• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Дошкільного навчального закладу №5 по вул. Промислова, 22 в м. Гнівань, Вінницької області

Завершена

13 288 603.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 132 886.03 UAH
Період оскарження: 20.01.2021 11:35 - 01.02.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування рішення замовника

Номер: 1ebcc95bf6dd4f55b34ee47444f98d25
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-002107-b.b3
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
корупційні правопорушення замовника
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником проведено розгляд вимоги до Замовника, що надійшла через систему електронних закупівель від ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО код ЄДРПОУ 13302754, датоване від 11.03.2021 року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 15 год. 18 хв. ID: UA-2021-01-20-002107-b.b3 та в межах компетенції повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до ч. 2,3 ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Пунктами 31,32 ст. 1 Закону передбачено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Рішенням уповноваженої особи, протоколом № 20/01 від «20» січня 2021 року було затверджену тендерну документацію на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Дошкільного навчального закладу №5 по вул. Промислова, 22 в м. Гнівань, Вінницької області» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) (надалі - тендерна документація). Пунктом 1 розділу 3 передбачено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів, у тому числі - іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї. Згідно розділу 4 додатку 1 до тендерної документації було передбачено надання іншої інформації від учасників, зокрема: - довідка, яка повинна містити інформацію про те чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього. В складі тендерної пропозиції учасника ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО код ЄДРПОУ 13302754 відсутня означена довідка, що не відповідає вимогам тендерної документації. По-друге, згідно розділу 4 додатку 1 до тендерної документації було передбачено надання іншої інформації від учасників, зокрема: - довідку з обслуговуючого банку(-ів), про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 20 днів відносно дати розкриття тендерних пропозиції. В складі тендерної пропозиції учасника ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО код ЄДРПОУ 13302754 наявна банківська гарантія № 1577/21-ТГ від 04 лютого 2021 року видана АТ «Банк інвестицій та заощаджень». За визначенням наведеним в пункту 1.4 Інструкції про безготівкові розрахунки в Україні в національній валюті, затвердженої постановою Національного банку України від 21 січня 2004 року №22, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 29 березня 2004 року за № 377/8976, обслуговуючий банк - це банк, у якому відкрито рахунок учаснику безготівкових розрахунків та/або який здійснює для нього на договірних умовах будь-яку з операцій чи послуг, передбачених Законом України "Про банки і банківську діяльність". В розумінні статті 2 Законом України "Про банки і банківську діяльність", клієнт банку це будь-яка фізична чи юридична особа, що користується послугами банку. Банківський кредит - будь-яке зобов`язання банку надати певну суму грошей, будь-яка гарантія, будь-яке зобов`язання придбати право вимоги боргу, будь-яке продовження строку погашення боргу, яке надано в обмін на зобов`язання боржника щодо повернення заборгованої суми, а також на зобов`язання на сплату процентів та інших зборів з такої суми. Згідно частин першої, другої, третьої статті 47 Закону України "Про банки і банківську діяльність", банк має право надавати банківські та інші фінансові послуги (крім послуг у сфері страхування), а також здійснювати іншу діяльність, визначену в цій статті, як у національній, так і в іноземній валюті. Банк має право здійснювати банківську діяльність на підставі банківської ліцензії шляхом надання банківських послуг. До банківських послуг належать: 1) залучення у вклади (депозити) коштів та банківських металів від необмеженого кола юридичних і фізичних осіб; 2) відкриття та ведення поточних (кореспондентських) рахунків клієнтів, у тому числі у банківських металах, та рахунків умовного зберігання (ескроу); 3) розміщення залучених у вклади (депозити), у тому числі на поточні рахунки, коштів та банківських металів від свого імені, на власних умовах та на власний ризик. Банківські послуги дозволяється надавати виключно банку. Центральний депозитарій цінних паперів має право провадити окремі банківські операції на підставі ліцензії на здійснення окремих банківських операцій, що видається у встановленому Національним банком України порядку. Статтею 49 Закону України "Про банки і банківську діяльність" передбачено, що як кредитні в цій статті розглядаються операції, зазначені в пункті 3 частини третьої статті 47 цього Закону, а також: 1) здійснення операцій на ринку цінних паперів від свого імені; 2) надання гарантій і поручительств та інших зобов`язань від третіх осіб, які передбачають їх виконання у грошовій формі; 3) придбання права вимоги на виконання зобов`язань у грошовій формі за поставлені товари чи надані послуги, приймаючи на себе ризик виконання таких вимог та прийом платежів (факторинг); 4) лізинг. В той же час, пунктом 3 розділу 1 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління НБУ 15.12.2004 № 639 визначено, що гарантія-спосіб забезпечення виконання зобов`язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов`язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Зобов`язання банку-гаранта перед бенефіціаром не залежить від базових відносин, які забезпечуються такою гарантією (їх припинення або недійсності), зокрема і тоді, коли посилання на такі базові відносини безпосередньо міститься в тексті гарантії. Банк-гарант/банк-контргарант надає гарантії/контргарантії як у національній, так і в іноземних валютах для забезпечення виконання принципалом своїх зобов`язань перед бенефіціаром за базовими відносинами (п. 5 розділу 1 Положення №639). Отже банківська гарантія є операцією, яку надає фінансова установа, в тому числі банк та згідно якої банк-гарант бере на себе грошове зобов`язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійного випадку. Як було зазначено вище 04 лютого 2021 року АТ "Банк інвестицій та заощаджень" надав ФІРМІ"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО код ЄДРПОУ 13302754 банківську гарантію №1577/21-ТГ, а отже він був обслуговуючим банком по відношенню до останнього. Утім, в складі пропозиції учасника відсутня довідка з обслуговуючого банку(-ів) АТ "Банк інвестицій та заощаджень", про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 20 днів відносно дати розкриття тендерних пропозиції. З огляду на викладене, відсутні підстави для задоволення вимоги ФІРМА"СФЕРА"-ПРИВАТНЕ БАГАТОПРОФІЛЬНЕ МАЛЕ ПІДПРИЄМСТВО код ЄДРПОУ 13302754.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога щодо скасування рішення замовника

Номер: 7b22e2cfbb6246049b5b7bea2a0b2ffe
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-002107-b.b2
Назва: Вимога щодо скасування рішення замовника
Вимога:
корупційні правопорушення замовника
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: скасовано для виправлення невідповідностей
Дата скасування: 11.03.2021 15:12
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування протоколу про намір укласти договір за результатами закупівлі з учасником ПП «ОПОРА-БУД»

Номер: 727dd30232fc4c338787f97d773cbdcd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-20-002107-b.b1
Назва: Вимога щодо скасування протоколу про намір укласти договір за результатами закупівлі з учасником ПП «ОПОРА-БУД»
Вимога:
04 березня 2021 року Замовником обрано переможця процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Дошкільного навчального закладу №5 по вул. Промислова, 22 в м. Гнівань, Вінницької області» за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи (ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а саме ПП «ОПОРА-БУД». Звертаємо увагу Замовника, що пропозиція подана даним учасником не відповідає оприлюдненій Замовником документації по закупівлі з наступних підстав. Підстава 1. Відповідно пп.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації учасник має підтвердити наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із виконанням наступних видів робіт: - утеплення фасадів; - заміна та/або влаштування та/або монтаж з утепленням плоскої покрівлі; - заміна та/або встановлення вікон та/або дверей; - влаштування та/або монтаж системи опалення; - влаштування та/або монтаж системи вентиляції; - влаштування та/або монтаж електричних мереж. Учасник ПП «ОПОРА-БУД» на підтвердження аналогічного досвіду подав договори: №179 від 23.07.2019 р., №251 від 30.07.2020 р., 1-18/06/19 від 18.06.2019 р. та 7-Р від 27.05.2019 р. В порушення вимог пп.1 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Учасником в складі пропозиції не підтверджено досвід виконання аналогічних договорів з ключових видів робіт, а саме: утеплення фасадів; заміна та/або влаштування та/або монтаж з утепленням плоскої покрівлі. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що в Додатку до договору №179 від 23.07.2019 р. в розділі Вентиляція, Учасник не підтвердив досвід виконання робіт із влаштування та/або монтажу системи вентиляції. В наданому Додатку до договору у Розділі вентиляція , Учасник виконував роботи із заміни вентиляційних грат, що не підтверджує наявність в Учасника досвіду влаштування або монтажу системи вентиляції, які передбаченні в оприлюдненій Замовником документації. Підстава 2. Відповідно пп.2 п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником вимагається надання Копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в Довідці 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме витяги з трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу, або накази про прийняття на роботу таких працівників, або договори цивільно-правового характеру. Відповідно до Наказу №56 працівника Кобу Андрія Андрійовича прийнято на посаду геодезиста. В Інформації про наявність кваліфікованих працівників посада Коби Андрія Андрійовича – головний інженер, що не відповідає посаді в наказі про прийняття на роботу. Підстава 3. ПП «ОПОРА-БУД» не підтвердило наявність кваліфікованих працівників для виконання робіт по закупівлі «Капітальний ремонт (термомодернізація) будівлі Дошкільного навчального закладу №5 по вул. Промислова, 22 в м. Гнівань, Вінницької області» з наступних причин. В Додатку 2 до Тендерної документації зазначено обсяги та види робіт: - Загальнобудівельні роботи (Покрівля, Водостічна система, Вентканали, Ганки, Прорізи, приямки, Вікна, Двері, Опорядження внутрішнє, Зовнішнє опорядження); - Сантехнічні роботи (Вентиляція, устаткування обладнання вентиляції та тепловий вузол будівлі ДНЗ№5); - Електромонтажні роботи ( Блискавкозахист, Антикригова система); - Зовнішні мережі ектроосвітлення (Автономне зовнішнє освітлення); - Опалення; - Електроосвітлення; - Каналізація; - Тепломеханічна частина; - Тепломеханічне обладнання котельні ДНЗ№5. Для підтвердження наявності кваліфікованих працівників, які спроможні виконати дані роботи ПП «ОПОРА-БУД» надало інформацію про наступних працівників, а саме: - виконроб ТГВ, - електрогазозварник, - головний інженер, - майстер будівельних та монтажних робіт, - штукатур, - арматурник-бетоняр, - тракторист, - монтажних сантехнічних систем та устаткування, - покрівельник, - виконроб електрик. Також Учасник надав лист, у якому повідомляє, що не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. Відповідно до поданої Учасником інформації в ПП «ОПОРА-БУД» відсутні працівники, які можуть виконати наступні види робіт, які зазначені в Додатку 2 до ТД, а саме: - Влаштування додаткових вікон в підвалі, які служать для освітлення приміщень підвалу і приямків та другим евакуаційним виходом; - Утеплення стін та перекриттів техпідпілля будівлі плитами з мінеральної вати; - Утеплення цокольної надземної та заглибленої частини будівлі пінополістирольними екструдованими плитами; - Заміна існуючих вікон на металопластикові на вікна з двокамерним склопакетом з нормативним опором теплопередачі; - Установка дверних блоків. Враховуючи вищенаведену інформацію, Учасник не підтвердив наявність кваліфікованих працівників для виконання даних видів робіт. Таким чином пропозиція учасника ПП «ОПОРА-БУД» не відповідає вимогам розміщеної Замовником документації. Відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція підлягає відхиленню у випадку, якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи вищенаведене вимагаємо скасувати Протокольне рішення (протокол) №04/03-01 від 04.03.2021 року уповноваженої особи Гніванська міська рада про намір укласти договір про закупівлю з Учасником ПП «ОПОРА-БУД».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовником проведено розгляд вимоги до Замовника, що надійшла через систему електронних закупівель від ТОВ "Енергосервісна компанія "Адамсон" код ЄДРПОУ 39314325, датоване від 10.03.2021року та завантажене на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель о 11 год. 05 хв. ID: UA-2021-01-20-002107-b.b1 та в межах компетенції повідомляємо наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону, зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до Закону. Так, зокрема відповідно до ч. 2,3 ст. 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. При цьому, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Таким чином, Законом визначено, що інформація щодо причин відхилення надається замовником у зазначеному випадку виключно учаснику, пропозиція якого відхилена щодо причин невідповідності його пропозиції. Водночас, виходячи зі змісту ч. 1 ст. 24 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону. Аналогічна позиція висвітлена і в узагальненнях, оприлюднених Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Статус вимоги: Відхилено