• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (848,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)

1. Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська.2. Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії (у вигляді електронного документу з накладеним електронним цифровим підписом/ кваліфікованим електронним підписом, який є доступним для перегляду та перевірки без необхідності використання окремого програмного продукту), що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів замовнику (р/р UA 37 820172 0355149009088057620 у ДКСУ у м.Київ, МФО – 820172, ЄДРПОУ 43493483) у випадках, передбачених у частині третій статті 25 Закону. Банківська гарантія, сформульована іншим чином, призведе до відхилення тендерної пропозиції. Банківська гарантія повинна бути видана банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває на стадії ліквідації. Крім того банківська гарантія повинна бути безумовною та безвідкличною, обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та її номеру на вебпорталі Уповноваженого органу. Розмір забезпечення тендерної пропозиції становить – 619 580,00 (шістсот дев'ятнадцять тисяч п'ятсот вісімдесят) гривень 00 коп. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим, ніж строк дії тендерної пропозиції. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути продовжений учасником на відповідний строк. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції покладаються на учасника. Тендерна пропозиція, що не містить підтвердження надання учасником забезпечення тендерної пропозиції, відхиляється замовником 3. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою цієї статті.

Завершена

123 916 850.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 619 584.25 UAH
Період оскарження: 09.11.2020 16:37 - 06.12.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо рішень, дій замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 765247fcd96b48aaba0d0423c1dc98db
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-09-002171-b.a1
Назва: СКАРГА щодо рішень, дій замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
31 грудня 2020 року Департаментом дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації (надалі - Замовник) згідно з протоколом №395 відхилено тендерну пропозицію Дочірнього підприємства “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”(надалі Облавтодор), по закупівлі послуг: Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (848,7 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), з зазначенням причини, що учасник відповідно до абзацу сьомого пункту1 частини першої статті 31 Закону - не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку , визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі”(надалі Закон) . Підставою для подання скарги відповідно до частини 8 статті 18 Закону є те, що дії та рішення Замовника, які відбулись після оцінки тендерних пропозицій учасників, згідно з Протоколом №395 від 31.12.2020 року, (додаток1), призвели до не обґрунтованого, на нашу думку, відхилення тендерної пропозиції Облавтодору, з порушенням норм Закону України “Про публічні закупівлі ”, зокрема частини 14 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” та порушенням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, встановлених Статтю 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) Обґрунтування порушень процедури відхилення тендерної пропозиції Облавтодору на етапі визначення переможця : 31.12.2020 року, відповідно до Протоколу №395 від 31.12.2020 року, (додаток1), Замовник відхилив цінову пропозицію Облавтодору відповідно до абзацу сьомого пункту1 частини першої статті 31 Закону з зазначенням причини - учасник не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку , визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону. Облавтодор не погоджується з таким рішенням Замовника, вважає його безпідставним та таким, що порушує норми Закону виходячи з наступного: 1. 23.12.2020 року відбувся аукціон та проведена автоматична оцінка тендерних пропозицій за результатами якої цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "БМБУД" була визнана аномально низькою, (додаток2). Згідно ч. 14 ст. 29 Закону учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. 24.12.2020 року Товариством з обмеженою відповідальністю "БМБУД" завантажено в систему обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції, яке було відхилено Замовником, а також відхилена тендерна пропозиція цього учасника, згідно з Протоколом від 29.12.2020 №391, (додаток 3). У зв’язку з цим, 29.12.2020 року ціну пропозиції, запропоновану Облавтодором, електронною системою закупівель в автоматичному режимі теж було визнано аномально низькою, (додаток 4). 30.12.2020 року Облавтодор, керуючись частиною 14 статті 29 Закону та на підставі повідомлення електронної системи закупівель (додаток 4), завантажив в систему обґрунтування аномально низької ціни (додаток 5). Таким чином твердження Замовника про те , що Облавтодор не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку , визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону на нашу думку є безпідставним, оскільки обґрунтування надане 30.12.2020 року, тобто в строк визначений Законом, та встановлений електронною системою закупівель (додаток4). 2. В протоколі від 31.12.2020 року №395(додаток1), Замовник стверджує, що цінова пропозиція Облавтодору не дозволяє забезпечити мінімальної потреби для утримання 848,7 км доріг протягом двох років, яка становить 25 427, 432 тис.грн. , що є підставою для відхилення цієї пропозиції. Таким чином Замовник не аналізує цінової пропозиції Облавтодору (додаток5), яка чітко визначає можливості і обгрунтування учасника, що дозволяють з дотриманням всіх вимог тендерної документації знизити ціну надання послуг. Крім цього Замовник в протоколі від 31.12.2020 року №395 встановлює рівень мінімальної потреби в утриманні 848,7 км. в сумі 25 247,342 тис.грн., який жодним чином не підтверджений та не зазначений в тендерній документації. Тому на нашу думку, це не може слугувати аргументом відхилення пропозиції Облавтодору. 3. Сума мінімальної потреби в утриманні доріг 25 427,432 тис.грн., оголошена Замовником в протоколі від 31.12.2020 року №395, в 4.87 раза або на 79,5% менша оголошеної замовником суми тендеру, що становить 123 916, 85 тис. грн.. Таким чином Замовник, без будь яких обґрунтувань, визнав можливість виконання робіт, що забезпечать утримання доріг відповідно до тендеру на суму 25 427,432 тис.грн. Поряд з цим відхилення пропозиції Облавтодору призведе до автоматичного визнання переможцем учасника Товариство з обмеженою відповідальністю “Шляховик-Т ” з ціною пропозиції 105 350.1 тис.грн. яка в 4,1 раза перевищує мінімальну, за твердженням Замовника, потребу в утриманні доріг. Такі дії Замовника, на нашу думку, свідчать про порушення головних принципів здійснення закупівель визначених Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі” зокрема таких, як : - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; -добросовісна конкуренція серед учасників; 4. По аналогічній закупівлі - UA-2020-11-06-004040-b, Експлуатаційне утримання та поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Львівської області (642,3 км) (ДК 021:2015:45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), з аналогічною тендерною документацією, Замовник при оголошеній вартості закупівлі 93 780, 83 тис. грн. протоколом від 22.12.2020 року №381(додаток6), визнав переможцем закупівлі та оголосив про намір укласти договір з учасником, який запропонував ціну 5000,000 тис.грн.. Ціна запропонована Облавтодором по закупівлі UA-2020-11-09-002171-b становить 5 857,140 тис.грн., при оголошеній вартості закупівлі 123 916, 85 тис. грн. і не зважаючи на подання обґрунтування відхиляється Замовником. Такі дії , на нашу думку, також свідчать про порушення головних принципів здійснення закупівель, визначених Статтею 5 Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи все вищенаведене, керуючись ст. 5,18, 29, 31,32 Закону, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації №395 від 31.12.2020 року, та рішення про відхилення тендерної пропозиції Дочірнього підприємства “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України” як такі, що прийняті з порушенням статті 5, частини 14 статті 29, абзацу 7 пункту 1 частини першої статті 31 Закону. 3. У випадку відсутності можливості в Замовника усунути порушення, що виникли в процесі проведення процедури закупівлі зобов’язати його відмінити тендер відповідно до п2. ст32 Закону. Додатки: 1. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації № 395 від 31.12.2020 року. – 3 арк. 2. Повідомлення електронної системи закупівель від 23.12.2020 -1 арк. 3. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації від 29.12.2020 №391- 4 арк. 4. Повідомлення електронної системи закупівель від 29.12.2020 -1 арк. 5. Обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції Облавтодору - 2 арк. 6. Протокол засідання тендерного комітету Департаменту дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації № 381 від 22.12.2020 року. – 6 арк. Директор Ситник Т.І.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.01.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.01.2021 18:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.01.2021 18:24
Дата виконання рішення Замовником: 28.01.2021 13:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ виконано Замовником
Автор: Дочірнє підприємство “Львівський облавтодор” Відкритого акціонерного товариства “Державна акціонерна компанія “Автомобільні дороги України”, Купецька Зоряна +380673706954 kypetski.dim@ukr.net