• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Ваги-змішувачі для взяття крові ДК 021:2015 38310000-1 Високоточні терези (НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" 13459 Ваги для зважування крові). Номенклатурна позиція код ДК 021:2015 38311100-9 Електронні аналітичні ваги

Завершена

50 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 250.00 UAH
Період оскарження: 05.11.2020 13:04 - 11.11.2020 12:00
Вимога
Відхилено

Відповідність вимогам законодавства

Номер: 906fe573e7bd4dea9043c02bc1c8329d
Ідентифікатор запиту: UA-2020-11-05-003160-b.c1
Назва: Відповідність вимогам законодавства
Вимога:
Відповідно до Ст. 16 ЗУ «Про метрологію та метрологічну діяльність» та Ст. 11 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» введені в обіг, надані на ринок або введені в експлуатацію обладнання, що використовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, повинно відповідати вимогам усіх чинних в Україні технічних регламентів (не європейських директив), які застосовуються до них. 1. Відповідно до Ст. 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів «дія цього Технічного регламенту поширюється на медичні вироби та допоміжні засоби до них». Відповідно до Додатку 1 Технічного регламенту щодо медичних виробів Пристрій (міксер) для контрольного забору крові відповідає класу безпеки І з функцією вимірювання. Відповідно до Ст. 18 Технічного регламенту щодо медичних виробів «виробник повинен дотримуватися процедури, зазначеної в додатку 8, і скласти декларацію про відповідність, що є необхідним для введення медичного виробу в обіг». Відповідно до п. 5 Додатку 8 Технічного регламенту щодо медичних виробів для медичних виробів, що відносяться до класу І з функцією вимірювання, «крім положень цього додатка, виробник повинен застосовувати одну з процедур, зазначених в додатках 3, 5, 6 або 7 до Технічного регламенту щодо медичних виробів». Відповідно до поданої Декларації про відповідність № VASINA-4/2019 для Пристрою (міксер) для контрольованого забору крові зазначено, що він має клас безпеки І (не відзначена функція вимірювання), і використовувалась процедура Технічного регламенту «Додаток 8 до Технічного регламенту щодо медичних виробів…», а графі «Сертифікат відповідності» зазначено, що «не підлягає обов’язковій сертифікації» що суперечить п. 5 Додатку 8 Технічного регламенту щодо медичних виробів для медичних виробів, оскільки, процедури оцінки відповідності за додатками 3, 5, 6 або 7 до Технічного регламенту щодо медичних виробів проводяться виключно призначеними органами з оцінки відповідності і підтверджуються відповідним сертифікатом. Крім того, Декларація про відповідність № VASINA-4/2019 не містить підпису виробника, який повинен складати декларацію відповідності. 2. Оскільки, Пристрій (міксер) для контрольованого забору крові має функцію зважування, то цей пристрій (міксер) є неавтоматичним зважувальним приладом і підпадає під дію Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів, відповідно до пунктів 1 та 2 Технічного регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів. Про відповідність Пристрою (міксер) для контрольованого забору крові Технічному регламенту щодо неавтоматичних зважувальних приладів не подано жодних документів. Отже, відповідно до викладеного вище, вважаємо, що Пристрою (міксер) для контрольованого забору крові не пройшов всі необхідні процедури оцінки відповідності зазначені у чинному законодавстві України
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розглянувши вимогу ТОВ «НВП «Техноваги» повідомляю наступне. Спрощені закупівлі проводяться на підставі статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). Відповідно до частини 13 статті 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію учасника в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через неукладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення учасника від 19 листопада 2020 р. пропозиція учасника ТОВ "НВП "Техноваги" була відхилена Замовником, як така, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. В той же час, абзацом другим частини 14 статті 14 Закону передбачено, що Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов'язаний надати йому відповідь. Однак, всупереч положенням абзацу другого частини 14 статті 14 Закону, учасник ТОВ "НВП "Техноваги" в своїй вимозі не звертається до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Отже, на підставі зазначеного, Замовник не зобов'язаний розглядати дану вимогу учасника ТОВ "НВП "Техноваги" у зв'язку з невідповідністю її положенням абзацу другого частини 14 статті 14 Закону. Також звертаю Вашу увагу на положення абзацу другого частини 4 статті 14 Закону, в якому визначено, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тобто може вказати а може й не вказати. В даній закупівлі в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано, що аналоги та/або еквіваленти не передбачено.
Статус вимоги: Відхилено