Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Завершена
775 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 7 000.00 UAH
Період оскарження:18.09.2020 18:46 - 01.10.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:78d95f1313094085904cdd87cb3dddd9
Пов'язана кваліфікація:ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", UA-EDR 34933742
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-18-007152-b.a3
Назва:СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Відповідно до статті 5 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «добросовісна конкуренція серед учасників», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників та рівне ставлення до них» та «об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі» та керуючись ч.8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй; Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю
Ч. 18 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь – якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерної документацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi.
Вирішення:У відповідь на Вашу вимогу необхідно зазначити, що маржа, згідно формули указаної в п.п.1.3.п.1 частини 5 «Оцінка тендерної пропозиції» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (далі –ТД) порахована Замовником вірно. Та становить від’ємне значення, а саме М= -1,5.
Крім того Учасник надав гарантійний лист згідно додатку 2 в якому вказується, що учасник постачатиме електричну енергію за кінцеву ціну, що буде подана ним на електронному аукціоні. А саме 747 433,61 грн. з ПДВ, а не за 754 433,61 грн. з ПДВ. Тому вимога щодо скасування рішення про відхилення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" являється безпідставною.
Статус вимоги:Не задоволено
invalid
answered
Вимога
Відхилено
Дискваліфікаційні умови тендерної документації
Номер:f1e57ca17b954c89859adf552b622ff4
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-09-18-007152-b.b1
Назва:Дискваліфікаційні умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник! У Додатку 3, Розділ ІІІ "Інші документи" ви вимагаєте надати Довідку від Адміністратора розрахунків (НЕК "Укренерго"), що учасник не перебував в статусі "дефолтний". Дана вимога не відповідає Закону України "Про публічні закупівлі", а саме - пункту 5 ст.17: "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель". Дана інформація розміщена на сайті НЕК "Укренерго" у розділі "Списки преддефолтних та дефолтних". Тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та виключити цю довідку зі списку необхідних документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:23.09.2020 13:01
Вирішення:Шановний Учасник!
Після набуття електропостачальником статусу «Дефолтний» постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку здійснюється постачальником «останньої надії» відповідно до Правил роздрібного ринку. Однак Учасник ринку може втратити статус «Дефолтний» після припинення дії договору про врегулювання небалансів електричної енергії, що укладений між ним та оператором системи передачі (далі ОСП).
Таким чином, Учасник ринку після урегулювання своїх небалансів з ОСП може укласти новий договір про врегулювання небалансів електричної енергії та втратити статус «Дефолтний».
Так Адміністратор розрахунків – НЕК «Укренерго» публікує інформацію на офіційному сайті ua.energy щодо учасників ринку, яким надано статус преддефолтний/дефолтний згідно з п.1.7.4 та п.1.7.1 Правил ринку, затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307 тільки на поточну дату, що унеможливлює перевірити надійність постачальника електричної енергії шляхом перевірки відомостей про те, що учасник ринку не перебував у статусі «Дефолтний» раніше.
З метою забезпечення гарантованого та безперебійного постачання електричної енергії Замовнику у визначений тендерною документацією строк, Замовник зацікавлений в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльності сумлінно виконує свої зобов’язання відповідно до «Правил ринку», затверджених Постановою НКРЕКП від 14 березня 2018 року № 307. Вимога надання довідки згідно з п. 3.11. Розділу ІІІ «Інші документи» Додатку 3 тендерної документації не суперечить правам Замовника визначено у абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яким визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Запитувана Замовником інформація шляхом надання довідки НЕК «Укренерго» про те, що Учасник не перебував раніше у статусі «Дефолтний» відсутня у публічному доступі у жодній формі, отже Ваше посилання на порушення вимог п.5 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставними.