• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 — 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення)

Закупівля на 2021 рік. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою (відповідна інформація наведена у пункті 7 розділу І Тендерної документації). Код та назва товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 — 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони.

Завершена

479 300.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 396.50 UAH
Період оскарження: 17.11.2020 16:57 - 29.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника

Номер: d7ca187f8d8d40f9a12226acae8f0d29
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-17-006299-b.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Приватне підприємство «Альфа-ЩТ» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів Головним управління Державної казначейської служби України у Рівненській області (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 — 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення) за ідентифікатором UA-2020-11-17-006299-b. 17.11.2020 р. Замовник було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2020-11-17-006299-b, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі". 09.12.2020 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до якого Скаржника було відхилено, а тендерну пропозицію ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" визначено переможцем процедури закупівлі. Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", виходячи з наступного. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозиції від 09.12.2020 № 16 Тендерну пропозицію Скаржника було відхилено з наступних підстав, зокрема: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬФА-ЩТ» не надав документи відповідно до Додатку 1, Додатку 3 і Додатку 9 тендерної документації, а саме: 1. чинні документи щодо проходження профілактичного наркологічного огляду Заріцьким В.І.; 2. чинної довідки медичної комісії про стан здоров’я для виконання обов’язків з охорони майна або громадян на ім’я Клімова А.М.; 3. документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) на кожного працівника (не менше 3 розряду); 4. довідку в довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції; 5. кольорові зображення (фото) форменного одягу охоронника, що має розпізнавальні знаки; 6. кольорові фото автомобілів; 7. копії технічних паспортів; 8. копію ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування; 9. копії оригіналів дозволів на встановлення та використання на транспортних засобах спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору; 10. довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. 11. копії трудових книжок охоронників з повним відображенням інформації (надано лише окремі сторінки трудових книжок) 12. Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬФА-ЩТ» надав копії трудових книжок (по Заріцькому В.І. та Левчику О.М.) без автентичного перекладу українською мовою (порушення вимог п. 7 розділу І). Згідно з частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Підстави відхилення 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 протоколу № 16 від 09.12.2020 відносяться до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та документами на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю», відповідно Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Що стосується ненадання 10. довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України, повідомляємо наступне: Двадцять восьмого квітня 2020 року набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX, яким змінюються вимоги й процедура розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб. Юридичні особи, засновниками яких є виключно фізичні особи, які є кінцевими бенефіціарними власниками, мають подавати державному реєстратору інформацію про кінцевих бенефіціарних власників в обсязі, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Відповідно до частини 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» визначено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом подають державному реєстратору інформацію про кінцевих бенефіціарних власників в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Отже, всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі мають міститися відомості про кінцевих бенефіціарних власників та які зареєстровані до набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, з дня набрання чинності таким актом протягом трьох місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про кінцевих бенефіціарних власників. Таким чином законодавець чітко встановив, що оновлення інформації про кінцевого бенефіціарного власника має відбутися протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Відповідний документ має затвердити Міністерство фінансів України. Донині, Міністерством фінансів України, не затверджена форма та зміст структури власності. Подавати відповідні відомості потрібно лише у випадках звернення до державного реєстратора для проведення будь-яких реєстраційний дій щодо юридичних осіб, та за умови, що зазначена у заяві інформація не відповідає відомостям у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬФА-ЩТ» зареєстроване у ЄДР 14 листопада 2008 року, тобто до набрання чинності Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», відповідно обов’язок подавати відомості про кінцевого бенефіціарного власника у ПП «АЛЬФА-ЩТ» виникає після прийняття Міністерством фінансів України форми і структури власності. Крім того, повідомляємо, що будь-яких реєстраційних дій щодо ПП «АЛЬФА-ЩТ» у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, з якими можливо було би внести інформацію про кінцевого бенефіціарного власника, не вчинялися, тому така інформацію і відсутня у ЄДР. Попередня редакція пункту 9 частини 1 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачала, що у разі якщо засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається. Однак, у зв’язку із прийняттям Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», дану норму було змінено, але процедура внесення відомостей про кінцевого бенефіцеарного власника передбачає прийняття Міністерством фінансів України змісту і структури власності. Тому, до тендерної пропозиції була надана довідка-пояснення що причиною відсутності в ЄДР відомостей про кінцевого бенефіціарного власника ПП «АЛЬФА-ЩТ» є те, що засновниками юридичної особи є виключно фізичні особи, які є бенефіціарними власниками (контролерами) юридичної особи, тому інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи не подається.Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі закріплений в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток. З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення процедури закупівлі UA-2020-11-17-006299-b. 3. Зобов’язати Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області скасувати рішення про відхилення Тендерної пропозиції Приватного підприємства «Альфа-ЩТ» за процедурою закупівлі UA-2020-11-17-006299-b. Директор ПП «Альфа-ЩТ» А.М. Соловей
Дата розгляду скарги: 31.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.12.2020 16:46
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.01.2021 12:22
Дата виконання рішення Замовником: 16.01.2021 16:06
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 31.12.2020 № 24269-р/пк-пз Головним управлінням Державної казначейської служби України у Рівненській області скасоване рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства "АЛЬФА-ЩТ" та скасоване рішення про визначення ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" переможцем процедури закупівлі - ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-11-17-006299-b. Порушення усунуто.
Автор: Приватне підприємство "АЛЬФА-ЩТ", Соловей Артем Маркіянович 380970789578 alfa.shcht@gmail.com
Скарга
Скасована

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника

Номер: 5bdd3794af524f609a6332ea9522be3c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-17-006299-b.b1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції учасника
Скарга:
Приватне підприємство «Альфа-ЩТ» (надалі – Скаржник) звертається до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України у зв'язку з порушенням своїх прав та охоронюваних інтересів Головним управління Державної казначейської служби України у Рівненській області (надалі – Замовник) під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 — 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони приміщення) за ідентифікатором UA-2020-11-17-006299-b. 17.11.2020 р. Замовник було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) UA-2020-11-17-006299-b, в якій Скаржником було розміщено тендерну пропозицію у відповідності до вимог Тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі". 09.12.2020 року Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу було розміщено протокол, відповідно до якого Скаржника було відхилено, а тендерну пропозицію ТОВ "СЛУЖБА БЕЗПЕКИ "КОЛЬЧУГА" визначено переможцем процедури закупівлі. Скаржник не погоджується з вище вказаним рішенням Замовника та вважає його протиправним та таким, що порушує норми Закону України "Про публічні закупівлі", виходячи з наступного. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відхилення його Тендерної пропозиції, відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозиції від 09.12.2020 № 16 Тендерну пропозицію Скаржника було відхилено з наступних підстав, зокрема: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬФА-ЩТ» не надав документи відповідно до Додатку 1, Додатку 3 і Додатку 9 тендерної документації, а саме: 1. чинні документи щодо проходження профілактичного наркологічного огляду Заріцьким В.І.; 2. чинної довідки медичної комісії про стан здоров’я для виконання обов’язків з охорони майна або громадян на ім’я Клімова А.М.; 3. документи про присвоєння (підвищення) кваліфікації охоронник (охоронець) на кожного працівника (не менше 3 розряду); 4. довідку в довільній формі про відсутність/наявність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції; 5. кольорові зображення (фото) форменного одягу охоронника, що має розпізнавальні знаки; 6. кольорові фото автомобілів; 7. копії технічних паспортів; 8. копію ліцензії на право надання таких послуг охоронним підприємством з яким укладено договір реагування; 9. копії оригіналів дозволів на встановлення та використання на транспортних засобах спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору; 10. довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України. 11. копії трудових книжок охоронників з повним відображенням інформації (надано лише окремі сторінки трудових книжок) 12. Учасник ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬФА-ЩТ» надав копії трудових книжок (по Заріцькому В.І. та Левчику О.М.) без автентичного перекладу українською мовою (порушення вимог п. 7 розділу І). Згідно з частиною 16 статті 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю» Підстави відхилення 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 протоколу № 16 від 09.12.2020 відносяться до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та документами на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю», відповідно Замовник повинен був розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель Що стосується ненадання 10. довідку/пояснення щодо причин відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань з посиланням на відповідні положення чинного законодавства України, повідомляємо наступне: Двадцять восьмого квітня 2020 року набрав чинності Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 06.12.2019 № 361-IX, яким змінюються вимоги й процедура розкриття інформації про кінцевих бенефіціарних власників юридичних осіб. Юридичні особи, засновниками яких є виключно фізичні особи, які є кінцевими бенефіціарними власниками, мають подавати державному реєстратору інформацію про кінцевих бенефіціарних власників в обсязі, визначеному Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань». Відповідно до частини 4 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» визначено, що юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом подають державному реєстратору інформацію про кінцевих бенефіціарних власників в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Отже, всі юридичні особи, щодо яких в Єдиному державному реєстрі мають міститися відомості про кінцевих бенефіціарних власників та які зареєстровані до набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, з дня набрання чинності таким актом протягом трьох місяців мають подати державному реєстратору документи для оновлення в Єдиному державному реєстрі відомостей про кінцевих бенефіціарних власників. Таким чином законодавець чітко встановив, що оновлення інформації про кінцевого бенефіціарного власника має відбутися протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності. Відповідний документ має затвердити Міністерство фінансів України. Донині, Міністерством фінансів України, не затверджена форма та зміст структури власності. Подавати відповідні відомості потрібно лише у випадках звернення до державного реєстратора для проведення будь-яких реєстраційний дій щодо юридичних осіб, та за умови, що зазначена у заяві інформація не відповідає відомостям у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «АЛЬФА-ЩТ» зареєстроване у ЄДР 14 листопада 2008 року, тобто до набрання чинності Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», відповідно обов’язок подавати відомості про кінцевого бенефіціарного власника у ПП «АЛЬФА-ЩТ» виникає після прийняття Міністерством фінансів України форми і структури власності. Крім того, повідомляємо, що будь-яких реєстраційних дій щодо ПП «АЛЬФА-ЩТ» у Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, з якими можливо було би внести інформацію про кінцевого бенефіціарного власника, не вчинялися, тому така інформацію і відсутня у ЄДР. Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/ спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації. Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівлі закріплений в статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток. З огляду на вищевикладене вбачається, що Замовником при прийнятті рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника було порушено вимоги Закону України "Про публічні закупівлі, а тому рішення Замовника є таким, що підлягає скасуванню. На підставі наведеного вище, керуючись нормами статей 5, 18, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ПРОШУ 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Встановити факт порушення процедури закупівлі UA-2020-11-17-006299-b. 3. Зобов’язати Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області скасувати рішення про відхилення Тендерної пропозиції Приватного підприємства «Альфа-ЩТ» за процедурою закупівлі UA-2020-11-17-006299-b. Директор ПП «Альфа-ЩТ» А.М. Соловей
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 18.12.2020 16:40
Автор: Приватне підприємство "АЛЬФА-ЩТ", Соловей Артем Маркіянович 380970789578 alfa.shcht@gmail.com