• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ремонт (реставраційний) інженерних систем будівлі гімназії (систем протипожежного захисту) у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання: «Корпус № 1 Комунальної установи Сумська класична гімназія Сумської міської ради по вул. Троїцька, 3 в м. Суми» та «Корпус № 2 Комунальної установи Сумська класична гімназія Сумської міської ради по вул. Троїцька, 5 в м. Суми» (Код ДК 021:2015, 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт»)

Визначення предмета закупівлі здійснено з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».

Завершена

1 160 019.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 600.20 UAH
Період оскарження: 14.12.2020 13:34 - 18.12.2020 00:00
Вимога
Вирішена

Вимога на незаконні дії Замовника - Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради

Номер: b65ac16574fd48e0816bc328632efa8d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-007311-c.b2
Назва: Вимога на незаконні дії Замовника - Управління капітального будівництва та дорожнього господарства Сумської міської ради
Вимога:
Приватне підприємство «Вольф Захист Про» (код ЄДРПОУ 42926258) є учасником спрощеної закупівлі через систему електронних торгів «Ремонт (реставраційний) інженерних систем будівлі гімназії (систем протипожежного захисту) у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання: «Корпус № 1 Комунальної установи Сумська класична гімназія Сумської міської ради по вул. Троїцька, 3 в м. Суми» та «Корпус № 2 Комунальної установи Сумська класична гімназія Сумської міської ради по вул. Троїцька, 5 в м. Суми» (Код ДК 021:2015, 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт»)», реалізує своє право на подання вимоги у встановлені законом строки. Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу, розкриття пропозицій відбулося 29.12.2020 р.. Станом на 05.01.2021 р. ТОВ «Альба-Техсервіс» обрано переможцем. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «Альба-Техсервіс» були виявлені не відповідності вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме відповідно до пункту 1.6 Оголошення Замовником встановлена вимога про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання матеріально-технічної бази та технологій, яка підтверджується документами стосовно наявності у Учасника ліцензії щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень та спостерігання за системами протипожежного захисту (пульта пожежного спостерігання) згідно вимог ПКМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» п.22, п.23, п.24 Вимоги щодо виконання робіт із спостерігання за системами протипожежного захисту». На порушення даної вимоги Оголошення, Учасником ТОВ «Альба-Техсервіс», у складі тендерної пропозиції надано Ліцензію серії АД № 037694 ДЕРЖАВНОЇ ІНСПЕКЦІЇ ТЕХНОГЕННОЇ БЕЗПЕКИ УКРАЇНИ. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до інформації зазначеній у ліцензії, номер та дата рішення № 601/2917/2012 від 04.07.2012р., надана ліцензія не відповідає Постанові КМУ від 23.11.2016 № 852 «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення", оскільки була видана відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України №1037 від 29.09.2011р. Таким чином, відповідно до абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ТОВ «Альба-Техсервіс» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Крім того, ТОВ «Альба-Техсервіс» при складанні кошторисної документації на вимогу п.10.9 Оголошення, було допущено ряд порушень, що призвели до заниження суми пропозиції, а саме: 1. Згідно Локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 до даного до оголошення, не врахований розділ 2, позиції 58, 59 Роздiл 2. Резерв 58 & 1602-2-1- 1-15-1 СПД-А димовий адресний пожежний сповіщувач шт 18 642,00 - 59 & 1602-2-3- 1-12-1 СПРА Сповіщувач пожежний ручний адресний шт 3 726,00 - Тобто, не виконані вимоги про надання достовірної суми пропозиції і не правомірне заниження складає що найменше -17 128,80 грн. 2. В загально-виробничих витратах не врахований Єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, що привело до не правомірного заниження пропозиції в сумі близько 76251,60 грн. та порушено ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». 3. Не виконана вимога замовника при складанні кошторисної документації згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а саме: не виконане визначення про вид договірної ціни: тверда, чи динамічна, що в подальшому впливає на розрахунки за виконані роботи. В п.3.4. проекту договору замовника вказано, договірна ціна – динамічна. 4. Згідно проекту договору необхідно було додати календарний графік виконання, який учасником не представлений. Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до суду за захистом своїх прав та інтересів, так як переможець ТОВ «Альба-Техсервіс» ПОВНІСТЮ не відповідає вищевикладеним умовам Вашого оголошення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: За результатами розгляду вашої вимоги повідомляємо наступне: 1. Щодо ліцензії. Вимога в оголошенні була наступною: учасник мав надати «10.6. Інформацію у довільній формі, що підтверджує видачу учаснику ліцензії на право провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (обов’язково повинна включати вид діяльності: монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та передавання тривожних сповіщень), або копію документу, на підставі якого учасником отримано відповідну ліцензію, або документ, що свідчить про внесення запису до відповідного державного реєстру, що засвідчує факт видачі учаснику ліцензії або копію відповідної ліцензії. ». Таким чином, вимоги щодо наявності в учасника ліцензії щодо виконання робіт з підтримки експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації та спостерігання за системами протипожежного захисту не було передбачено в оголошенні. Ліцензія серії АД №037694 від 06.07.2012 видана без зазначення строку дійсності. Перевірку ліцензії здійснюють уповноважені на такі перевірки органи. Згідно діючої редакції Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII, ліцензія видається безстроково і при зміні ліцензійних умов ліцензіат повинен привести стан обладнання і матеріально-технічної бази щодо відповідності новим умовам встановленим Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» №222-VIII, проте переліцензування не передбачено. Таким чином, ми не маємо підстав вважати такої ліцензії не дійсною. 2. Щодо формування 10% запасу пожежних сповіщувачів, то такий запас може формувати та організація. що здійснює обслуговування системи пожежної сигналізації на об’єкті, уже після проведення монтажних робіт. 3. Розрахунок загальновиробничих витрат вираховується відповідно до програмного комплексу АВК-5, і це відповідальність учасника щодо здійснення таких розрахунків та нарахування податків. 4. В пункті 3.4. проекту договору вказано, що договірна ціна є динамічною, погоджуючи проект договору учасники дають згоду на його підписання, а також підтверджують, що договірна ціна встановлена динамічною. 5. Щодо подання документів учасником, а саме: календарного графіку. У відповідності до умов оголошення учасник мав погодити проект договору. В оголошенні відсутні вимоги щодо подання учасниками календарного графіку. Вимога згідно оголошення: «10.8 Лист-згода учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника, а також підписаний уповноваженою особою Учасника проект договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього), що викладений в Додатку 4 до цього оголошення.». Як видно з умов, чітко зазначено що учасник подає проект договору підтверджений без додатків.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

В тендерній документації наявна вимога щодо аналогічного договору, а саме: «Аналогічним договором буде вважатися договір щодо ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі щодо: системи пожежної сигналізації, або системи оповіщення про пожежу, або системи централізованого пожежного спостерігання) в закладах освіти.» Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно практики розгляду скарг органом оскарження у нас є можливість вважати таку, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів ідентичних до заданого предмету закупівлі, а саме «Ремонт (реставраційний) інженерних систем будівлі гімназії (систем протипожежного захисту) у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання (Код ДК 021:2015, 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»). Проте у нас наявний широкий спектр виконаних робіт та наданих послуг за Код ДК 021:2015 – 51700000-9 «Послуги зі створення і впровадження (встановлення) автоматичної системи пожежної сигналізації. 2. Код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи. Капітальний ремонт зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження. За переліченими вище ДК виконувалися роботи та надавалися послуги, аналогічні що й потребуються в заданній закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-14-007311-c), тому можна вважати, що ми маємо досвід аналогічних робіт по Ремонту інженерних систем будівлі (систем протипожежного захисту) у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання. Також тендерною документацією вимагається, щоб аналогічний договір по ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі був виконаний саме в закладах освіти. З огляду на норми Закону, можна зробити висновок, що Замовник має право визначати лише кількість аналогічних договорів, а не встановлювати (обмежувати) досвід виконання аналогічних договорів певною сферою діяльності, а саме в закладах освіти. Вважаємо, що досвід робіт ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі щодо: системи пожежної сигналізації, або системи оповіщення про пожежу, або системи централізованого пожежного спостерігання може бути не лише пов’язаний саме із закладами освіти. Хоча аналогічні роботи можна виконувати якісно та на вищому професійному рівні і в інших закладах. Тому, даною вимогою замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту, який містить норми для виконання робіт з ремонту/монтажу/встановлення пожежної сигналізації єдиний для всіх громадських будівель та не має певних обмежень щодо виконання робіт у різних типах об’єкта. Отже, просимо видалити вимогу надання аналогічного договору саме по ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі, ще й тільки в закладах освіти, а вимагати аналогічний договір для виконання робіт або з ремонту або монтажу або встановлення пожежної сигналізації, тому що роботи у всіх випадках виконуються однакові.

Номер: e3b8d47cd26c4e008132e4558122b677
Ідентифікатор запиту: UA-2020-12-14-007311-c.c1
Назва: В тендерній документації наявна вимога щодо аналогічного договору, а саме: «Аналогічним договором буде вважатися договір щодо ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі щодо: системи пожежної сигналізації, або системи оповіщення про пожежу, або системи централізованого пожежного спостерігання) в закладах освіти.» Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно практики розгляду скарг органом оскарження у нас є можливість вважати таку, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів ідентичних до заданого предмету закупівлі, а саме «Ремонт (реставраційний) інженерних систем будівлі гімназії (систем протипожежного захисту) у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання (Код ДК 021:2015, 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»). Проте у нас наявний широкий спектр виконаних робіт та наданих послуг за Код ДК 021:2015 – 51700000-9 «Послуги зі створення і впровадження (встановлення) автоматичної системи пожежної сигналізації. 2. Код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи. Капітальний ремонт зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження. За переліченими вище ДК виконувалися роботи та надавалися послуги, аналогічні що й потребуються в заданній закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-14-007311-c), тому можна вважати, що ми маємо досвід аналогічних робіт по Ремонту інженерних систем будівлі (систем протипожежного захисту) у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання. Також тендерною документацією вимагається, щоб аналогічний договір по ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі був виконаний саме в закладах освіти. З огляду на норми Закону, можна зробити висновок, що Замовник має право визначати лише кількість аналогічних договорів, а не встановлювати (обмежувати) досвід виконання аналогічних договорів певною сферою діяльності, а саме в закладах освіти. Вважаємо, що досвід робіт ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі щодо: системи пожежної сигналізації, або системи оповіщення про пожежу, або системи централізованого пожежного спостерігання може бути не лише пов’язаний саме із закладами освіти. Хоча аналогічні роботи можна виконувати якісно та на вищому професійному рівні і в інших закладах. Тому, даною вимогою замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту, який містить норми для виконання робіт з ремонту/монтажу/встановлення пожежної сигналізації єдиний для всіх громадських будівель та не має певних обмежень щодо виконання робіт у різних типах об’єкта. Отже, просимо видалити вимогу надання аналогічного договору саме по ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі, ще й тільки в закладах освіти, а вимагати аналогічний договір для виконання робіт або з ремонту або монтажу або встановлення пожежної сигналізації, тому що роботи у всіх випадках виконуються однакові.
Вимога:
В тендерній документації наявна вимога щодо аналогічного договору, а саме: «Аналогічним договором буде вважатися договір щодо ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі щодо: системи пожежної сигналізації, або системи оповіщення про пожежу, або системи централізованого пожежного спостерігання) в закладах освіти.» Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінаційною, такою що відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» порушує основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно практики розгляду скарг органом оскарження у нас є можливість вважати таку, що обмежує коло учасників та залишає поза межами тендерної процедури тих учасників, які не мають попереднього досвіду виконання договорів ідентичних до заданого предмету закупівлі, а саме «Ремонт (реставраційний) інженерних систем будівлі гімназії (систем протипожежного захисту) у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання (Код ДК 021:2015, 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт»). Проте у нас наявний широкий спектр виконаних робіт та наданих послуг за Код ДК 021:2015 – 51700000-9 «Послуги зі створення і впровадження (встановлення) автоматичної системи пожежної сигналізації. 2. Код ДК 021:2015 45310000-3- Електромонтажні роботи. Капітальний ремонт зі встановлення системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей, системи централізованого пожежного спостереження. За переліченими вище ДК виконувалися роботи та надавалися послуги, аналогічні що й потребуються в заданній закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-14-007311-c), тому можна вважати, що ми маємо досвід аналогічних робіт по Ремонту інженерних систем будівлі (систем протипожежного захисту) у складі: системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу та системи централізованого пожежного спостерігання. Також тендерною документацією вимагається, щоб аналогічний договір по ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі був виконаний саме в закладах освіти. З огляду на норми Закону, можна зробити висновок, що Замовник має право визначати лише кількість аналогічних договорів, а не встановлювати (обмежувати) досвід виконання аналогічних договорів певною сферою діяльності, а саме в закладах освіти. Вважаємо, що досвід робіт ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі щодо: системи пожежної сигналізації, або системи оповіщення про пожежу, або системи централізованого пожежного спостерігання може бути не лише пов’язаний саме із закладами освіти. Хоча аналогічні роботи можна виконувати якісно та на вищому професійному рівні і в інших закладах. Тому, даною вимогою замовник обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. ДБН В.2.5-56:2014 Системи протипожежного захисту, який містить норми для виконання робіт з ремонту/монтажу/встановлення пожежної сигналізації єдиний для всіх громадських будівель та не має певних обмежень щодо виконання робіт у різних типах об’єкта. Отже, просимо видалити вимогу надання аналогічного договору саме по ремонту (реставрації) інженерних систем будівлі, ще й тільки в закладах освіти, а вимагати аналогічний договір для виконання робіт або з ремонту або монтажу або встановлення пожежної сигналізації, тому що роботи у всіх випадках виконуються однакові.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановні учасники! Ваше питання буде розглянуто, у разі обґрунтованої необхідності до оголошення будуть внесені зміни.
Статус вимоги: Відхилено