• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт по заміні дерев’яних віконних блоків та вхідної групи з тамбуром на енергозберігаючі в приміщеннях комунального підприємства "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" за адресою: 50048, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Дніпровське шосе буд. 41

Завершена

6 414 508.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Період оскарження: 23.12.2020 14:22 - 05.01.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Необгрунтованысть вiдхилення

Номер: a67fbeb53724410cbbd731acd243593f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-23-012841-c.c1
Назва: Необгрунтованысть вiдхилення
Вимога:
Вих.№ 2201/13-1 від 22.01.2021 року КП "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" 50048, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул Дніпровське шосе, буд 41 UA-2020-12-23-012841-c Капітальний ремонт по заміні дерев’яних віконних блоків та вхідної групи з тамбуром на енергозберігаючі в приміщеннях комунального підприємства "Криворізький онкологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" ВИМОГА про надання додаткової інформації про причини невідповідності пропозиції 19.01.2020 р. замовником оприлюднено Протокол № Т9/6 від 19.01.2020 р. яким пропозицію ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» визнано такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі. Причиною невідповідності зазначено наступне: "1. Відповідно до пункту 6.2 ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 ("Визначення вартості будівництва при складанні ціни тендерної пропозиції учасника конкурсних торгів"): Не наданий розрахунок загальновиробничих витрат на стадії формування ціни тендерної пропозиції учасника торгів відповідно до п. 6.2.6; (Примітка Учасника: Учасник повідомляє, що ним у складі тендерної пропозиції в кошторисному розрахунку надано Розрахунок загальновиробничих витрат, який складено з дотриманням всіх вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та чинного законодавства. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). Не наданий розрахунок адміністративних витрат на стадії формування ціни тендерної пропозиції учасника торгів відповідно до п. 6.2.6. (Примітка Учасника: Учасник повідомляє, що ним у складі тендерної пропозиції в кошторисному розрахунку надано розрахунок адміністративних витрат, який складено з дотриманням всіх вимог ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 та діючого законодавства. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). Довідково: ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 6.2. Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів. п. 6.2.6 "Загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керування і обслуговуванні власних машин та механізмів). (Примітка Учасника: Учасник повідомляє, що ним обчислено загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації - підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керування і обслуговуванні власних машин та механізмів. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). 3. Застосовані оздоблювальні матеріали, які не відповідають проектному рішенню. (Примітка Учасника: Учасником враховані всі вимоги до оздоблювальних матеріалі у відповідності до проектного рішення, вимог тендерної документації та діючого законодавства. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). 4. Не враховане повернення коштів за брухт металевий від демонтажу віконних грат 4, 149 тн. (Примітка Учасника: Замовником в тендерній документації не встановлено порядку повернення коштів за брухт металевий та вимоги надати окремий лист-згоду з порядком повернення коштів або вимоги якимось чином зазначити це в пропозиції. Доводимо до відома, що Учасником під час підготовки тендерної пропозиції враховано необхідність повернення коштів за брухт металевий. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). 5. Не враховані сітки москітні - 164, 47 м2. (Примітка Учасника: Вимога щодо необхідності монтажу конструкцій разом з москітними сітками передбачена Додатком 6 до Тендерної документації "Технічна специфікація до креслень та планів", які додано в окремих шести файлах, а саме: 20030-А-1_2-4-АБ_Головний корпус, 20030-Б-1-АБ (Променева-Онко), 20030-Д-1-АБ_Пральня-гараж, 20030-З-1-АБ_Киснева станція, 20030-К-1-2-АБ_Господарський корпус, «Робочий проект» ПБ Архінвест. Учасником передбачено необхідність врахування москітних сіток в повному обсязі відповідно до вимог документації про що учасником зазначено в документі "8-1 Довідка щодо врахування всіх технічних вимог" в тому числі врахувавши вимоги документів: 20030-А-1_2-4-АБ_Головний корпус, 20030-Б-1-АБ (Променева-Онко), 20030-Д-1-АБ_Пральня-гараж, 20030-З-1-АБ_Киснева станція, 20030-К-1-2-АБ_Господарський корпус, «Робочий проект» ПБ Архінвест. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). 6. Не враховані замки навісні на грати металеві з відкриванням у кількості 202 шт. (Примітка Учасника: Вимога щодо необхідності монтажу грат металевих з відкриванням із замками навісними передбачена Додатком 6 до Тендерної документації "Технічна специфікація до креслень та планів", які додано в окремих шести файлах, а саме: 20030-А-1_2-4-АБ_Головний корпус, 20030-Б-1-АБ (Променева-Онко), 20030-Д-1-АБ_Пральня-гараж, 20030-З-1-АБ_Киснева станція, 20030-К-1-2-АБ_Господарський корпус, «Робочий проект» ПБ Архінвест. Учасником передбачено необхідність монтажу грат металевих з відкриванням із замками навісними в повному обсязі відповідно до вимог документації про що учасником зазначено в документі "8-2 Довідка щодо технічних характеристик" в пункті 7: "Металоконструкціі віконних грат фарбовані у відповідності до технічного завдання закупівлі. Відповідає умовам технічного завдання закупівлі, чинним нормам ДСТУ та ДБН", та в документі "8-1 Довідка щодо врахування всіх технічних вимог" в тому числі врахувавши вимоги документів: 20030-А-1_2-4-АБ_Головний корпус, 20030-Б-1-АБ (Променева-Онко), 20030-Д-1-АБ_Пральня-гараж, 20030-З-1-АБ_Киснева станція, 20030-К-1-2-АБ_Господарський корпус, «Робочий проект» ПБ Архінвест. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). 7. Не врахована вартість алюмінієвих конструкцій віконних блоків "Тамбур", які передбачені у проектній документації. (Примітка Учасника: Учасником у складі тендерної пропозиції враховані всі вимоги замовника до технічних, якісних та кількісних характеристик до предмету закупівлі, зокрема, передбачених в Додатку 2 до Тендерної документації: "Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі" до віконних конструкцій для монтажу в "Тамбурі" з урахуванням вимог Додатку 6 до Тендерної документації "Технічна специфікація до креслень та планів", які додано в окремих шести файлах, а саме: 20030-А-1_2-4-АБ_Головний корпус, 20030-Б-1-АБ (Променева-Онко), 20030-Д-1-АБ_Пральня-гараж, 20030-З-1-АБ_Киснева станція, 20030-К-1-2-АБ_Господарський корпус, «Робочий проект» ПБ Архінвест. Вищевказане підтверджується кошторисним розрахунком, документом "8-1 Довідка щодо врахування всіх технічних вимог", "8-2 Довідка щодо технічних характеристик". Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). 8. Відповідно до проектного рішення не застосовані рентгенозахисні плити. (Примітка Учасника: Вимога щодо необхідності застосування рентгенозахисних плит передбачена Додатком 6 до Тендерної документації "Технічна специфікація до креслень та планів", які додано в окремих шести файлах, а саме: 20030-А-1_2-4-АБ_Головний корпус, 20030-Б-1-АБ (Променева-Онко), 20030-Д-1-АБ_Пральня-гараж, 20030-З-1-АБ_Киснева станція, 20030-К-1-2-АБ_Господарський корпус, «Робочий проект» ПБ Архінвест. Учасником передбачено необхідність монтажу рентгенозахисних плит в повному обсязі відповідно до вимог документації про що учасником зазначено в документі "8-1 Довідка щодо врахування всіх технічних вимог" в тому числі врахувавши вимоги документів: 20030-А-1_2-4-АБ_Головний корпус, 20030-Б-1-АБ (Променева-Онко), 20030-Д-1-АБ_Пральня-гараж, 20030-З-1-АБ_Киснева станція, 20030-К-1-2-АБ_Господарський корпус, «Робочий проект» ПБ Архінвест. Керуючись ч. 3 ст. 31 Закону вимагаємо надати додаткові аргументовані пояснення щодо причин невідповідності по вищезазначеній підставі з посиланням на конкретні пункти тендерної документації, які підтверджують недотримання Учасником зазначеної вимоги). Додатково ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» зазначає, що кошторисний розрахунок сформовано в ліцензійному програмному комплексі "Сметные технологии" про що учасником в тендерній пропозиції надано відповідні документи на підтвердження. Ліцензійний програмний комплекс за своїм функціоналом автоматично оновлює програмні бази даних у відповідності до останніх змін законодавства. Також ліцензійний комплекс автоматично формує кошторисну документацію у відповідності до технічних вимог з дотриманням встановлених форм і вимог законодавства. У зв’язку з вищезазаченим звертаємо увагу, що кошторисна документація ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» гарантовано сформована з дотриманням всіх вимог законодавства у тому числі ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 на який посилається замовник
Вирішення: 1. Розрахунок загальновиробничих та адміністративних витрат на стадії формування ціни тендерної пропозиції учасника торгів: Розрахунки загальновиробничих і адміністративних витрат до Договірної ціни тендерної пропозиції надані учасником торгів за усередненими показниками, але не підтверджені фактичними розрахунками за даними бухгалтерського обліку за попередній звітній період, що не відповідає вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (п.6.2.6) , ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 - п.4.3.3, п,5.3.1,п.5.3.2 («Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва»). Не відповідає вимогам пункт 14 додатку 3 до тендерної документації. 2. Застосовані оздоблювальні матеріали, які не відповідають проектному рішенню. Не зазначена «латексна матова фарба» відповідно до технічних специфікацій додатку 6. Технічні специфікації шість файлів ( 20030-А-1 , 2-4-АБ Головний корпус - арк. 8, 20030-Б -1-АБ Променеве відділення – арк. 6; 20030-Д-1-АБ Пральня –гараж – арк. 3; 20030-3-1-АБ Киснева станція – арк. 3; 20030-К-1-2-АБ Господарський корпус – арк.3 , «Робочий проект» ПБ Архінвест). Не відповідає вимогам пункт 6.1. розділ ІІІ тендерної документації 3. Не враховане повернення коштів за брухт металевий від демонтажу вікон. грат 4,149 тн. Учасником в кошторисній документації не передбачено повернення демонтованих віконних грат (брухт металевий), що передбачено чинним законодавством України. 4. Не враховані сітки москітні - 164, 47 м2. Москітні сітки передбачені технічною документацією, яка була надана у: Додаток 6. Технічні специфікації шість файлів ( 20030-А-1 , 2-4-АБ Головний корпус - арк. 10; 20030-Б -1-АБ Променеве відділення – арк. 5, «Робочий проект» ПБ Архінвест).У кошторисній документації вартість сіток не врахована, Учасник посилається на свій лист «8-1 Довідка щодо врахування всіх технічних вимог» в якій він підтверджує характеристики тільки віконних виробів та склопакетів, стосовно сіток інформація відсутня. Не відповідає вимогам пункт 6.1. розділ ІІІ , пункт 14 додатку 3 до тендерної документації. 5. Не враховані замки навісні на грати металеві з відкриванням у кількості 202 шт. Замки навісні передбачені технічною документацією, яка була надана у: Додаток 6. Технічні специфікації шість файлів ( 20030-А-1 , 2-4-АБ Головний корпус - арк. 11, «Робочий проект» ПБ Архінвест).У кошторисній документації вартість замків не врахована, Учасник посилається на свій лист «8-2 Довідка щодо технічних характеристик» в якій він підтверджує характеристики тільки віконних грат згідно технічного завдання закупівлі. Вартість в кошторисній документації не врахована. Не відповідає вимогам пункт 6.1. розділ ІІІ , пункт 14 додатку 3 до тендерної документації. 6. Не врахована вартість алюмінієвих конструкцій віконних блоків "Тамбур", які передбачені додатком 6 технічної специфікації. У кошторисній документації Учасника не врахована в повному обсязі вартість алюмінієвих конструкцій дверних блоків «Тамбур». ( Додаток 6 Технічні специфікації : 20030-А-1 , 2-4-АБ Головний корпус - арк. 7 , арк.10, (специфікація елементів заповнення прорізів Вд-1а – шт./кв.м - 2/ 29,45 ; Учасник Локальний кошторис на будівельні роботи № 02-005 .Розділ № 9 Тамбур : п 74 «Заповнення дверних прорізів готовими блоками площею більше 3 м² з металопластику у кам’яних стінах» – 100 м² - 0,088; п75 «Блоки дверні алюмінієві Вд-1а» - м² - 8,8). Не відповідає вимогам пункт 6.1. розділ ІІІ, п. 14 додатку 3 до тендерної документації. 7. Рентгенозахисні плити передбачені технічною документацією, яка була надана у: Додаток 6. Технічні специфікації шість файлів ( 20030-А-1 , 2-4-АБ Головний корпус - арк. 8 Специфікація елементів опорядження . п.5 Рентгенозахисні плити КНАУФ Safeboard ГКПО12,5 мм, м² - 3,5 «Робочий проект» ПБ Архінвест) У кошторисній документації Учасника ренгенозахисні плити відсутні. Не відповідає вимогам п. 6.1. розділ ІІІ та пункт 14 додатку 3 до тендерної документації. Тендерна пропозиція ТОВ «ЕВЕРЕСТ НП» , як Учасника закупівлі UA-2020-12-23-012841-c «Капітальний ремонт по заміні дерев’яних віконних блоків та вхідної групи з тамбуром на енергозберігаючі в приміщеннях комунального підприємства «Криворізький онкологічний диспансер» Дніпропетровської обласної ради за адресою: 50048, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, вул. Дніпровське шосе буд. 41» не відповідає вимогам Тендерної документації зі змінами, а саме: пункту 6.1 розділу III та пункту 14 Додатоку 3 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено