• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

39150000-8 Меблі та приспособи різні Меблі для диспетчерів

Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.

Завершена

4 998 580.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 49 985.80 UAH
Період оскарження: 13.01.2021 15:42 - 15.04.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Кваліфікаційні критерії

Номер: f12540580d2b4746b1f9542ed743ceb4
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-001208-c.b2
Назва: Кваліфікаційні критерії
Вимога:
Шановний замовнику! Відповідно до опублікованого оголошення № у Prozorro UA-2021-01-13-001208-c, предмет закупівлі визначено згідно ДК 021:2015: 39150000-8 Меблі та приспособи різні. Згідно п.п. 3.1 п.1 розділу 1 додатку 2 тендерної документації із змінами від 01.02.2021, у якості документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вимагається надання довідки у довільній формі про наявність в учасника досвіду виконання договору поставки товару, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі (а саме - спеціалізованих технологічних меблів для приміщення диспетчерської зали), виконаного у період з 2017 по 2021 роки. Просимо пояснити, на якій підставі вимагається надання інформації про досвід з постачання саме спеціалізованих технологічних меблів для приміщення диспетчерської зали? Адже предмет закупівлі визначений як 39150000-8 Меблі та приспособи різні. Відповідно до Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 опис коду CPV 39150000-8 - Меблі та приспособи різні включає до себе 39151000-5 Меблі різні, 39152000-2 Пересувні книжкові полиці, 39153000-9 Меблі для конференц-зал, 39154000-6 Виставкове обладнання, 39155000-3 Бібліотечні меблі, 39156000-0 Меблі для кімнат очікування і приймалень, 39157000-7 Частини меблів. При цьому такого предмету закупівлі як «Спеціалізовані технологічні меблі для приміщення диспетчерської зали» ДК 021:2015 не має. Вважаємо, що дане формулювання вимог штучно виключає значну частку серед Учасників, які виконували поставки різних меблів, у тому числі спеціалізованих, але не для диспетчерських пунктів/залів, а на приклад для формування на підприємствах/організаціях автоматизованих робочих місць чи т.п.. Таким чином, вважаємо, що тендерна документація складена з порушенням вимог ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та принципів здійснення закупівель, що передбачені ст.5 вказаного Закону, а саме принципів добросовісної конкуренція серед учасників; максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо усунути зазначені порушення та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», які б не обмежували конкуренцію серед учасників. Тому вимагаємо виключити умову щодо постачання саме «спеціалізованих технологічних меблів для приміщення диспетчерської зали», та викласти п.п. 3.1. п.1 розділу 1 Додатку 2 наступним чином: Довідка (складена в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору поставки товару, аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі, виконаного у період з 2017 по 2021 роки. (із зазначенням предмету договору, суми(ціни) договору, його № та дати, найменування, адреси та контактних даних замовника).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Враховуючи вимоги п. 31 ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується Замовником і обов’язково повинна містити перелік складових, визначених ч.2 ст. 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності в учасників одного, або декількох кваліфікаційних критеріїв та визначає спосіб їх документально підтвердження, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у ст. 5 Закону. Відповідно п.2 ч.2 ст.21 Закону, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Звертаємо Вашу увагу на те, що назва класифікатору предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником не є назвою предмету закупівлі виключно. Керуючись п.2 ч.2 ст.21 Закону, Замовником була чітко зазначена назва предмета закупівлі в оголошенні про проведення відкритих торгів та у тендерній документації, а саме: «39150000-8 Меблі та приспособи різні Меблі для диспетчерів», що також відповідає позиції в річному плані закупівель, де вказано інформацію про конкретну назву предмета закупівлі: «Меблі для диспетчерів» (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-01-12-003581-a). Відповідно до норм п.3 ч.2 ст.16 Закону, Замовником в тендерній документації було встановлено кваліфікаційний критерій: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);». Зважаючи на технічні вимоги до предмету даної закупівлі, а також на те, що Закон не містить визначення терміну «аналогічний договір», Замовником в тендерній документації було конкретизовано тлумачення поняття «аналогічний договір», зокрема, що це має бути договір на постачання спеціалізованих технологічних меблів для приміщення диспетчерської зали. Разом з тим наголошуємо на тому, що НЕК Укренерго – оператор системи передачі України з функціями оперативно-технологічного управління (диспетчеризації) Об’єднаною енергосистемою України. Диспетчерська зала НЕК «Укренерго» є стратегічним об’єктом, безперебійна та надійна робота якого безпосередньо пов’язана з енергетичною безпекою України. Зважаючи на вищевикладене, повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.04.2021 12:02
Вимога
Залишено без розгляду

кваліфікація

Номер: e3e50dcab32b4860b7de57287f914702
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-001208-c.a1
Назва: кваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник! Просимо звернути увагу на те, що інформація, яка вимагається замовником в пункті 1 Розділу І Додатку 2 до Тендерної документації, не може бути надана учасниками з вказанням суми договорів, а також у деяких випадках адреси, контактних даних замовника та значної частини умов договорів, у зв’язку з специфікою предмета закупівлі та підписанням договору про нерозголошення конфіденційної інформації. Єдиним можливим варіантом для підтвердження кваліфікаційної вимоги є надання Учасниками листів відгуків в довільній формі щодо виконання умов договору про закупівлю, без зазначення у них конфіденційної інформації та інформації, що містить комерційну таємницю. Просимо внести зміни в Тендерну документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Згідно ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Також, згідно п.2 ч.2 ст.22 Закону: «У тендерній документації зазначаються такі відомості: 2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством…» На виконання норм п.2 ч.2 ст.22 та ч.2 ст.16 Закону, Замовником в тендерній документації були встановлені кваліфікаційні критерії та зазначена інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям (Розділ І «Документи, які надають Учасники для підтвердження кваліфікаційних критеріїв та відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі та інших вимог замовника» Додатку 2 до тендерної документації). Водночас, згідно ч. 2 ст. 28 Закону: «Під час розкриття тендерних пропозицій/пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях/пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.» Зважаючи на вищевикладене, інформація, яка вимагається Замовником в пункті 1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, не може бути визначена Учасником як конфіденційна, в зв’язку з чим повідомляємо про відсутність підстав для задоволення Вашої вимоги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 19.04.2021 12:02
Вимога
Без відповіді

Щодо результатів прекваліфікації

Номер: 9af67b0a8b174761b9a99104c1630f0b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-01-13-001208-c.a3
Назва: Щодо результатів прекваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Вважаємо, що під час розгляду технічної і кваліфікаційної частини тендерних пропозицій були прийняті рішення, які суперечать чинному законодавству. Та закликаємо забезпечити об'єктивний та рівнозначний підхід до оцінок тендерних пропозицій учасників.
Пов'язані документи: Учасник