-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
«Розроблення проектно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства по об’єкту: «Реконструкція котельні Токарівської ЗОШ І-ІІ ступенів по вул.Шкільна,5 в с.Токарі Лохвицького району Полтавської області.» (код ДК 021:2015 – 71000000-8 - Архітектурні, будівельні, інженерні та інспекційні послуги відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2021 13:18 - 29.01.2021 13:10
Вимога
Вирішена
Відвідання об'єкту та надання акту огляду об'єкту у складі пропозиції учасника
Номер:
9d5a8861b7224899b79ee00b1ce33cd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-004584-b.b5
Назва:
Відвідання об'єкту та надання акту огляду об'єкту у складі пропозиції учасника
Вимога:
Замовник вимагає: «Учасник торгів перед подачею пропозиції повинен оглянути об‘єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника. Витрати на відвідування об’єкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження.»
Вимога щодо огляду об’єкту та складання відповідного акту (на етапі періоду уточнень чи періоді подання пропозицій) є неприпустимою та свідчить лише про одне: про змову з переможцем та створення перешкод для потенційних учасників для того, щоб було менше учасників або якщо буде і більше, то замовник знав їх кількість та назви до моменту аукціону, та міг легко відхилити всіх неугодних, які хоч і запропонували менші ціни але так, як не відвідали об’єкт і не зговорилися з замовником, то їх відхиляють…
Спрощені закупівлі були запровадженні з метою отримання максимальної економії та гнучкості процедури закупівлі для забезпечення потреби в товарах, послугах і роботах. Крім того, спрощені закупівлі покликані мінімізувати вимоги до учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що в закупівлі можуть приймати участь не лише резиденти України ( з різних куточків нашої неосяжної держави), а також нерезиденти України, тобто компанії з інших країн. Ринок відкритий, головне мінімальна ціна та професійно виконані роботи. Всі розуміють, надіюся і Ви, що відвідання об’єкту на етапі подання пропозиції це неприпусима вимога, тому, що з якого дива, компанія зі Львова, Києва, Сум чи з Варшави повинна приїздити до Замовника тоді коли вона не визнана переможцем? Всі розуміють, що компанії, які знаходяться у місті Замовника, районі чи навіть області хлопають в долоні за вимогу відвідання так, як це не така у ж і велика проблема для місцевих учасників, як їхня перевага, а от всім іншим це незрозуміло, затратно і неприпустимо. На то і створено електронну систему, щоб всі вихідні дані оприлюднювалися на загал і всі потенційні учасники були в однакових умовах, мали однакову інформацію, конкурували по ціні та пропонували мінімальну ціну на свої послуги чи роботи. Якщо якомусь учаснику не вистачає вихідних даних, то він не зобов’язаний приїздити та оглядати об’єкт, він має право задати запитання (для цього така можливість і передбачена в електронній системі!) Може Учаснику потрібно не лише оглянути об’єкт, а ще і домовитися з керівництвом про можливий відкат у разі перемоги???
Просимо включити здоровий глузд та схаменутися!!! Подумайте про відповідальність, яка неодмінно настане. Покарання неодмінно буде, не сьогодні, не завтра так через рік коли прийде перевірка з Києва за відповідною заявою.
Отже, просимо прибрати вимогу, яка передбачена в документації: «Учасник торгів перед подачею пропозиції повинен оглянути об‘єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника. Витрати на відвідування об’єкту несе Учасник із власних коштів. Питання про їх компенсацію (повернення) не може бути предметом оскарження» так, як воно націлено лише на одне: зменшення кількості учасників та максимізації ціни договору
PS: після аукціону буде чітко зрозуміло чи лобіював замовник чиїсь інтереси, а також буде відома вся інформацію про відповідного учасника та історія співпраці з замовником, що дозволить детально ознайомитися й з іншими закупівлями даного замовника та дати оцінку діям чи бездіяльності уповноваженим особам замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- 7.pdf 28.01.2021 16:20
Дата подачі:
27.01.2021 16:30
Вирішення:
Шановний учаснику! Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимогу щодо відвідування об’єкта та надання акту огляду об’єкту. Дана вимога передбачена для надання можливості учасникам ознайомитись з об’єктом, оцінити свої можливості, отримати при необхідності інформацію для підготовки пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того Відділ освіти виконавчого комітету Лохвицької міської ради (далі – Замовник) не є проектувальником, не виробляє і не реалізує проектну документацію відповідно до діючих державних будівельних норм України.
Тому, для повноцінного виконання цифрових даних, щоб можна було зробити розрахунки по собівартості для взяття участі у закупівлі і зробити кошторисні розрахунки для надання у складі пропозиції та отримання даних для розрахунків, Замовником і було передбачено, що учасник торгів перед подачею пропозиції повинен оглянути об‘єкт, для підтвердження чого у складі пропозиції надається акт огляду об’єкту, за підписом сторони учасника та сторони замовника.
Додатково повідомляємо, що Ваші роздуми/здогадки/бачення коментувати не доцільно
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Обмеження кола потенційних учасників, що призведе до максимізації ціни договру та розкрадання державних коштів
Номер:
e776909de8f14f2392d0f0a84100b55c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-004584-b.b4
Назва:
Обмеження кола потенційних учасників, що призведе до максимізації ціни договру та розкрадання державних коштів
Вимога:
Згідно чинного законодавства України, сертифікація ISO 9001 не є обов’язковою в Україні, а є добровільною сертифікацією яка не дає права на виконання робіт чи надання послуг з розробки проектно-кошторисної документації чи виконання інженерних вишукувань. Для виконання робіт, які передбачені закупівлею Проектувальнику необхідно мати сертифікованих виконавців відповідного напрямку
Замовник взагалі не має права вимагати наявність в Учасника сертифікату ISO 9001 так, як якщо замовник хоче обмежити коло потенційних учасників, виходить, що можна вимагати наявність й інших сертифікацій наприклад з охорони праці та навколишнього середовища, або вимагати надання на кожного працівника підтвердження щодо негативного тесту на ковід 19 або наявність щеплення та наявність документу про проходження щорічного флюрографічного огляду і .т.д. Зрозуміло, що прописати можна все те, що збреде в голову але чи буде це в рамках здорового глузду і чи справді без цього не можна виконувати роботи які передбачені закупівлею чи це лише додаткові стримуючі фактори для потенційних Учасників з метою обмеження кола потенційних учасників, що призведе до максимізації ціни договору та розкрадання державних коштів.
Замовник може вимагати від учасників надання лише діючих кваліфікаційних сертифікатів відповідальних виконавців
Отже, просимо виключити дискримінаційну вимогу замовника, а саме: Учасник у складі своєї пропозиції надає копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікатом системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 Учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Сертифікат системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- 6.pdf 28.01.2021 16:17
Дата подачі:
27.01.2021 16:12
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Тому, керуючись зазначеною вище нормою Замовник сам вирішує, які саме документи він хоче бачити у складі пропозиції. Наявність у підприємства Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 яким учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Наявність сертифікату системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 за предметом закупівлі, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей Учасника, його спроможності надавати продукцію, послуги чи роботи, які задовольняють вимоги Замовника та законодавства. Тому, дана вимога не є дискримінаційною.
Окрім того, обґрунтованість встановлення Замовниками вимог щодо надання міжнародних сертифікатів на систему якості підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема № 3463-р/пк-пз від 13.04.2018 (UA-2018-01-23-002492-a).
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Сертифікація ISO
Номер:
fec293a2d2da4eca968eadc7d269cd08
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-004584-b.b3
Назва:
Сертифікація ISO
Вимога:
Оскарження в прикріпленому файлі
Дата подачі:
27.01.2021 16:03
Вирішення:
Шановний учаснику! За результатами розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Згідно із ч. 3 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
На вимогу замовника, що передбачена у пункті 5 Розділі 14 учасник надає у складі своєї пропозиції копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікатом системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 Учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015.
Також, завданням на проектування, який розміщений в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, передбачається:
Інженерні вишукування Виконує проектувальник:
• Геологія та геодезія;
• Технічне обстеження будівлі.
Тому, надання чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю для підтвердження, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015 є цілком доцільною.
Враховуючи вище викладене, учасник надає у складі пропозиції Сертифікат системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Повторно повідомляємо, що Замовник сам вирішує, які саме документи він хоче бачити у складі пропозиції. Крім того, стандарт ISO 9001:2015 повністю поглинає стандарти ISO 9001:2018, а тому, останній не може існувати без стандарту ISO 9001:2015. Отже, Замовником правомірно встановлена дана вимога.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Сертифікат ISO
Номер:
be8d5ba8ed9e4b419940f9cfe22ca1b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-004584-b.b2
Назва:
Сертифікат ISO
Вимога:
Згідно пп. 5. п.14 оголошення, замовник вимагає: «Учасник у складі своєї пропозиції надає копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015. Сертифікатом системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 Учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості Учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Сертифікат системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 повинен бути чинний протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.»
Складається, що замовник прописав дану вимогу або помилково, або під конкетного учасника так, як зараз вже є сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) у сфері: діяльність у сфері архітектури та інжинірингу, надання послуг технічного консультування, будівництво житлових і нежитлових будівель. Чому компанія, яка має вищеописаний сертифікат не може приймати участь у вашій закупівлі? Просимо або доповнити пп.5. п.14 оголошення інформацію про вищеописаний сертифікат, або взагалі прибрати вимогу щодо сертифікації ISO.
Запропонований текст пп.5 п.14 оголошення: «Учасник у складі своєї пропозиції надає сертифікат відповідності системи управління якістю учасника вимогам ISO 9001:2015 або ISO 9001:2018, або іншого стандарту системи управління якістю діючого в Україні. Сертифікат системи управління якістю повинен бути чинним протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді 2.pdf 27.01.2021 10:45
Дата подачі:
26.01.2021 13:19
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Тому, керуючись зазначеною вище нормою Замовник сам вирішує, які саме документи він хоче бачити у складі пропозиції. Крім того, повідомляємо, що стандарт ISO 9001:2015 повністю поглинає стандарти ISO 9001:2018, а тому, останній не може існувати без стандарту ISO 9001:2015. Отже, Замовником правомірно встановлена дана вимога.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
В розділі 14.Інша інформація та документи п.5. Учасник у складі своєї пропозиції надає копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015
Номер:
4a21a536b5ad4e1fa7f26a460adc7b84
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-01-25-004584-b.b1
Назва:
В розділі 14.Інша інформація та документи п.5. Учасник у складі своєї пропозиції надає копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015
Вимога:
Шановний Замовнику.
1.В розділі 14.Інша інформація та документи п.5. Учасник у складі своєї пропозиції надає копію чинного Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015.
Наявність на підприємстві система менеджменту якістю ISO 9001: 2015 є добровільним рішенням юридичної особи, та не є обовязковою.
В даному випадку відповідно до предмета закупівлі вимога Замовника про наявність в Учасника системи менеджменту якістю ISO 9001: 2015 є упередженою. Вважаючи на вищеприведене, просимо зняти відповідні вимоги з Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол відповіді.pdf 27.01.2021 08:33
Дата подачі:
26.01.2021 08:53
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні Закупівлі», Замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію (документи), крім тих, які передбачені даною статтею. Наявність у підприємства Сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданий на учасника закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 яким учасник закупівлі повинен підтвердити, що система управління/менеджменту якості учасника стосовно діяльності у сфері архітектури; діяльності у сфері інжинірингу, геології та геодезії, надання послуг технічного консультування в цих сферах відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015. Наявність сертифікату системи управління/менеджменту якістю за стандартами ISO 9001:2015 за предметом закупівлі, свідчить про спроможність підприємства виконати роботи відповідно до діючих норм і стандартів. Тому, дана вимога не є упередженою. Така ж думка викладена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 19422-р/пк-пз від 27.12.2019.
Статус вимоги:
Відхилено