-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів (Пакети програмного забезпечення)
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Торги не відбулися
226 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 131.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 131.50 UAH
Період оскарження:
12.11.2020 10:15 - 24.11.2020 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо внесення змін до Проєкту Договору
Номер:
6bd9e7d293cf4a84b41825d3d6670a95
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-11-12-001997-c.c1
Назва:
Вимога щодо внесення змін до Проєкту Договору
Вимога:
Вимагаємо замінити предмет закупівлі, додати обов'язковий зі сторони Microsoft пункт договору та видозмінити таблиці.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 17.11.2020 15:31
Дата подачі:
17.11.2020 15:31
Вирішення:
З огляду на специфіку питання насамперед слід ознайомитися з основними термінами та поняттями, що використовуються в сфері телекомунікаційних послуг.
Основні визначення понять, які вживаються в Податковому кодексі, наведено у ст. 14 цього Кодексу. Щодо інших термінів, які застосовуються у Кодексі і не визначаються ним, то вони використовуються у значенні, встановленому іншими законами (п. 5.3 ст. 5 Кодексу).
Спираючись на викладене та з урахуванням ст. 2 Закону України «Про розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних» та ст. 1 Закону України «Про авторське право і суміжні права», комп’ютерна програма — це набір інструкцій у вигляді слів, цифр, кодів, схем, символів чи у будь-якому іншому вигляді, виражених у формі, придатній для зчитування комп’ютером, які приводять його у дію для досягнення певної мети або результату (це поняття охоплює як операційну систему, так і прикладну програму, виражені у вихідному або об’єктному кодах). При цьому компонентами комп’ютерної програми є частини програмного забезпечення, що можуть бути частинами (модулями), на основі або за допомогою яких створюється певна програма, та/або діяти як самостійні комп’ютерні програми.
Якщо внаслідок постачання послуг, пов’язаних із програмною продукцією, не відбувається жодних змін у програмній продукції, то операції з постачання таких послуг оподатковуються ПДВ у загальновстановленому порядку за ставкою 20 %
Відповідно до п. 3 частини першої ст. 8 Закону України «Про авторське право і суміжні права», частини першої ст. 420 та п. 2 частини першої ст. 433 Цивільного кодексу України комп’ютерна програма є твором, отже, об’єктом авторського права (права інтелектуальної власності).
Розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності здійснюється на підставі таких договорів:
• ліцензії на використання об’єкта права інтелектуальної власності;
• ліцензійного договору;
• договору про створення за замовленням і використання об’єкта права інтелектуальної власності;
• договору про передання виключних майнових прав інтелектуальної власності;
• іншого договору щодо розпоряджання майновими правами інтелектуальної власності (п. 1 ст. 1107 Цивільного кодексу України).
При постачанні комп’ютерних програм постачальники можуть також здійснювати операції з надання послуг покупцям з налаштування такої продукції, тестування, виявлення та усунення недоліків у програмі, що виникають у процесі її експлуатації, оновлення та/або сервісне обслуговування такої продукції на постійній або періодичній основі чи протягом певного періоду, а також розробляти зміни (доповнення) до програмної продукції та/або створювати нові версії програмного продукту з метою забезпечення безперебійної роботи наявних програм або створення нових програмних продуктів.
Порядок оподаткування операцій з постачання таких послуг, пов’язаних із програмною продукцією, залежить від того, чи є результатом такої операції будь-які зміни у цій продукції (у тому числі оновлення, удосконалення, модернізація та виправлення помилок). Якщо так, то такі операції для цілей оподаткування ПДВ розглядаються як операції з постачання окремих компонентів (елементів) програмної продукції та не підлягають оподаткуванню ПДВ відповідно до пп. 196.1.6 п. 196.1 ст. 196 розділу V Податкового кодексу або п. 261 підрозділу 2 розділу XX Кодексу.
Якщо ж внаслідок постачання послуг, пов’язаних із програмною продукцією, не відбувається жодних змін у цій продукції, то операції з постачання таких послуг оподатковуються податком у загальновстановленому порядку за ставкою 20 %, оскільки внаслідок постачання таких послуг не відбувається жодних змін у програмній продукції.
На підставі викладеного та з урахуванням того, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Закон застосовується до замовників за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, встановлені в статті 3 Закону.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Також, пункт 1 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку від 17.04.2020 № 708, встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Отже, замовник визначає предмет закупівлі самостійно з дотриманням вимог Закону та Порядку.
Щодо наявності в договорі обов'язкового зі сторони Microsoft пункту інформуємо, що Замовником внесені відповідні зміни до тендерної документації, які оприлюднені згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги:
Відхилено