• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт будівлі №2/18(казарма) 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м №2 (шифр 20-02)"

Завершена

45 670 478.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 456 704.78 UAH
Період оскарження: 05.10.2020 11:38 - 17.10.2020 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: c35dedfd3bc9483586dbec060f04b7a8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-05-001474-c.b4
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
Повторна вимога про усунення порушень
Вирішення: На Вашу повторну вимогу від 04.11.2020 року Тендерний комітет Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району надає роз'яснення щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Фаворит ОПТ» Стосовно змісту та способу подання документів: Відповідно до п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлювалась вимога: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі "РDF" або "JPEG". Крім того п.1.2 ТД встановлено імперативну вимогу, що Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі). Також слід зазначити, що відповідно до п.1.7 вищезазначеного розділу встановлено, що Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (Додаток С) та локальних кошторисів (Додаток А до ДСТУ Б Д. 1.1-1.2013) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни. До ціни тендерної пропозиції мають бути додані підтверджуючі розрахунки (обґрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що подаються у складі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пункт 6.3 Розділу III цієї тендерної документації). В складі Договірної ціни Учасник подає наступну документацію: - Пояснювальна записка до Договірної ціни; - Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни; - Об'єктні кошториси; - Локальні кошториси; - Підсумкові відомості ресурсів; - Розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості капітального ремонту Об'єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (зі змінами). - Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; Розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані згідно ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Підсумовуючи вищесказане робимо висновок, що форми цих документів затверджені тендерною документацією, а відповідно до п. 1.4 розділу III Не вважаються формальними несуттєвими помилками: відсутність печаток та підписів на документах, форми яких затверджені тендерною документацією. Отже, підстав для задоволення вимоги немає, оскільки Замовник вважає свої дії такими, що відповідають закону України «Про публічні закупівлі». Крім того хочемо наголосити, що згідно чинного законодавства вимога подається для внесення змін у тендерну документацію. Оскільки Вами на етапі подачі та обговорення не було подано жодної вимоги чи запитання стосовно вимог тендерної документації, а також відповідності її законодавству, вважаємо, що Вами навмисно чиниться затягування процедури: «Капітальний ремонт будівлі №2/18 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м № 2 (шифр 20-02). Отже, виходячи з вищенаведеного, вважаємо дану вимогу безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства. Також, акцентуємо Вашу увагу та те, що всі рішення приймаються Тендерним комітетом колегіально, а не одноосібно, суворо дотримуючись норм чинного законодавства., а саме: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель - недискримінація учасників та рівне ставлення до них - добросовісна конкуренція серед учасників -максимальна економія та ефективність -об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі - запобігання корупційним діям і зловживанням Ще раз наголошуємо на тому, що тендерний комітет керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та вимогами які були опубліковані в тендерній документації. Попри Ваше невдоволення результатами вищевказаних торгів Тендерний комітет Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району сподівається на взаєморозуміння між учасниками процедур закупівель та запрошує Вас до подальшої участі та співпраці
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога про усунення порушень

Номер: 04b59718ceae4647b2d3a5895c8101ea
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-05-001474-c.b2
Назва: Вимога про усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА про скасування рішення про відхилення та Протоколу засідання тендерного комітету № 120 по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі №2/18(казарма) 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м №2 (шифр 20-02)» від 29 жовтня 2020 року
Вирішення: Стосовно Антикорупційної програми: Тендерний комітет Новоград-Волинської КЕЧ району погоджується з тим, що допустив помилку в даній частині. Так, дійсно Довідкою № 08/14 щодо наявності антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми від 08.10.2020 року було надано вичерпний перелік документів. Стосовно змісту та способу подання документів: Відповідно до п.1 «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлювалась вимога: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів у форматі "РDF" або "JPEG". Крім того п.1.2 ТД встановлено імперативну вимогу, що Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (керівника або уповноваженої ним особи, яку уповноважено представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі). Також слід зазначити, що відповідно до п.1.7 вищезазначеного розділу встановлено, що Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно з ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (Додаток С) та локальних кошторисів (Додаток А до ДСТУ Б Д. 1.1-1.2013) з розрахунками за статтями витрат договірної ціни. До ціни тендерної пропозиції мають бути додані підтверджуючі розрахунки (обґрунтування) за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що подаються у складі інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (пункт 6.3 Розділу III цієї тендерної документації). В складі Договірної ціни Учасник подає наступну документацію: - Пояснювальна записка до Договірної ціни; - Розрахунок за статтями витрат Договірної ціни; - Об'єктні кошториси; - Локальні кошториси; - Підсумкові відомості ресурсів; - Розрахунок кошторисної заробітної плати, виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості капітального ремонту Об'єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 року №281 (зі змінами). - Розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; Розрахунки прибутку, показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виконані згідно ДСТУ Б Д. 1.1 -1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". Підсумовуючи вищесказане робимо висновок, що форми цих документів затверджені тендерною документацією, а відповідно до п. 1.4 розділу III Не вважаються формальними несуттєвими помилками: відсутність печаток та підписів на документах, форми яких затверджені тендерною документацією. Отже, по даному пункту підстав для задоволення вимоги немає, оскільки Замовник вважає свої дії такими, що відповідають закону України «Про публічні закупівлі». Щодо пролонгації договору № 2019/0111 від 01.11.2019 р. Тендерний комітет Новоград-Волинської КЕЧ району погоджується з тим, що допустив помилку в даній частині. Також вважаємо за необхідне повідомити той факт, що Ваш телефонний дзвінок з погрозами посадовим особам тендерного комітету з метою вплинути на прийняття рішення, щодо визначення переможця закупівлі (код ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) «Капітальний ремонт будівлі №2/18 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м № 2 (шифр 20-02) , були зафіксовані Тендерним комітетом Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району, на що був складений відповідний протокол № 121 від 30.10.2020 року. Якщо й надалі від вас будуть надходити подібні дзвінки Тендерний комітет Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району буде змушений звернутись до правоохоронних органів. Крім того, хочемо наголосити що ваша особиста неприязнь до Приватного підприємства « Інтера Буд» та інших учасників закупівлі ніяким чином не вплине на прийняття рішення тендерного комітету Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району, а також всі ваші звинувачення про (лобіювання інтересів) які є безпідставні та спрямовані на тиск тендерного комітету щодо прийняття рішення визначення переможця закупівлі (код ДК 021:2015 -45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) «Капітальний ремонт будівлі №2/18 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м № 2 (шифр 20-02). В свою чергу хочемо повідомити, що Тендерний комітетом Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району працює відповідно до чинного законодавства, а саме: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель - недискримінація учасників та рівне ставлення до них - добросовісна конкуренція серед учасників -максимальна економія та ефективність -об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі - запобігання корупційним діям і зловживанням. Під час проведення процедури закупівлі (код ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) «Капітальний ремонт будівлі №2/18 (казарма),30 омбр, ОК «Північ» м. Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м № 2 (шифр 20-02) тендерний комітет керується виключно Законом України «Про публічні закупівлі» та вимогами які були опубліковані в тендерній документації. Не зважаючи на все Тендерний комітетом Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району високо цінує участь кожного учасника процедури закупівлі та не зважаючи на прийняте нами рішення запрошує до подальшої участі а також співпраці та сподівається на взаєморозуміння між учасниками процедур закупівель та Тендерним комітетом Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

стосовно неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Номер: 3b1807f61b634b69a2453ab9b4f44b1f
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-05-001474-c.b1
Назва: стосовно неправомірного відхилення пропозиції ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
Вимога:
5 жовтня 2020 року Вами було оголошено закупівлю "Капітальний ремонт будівлі №2/18(казарма) 30 омбр, ОК "Північ", м.Новоград-Волинський, Житомирська область, в/м №2 (шифр 20-02)". Свої пропозиції на закупівлю подали 5 учасників, проте за результатами аукціону пропозиція ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» була найбільш економічно вигідною. 28.10.2020 р. протоколом №119 Замовником закупівлі було відхилено пропозицію Учасника ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» за результатом розгляду «на відповідність кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, вимогам встановленим статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації» з наступною аргументацією: 1. ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» не надано в складі тендерної пропозиції гарантійного листа щодо заходів захисту довкілля. Даний лист не вимагався Замовником окремою довідкою. Він є складовою форми , що вимагалася Замовником «ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» (п. 11 даної довідки). Учасником наданий лист №3618 від 21.10.2020 р. по формі Замовника, п.11 якого передбачає застосування заходів. 2. Наданий Учасником оригінал листа-відгуку до аналогічного договору датований 23.09.2020 р., що є раніше дати оголошення. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону…» Лист-відгук до аналогічного договору є підтвердженням відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16, відповідно Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення порушень, а саме вимогу дозавантажити відгук, виданий не раніше дати оголошення тендеру 3. Наданий договір суборенди приміщень №01-20 від 01.10.2020 р., який надавався для підтвердження наявності матеріально-технічної бази, не містить всіх сторінок. Цей пункт теж підпадає під ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення порушень, а саме вимогу дозавантажити договір суборенди приміщень №01-20 від 01.10.2020 р., який містить всі сторінки 4. Учасником не надано копії антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми. Довідкою №3617 від 20.10.2020 р. Учасник повідомив Замовника про відсутність підстав для відмови Товариству згідно ст..17 та наявність антикорупційної програми та уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми. Згідно частини 3 Статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.» Наявність антикорупційної програми Законом визначена п.10, який за Законом не є обов’язковим для підтвердження Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, рішення тендерного комітету не можна вважати об’єктивним та законним. В зв’язку з цим вимагаємо стасувати Протокол засідання тендерного комітету №119 від 28.10.2020 р., та повернути пропозицію ТОВ «ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ» на етап кваліфікації
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На вашу вимогу від 30.10.2020 року Тендерний комітет Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району надає роз'яснення щодо прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Прогрес Девелопмент Компані» Відповідно до п.3 ст.22 Тендерна документація може містити іншу інформацію, яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. П. 5.3 ТД від Учасників у складі тендерних пропозицій імперативно вимагалось юридична особа, яка є учасником, має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. У разі відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми вказати законні підстави їх відсутності. У разі наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми необхідно надати їх копії. Оскільки даний документ відсутній та не підпадає під виправлення протягом 24 годин, з метою не затягування процедури, тендерним комітетом було прийнято рішення про відхилення даної пропозиції. Отже, підстав для задоволення вимоги немає, оскільки Замовник вважає свої дії такими, що відповідають закону України «Про публічні закупівлі». Тендерний комітет Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району високо цінує участь кожного учасника процедури закупівлі та не зважаючи на прийняте нами рішення запрошує до подальшої участі а також співпраці та сподівається на взаєморозуміння між учасниками процедур закупівель та Тендерним комітетом Новоград-Волинської квартирно-експлуатаційної частини району.
Статус вимоги: Не задоволено