедури відкритих торгів є укладений Договір зберігання та Договір на надання мені транспортних послуг, у відповідності до яких усі необхідні працівники працевлаштовані у особи з якою в мене укладено вище перелічені Договори, та які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі до закладів освіти Замовника, але дані працівники не працевлаштовані у мене і це може стати підставою для відхилення моєї Тендерної пропозиції.
На підставі вище викладеного вимагаю привести Тендерну Документацію на відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і видалити із Тендерної Документації цю дискримінаційну вимогу або викласти її в іншій редакції.
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:41
Дата подачі:
28.01.2021 10:56
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що у зв’язку з тим, що продукти харчування будуть постачатися саме до закладів освіти та споживачами будуть учні (діти), тендерний комітет вважає, що учасник повинен мати високу кваліфікацію та працівників з відповідною профільною освітою для забезпечення харчуванням дітей згідно чинного законодавства України. Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено визначення замовником кваліфікаційних вимог до учасника торгів на власний розсуд. На підставі вищенаведеного, та керуючись чинним законодавством України, тендерний комітет вважає доцільним за для безпеки харчування дітей встановити вимогу щодо освіти в галузі громадського харчування.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
3cc74979c3524a0ca7d832b08cc3105d
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.c5
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник у Додатку 1 до Тендерної Документації Ви вимагаєте, що б Учасник в складі своєї Тендерної Пропозиції надав, - «довідка про наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що закуповується».
Вважаю таку вимогу Тендерної Документації Замовника дискримінаційною, щодо мене та такими що порушують вимоги п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», адже у мене як у майбутнього Учасника даної процедури відкритих торгів є чинний договір Зберігання у приміщенні, але приміщення на яких здійснюється обіг предмету закупівлі не є складським приміщенням, а є торгівельним приміщенням, за таких обставин, якщо мною у Довідці буде вказано не складські, а торгівельні або якісь інші приміщення де відбувається обіг предмету закупівлі, то це може стати підставою відхилення моєї Тендерної Пропозиції.
На підставі вище викладеного вимагаю привести Тендерну Документацію на відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і видалити із Тендерної Документації цю дискримінаційну вимогу або викласти її в іншій редакції.
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:42
Дата подачі:
28.01.2021 10:55
Вирішення:
Шановний учаснику! Нагадуємо, що вимога щодо надання довідки про наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що накуповується не встановлює прав власності, оренди та ін.. на складські приміщення, тому і експлуатаційний дозвіл надається для потужностей(об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаціна вимога
Номер:
b7ff1b81ad194b729a7fb2f644bc1157
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.c4
Назва:
Дискримінаціна вимога
Вимога:
Шановний Замовник у Додатку 1 до Тендерної Документації Ви вимагаєте, що б Учасник в складі своєї Тендерної Пропозиції надав, - «експлуатаційний дозвіл для потужностей(об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів».
Вважаю таку вимогу Тендерної Документації Замовника дискримінаційною, щодо мене та такою що протирічить діючому законодавству України, а саме Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме статті частини 1, 23 даного Закону «Експлуатаційний дозвіл», адже в Законі дуже ясно написано, що, - «Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження». Таким чином у мені як у фізичної особи – підприємця, який не виробляє та не здійснює зберігання предмету закупівлі - відсутній обов’язок отримання експлуатаційний дозвіл і в мене його нема, але не надання в складі своєї Тендерної Пропозиції експлуатаційного дозволу може стати підставою для відхилення моєї Тендерної Пропозиції.
На підставі вище викладеного вимагаю привести Тендерну Документацію на відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і видалити із Тендерної Документації цю дискримінаційну вимогу або викласти її в іншій редакції.
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:45
Дата подачі:
28.01.2021 10:54
Вирішення:
Шановний учаснику! Нагадуємо, що вимога щодо надання довідки про наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що накуповується не встановлює прав власності, оренди та ін.. на складські приміщення, тому і експлуатаційний дозвіл надається для потужностей(об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
2bb09e0846b443a5943a33a9032d83f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.c3
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник у п.п. 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», п. «ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Ви вимагаєте, що б Учасник в складі своєї Тендерної Пропозиції надав, - «експлуатаційний дозвіл для потужностей(об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів».
Вважаю таку вимогу Тендерної Документації Замовника дискримінаційною, щодо мене та такою що протирічить діючому законодавству України, а саме Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», а саме статті частини 1, 23 даного Закону «Експлуатаційний дозвіл», адже в Законі дуже ясно написано, що, - «Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження». Таким чином у мені як у фізичної особи – підприємця, який не виробляє та не здійснює зберігання предмету закупівлі - відсутній обов’язок отримання експлуатаційний дозвіл і в мене його нема, але не надання в складі своєї Тендерної Пропозиції експлуатаційного дозволу може стати підставою для відхилення моєї Тендерної Пропозиції.
На підставі вище викладеного вимагаю привести Тендерну Документацію на відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства України і видалити із Тендерної Документації цю дискримінаційну вимогу або викласти її в іншій редакції.
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:47
Дата подачі:
28.01.2021 10:54
Вирішення:
Шановний учаснику! Нагадуємо, що вимога щодо надання довідки про наявність складських приміщень, пристосованих для зберігання товару, що накуповується не встановлює прав власності, оренди та ін.. на складські приміщення, тому і експлуатаційний дозвіл надається для потужностей(об’єктів) з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаціна вимога
Номер:
d90e831aabf144c1981b0aa819bfd570
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.c2
Назва:
Дискримінаціна вимога
Вимога:
Шановний Замовник у п.п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», п. «ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Ви вимагаєте «тендерна пропозиція Учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 6. цього Розділу»
Вважаю таку вимогу Тендерної Документації Замовника дискримінаційної, щодо мене та такою, що протирічить діючому законодавству України, зокрема Закону України «Про електронні довірчі послуги», так даний Закон набрав чинності 13.02.2020 року і саме цім Законом встановлений обов’язок отримання «кваліфікованого електронного підпису» (далі КЕП), але згідно із частиною 5 розділу «VII ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» даного Закону передбачено, що, - «електронний цифровий підпис та посилений сертифікат відкритого ключа, що його підтверджує, видані відповідно до вимог Закону України "Про електронний цифровий підпис" до набрання чинності цим Законом, використовуються користувачами електронних довірчих послуг, кваліфікованими надавачами електронних довірчих послуг, які продовжують їх обслуговувати, відповідно як кваліфікований електронний підпис та кваліфікований сертифікат електронного підпису до закінчення строку дії посиленого сертифіката відкритого ключа, але не пізніше двох років з дня набрання чинності цим Законом»,
Мною, як фізичною особою-підприємцем, згідно вимог Закону України «Про електронний цифровий підпис», було отримано електронний цифровий підпис, (далі ЕЦП) яким я користуюсь по теперішній час і згідно чинного законодавства можу користуватись їм до 2022 року, як то передбачено Законом «Про електронні довірчі послуги», однак підписання моєї Тендерної Пропозиції ЕЦП а не КЕП, може стати підставою для відхилення моєї Пропозиції, як такої що не відповідає вимогам Тендерної Документації Замовника.
На підставі вище викладеного вимагаю привести Тендерну Документацію на відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства України і видалити із Тендерної Документації цю дискримінаційну вимогу або викласти її в іншій редакції.
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:48
Дата подачі:
28.01.2021 10:53
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що вимога щодо підпису тендерної пропозиції є законною та відповідає нормам Закону України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII від 05 жовтня 2017 р. (далі – Закон), а саме: згідно п.2 ст.17 Закону «Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг». Тобто, тендерна пропозиція Учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 6. цього Розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчуваного органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Звертаємо вашу увагу на те, що Ви можете отримати КЕП у будь-якому надавачі електронних довірчіх послуг (колишні АЦСК) України, наприклад, той, що ви використовуєте для підписання податкових накладних.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога
Номер:
29dd4013badf41898fb979600b652475
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник у п.п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», п. «ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Ви вимагаєте «тендерна пропозиція Учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 6. цього Розділу»
Вважаю таку вимогу Тендерної Документації Замовника дискримінаційної, щодо мене, адже я як фізична особа-підприємець особисто здійснюю підготовку та подання своєї Тендерної пропозиції і уповноваженої особи не маю, але ця вимога Тендерної Документації Замовника може стати підставою для мого відхилення, адже свою Тендерну Пропозицію я буду підписувати особисто.
На підставі вище викладеного вимагаю привести Тендерну Документацію на відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства України і видалити із Тендерної Документації цю дискримінаційну вимогу або викласти її в іншій редакції.
Пов'язані документи:
Замовник
- сирні продукти.pdf 02.02.2021 21:50
Дата подачі:
28.01.2021 10:53
Вирішення:
Шановний учаснику! Повідомляємо, що вимога щодо підпису тендерної пропозиції є законною та відповідає нормам Закону України «Про електронні довірчі послуги» №2155-VIII від 05 жовтня 2017 р. (далі – Закон), а саме: згідно п.2 ст.17 Закону «Електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг». Тобто, тендерна пропозиція Учасника повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 6. цього Розділу. Файл накладеного кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчуваного органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Звертаємо вашу увагу на те, що Ви можете отримати КЕП у будь-якому надавачі електронних довірчіх послуг (колишні АЦСК) України, наприклад, той, що ви використовуєте для підписання податкових накладних.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Незаконна відміна процедури закупівлі
Номер:
8dbb910b2daa4c7bbccb76f7157ba758
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-27-013287-b.a10
Назва:
Незаконна відміна процедури закупівлі
Скарга:
Повний текст скарги викладено у окремому файлі
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- інформація про резолютивну частину рішення від 16.04.2021 № 8178.pdf 19.04.2021 18:53
- інформація про перенесення від 06.04.2021 № 5500.pdf 07.04.2021 17:48
- рішення від 16.04.2021 № 8178.pdf 21.04.2021 20:34
- рішення від 25.03.2021 № 5984 + лист Замовника.pdf 25.03.2021 19:46
- ТД_Сир тверд та сир кисломол.pdf 29.03.2021 15:33
- протокол 62 п1 ст 32.pdf 29.03.2021 15:33
- ТД_Сир тверд та сир кисломол.docx 29.03.2021 15:33
- Протокол відміна_сир 62.doc 29.03.2021 15:33
- Відповідь на скаргу сир.pdf 29.03.2021 13:55
- Відповідь на скаргу _сир.docx 29.03.2021 13:55
- Протокол 82.pdf 26.04.2021 16:20
- Скарга сир.pdf 23.03.2021 12:31
- протокол 62 п1 ст 32.pdf 23.03.2021 12:31
- Скарга АМКУ Бельченко сир отмена.doc 23.03.2021 12:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.03.2021 14:03
Дата розгляду скарги:
06.04.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.03.2021 19:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.04.2021 20:35
Дата виконання рішення Замовником:
26.04.2021 16:20
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділ освіти Безлюдівської селищної ради повідомляє ПОСТІЙНО ДІЮЧУ АДМІНІСТРАТИВНУ КОЛЕГІЮ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ про виконання рішення No8178-р/пк-пзвід 16.04.2021року.