Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами»
Строк поставки товару: не пізніше 60 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: 120 000 грн (сто двадцять тисяч гривень 00 копійок), забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у формі електронної банківської гарантії, строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, включаючи день кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Більш детально у тендерній документації.
Відповідальні за проведення процедури закупівлі:
- з питань оформлення тендерних пропозицій – Яковлева Галина Олександрівна, радник Патронатної служби НАЗК, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: h.yakovleva@nazk.gov.ua.
- з питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Брижатюк Тарас Миколайович, керівник відділу захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, тел.: (044) 200-08-28, e-mail: t.bryzhatiuk@nazk.gov.ua.
Завершена
4 000 600.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 003.00 UAH
Період оскарження:10.11.2020 23:16 - 22.11.2020 00:00
Скарга
Відхилено
Щодо відхилення тендеоної пропозиції
Номер:98200ea5f38b4218af8933f7f3200cb8
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", UA-EDR 37210479
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-10-005162-a.c2
Назва:Щодо відхилення тендеоної пропозиції
Скарга:
Органу оскарження:
Антимонопольний комітет України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03056, МСП-03680, Україна
Суб’єкт оскарження:
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР»
проспект Валерія Лобановського, 56/21, офіс 8.4
м. Київ, 03037, Україна
Замовник:
Національне агентство з питань запобігання корупції
01103, м. Київ, бульвар Дружби народів, 28
Унікальний номер оголошення
про проведення конкурентної процедури закупівлі,
що оприлюднене в електронній системі закупівель:
UA-2020-11-10-005162-a
Вих. № 344-2020 від 11.12.2020 року
СКАРГА
на рішення замовника Національного агентства з питань запобігання корупції про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР»
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР», далі за текстом – «Учасник», 27.11.2020 року приймало участь у процедурі відкритих торгів, яку було оголошено Національним агентством з питань запобігання корупції, далі за текстом – «Замовник», щодо закупівлі «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-005162-a).
Одночасно, із пропозиціями щодо проведення відкритих торгів звернулись ще три підприємства: ТОВ «Віннком Україна», ДП «Українські спеціальні системи» та ТОВ «НЕТВЕЙТ».
Слід зазначити, що очікувана вартість закупівлі Замовником визначена у розмірі 4 000 600 грн. 00 коп.
Юридичні особи, які зареєструвалися для участі у тендері, запропонували наступні цінові пропозиції:
1. ТОВ «АЛТАЮР», 3млн. 768тис. грн
2. ТОВ «НЕТВЕЙВ», 3млн. 771тис. 496 грн 80 коп.
3. ДП «Українські спеціальні системи», 3млн. 850тис. грн
4. ТОВ «Віннком Україна», 3млн. 999тис. 600 грн
Із наведеної інформації вбачається, що найкращу пропозицію надала саме компанія «АЛТАЮР», тож беручи до уваги норми Закону України «Про публічні закупівлі», саме вказана компанія мала бути визнана Національним агентством з питань запобігання корупції переможцем тендеру та, відповідно, із нею мав бути укладений договір про закупівлю.
Але згідно протоколу № 210 розгляду тендерних пропозицій від 03.12.2020 року на закупівлю «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)», пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» відхилено, посилаючись на наступне: «учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону. Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону».
Так, відхиляючи пропозицію ТОВ «АЛТАЮР», Національне агентство з питань запобігання корупції посилається на те, що на думку останнього ТОВ «АЛТАЮР» зазначено недостовірну інформацію щодо наявності гарантії та сервісної підтримки від виробника. При цьому, НАЗК посилається на те, що у тендерній документації містилася вимога, а саме: «Гарантія від виробника не менше 36 місяців, починаючи з дня підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту про здійснення монтажу та пусконалагодження та з фіксованим часом доставки запчастин – на наступний робочий день».
Із зазначеного приводу ТОВ «АЛТАЮР» повідомляє, що маючи на меті прийняття участі у тендері, компанія запропонувала закупити обладнання виробництва DellEMC та повідомила, що забезпечить наявність вищезгаданої гарантії від виробника.
Натомість, Національне агентство з питань запобігання корупції стверджує, що звернулось до ТОВ «Делл Україна» для «підтвердження повноважень учасників тендеру щодо гарантійної підтримки обладнання Dell Technologies на території України». У відповідь, як зазначає НАЗК, вони отримали лист наступного змісту: «Постачання обладнання DellEMC на території України здійснюється через уповноважених корпорації Dell Technologies – DELL EMC PARTNER, які отримали спеціальну авторизацію згідно з правилами партнерської програми DELL EMC PARTNER PROGRAM». Також у листі, як повідомляє НАЗК, інформується, що «Умовою розповсюдження офіційної гарантії від виробника на обладнання DellEMC є звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання». Більше того, НАЗК запитує і отримує від ТОВ «Делл Україна» наступну інформацію: «Комерційні пропозиції на постачання обладнання, що є предметом закупівлі № UA-2020-11-10-005162-а отримали виключно ТОВ «НЕТВЕЙВ», ТОВ «ВІННКОМ Україна» та ДП «Українські спеціальні системи».
Резюмуючи наведене вбачається, що підставами невідповідності вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є:
- офіційна гарантія DellEMC поширюється лише на тих, хто придбав обладнання DellEMC в результаті отримання комерційної пропозиції від офіційних дистриб’юторів DellEMC;
- зазначені пропозиції, в рамках проведення вищеназваного тендеру, згідно відповіді ТОВ «Делл Україна», надані лише трьом іншим учасникам;
- у ТОВ «АЛТАЮР» не могло бути гарантії та сервісної підтримки від виробника.
Тобто, саме наведені обставини, на думку Національного агентства з питань запобігання корупції – є порушенням процедури закупівлі та, відповідно, останнє виключає можливість задоволення пропозиції ТОВ «АЛТАЮР».
Не погоджуючись із зазначеними посиланнями та вважаючи, що рішення Національного агентства з питань запобігання корупції є необґрунтованою та, фактично, порушує права ТОВ «АЛТАЮР» на укладання договору про закупівлю, товариство акцентує увагу на наступному:
- по-перше, технічна документація тендеру не вимагає надання гарантій (як документів) безпосередньо, адже, відповідно до вимог діючого законодавства та звичаїв ділового обороту, гарантію можливо отримати лише в разі придбання того чи іншого товару. Таким чином, надання гарантій «наперед» не є можливим, оскільки гарантія надається виключно в результаті укладання відповідних договорів та виникнення у сторін цивільно-правових відносин;
- по-друге, НАЗК зазначає, що з метою отримання інформації щодо «гарантування» звертається до ТОВ «Делл Україна». Наведене звернення ТОВ «АЛТАЮР» вважає безпідставним у зв’язку із тим, що умови тендеру не містили вимоги поставити обладнання саме виробництва DellEMC та тим, що умови тендеру не містять обов’язку в частині придбання або отримання гарантій саме через ТОВ «Делл Україна»;
- по-третє, відповідно до умов тендеру його учасник не позбавлений можливості придбати обладнання у інших власників, які, у свою чергу, могли придбати його раніше у ТОВ «Делл Україна», тобто, мають відповідні гарантії. Таким чином, НАЗК відхиляє пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» на підставі не повністю з’ясованих обставин, чим порушує права останнього.
Враховуючи наведені обставини, беручи до уваги дотримання ТОВ «АЛТАЮР» усіх вимог законодавства, дотримання вимог щодо формування та подання тендерної пропозиції, товариство вважає, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є необґрунтованим, безпідставним та підлягає скасуванню.
З урахуванням вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Зобов’язати замовника Національне агентство з питань запобігання корупції вжити заходи для усунення допущених порушень Закону України «Про публічні закупівлі» щодо закупівлі «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-005162-a).
2. Зобов’язати замовника Національне агентство з питань запобігання корупції скасувати рішення щодо визначення ТОВ «НЕТВЕЙВ» переможцем процедури закупівлі «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-005162-a та укладання з ним договору про закупівлю.
3. Зобов’язати замовника Національне агентство з питань запобігання корупції скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» на закупівлю «Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-10-005162-a) та визнати Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛТАЮР» переможцем торгів.
Дата прийняття скарги до розгляду:11.12.2020 17:19
Дата розгляду скарги:21.12.2020 15:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:16.12.2020 11:55
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:22.12.2020 21:08
Автор:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Швець Тетяна 067-218-20-06 TS@ALLTA.COM.UA http://www.allta.com.ua
declined
Вимога
Є відповідь
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Номер:2a8338eac6e04960b4ea70900f426eaf
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", UA-EDR 37210479
Ідентифікатор запиту:UA-2020-11-10-005162-a.a1
Назва:Щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
ВИМОГА
про надання додаткової інформації
10 листопада 2020 року за посиланням Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» | ProZorro розміщено оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-10-005162-а, у якості замовника проведення торгів визначене Національне агентство з питань запобігання корупції; назва предмета закупівлі: програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами».
З метою прийняття участі у проведенні відкритих торгів ТОВ «АЛТАЮР» звернулось із відповідною пропозицією.
Одночасно, із пропозиціями щодо проведення відкритих торгів звернулись ще три підприємства: ТОВ «Віннком Україна», ДП «Українські спеціальні системи» та ТОВ «НЕТВЕЙТ».
Слід зазначити, що очікувана вартість закупівлі Замовником визначена у розмірі 4 000 600 грн. 00 коп.
Юридичні особи, які зареєструвалися для участі у тендері, запропонували наступні цінові пропозиції:
1. ТОВ «АЛТАЮР», 3млн. 768тис. грн
2. ТОВ «НЕТВЕЙВ», 3млн. 771тис. 496 грн 80 коп.
3. ДП «Українські спеціальні системи», 3млн. 850тис. грн
4. ТОВ «Віннком Україна», 3млн. 999тис. 600 грн
Із наведеної інформації вбачається, що найкращу пропозицію надала саме компанія «АЛТАЮР», тож беручи до уваги норми Закону України «Про публічні закупівлі», саме вказана компанія мала бути визнана Національним агентством з питань запобігання корупції переможцем тендеру та, відповідно, із нею мав бути укладений договір про закупівлю.
27 листопада 2020 року на виконання вимог законодавства здійснено розкриття тендерних пропозицій, що підтверджується Протоколом розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2020-11-10-005162-а.
Відповідно до інформації, яка міститься у зазначеному Протоколі, пропозиція ТОВ «АЛТАЮР» відхилена посилаючись на наступне: «учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону. Учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч.15 ст.29 Закону».
Таким чином, рішенням тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції від 03 грудня 2020 року № 210 тендерну пропозицію учасника компанії «АЛТАЮР» відхилено з огляду на подання, начебто, недостовірної інформації у тендерній пропозиції.
Не погоджуючись із прийнятим Національним агентством з питань запобігання корупції рішенням, ТОВ «АЛТАЮР» вважає за необхідне звернутися на Вашу адресу із вимогою про надання додаткової інформації.
Подаючи вимогу ТОВ «АЛТАЮР» керується ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Так, відхиляючи пропозицію ТОВ «АЛТАЮР», Національне агентство з питань запобігання корупції посилається на те, що на думку останнього ТОВ «АЛТАЮР» зазначено недостовірну інформацію щодо наявності гарантії та сервісної підтримки від виробника. При цьому, НАЗК посилається на те, що у тендерній документації містилася вимога, а саме: «Гарантія від виробника не менше 36 місяців, починаючи з дня підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту про здійснення монтажу та пусконалагодження та з фіксованим часом доставки запчастин – на наступний робочий день».
Із зазначеного приводу ТОВ «АЛТАЮР» повідомляє, що маючи на меті прийняття участі у тендері, компанія запропонувала закупити обладнання виробництва DellEMC та повідомила, що забезпечить наявність вищезгаданої гарантії від виробника.
Натомість, Національне агентство з питань запобігання корупції стверджує, що звернулось до ТОВ «Делл Україна» для «підтвердження повноважень учасників тендеру щодо гарантійної підтримки обладнання Dell Technologies на території України». У відповідь, як зазначає НАЗК, вони отримали лист наступного змісту: «Постачання обладнання DellEMC на території України здійснюється через уповноважених корпорації Dell Technologies – DELL EMC PARTNER, які отримали спеціальну авторизацію згідно з правилами партнерської програми DELL EMC PARTNER PROGRAM». Також у листі, як повідомляє НАЗК, інформується, що «Умовою розповсюдження офіційної гарантії від виробника на обладнання DellEMC є звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання». Більше того, НАЗК запитує і отримує від ТОВ «Делл Україна» наступну інформацію: «Комерційні пропозиції на постачання обладнання, що є предметом закупівлі № UA-2020-11-10-005162-а отримали виключно ТОВ «НЕТВЕЙВ», ТОВ «ВІННКОМ Україна» та ДП «Українські спеціальні системи».
Резюмуючи наведене вбачається, що підставами невідповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим в тендерній документації пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є:
- офіційна гарантія DellEMC поширюється лише на тих, хто придбав обладнання DellEMC в результаті отримання комерційної пропозиції від офіційних дистриб’юторів DellEMC;
- зазначені пропозиції, в рамках проведення вищеназваного тендеру, згідно відповіді ТОВ «Делл Україна», надані лише трьом іншим учасникам;
- у ТОВ «АЛТАЮР» не могло бути гарантії та сервісної підтримки від виробника.
Тобто, саме наведені обставини, на думку Національного агентства з питань запобігання корупції – є порушенням процедури закупівлі та, відповідно, останнє виключає можливість задоволення пропозиції ТОВ «АЛТАЮР».
Не погоджуючись із зазначеними посиланнями та вважаючи, що рішення Національного агентства з питань запобігання корупції є необґрунтованою та, фактично, порушує права ТОВ «АЛТАЮР» на укладання договору про закупівлю, товариство акцентує увагу на наступному:
- по-перше, технічна документація тендеру не вимагає надання гарантій (як документів) безпосередньо, адже, відповідно до вимог діючого законодавства та звичаїв ділового обороту, гарантію можливо отримати лише в разі придбання того чи іншого товару. Таким чином, надання гарантій «наперед» не є можливим, оскільки гарантія надається виключно в результаті укладання відповідних договорів та виникнення у сторін цивільно-правових відносин;
- по-друге, НАЗК зазначає, що з метою отримання інформації щодо «гарантування» звертається до ТОВ «Делл Україна». Наведене звернення ТОВ «АЛТАЮР» вважає безпідставним у зв’язку із тим, що умови тендеру не містили вимоги поставити обладнання саме виробництва DellEMC та тим, що умови тендеру не містять обов’язку в частині придбання або отримання гарантій саме через ТОВ «Делл Україна»;
- по-третє, відповідно до умов тендеру його учасник не позбавлений можливості придбати обладнання у інших власників, які, у свою чергу, могли придбати його раніше у ТОВ «Делл Україна», тобто, мають відповідні гарантії. Таким чином, НАЗК відхиляє пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» на підставі не повністю з’ясованих обставин, чим порушує права останнього.
Враховуючи наведені обставини, беручи до уваги дотримання ТОВ «АЛТАЮР» усіх вимог законодавства, дотримання вимог щодо формування та подання тендерної пропозиції, товариство вважає, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР» є безпідставним.
Таким чином, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Надати додаткову обґрунтовану інформацію щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР», яка подана на розгляд в межах проведення відкритих торгів UA-2020-11-10-005162-а.
2. Скасувати рішення тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції від 03 грудня 2020 року № 210 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АЛТАЮР».
3. Скасувати рішення тендерного комітету Національного агентства з питань запобігання корупції щодо визначення ТОВ «НЕТВЕЙВ» переможцем процедури закупівлі за предметом Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» та укладання договору про закупівлю.
4. Визнати ТОВ «АЛТАЮР» переможцем процедури закупівлі за предметом Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» та укласти договір про закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.12.2020 13:55
Вирішення:Відповідно до ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
Враховуючи наведене Національне агентство з питань запобігання корупції звернулося листом від 01.12.2020 № 05-04/63711/20 до ТОВ «Делл Україна» (локальний підрозділ корпорації Dell Technologies, DellEMC) для отримання інформації про підтвердження повноважень учасників зазначеної процедури закупівлі щодо гарантійної підтримки обладнання виробника Dell Technologies на території України.
У відповідь на звернення було отримано лист від ТОВ «Делл Україна» від 02.12.2020 (вх. від 03.12.2020 № 07/71784/20), (далі – Лист), у якому зазначено, що постачання обладнання DellEMC на території України здійснюється через уповноважених корпорації Dell Technologies – DELL EMC PARTNER, які отримали спеціальну авторизацію згідно правил партнерської програми DELL EMC PARTNER PROGRAM.
Також у Листі зазначено, що умовою розповсюдження офіційної гарантії виробника на обладнання DellEMC, є звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання DellEMC.
Відповідно до Листа, за інформацією від офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні, станом на 02.12.2020 комерційні пропозиції на постачання обладнання, що є предметом закупівлі UA-2020-11-10-005162-a отримали виключно такі учасники закупівлі:
ТОВ Віннком Україна;
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «УКРАЇНСЬКІ СПЕЦІАЛЬНІ СИСТЕМИ»;
ТОВ «НЕТВЕЙВ».
Таким чином Листом підтверджено повноваження щодо гарантії та сервісної підтримки від виробника обладнання Dell Technologies на території України лише для вказаних учасників процедури закупівлі.
Таким чином, ТОВ «АЛТАЮР» у своїй тендерній пропозиції зазначив недостовірну інформацію щодо наявності гарантії та сервісної підтримки від виробника, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Відповідно до абз. 4 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Національним агентством з питань запобігання корупції було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АЛТАЮР» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у зв’язку із зазначенням учасником у його тендерній пропозиції недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з ч. 5 ст. 29 цього Закону.
Враховуючи викладене додатково повідомляємо.
По-перше згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» (далі – Додаток 3) передбачені вимоги до компонентів програмно-технічного засобу інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» щодо гарантії від виробника та сервісного обслуговування, зокрема:
«Гарантія від виробника не менше 36 місяців, починаючи з дня підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту про здійснення монтажу та пусконалагодження та з фіксованим часом доставки запчастин – на наступний робочий день.
Термін сервісного обслуговування/підтримки не менше 36 місяців (від виробника) за місцем експлуатації в режимі 24/7/365.».
Кожен виробник визначає свою модель роботи на території України та умови щодо забезпечення гарантії від виробника. Це, зокрема, запобігає «сірому імпорту», захисту Замовника від непідтримуваних виробником конфігурацій, надання йому належної гарантійної підтримки тощо.
Звертаємо увагу, що Додатком 3 передбачена саме гарантія від виробника не менше 36 місяців, а умовою розповсюдження офіційної гарантії виробника на обладнання DellEMC, є звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання DellEMC.
По-друге повідомляємо, що всіма учасниками закупівлі за предметом Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» (код 48810000-9 «Інформаційні системи» національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»), UA-2020-11-10-005162-a, у своїх тендерних пропозиціях запропонували компоненти програмно-технічного засобу інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами» виробництва DellEMC. Саме тому Національне агентство з питань запобігання корупції з метою отримання інформації звернулось до ТОВ «Делл Україна».
По-третє предметом закупівлі є Програмно-технічний засіб інформаційно-телекомунікаційної системи «Система управління справами», всі компоненти якого після монтажу та пусконалагодження (що, зокрема, передбачене проектом договору – додаток 5 до тендерної документації) мають бути сумісними між собою та функціонувати як єдине ціле (єдина система).
Як було зазначено вище, звернення DELL EMC PARTNER до офіційних дистриб’юторів DellEMC в Україні та отримання комерційної пропозиції на постачання обладнання DellEMC є підтвердженням виробника про те, що комерційна пропозиція видана зазначеному партнеру через офіційний канал постачання в Україні та була створена в системі Dell Technologies, має правильну конфігурацію, офіційну гарантію і підтвердження наявності необхідної кількості компонентів в запропоновані терміни постачання.