• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з поводження з побутовими відходами

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою.

Завершена

1 499 960.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 499.80 UAH
Період оскарження: 19.11.2020 18:52 - 01.12.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Право Учасника на користування послугами сміттєзвалища

Номер: c34527a061b541f7aae75ba6b1df5d29
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-016229-c.c7
Назва: Право Учасника на користування послугами сміттєзвалища
Вимога:
Згідно приміток додатку 2 до тендерної документації – «Право Учасника на користування послугами сміттєзвалища підтверджується: - у разі відсутності на балансі Учасника сміттєзвалища: сканкопією з оригіналу договору діючий протягом 2021 року, яким підтверджується можливість Учасника здавати відходи для їх подальшого захоронення або утилізації або переробки.». Таким чином учасник закупівлі повинен або ж сам бути ліцензіантом у сфері прийому побутових відходів (тобто у його власності (управлінні) має бути полігон твердих побутових відходів, відносно якого отримано ліцензію), або ж учасник має укласти договір з спеціалізованою організацією на захоронення побутових відходів, в якої є відповідна ліцензія. На території міста Одеси, Одеського району та Одеської області наявне лише одне ліцензоване сміттєзвалище яке здійснює прийом сміття – Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри», управління відповідним звалищем одноособово здійснюється ТОВ «СОЮЗ». Реєстр рішень, щодо видачі ліцензії відносно захоронення та перероблення побутових відходів знаходиться в відкритому доступі за посиланням: http://www.nerc.gov.ua/?id=27369 Серед виданих рішень лише одне відносно суб’єкта господарювання, який здійснює діяльність в Одеській області, а саме відносно ТОВ «СОЮЗ» в управлінні, якого знаходиться Одеське міське звалище «Дальницькі кар'єри». Також реєстр суб’єктів господарювання, що провадять свою господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг знаходиться за посиланням: https://data.gov.ua/dataset/123f9941-cc81-42b8-83af-5459df8cac61/resource/b1294407-d7c4-46bf-98e9-a3f7cb3be7f7, в якому також єдиним суб’єктом у сфері захоронення та перероблення побутових відходів (захоронення побутових відходів) в Одеській області є ТОВ «СОЮЗ». Також ТОВ «СОЮЗ» внесено до переліку суб’єктів природних монополій за товарною групою «ЗАХОРОНЕННЯ ПОБУТОВИХ ВІДХОДІВ», територія діяльності ОДЕСЬКЕ МІСЬКЕ ЗВАЛИЩЕ "ДАЛЬНИЦЬКІ КАР'ЄРИ", ЩО РОЗТАШОВАНЕ НА ТЕРИТОРІЇ ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО ТА БІЛЯЇВСЬКОГО РАЙОНІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Таким чином всі суб’єкти господарювання, які б бажали взяти участь у відповідній закупівлі і могли б запропонувати конкурентну ціну мають укласти договір з ТОВ «СОЮЗ» Всі підприємства, які здійснюють діяльність на території міста Одеси та Одеського району, за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, користуються послугами управляючої компанії Одеським міським звалищем «Дальницькі кар'єри» на підставі договірних відносин, відповідні договори щорічно укладається між управляючою компанією з 01 січня року в якому надаються відповідні послуги, таким чином договори на надання послуг по захороненню відходів на 2021 рік не можуть бути укладені раніше 01.01.2021 року. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників Встановлена Замовник вимога обмежує конкуренцію і порушує вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", а саме частину 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити з Тенденої документації вимогу наступного змісту – «Право Учасника на користування послугами сміттєзвалища підтверджується: - у разі відсутності на балансі Учасника сміттєзвалища: сканкопією з оригіналу договору діючий протягом 2021 року, яким підтверджується можливість Учасника здавати відходи для їх подальшого захоронення або утилізації або переробки.».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник ! Усі ваші питання будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету, та у разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Строк тендерної пропозиції

Номер: 1544f23730b74b4a9adab423b5032ca6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-016229-c.c6
Назва: Строк тендерної пропозиції
Вимога:
Відповідно п. 1 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації окремими файлами, з: - ціновою пропозицією за формою наведеною у Додатку 1 до цієї тендерної документації;». Додаток 1 до тендерної документації містить наступну інформацію – «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.». Відповідно п. 5 розділу 3 тендерної документації – «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.». Відповідно п. 3 розділу 3 тендерної документації – «Строк дії пропозиції, протягом якого пропозиції вважаються дійсними 30 днів із дати кінцевого строку подання пропозицій.». В даному випадку вимоги тендерної документації суперечать одна одній і не дають змоги чітко розуміти вимоги тендерної документації., є не зрозумілим та не визначеним строк дії тендерних пропозицій це 30 днів чи 90 днів. Просимо надати роз’яснення з приводу вказаних розбіжностей та внести зміни до тендерної документації, які їх усунуть.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник ! Усі ваші питання будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету, та у разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Подання тендерної пропозиції

Номер: c4465d843caa45a0b1d783bc668361f4
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-016229-c.c5
Назва: Подання тендерної пропозиції
Вимога:
Згідно п.7 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «7. В складі тендерної пропозиції учасника не можуть міститися документи та інформація, що висвітлюють ціну пропозиції(у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). У разі надання будь-якого такого документу або інформації, пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така що не відповідає умовам тендерної документації.». Відповідно п. 1 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації окремими файлами, з: - ціновою пропозицією за формою наведеною у Додатку 1 до цієї тендерної документації;». Додаток 1 до тендерної документації містить інформацію про ціну тендерної пропозиції. В даному випадку вимоги тендерної документації суперечать одна одній і не дають змоги чітко розуміти вимоги тендерної документації. Просимо надати роз’яснення з приводу вказаних розбіжностей та внести зміни до тендерної документації, які їх усунуть.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерна пропозиція учасника яка містить ціну, викладається в Додатку №1 до тендерної документації, п.7 п.1 має на увазі інші документи. Під час завантаження в ЕСЗ, Учасник біля кожного документу ставить ставить позначку, якщо біля документу що містить ціну поставити позначку "Цінова пропозиція" цей документ не побачать інші учасники конкурентної процедури закупівлі. Раджу Учаснику ознайомитись зі змістом тендерної документації та уважно ставитись до підготовки та оприлюднення документів до закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Строк тендерної пропозиції

Номер: 6f709ddc02b743c4b1a6767e028ff7fd
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-016229-c.c4
Назва: Строк тендерної пропозиції
Вимога:
Згідно п.7 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «7. В складі тендерної пропозиції учасника не можуть міститися документи та інформація, що висвітлюють ціну пропозиції(у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)). У разі надання будь-якого такого документу або інформації, пропозиція учасника підлягає відхиленню, як така що не відповідає умовам тендерної документації.». Відповідно п. 1 п. 1 Розділу 3 тендерної документації – «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації окремими файлами, з: - ціновою пропозицією за формою наведеною у Додатку 1 до цієї тендерної документації;». Додаток 1 до тендерної документації містить інформацію про ціну тендерної пропозиції. В даному випадку вимоги тендерної документації суперечать одна одній і не дають змоги чітко розуміти вимоги тендерної документації. Просимо надати роз’яснення з приводу вказаних розбіжностей та внести зміни до тендерної документації, які їх усунуть.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Інша вимога подана
Дата скасування: 24.11.2020 19:50
Вимога
Вирішена

Строк дії договору

Номер: 8d48ae8193c74e41804ddd0447a26c79
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-016229-c.c3
Назва: Строк дії договору
Вимога:
Відповідно пункту 11.1. Додатку 5 до тендерної документації – «Договір набуває чинності з моменту його підписання і діє до «31» грудня 2020 року та до повного виконання Сторонами своїх фінансових зобов’язань. Відповідно до п.3 ст.631 Цивільного Кодексу України, сторони прийшли до взаємної згоди, що умови договору застосовуються до відносин між ними з «01» січня 2021 року.». Просимо роз’яснити, зазначення в проекті договору терміну дії, а саме «діє до «31» грудня 2020 року» є помилкою Тендерної документації і строк дії договору є 31.12.2021 р.? Якщо так, просимо внести зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник ! Усі ваші питання будуть розглянуті на засіданні тендерного комітету, та у разі прийняття відповідного рішення, будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Відгук

Номер: 518e9357d7c64602ac8f1868a561a464
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-016229-c.c2
Назва: Відгук
Вимога:
Згідно п. 2 таблиці 4 додатку 2 до тендерної документації – «Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.». Вказуємо, що відкриті торги – ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-19-016229-c оголошені 19.11.2020 р. в 18:52, кінцевим строком подання тендерної пропозиції є 05.12.2020 р. Для отримання вказаного відгуку необхідно звернутися до організації аналогічний договір з якою планується надаватися учасником у складі тендерної пропозиції. Оскільки відгук має бути адресований саме на ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО та містити інформацію стосовно сума його виконання договору і враховуючи той факт, що учаснику стало відомо про необхідність лише після 19.11.2020 р. в 18:52, коли були опубліковані відкриті торги – ідентифікатор закупівлі: UA-2020-11-19-016229-c, учаснику необхідно отримати вказаний відгук в строк з моменту публікації відкритих торгів до закінчення терміну подання тендерних пропозицій. Оскільки відкриті торги опубліковані 19.11.2020 р. в неробочий час, а саме з 18:52, подати запит про отримання відгуку учасник зміг би зробити лише 20.11.2020 р. 05.12.2020 р. є вихідним днем. Строк протягом якого учасник може отримати відгук становить лише 15 календарних днів. Строк доставки запиту на отримання відгуку засобами поштового зв’язку становить мінімум 2 дні. Строк доставки відгуку засобами поштового зв’язку становить мінімум 2 дні. Враховуючи зазначене час на відповідь на запит щодо отримання відгуку в організації з якою укладено аналогічний становить лише 9 днів. Чинним законодавством України неврегульоване питання звернення юридичних осіб з запитами/зверненнями, в даних правовідносинах по аналогії права застосовуються норми аналогічні правові норми, а саме які регулюють правовідносини по зверненням громадян, а саме Закон України «Про звернення громадян». Згідно статті 20 Закону України «Про звернення громадян» Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів. Враховуючи норми Закону України «Про звернення громадян», кожний учасник, який планує взяти участь в закупівлі змушений буде звернутися до організації аналогічний договір з якою планується надаватися учасником з зверненням про отримання відгуку на ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО. Згідно з Законом України «Про звернення громадян», учасник не встигне отримати вказаний відгук в термін подачі тендерної пропозиції для участі в закупівлі, який є значно меншим. При цьому, зазначаємо, що для отримання такої інформації може застосовуватись аналогія закону, але жодних, чітко встановлених строків нормативно-правовими актами не визначено. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Це ж саме стосується і вимоги, що відгук має містити – «обов’язково має бути зазначено: сума його виконання договору», вказаний параметр є змінним, а отже учаснику необхідно отримати відгук у ті ж самі обмежені строки подання тендерних пропозицій, що є неможливим. Враховуючи вище вказане, вимоги наступного змісту «Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.» в частинах «адресований на ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО» та «обов’язково має бути зазначено: сума його виконання договору» є обмежуючими та дискримінаційними і порушують принципи закупівлі, визначені Законом України “Про публічні закупівлі”. Вимагаємо виключити з Тендерної документації вимоги наступного змісту – «Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.» в частинах «адресований на ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО» та «обов’язково має бути зазначено: сума його виконання договору».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на вашу вимогу повідомляємо: 1) Для отримання відгуку необхідно скористатися електронною поштою та звернутися до організації з якою укладено аналогічний договір, це значно скоротить строк його отримання.; 2) «Для підтвердження інформації, викладеної у довідці, учасник надає наступні документи: позитивний(-і) відгук(-и) замовника(-ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), адресованийна ім’я Голови тендерного комітету Одеського національного політехнічного університету, проректора С.В. ПОЛТАВЧЕНКО, у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дата та номер укладання договору, предмет укладеного договору, ціна договору, сума його виконання договору, а також інформацію про якість та дотримання термінів виконання робіт/надання послуг/поставки товарів, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.»-це не є дискримінаційною вимогою, навпаки це кваліфікаційний крітерій який згідно п.1 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" -" Замовник вимсагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним крітеріям"
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації - стаж, освіта

Номер: 0680c7be31b84453a02f14bec8ebabd0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-19-016229-c.c1
Назва: Підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації - стаж, освіта
Вимога:
Згідно п. 1 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації – «1. На підтвердження інформації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, викладеної у довідці (таблиця 3 додатку 2 до тендерної документації), учаснику процедури закупівлі необхідно в складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки(перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.». Просимо надати роз’яснення по наступним питанням: 1. Які інші документи розуміються Замовником, як такі, що підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками? 2. У разі подання інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, учаснику звільняється від вимоги подавати трудові книжки (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правові угоди з особами? 3. У разі надання інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, але ненадання трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та наказів про призначення на посаду штатних працівників, цивільно-правових угод з особами, тендерна пропозиція учасника буде відповідати вимогам тендерної документації? 4. Учаснику необхідно надати трудові книжки (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) та накази про призначення на посаду штатних працівників, чи можливе надання лише одного з вказаних документів? У разі надання одного з вказаних документів, пропозиція учасника буде відповідати вимогам тендерної документації?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Поставлено питання
Дата скасування: 24.11.2020 19:44