-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
77210000-5 (очищення лісопарку по вул.Космонавтів (вул.Космонавтів- вул.Турбінна-вул.Новозаводська)
закуповуються послуги на 2021 рік; місцезнаходження: 54003, м.Миколаїв, пр.Богоявленський,1; мова: українська; категорія: органи державної влади та місцевого самоврядування
Завершена
3 781 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 37 815.00 UAH
мін. крок: 1% або 37 815.00 UAH
Період оскарження:
23.10.2020 09:22 - 06.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга на дії замовника щодо відхилення
Номер:
fc9a0e0c36e443cda3e15da0fe683ec7
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-10-23-001166-a.c1
Назва:
скарга на дії замовника щодо відхилення
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБ-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТЕРТИЧЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
Вих. №115 від 14.12. 2020р.
Антимонопольний комітет України
вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Суб’єкт оскарження:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
ТЕРТИЧЕНКО ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ
Реєстраційний номер облікової картки платника податків: 2794524292
Місцезнаходження: 54000, Миколаївська обл.,
м. Миколаїв, вул. Кругова, 47
електронна пошта: dbond3696@gmail.com
тел.: 0666140308
Найменування замовника:
АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження замовника:
54003, Україна, Миколаївська обл.,
Місто Миколаїв, пр. Богоявленський, 1
Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 05410582
електронна пошта: alla170283@ukr.net
тел.: +380512247058
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2019-10-23-001166-а
Скарга
на дії замовника щодо відхилення пропозиції ФОП Тертиченко
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Ргоzогго, Замовником - АДМІНІСТРАЦІЯ ІНГУЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, була оголошена процедура відкритих торгів за предметом закупівлі: 77210000-5 (очищення лісопарку по вул.Космонавтів (вул.Космонавтів-вул.Турбінна-вул.Новозаводська), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-10-23-001166-а ● 5fd12f498c02464eb34a6c437d56cdac.
ФОП Тертиченко у встановлені строки подав тендерну пропозицію для участі у процедурі закупівлі. За результатом аукціону, учасником, який запропонував найнижчу цінову пропозицію електронною системою було визначено ФОП Тертиченко Олега Миколайовича (далі - ФОП Тертиченко) з ціною 2`695`000.00грн.
Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі»: Замовник повинен розглянути тендерну пропозицію учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам тендерної документації протягом п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
04 грудня 2020 року Протоколом №101, Замовник відхилив Тендерну пропозицію ФОП Тертиченко на підставі п.1 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст.16 Закону, а саме: відповідно до п. 1 «Кваліфікаційний критерій до учасників відповідно до ст. 16 Закону» тендерної документації наявність обладнання, технологій та матеріально-технічної бази мають бути підтверджені, зокрема, в обов’язковому порядку мають бути подані копії документів, що підтверджують наявність у нього або його право користування вантажною технікою (автомобілем або трактором), необхідними для надання послуг (стр. 5 ТД). Зазначені документи в тендерній пропозиції переможця аукціону відсутні. Крім того, відсутні документи, що підтверджують наявність у власності ФОП Тертиченка бензопил, наприклад, видаткові накладні, чеки тощо.
ФОП Тертиченко не може погодитись з зазначеним вище рішенням Замовника та вважає його таким, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель та внаслідок прийняття якого порушено права та законні інтереси Суб’єкта оскарження з наступних підстав.
По перше, під час розгляду тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження Замовником було встановлено невідповідності в інформації та/або документах поданих у тендерній пропозиції Суб’єкта оскарження, однак згідно вимог ч. 16 ст. 29 Закону не надано час на виправлення невідповідностей встановлених Замовником.
Ухвалюючи рішення про відхилення тендерної пропозиції Суб’єкта оскарження не враховано норми частини 9 ст. 26 Закону, де чітко вказано, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Також, ч. 16 ст. 29 Закону встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
По друге, тендерною документацією взагалі не передбачено надання документів, що підтверджують наявність у власності ФОП Тертиченка бензопил, наприклад, видаткові накладні, чеки тощо.
Тобто, вказаним рішенням грубо порушено права учасника на виправлення невідповідності (у мене наявні документи, що підтверджують наявність права користування вантажною технікою (автомобілем). Внаслідок незаконного рішення Замовника скаржника було позбавлено можливості укласти договір, виконати роботи та отримати прибуток, чим беззаперечно порушено права ФОП Тертиченко.
Враховуючи зазначене, пропозиція ФОП Тертиченко була відхилена безпідставно.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника адміністрацію Інгульськеого району Миколаївської міської ради скасувати рішення від 04.11.2020 № 101 про відхилення тендерної пропозиції ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄЄМЦЯ ТЕРТИЧЕНКО ОЛЕГА МИКОЛАЙОВИЧА у процедурі закупівлі за ідентифікатором: UA-2019-10-23-001166-а.
_______________________ О.М.Тетиченко
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.PDF 14.12.2020 15:43
- рішення від 16.12.2020 № 23239 + лист Замовнику .pdf 16.12.2020 20:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 28.12.2020 № 23963.pdf 29.12.2020 14:36
- рішення від 28.12.2020 № 23963 .pdf 30.12.2020 16:54
- протокол 05.01.2021 10:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.12.2020 16:12
Дата розгляду скарги:
28.12.2020 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.12.2020 20:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.12.2020 16:54
Дата виконання рішення Замовником:
05.01.2021 10:48
Коментар замовника щодо усунення порушень:
рішення АМКУ виконано, рішення ТК скасовано