Філе куряче охолоджене повинно мати високу смакову якість, містити мало сполучної тканини і мати лагідну консистенцію, обезкровлене, поверхня чиста, без залишків пуху та пір’я, саден, плям і залишків кишечнику, не ушкодженим, цілим, без сторонніх запахів. Без ГМО.
Свинина охолоджена- м’якуш, повинно мати високу смакову якість, кількості жиру не повинно перевищувати 10% на 100гр. м’яса, пружне, зачищене від сухожилок і грубих поверхневих плівок, поверхня чиста, не завітрена, без ослизнювання. Не допускаються дрібні шмаки та обрізки. Запах - доброякісного м’яса, та без сторонніх запахів. Без ГМО.
Яловичина охолоджена- м’якуш, отриманий від спинної, поперекової, тазостегнової та лопаткової частин туш, зачищених від сухожилок і грубих поверхневих плівок, поверхня чиста, не завітрена, без ослизнювання, запах - доброякісного м’яса, без стороннього запаху. Без ГМО.
Печінка яловича охолоджена-вітчизняного виробника, без кісток, великими шматками, без пороків, зачищена (без плівок та сухожилля), без стороннього затхлого та гнилісного запаху. Без ГМО.
Завершена
380 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 900.00 UAH
Період оскарження:18.12.2020 13:47 - 31.12.2020 00:00
Скарга
Відхилено
скарга
Номер:b0a9b8376e79429887ad49cc08669804
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "МОЛОКІНІ", UA-EDR 43278702
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-18-009214-c.c2
Назва:скарга
Скарга:
Скарга
на дії (бездіяльність) Замовника процедури відкритих торгів
відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»
18 грудня 2020 року КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було оголошено відкрити торгів на закупівлю товару за ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо.
05.01.2021 року відбувся аукціон, участь в якому прийняло 3 учасники:
1. ТОВ "МОЛОКІНІ"
2. ТОВ "МАРІ ФУДС"
3. Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
13 січня 2021 року тендерним комітетом
КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було визначено переможцем ТОВ "МОЛОКІНІ", однак, ми не погоджуємося з рішенням тендерного комітету в частині визначення переможцем процедури закупівлі, з подальшим укладенням договору з ТОВ "МОЛОКІНІ", а саме:
По-перше: Відповідно до п.3 Додатку 3 Тендерної документації на підтвердження наявності досвіду поставки аналогічного товару вимагалося надати: - довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки товару, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є поставка товару за предметом закупівлі . - відгук від Замовника про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. (відгук(и) надаються на фірмових бланках Замовників, завірені підписом Замовника) Підтверджуючі документи: - копія аналогічного договору з додатками в разі їх наявності - копія відгуку.
В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору та аналогічний договір № 37 від 07.05.2020 р та відгук. Оскільки в тендерній документації зазначено предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (яловичини охолодженої - ДК021-2015: 15111100-0- Яловичина; печінки яловичої охолодженої - ДК021-2015: 15110000-2- М'ясо; свинини охолодженої - ДК021-2015: 15113000-3- Свинина; філе курячого охолодженого - ДК021-2015: 15112130-6- Курятина ні договір ні відгук не підтверджує предмет договору тендерної закупівлі, тому не відповідає умовам Тендерної документації.
По-друге: Відповідно до Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: ч. 2. Лист-згоду на обробку персональних даних (Додаток 2).
У складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутня лист-згода на обробку персональних даних, зразок якого наведений у додатку 2 тендерної пропозиції.
Замовником було надано відповідь, що дана згода міститьсяу 2 листа-згоди: (стор. 5 файл «листи 2.pdf) та (стор 1 файл «листи» pdf), але дані листи в довільній формі, а не відповідного зразка згідно Додатку 2.
Таким чином, ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає умовам Тендерної документації, тому має бути дискваліфікована.
По-третє: Відповідно до п.2 Додатку 3 Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати в складі тендерної пропозиції -інформаційну довідка в довільній формі про наявність, кваліфікацію та досвід працівників Учасника, яких Учасник має та/або планує залучити до виконання постачання, супроводження та вантажно-розвантажувальних робіт продуктів харчування; -копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів та вантажника або комірника, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними.
ТОВ "МОЛОКІНІ" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та медичні книжки: Оніщенко В.О., Чаплянко А.С. та Чіпенко А.І. З медичних книжок вбачається, що Чіпенко А.І. та Чаплянко А.С. працюють в ТОВ ТрансТрейд, але відносини між ТОВ ТрансТрейд та ТОВ "МОЛОКІНІ" нічим не підтверджуються.
ТОВ "МОЛОКІНІ" надали медичні книжки Оніщенко В.О., Чаплянко А.С. та Чіпенко А.І. в яких зазначено посаду водій, та не підтверджує інформацію надану в довідці, щодо експедитора.
13.01.2021 року тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, було виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: “Також в складі Тендерної пропозиції надана медична книжка на Чипенко А.І., яка не містить інформації про її дійсність оскільки зазначається про дату наступного медичного огляду – 28.08.2020 року” даний недолік не випралено.
ТОВ "МОЛОКІНІ" прикріпила оновлену довідку, щодо працівників: водія-експедитора Оніщенко В.О., та водія-експедитора Чаплянко А.С., але тендерною документацією вимагалось наявність працівників: водіїв, експедиторів та вантажника або комірника. Згідно наданої довідки ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутня наявність вантажника або комірника, тому ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає умовам Тендерної документації, тому має бути дискваліфікована.
По-четверте: На вимогу замовника надати копії договорів на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів строком дії не менше ніж до 31.12.2021 року та документи (акти виконаних робіт), що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у 2020 році, згідно діючого законодавства. ТОВ "МОЛОКІНІ" було надано Акт на проведення дезінфекційних робіт від 16 грудня 2020 року в якому зазначено договір №20 від 16.12.2020 року, та акт приймання-здані виконання послуг за договором №83 від 20.08.2020 року але договір який наданий не має номеру та дата 28 травня 2020 року, що не відповідає ні одному з актів.
Також, у договір № 20 від 04 січня 2021 року на надання дезінфекційних послуг, не вказало на який самі транспортні засоби будуть здійснюватися дані послуги.
13.01.2021 року тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, було виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Разом з тим, в складі Тендерної пропозиції відсутні документи підтверджуючі право користування автомобілем ГАЗ 5705 ПУ державний номер ВІ3857АН власником якого є Даниленко Д.М. даний недолік не випралено.
Отже пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ", не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована.
По – п’яте: відповідно до тендерної документації Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: інформацією щодо відсутності підстав у учасників, встановленим статтею 17 Закону (Додаток 3). ТОВ "МОЛОКІНІ" надано довідку про відсутність підстав ст.17, але пункти 5 та 6 ч. 1 ст. 17 не чинні на дату подання, оскільки було внесено зміни від 03.11.2020 року, тому не відповідає вимогам замовника та не підтверджує відсутність підстав ст.17 Закону. Оновлену ст. 17 ТОВ "МОЛОКІНІ" було завантажено 13.01.2021 року о 16:30, але кінцева дата та час усунення невідповідностей був 13.01.2021 року до 11:01, тому дана вимога вважається не виконаною.
По - шосте: Відповідно до п.1 Додатку 3 Тендерної документації на підтвердження наявності матеріально-технічної бази вимагалося надатии в складі тендерної пропозиції: • інформаційну довідка в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій повинна бути зазначена : - адреса розташування складських приміщень; - температурний режим; - площа (кв.м.); - група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях (потужностях) облаштованих холодильним устаткуванням або в морозильних камерах або в холодильних камерах; - право власності/користування (назва та реквізити документу); • документ щодо прийняття рішення про державну реєстрацію складських приміщень (потужностей) облаштованих холодильним устаткуванням або морозильних камер або холодильних камер учасника, виданий територіальним органом Держпродспоживслужби; • особистий реєстраційний номер складських приміщень (потужності) облаштованих холодильним устаткуванням або морозильних камер або холодильних камер, наданий територіальним органом Держпродспожив-служби.. Підтверджуючі документи: - правовстановлюючі документи права власності/ користування на складські приміщення облаштованих холодильним устаткуванням або розташування морозильних камер або холодильних камер строком дії не менше ніж до 31.12.2021р. В складі Тендерної пропозиції надано договір оренди на складське приміщення, в якому відсутня інформація та підтверджуючі документи, щодо права власності/ користування на складські приміщення облаштованих холодильним устаткуванням або розташування морозильних камер або холодильних камер.
Таким чином пропозиція учасника, ТОВ "МОЛОКІНІ", була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника.
ПРОШУ
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Перевірити тендерну пропозицію ТОВ "МОЛОКІНІ", на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 (CPV) «15110000-2 М’ясо, та визнати такою що не відповідає технічним вимогам встановлених тендерною документацією, кваліфікаційним критеріям встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерній документації замовника.
4. Визнати неправомірним рішення Замовника про визначення ТОВ "МОЛОКІНІ", та зобов’язати його скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "МОЛОКІНІ", на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015 «15110000-2 М'ясо», Оголошенням про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю
товару за предметом ДК 021:2015 «15110000-2 М'ясо» .
Дата прийняття скарги до розгляду:22.01.2021 16:27
Дата розгляду скарги:02.02.2021 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:27.01.2021 15:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:05.02.2021 20:35
Автор:Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна, Випущенко Людмила Миколаївна 380992750488 vypushchenko@ukr.net
declined
Вимога
Є відповідь
вимога
Номер:76541cd7e07343669787fc303432678b
Пов'язана кваліфікація:ТОВ "МОЛОКІНІ", UA-EDR 43278702
Ідентифікатор запиту:UA-2020-12-18-009214-c.c1
Назва:вимога
Вимога:
За результатом розгляду тендерних пропозицій 13 січня 2021 року тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ було визначено переможцем ТОВ "МОЛОКІНІ". ФОП Випущенко Людмила Миколаївна з даним рішенням не погоджуємося.
Пропозиція учасника, ТОВ "МОЛОКІНІ", була визначена переможцем неправомірно, так як не відповідає вимогам Замовника:
По-перше: Відповідно до п.3 Додатку 3 Тендерної документації на підтвердження наявності досвіду поставки аналогічного товару вимагалося надати: - довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору, в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки товару, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є поставка товару за предметом закупівлі . - відгук від Замовника про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. (відгук(и) надаються на фірмових бланках Замовників, завірені підписом Замовника) Підтверджуючі документи: - копія аналогічного договору з додатками в разі їх наявності - копія відгуку.
В складі тендерної пропозиції надано довідку про виконання аналогічного договору та аналогічний договір № 37 від 07.05.2020 р та відгук. Оскільки в тендерній документації зазначено предмет закупівлі: ДК 021:2015 – 15110000-2 М’ясо (яловичини охолодженої - ДК021-2015: 15111100-0- Яловичина; печінки яловичої охолодженої - ДК021-2015: 15110000-2- М'ясо; свинини охолодженої - ДК021-2015: 15113000-3- Свинина; філе курячого охолодженого - ДК021-2015: 15112130-6- Курятина ні договір ні відгук не підтверджує предмет договору, тому не відповідає умовам Тендерної документації.
По-друге: Відповідно до Розділу III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Учасник повинен розмістити всі документи передбачені тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій: ч. 2. Лист-згоду на обробку персональних даних (Додаток 2). Ч. 8. свідоцтво платника податку ПДВ або витяг з реєстру платника ПДВ або витяг з реєстру платників єдиного податку. Якщо учасник не подає в складі своєї тендерної пропозиції документи, що не передбачені чинним законодавством для нього, а вони вимагаються цією тендерною документацією , він повинен надати письмове пояснення стосовно його системи оподаткування.
У складі пропозиції ТОВ "МОЛОКІНІ" відсутня лист-згода на обробку персональних даних, зразок якого наведений у додатку 2 тендерної пропозиції та відсутній документ про оподаткування, або письмове пояснення стосовно його системи оподаткування.
Таким чином, ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає умовам Тендерної документації, тому має бути дискваліфікована.
По-третє: Відповідно до п.2 Додатку 3 Тендерної документації на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, вимагалося надати в складі тендерної пропозиції -інформаційну довідка в довільній формі про наявність, кваліфікацію та досвід працівників Учасника, яких Учасник має та/або планує залучити до виконання постачання, супроводження та вантажно-розвантажувальних робіт продуктів харчування; -копії особистих медичних книжок водіїв, експедиторів та вантажника або комірника, які будуть здійснювати поставку предмету закупівлі та матимуть контакт із продуктами харчування. Всі медичні огляди працівників мають бути дійсними.
ТОВ "МОЛОКІНІ" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та медичні книжки: Оніщенко В.О., Чаплянко А.С. та Чіпенко А.І. З медичних книжок вбачається, що Чіпенко А.І. та Чаплянко А.С. працюють в ТОВ ТрансТрейд, але відносини між ТОВ ТрансТрейд та ТОВ "МОЛОКІНІ" нічим не підтверджуються.
ТОВ "МОЛОКІНІ" надали медичні книжки Оніщенко В.О., Чаплянко А.С. та Чіпенко А.І. в яких зазначено посаду водій, та не підтверджує інформацію надану в довідці, щодо експедитора.
13.01.2021 року тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, було виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: “Також в складі Тендерної пропозиції надана медична книжка на Чипенко А.І., яка не містить інформації про її дійсність оскільки зазначається про дату наступного медичного огляду – 28.08.2020 року” даний недолік не випралено.
Таким чином, ТОВ "МОЛОКІНІ" не відповідає умовам Тендерної документації, тому має бути дискваліфікована.
По-четверте: На вимогу замовника надати копії договорів на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів строком дії не менше ніж до 31.12.2021 року та документи (акти виконаних робіт), що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у 2020 році, згідно діючого законодавства. ТОВ "МОЛОКІНІ" було надано Акт на проведення дезінфекційних робіт від 16 дня грудня 2020 року в якому зазначено договір №20 від 16.12.2020 року, та акт приймання-здані виконання послуг за договором №83 від 20.08.2020 року але договір який наданий не має номеру та дата 28 травня 2020 року, що не відповідає ні одному з актів.
Також, у договір № 20 від 04 січня 2021 року на надання дезінфекційних послуг, не вказало на який самі транспортні засоби будуть здійснюватися дані послуги.
13.01.2021 року тендерним комітетом КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ "РОЗСОШЕНСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ (ДИТЯЧИЙ-САДОК) "ЯБЛУНЬКА" ЩЕРБАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, було виставлено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Разом з тим, в складі Тендерної пропозиції відсутні документи підтверджуючі право користування автомобілем ГАЗ 5705 ПУ державний номер ВІ3857АН власником якого є Даниленко Д.М. даний недолік не випралено.
Отже пропозиція ТОВ "МОЛОКІНІ", не відповідає вимогам замовника та має бути дискваліфікована.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги ми будемо вимушені подати скаргу до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Вирішення:Відповідно до п.3 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) вимагалося надання наступних документів та інформації:
- довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору , в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягів (кількості) поставки товару, замовник, стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є поставка товару за предметом закупівлі .
- відгук від Замовника про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук(и) надаються на фірмових бланках Замовників, завірені підписом Замовника).
Підтверджуючі документи:
- копія аналогічного договору з додатками в разі їх наявності
- копія відгуку.
В складі Тендерної пропозиції надано:
- довідка про виконання аналогічного договору від 21.12.2020 № 22/12, укладеного з ФОП Шаховим В.В., в якій зазначено про виконання договору № 37 від 07.05.2020 р. на поставку філе курячого охолодженого, свинини (м’якуш) охолодженої, яловичини (м’якуш) охолодженої, печінки яловичої (охолодженої);
- договір поставки № 37 від 07.05.2020 р. в якому зазначено, що предметом договору є «м’ясна група товарів» в асортименті і кількості згідно замовлення (письмового або усного).
Відповідно до п.4.1. Тендерної документації предметом закупівлі є м’ясо, ДК 021:2015 - 15110000-2 (яловичини охолодженої - ДК021-2015: 15111100-0- Яловичина; печінки яловичої охолодженої - ДК021-2015: 15110000-2- М'ясо; свинини охолодженої - ДК021-2015: 15113000-3- Свинина; філе курячого охолодженого - ДК021-2015: 15112130-6- Курятина).
Згідно п.3 Порядку визначення предмета закупівлі , затвердженого наказом МЕРТУ від 15.04.2020 №708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Таким чином предметом закупівлі є м’ясо згідно ДК 021:2015 - 15110000-2. Зважаючи на те, що договір містить вказівку на поставку м’ясної групи товарів у Замовника відсутні підстави вважати, що зазначена в довідці про виконання аналогічного договору від 21.12.2020 № 22/12 інформація про поставку товару за предметом закупівлі, з посиланням на зазначений договір є недійсною чи недостовірною.
Разом з тим, тендерна документація не містила вказівки на відображення в довідці інформації про предмет закупівлі, а лише вимагалося зазначити інформацію про поставку товару за предметом закупівлі. Таким чином учасники не повинні зазначати саме предмет закупівлі, а достатньою є і інформація про товар за предметом закупівлі.
Замовником вимагалося надати на підтвердження інформації в довідці копію аналогічного договору та відгуку. Разом з тим Замовником не встановлювався зміст договору і відгуку.
Таким чином зазначення в договорі інформації про поставку м’ясної групи і надання відгуку на зазначений договір підтверджує факт поставки товару, що відповідає предмету закупівлі.
Відповідно до наданих ч.15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» прав Замовник звернувся до ФОП Шахова В.В. на предмет отримання підтверджувальної інформації щодо аналогічного договору. На наш запит було отримано заявки, видаткові накладні та лист відповідно до яких підтверджено, що відповідно до договору від 21.12.2020 № 22/12 здійснювалась поставка філе курячого охолодженого, свинини (м’якуш) охолодженої, яловичини (м’якуш) охолодженої, печінки яловичої (охолодженої).
Відповідь п.2
Аналіз тендерної пропозиції ТОВ «Молокіні» дажє можливість встановити, що вона містить всі зазначені Вами документи.
Щодо листа згоди на обробку персональних даних - пропозиція містить 2 листа-згоди: (стор. 5 файл «листи 2.pdf) та (стор 1 файл «листи» pdf).
Щодо довідки про систему оподаткування та документи про сплату податків надано відповідні документи: (стор 11. файл ЛИСТИ» .pdf.) та ( стор. 20 файл «Статут, виписка, витяг».pdf).
Відповідь п.3
Відповідно до п.2 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен надати інформаційну довідка в довільній формі про наявність, кваліфікацію та досвід працівників Учасника, яких Учасник має та/або планує залучити до виконання постачання, супроводження та вантажно-розвантажувальних робіт продуктів харчування.
При цьому прошу звернути увагу, що Замовником не вимагалося зазначення в довідці категорій, посад та кількість працівників яких Учасник має та/або планує залучити до виконання постачання, супроводження та вантажно-розвантажувальних робіт продуктів харчування. Отже учасники мали право зазначити в довідці будь-яких працівників і будь-яку їх кількість, яких Учасник має та/або планує залучити до виконання постачання, супроводження та вантажно-розвантажувальних робіт продуктів харчування.
Щодо наданих документів, то слід зазначити, що розгляд медичних книжок на Чіпенко А.І. та Чаплянко А.С. слід здійснювати відповідно до наступного.
Учасником під час усунення невідповідностей було надано нову довідку про наявність працівників, що відповідає вимогам ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до довідки від 21.12.2020 № 21/12 в ній зазначено інформацію лише про водія експедитора Оніщенко В.О. та водія експедитора Чаплянко А.С..
Інформація про Чіпенко А.І. в цій довідці відсутня. А отже розглядати дійсність медичної довідки на дану особу не є можливим, хоча зважаючи на те, що медогляд було проведено 28.08.2020 р. і наступний медогляд проводиться, як правило, через рік, то тлумачення, що наступний медогляд повинен проводитися 28.08.2020 р. і дана особиста медична книжка є недійсною на дату подання в складі тендерної пропозиції, є нічим іншим як припущення (з особистої медичної книжки не можна достеменно встановити, що там зазначено саме про 2020 рік і навряд чи при проведенні мед огляду 28.08.2020 р. встановлено, що наступний медогляд повинен проводитися в цей же день 28.08.2020 р.) Також особиста медична книжка містить інформацію про найменування суб’єкта господарювання ТОВ «Молокіні» під час проведення медичного огляду 28.08.2020 р. При цьому необхідно відмітити, що під час проведення медичного огляду 02.03.2020 р. було зазначено про ТОВ «ТрансТрейд Експрес».
В складі тендерної пропозиції надано дійсну на дату подання особисту медичну книжку на водія Оніщенко В.О. з відміткою про найменування суб’єкта господарювання ТОВ «Молокіні».
Також в складі пропозиції надано особисту медичну книжку на водія Чаплянко А.С. з відміткою про найменування суб’єкта господарювання ТОВ «Молокіні» під час проведення медичного огляду 28.08.2020 р зі строком дії до 28.06.2021 р.. При цьому необхідно відмітити, що під час проведення медичного огляду 02.03.2020 р. було зазначено про ТОВ «ТрансТрейд Експрес».
Замовником не вимагалось щоб в особистих медичних книжках було зазначено про її видачу як на водія так і на експедитора. Зважаючи на те, що зазначеної вимоги не було, учасником було надано особисті медичні книжки Оніщенко В.О. та Чаплянко А.С.
Таким чином вважати, що Чіпенко А.І. та Чаплянко А.С. працюють в ТОВ «ТрансТрейд Експерес», є нічим іншим як припущенням, оскільки Замовником не вимагалось документів про трудові відносини цих працівників з ТОВ «Молокіні» і в той же час в особистих медичних книжках цих працівників зазначено ТОВ «Молокіні» при проходженні останнього медичного огляду, що може свідчити, що саме працівниками цього підприємства є зазначені особи.
Відповідь п.4
Відповідно до п.1 Додатку 3 Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник повинен надати інформаційну довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій повинна бути зазначена, зокрема, наступна інформація щодо транспортних засобів :
• Марка та модель транспортного засобу, який буде залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування:
- реєстраційний номер транспортного засобу;
- право власності (власні/за договором оренди/за договором надання послуг Перевізника), реквізити документу.
Підтверджуючі документи:
- свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів;
- копії документів на зазначені транспортні засоби, що підтверджують право власності чи право на користування, чи надання послуг з перевезення продуктів харчування (продовольчої сировини);
- копії договорів на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів строком дії не менше ніж до 31.12.2021;
- документи (акти виконаних робіт), що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у 2020 році, згідно діючого законодавства;
12 січня 2021 р., відповідно до встановлених невідповідностей, на їх усунення, шляхом подання нових документів Учасником було надано довідку від 23.12.2020 № 23/12, відповідно до якої було зазначено інформацію про наступні транспортні засоби:
- ГАЗ 3307 ЗНГ, спеціалізований вантажний фургон ізотермічний-в, ВІ8237АХ обладнаний холодильною установкою;
- ГАЗ 3307, спеціалізований фургон ізотермічний-С, ВІ9438ВІ обладнаний холодильною установкою;
- договір суборенди №б/н суборенди транспортного засобу від 01.062020 р. укладений між ТОВ «Молокіні» та ТОВ «Транс Трейд Експрес» на ГАЗ 3307, спеціалізований фургон ізотермічний-С, ВІ9438ВІ з актом приймання-передачі та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу;
- договір суборенди №2 суборенди транспортного засобу від 01.06.2020 р. укладений між ТОВ «Молокіні» та ТОВ «Транс Трейд Експрес» на ГАЗ 3307, спеціалізований фургон ізотермічний, ВІ8237АХ з актом приймання-передачі та свідоцтвом про реєстрацію транспортного засобу;
- договір на надання дезінфекційних послуг від 04.01.2021 р. №20 на автотранспортні засоби.
- акт на проведення дезінфекційних робіт від 16.12.2020 р. згідно договору №20 від 16.12.2020 р. на ГАЗ 3307 ВІ8237АХ;
- акт на проведення дезінфекційних робіт від 04.01.2021 р. згідно договору №20 від 04.01.2021 р. на ГАЗ 3307 ВІ8237АХ та ГАЗ 3307 ВІ9438ВІ;
- відомості про проходження санітарної обробки ГАЗ 3307 ВІ9438ВІ від 21.08.2020 р.
- акт приймання-здачі виконаних послуг по проведенню дезінфеції кузова автомобілів, зокрема, ГАЗ 3307 ВІ9438ВІ згідно рахунку №83 від 20.08.2020 р.
Таким чином Учасником, згідно наданих нових документів на виконання вимог тендерної документації надано інформацію про наявність 2 транспортних засобів марки ГАЗ -3307 з державними номерами ВІ8237АХ та ВІ9438ВІ. На зазначені транспортні засоби надано договори суборенди, акти приймання-передачі та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів.
Також в складі пропозиції надано акти приймання-здачі що підтверджують проведення санітарної обробки зазначених транспортних засобів у 2020 році.
При цьому слід звернути увагу, що :
- в оновленій довідці про наявність транспортних засобів відсутній транспортний засіб ГАЗ 5705 ПУ державний номер ВІ3857АН у зв’язку з чим Учасник не повинен був надавати документи на нього;
- акт приймання-здачі виконаних послуг по проведенню дезінфекції кузова автомобілів, зокрема, ГАЗ 3307 ВІ9438ВІ з зазначенням рахунку №83 від 20.08.2020 р. а не договору №83 від 20.08.2020 р.;
- Замовником не вимагалось договорів на здійснення санітарної обробки за 2020 рік, а вимагалось договір діючий не менш як до 31.12.2021 р (надано договір на надання дезінфекційних послуг від 04.01.2021 р. №20);
- Учасником надано документи (акти виконаних робіт), що підтверджують проведення санітарної обробки 2 зазначених транспортних засобів у 2020 році: ГАЗ 3307 ВІ8237АХ згідно акту на проведення дезінфекційних робіт від 16.12.2020 р. згідно договору №20 від 16.12.2020 р.; ГАЗ 3307 ВІ9438ВІ згідно рахунку №83 від 20.08.2020 р.. При цьому тендерна документація не встановлювала вимоги щодо того, що акти не можуть видаватися згідно рахунків та те, що різні транспортні засоби не можуть проходити санітарну обробку згідно різних документів.
Таким чином ТОВ «Молокіні» надало всі необхідні документи та ряд документів, які не вимагалося згідно умов тендерної документації, у зв’язку з чим вони не розглядалися Замовником.
Щодо того, що договір на надання дезінфекційних послуг від 04.01.2021 р. №20 на автотранспортні засоби не містить інформації про конкретні транспортні засоби (а містить посилання щодо проведення санітарної обробки згідно списку), то слід звернути увагу, що Замовником не вимагалось, щоб договір містив таку інформацію, а умовами тендерної документації вимагалось надання копії договорів на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів строком дії не менше ніж до 31.12.2021. Вимагалося договір саме на здійснення санітарної обробки зазначених транспортних засобів, а не договір в якому зазначено марки транспортних засобів які підлягають санітарній обробці.
Замовник не має права на відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Молокіні» зважаючи на те, що він не має підстав вважати, що договір на надання дезінфекційних послуг на автотранспортні засоби від 04.01.2021 р. №20, не є договором на здійснення санітарної обробки зазначених Учасником в довідці транспортних засобів.
Більш того, Учасником в складі тендерної пропозиції надано акт на проведення дезінфекційних робіт від 04.01.2021 р. на ГАЗ 3307 ВІ8237АХ та ГАЗ 3307 ВІ9438ВІ (саме ці транспортні засоби зазначено Учасником як такі що будуть залучатися для виконання умов договору з постачання продуктів харчування) в яких зазначено підставою для здійснення цих робіт саме договір на надання дезінфекційних послуг на автотранспортні засоби від 04.01.2021 р. №20.
Відповідь
Щодо подання скарги до Антимонопольного комітету України, то це право Учасника відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Щодо звернення до суду з позовом про стягнення з Замовника суми вартості скарги, витрат на залучення адвокатських послуг, яка не задоволена АМКУ, то слід зазначити, що відповідачем по такому позову може бути лише АМКУ, а не Замовник. Питання повернення коштів врегульовано Порядком здійснення плати за подання скарги до органу оскарження через електронну систему закупівель та її повернення суб’єкту оскарження, затвердженого Постановою КМУ від 22.04.2020 р. №292, відповідно до якого повернення коштів здійснюється адміністратором електронної системи (ДП «Прозоро»).
Щодо заяви до Державної аудиторської служби України з питань притягнення всіх членів тендерного комітету до відповідальності за порушення процедури закупівлі зазначаємо, щ