• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з монтажу систем пожежної сигналізації системи оповіщення про пожежу і управління евакуацією людей, системи передавання тривожних сповіщень на об’єкті: навчальні корпуси Білгород-Дністровського морського рибопромислового коледжу

Завершена

1 287 292.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 38 618.76 UAH
Період оскарження: 02.10.2020 10:30 - 14.10.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Просимо виключити вимогу щодо надання сертифікату та звіту про аудит, що підтверджує що система екологічного управління Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України, а також сертифікату та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України

Номер: ac915c9239174549877662187e488c88
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-001997-a.a2
Назва: Просимо виключити вимогу щодо надання сертифікату та звіту про аудит, що підтверджує що система екологічного управління Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України, а також сертифікату та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України
Вимога:
Вимоги щодо надання сертифікату та звіту про аудит, що підтверджує що система екологічного управління Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України, а також сертифікату та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника, що відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці», виданий органом сертифікації акредитованим Національним Агентством акредитації України є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель. Сертифікати ISO 14000 - серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, які присвячені екологічному менеджменту. Стандарти серії ISO 14000 формулюють вимоги до екологічної політики організації і допомагають зрозуміти, як впливають на навколишнє середовище ті чи інші продукти та сертифікат OHSAS 18001 «Системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я» - містить вимоги до системи менеджменту безпеки праці та охорони здоров'я. OHSAS 18001 є стандартом, на підставі якого проводиться аналіз системи менеджменту професійної безпеки та здоров'я. Ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля. Відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та сертифікату та звіт про аудит, що підтверджує що система управління гігієною та безпекою праці Учасника відповідає вимогам ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці») Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можливо, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, вважаємо, що порушено один із основних принципів здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Окрім того, для отримання вказаних Сертифікатів (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання вказаних Сертифікатів не є обов’язком для учасників. Тому вимога щодо наявності Сертифікатів прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). Крім того, ще раз звертаємо Вашу увагу на недоречність такої вимоги. Відповідно до предмету закупівлі здійснюється закупівля послуги, а вказані Сертифікати здійснюють сертифікацію продукції, тому вказані Сертифікати можуть вимагатися при наданні продукції, а не послуг як в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що вказані Сертифікати не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі, так як навіть за своєю суттю вказані Сертифікати підтверджують зовсім інші можливості учасника. Так як, учасники будуть надавати Вам не продукцію, а саме послуги, то очевидною є необґрунтованість наявності вказаних Сертифікатів в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютно абсурдною для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт у вказаній сфері вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість надання послуг, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів, ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв'язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому Стандарті ISO 9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками копій сертифікатів ISO 9001:20015, ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2010 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Те що дана вимога являється законною та не дискримінаційною, підтверджено в рішеннях АМКУ: Рішення від 27.12.2019 № 19422, Рішення від 23.12.2019 №19167, Рішення від 11.12.2019 №18408, Рішення № 17147-р/пк-пз від 21.11.2019, Рішення № 4545-р/пк-пз від 15.04.2019
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін щодо вимог до Учасника в тендерній документації

Номер: b359f5af840c4d7ca58a7d34c2a6630e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-10-02-001997-a.a1
Назва: Внесення змін щодо вимог до Учасника в тендерній документації
Вимога:
Згідно вимог Замовника в тендерній документації щодо переліку необхідних документів, які повинен надати учасник в складі тендерної пропозиції, необхідно надати Копії особових медичних книжок працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та налагоджувальних робіт. (форма № 1-ОМК) "Особиста медична книжка", щодо працівників Учасника, зазначених у довідці згідно п. 2.1 даного Додатку. Проте, обов'язковість наявності медичних книжок була відмінена МОЗ ще в 2013 році. На даний час медичні установи видають медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, яка дійсна протягом року з дати прохождення медичного огляду. Так, просимо внести зміни до тендерної документаціїї та замінити вимогу надання медичної книжки на вимогу надання Учасниками медичиих довідок на своїх працівників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до ст. 169 Кодексу законів про працю України (далі ― КЗпП) та ст. 17 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 р. № 2694-ХІІ (далі — Закон № 2694) роботодавець зобов’язаний за свої кошти організувати проведення попереднього (при прийнятті на роботу) і періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, а також щорічного обов’язкового медичного огляду осіб віком до 21 року. Попередній медичний огляд проводиться під час прийняття на роботу з метою: - визначення стану здоров'я працівника і реєстрації вихідних об'єктивних показників здоров'я та можливості виконання без погіршення стану здоров'я професійних обов'язків в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу; - виявлення професійних захворювань (отруєнь), що виникли раніше при роботі на попередніх виробництвах, та попередження виробничо зумовлених і професійних захворювань (отруєнь). Періодичні медичні огляди проводяться з метою: - своєчасного виявлення ранніх ознак гострих і хронічних професійних захворювань (отруєнь), загальних та виробничо зумовлених захворювань у працівників; - забезпечення динамічного спостереження за станом здоров'я працівників в умовах дії шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - вирішення питання щодо можливості працівника продовжувати роботу в умовах дії конкретних шкідливих та небезпечних виробничих факторів і трудового процесу; - розробки індивідуальних та групових закладів охорони здоров'я та реабілітаційних заходів працівникам, що віднесені за результатами медичного огляду до групи ризику; - проведення відповідних оздоровчих заходів. Метою будь-якого медичного огляду працівника є визначення стану його здоров’я, зокрема, можливості виконання ним певних трудових обов’язків, своєчасного виявлення гострих чи хронічних професійних захворювань, встановлення у разі необхідності медичних протипоказань щодо здійснення окремих видів робіт, а також попередження виникненню та розповсюдженню інфекційних хвороб. Процедура проведення попереднього (під час прийняття на роботу) та періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці або таких, де є потреба у професійному доборі, щорічному обов’язковому медичному огляді осіб віком до 21 року детально визначена у Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій, затвердженому наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 травня 2007 р. № 246 (далі — Порядок № 246). Працівникам, які підлягають медичним оглядам, потрібно мати особову медичну книжку. Медичні огляди для працівників, які зайняті на важких роботах і роботах зі шкідливими чи небезпечними умовами праці проводяться відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу, при роботі з якими обов’язкові попередній (періодичні) медичний огляд працівників, наведеному в додатку 4 до Порядку № 246, де вказано безпосередньо сам фактор небезпеки, періодичність оглядів, фах лікарів, які мають брати в них участь, лабораторних досліджень, що повинні бути проведені, а також спеціальні медичні протипоказання (на доповнення до загальних). Так, до шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу належать: — хімічні речовини, їх сполуки та елементи (неорганічного та органічного походження); — складні хімічні суміші, композиції, хімічні речовини визначеного призначення (барвники і пігменти органічні, пестициди, синтетичні мийні засоби, синтетичні полімерні матеріали: смоли, лаки, клей, пластмаси, мастилоохолоджувальні рідини, герметики, фарби, емалі; добрива; фармакологічні засоби); — промислові аерозолі переважно фіброгенного та змішаного типу дії (азбест, цемент, скловолокно, вуглецевий пил); — біологічні фактори (білково-вітамінні концентрати, комбікорми, ферментні препарати, біостимулятори, інфікований матеріал і матеріал, що заражений паразитами, збудники інфекційних захворювань); — фізичні фактори; — фізичне перевантаження та перенапруження окремих органів і систем та інші фактори трудового процесу (підняття та ручне переміщення вантажу, зорово-напружені роботи (з оптичними приладами, спостереження за екраном). За таким самим принципом як додаток 4, побудовано і додаток 5 до Порядку № 246 — у ньому міститься перелік робіт, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників, періодичність оглядів, участь лікарів, лабораторні дослідження та медичні протипоказання. До таких робіт відносяться: — робота на висоті, верхолазні роботи і роботи, пов’язані з підійманням на висоту, а також з обслуговування підіймальних механізмів; — праця електротехнічного персоналу, що виконує роботи з оперативного обслуговування і ремонту діючих електроустановок напругою 127 В і вище змінного струму та 110 В постійного струму, а також монтажні й налагоджувальні роботи, дослідження та вимірювання у цих електроустановках; — роботи у лісовій охороні, по валу, сплаву, транспортуванню та первинній обробці лісу; — роботи у нафтовій і газовій промисловості та при морському бурінні; — усі види підземних робіт; — робота на гідрометеорологічних станціях, спорудженнях зв’язку; — геологорозвідувальні, топографічні, будівельні роботи; — роботи, що пов’язані з обслуговуванням ємностей під тиском; — праця машиністів (кочегарів), операторів котельних, працівників служби газнагляду; — роботи, що пов’язані з застосуванням вибухових речовин, роботи у вибухово- і пожежонебезпечних виробництвах; — роботи у військовій охороні, службах спецзв’язку, апараті інкасації, банківських структурах, інших закладах та службах, яким дозволено носити вогнепальну зброю та застосовувати її; — роботи у газорятувальній службі, добровільних газорятувальних дружинах, військових частинах і загонах із попередження виникнення та ліквідації відкритих газових і нафтових фонтанів, військових гірничих, гірничорятувальних служб міністерств та закладів, у пожежній охороні. — аварійно-рятувальні служби (роботи) з ліквідації надзвичайних ситуацій природного та техногенного характеру; — роботи на механічному обладнанні (токарних, фрезерних та інших станках, штампувальних пресах тощо). Предметом закупівлі є монтажні й налагоджувальні роботи, для виконання яких є обов’язковим попередній (періодичні) медичний огляд працівників відповідно до Переліку шкідливих та небезпечних факторів виробничого середовища і трудового процесу. З метою охорони здоров'я дітей, працівників, забезпечення належного рівня надання технічних послуг Замовником обґрунтовано встановлена вимога щодо надання медичних книжок нової форми первинної облікової документації № 1 – ОМК «Особиста медична книжка», затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 №150 працівників підприємства, які будуть залучені для виконання монтажних та налагоджувальних робіт. Те що дана вимога не є дискримінаційною підтверджено рішенням АМКУ від 12.08.2020 №15464
Статус вимоги: Відхилено