• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

послуги з вивезення побутових відходів 3536 куб. м., послуги з вивезення негабаритних відходів 1161 куб. м.

послуги з вивезення побутових відходів 3536 куб. м., послуги з вивезення негабаритних відходів 1161 куб. м.

Завершена

457 582.12 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 288.00 UAH
Період оскарження: 31.01.2017 14:36 - 12.02.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: ad7bd55ba71a4ee99e3ba117e33f3f06
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-31-000401-c.b2
Назва: Скарга
Вимога:
Процедура проведення закупівлі врегульовано нормами Закону України «Про публічні закупівлі». Предметом тендерної закупівлі є надання послуг вивезення твердих побутових відходів. Законодавство про відходи складається із законів України «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про житлово-комунальні послуги», Кодексу України про надра, Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» від 26.07.2006 №1010, «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 № 869 та інших нормативно-правових актів. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено розподіл житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення, зокрема, до другої групи визначено послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо). Статтею 14 даного закону передбачено розподіл житлово-комунальних послуг за порядком затвердження цін/тарифів, а саме друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території. Другою частиною даної статті визначено, що ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом. Водночас, згідно із ст. 5 та ст. 7 названого Закону передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, належить, зокрема, нормативно-правове забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій для здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, та передбачено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону. Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства (ст. 16 зазначеного вище Закону). Відповідно до п. 1 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 встановлено, що цей порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності, які надають послуги (далі - виконавці), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (далі - субпідрядники), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках). Пунктом 2 даного Порядку встановлено, що тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку. Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг. Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном. Відповідно до п. 3 зазначеного вище Порядку визначено, що під час установлення тарифу на послуги необхідно забезпечувати прозорість визначення вартості усіх послуг з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового приміщення у гуртожитку та нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку). Таким чином, враховуючи викладене, надання послуг з вивезення твердих побутових відходів надається лише відповідно до затвердженого тарифу органом місцевого самоврядування, що регламентується вище зазначеними нормами. На сьогоднішній день ТОВ «Селтік» надає послуги за тарифами, які були визначені Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 березня 2015 року №186, відповідно до умов чинного законодавства. У зв’язку з чим, ТОВ «Селтік» просить при оцінці переможця тендерної закупівлі враховувати умови чинного законодавства та обов’язковість наявності у Виконавця послуг затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу на вивезення твердих побутових. Генеральний директор ТОВ «Селтік» Піддубна З.Г.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога Товариства з обмеженою відповідальністю «Селтік» про усунення порушення в процесі проведення закупівлі полягає в проханні «при оцінці переможця тендерної закупівлі враховувати умови чинного законодавства та обов’язковість наявності у Виконавця послуг затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу на вивезення твердих побутових.» Тендерний комітет Олександрівської клінічної лікарні м. Києва доводить до Вашого відома, що 1) відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ – Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. 2) вимога щодо обов’язковості наявності у Виконавця послуг затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу на вивезення твердих побутових не може бути врахована тендерним комітетом так як суперечить частині 2 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі

Номер: b10081b1d7e645c4bc9e35a19e706a61
Ідентифікатор запиту: UA-2017-01-31-000401-c.c1
Назва: ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушення в процесі проведення закупівлі Процедура проведення закупівлі врегульовано нормами Закону України «Про публічні закупівлі». Предметом тендерної закупівлі є надання послуг вивезення твердих побутових відходів. Законодавство про відходи складається із законів України «Про відходи», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», «Про житлово-комунальні послуги», Кодексу України про надра, Постанов Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з вивезення побутових відходів» від 26.07.2006 №1010, «Про забезпечення єдиного підходу до формування тарифів на житлово-комунальні послуги» від 01.06.2011 № 869 та інших нормативно-правових актів. Відповідно до ст. 13 Закону України «Про житлово-комунальні послуги» встановлено розподіл житлово-комунальних послуг залежно від функціонального призначення, зокрема, до другої групи визначено послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, санітарно-технічне обслуговування, обслуговування внутрішньобудинкових мереж, утримання ліфтів, освітлення місць загального користування, поточний ремонт, вивезення побутових відходів тощо). Статтею 14 даного закону передбачено розподіл житлово-комунальних послуг за порядком затвердження цін/тарифів, а саме друга група - житлово-комунальні послуги, ціни/тарифи на які затверджують органи місцевого самоврядування для надання на відповідній території. Другою частиною даної статті визначено, що ціни/тарифи на комунальні послуги та послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій формуються і затверджуються центральними органами виконавчої влади, національними комісіями, що здійснюють державне регулювання у відповідних сферах, та органами місцевого самоврядування відповідно до їхніх повноважень, визначених законом. Водночас, згідно із ст. 5 та ст. 7 названого Закону передбачено, що до повноважень центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері житлово-комунального господарства, належить, зокрема, нормативно-правове забезпечення діяльності місцевих державних адміністрацій для здійснення контролю цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, та передбачено, що до повноважень органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг належить, зокрема, встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги відповідно до закону. Порядок надання житлово-комунальних послуг, їх якісні та кількісні показники мають відповідати умовам договору та вимогам законодавства (ст. 16 зазначеного вище Закону). Відповідно до п. 1 Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, затвердженого постановою КМУ від 01.06.2011 № 869 встановлено, що цей порядок визначає механізм формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і поширюється на суб'єктів господарювання всіх форм власності, які надають послуги (далі - виконавці), суб'єктів господарювання всіх форм власності, що спеціалізуються на виконанні окремих послуг, на умовах субпідрядних договорів з виконавцями (далі - субпідрядники), органи місцевого самоврядування, власників, орендарів житлових будинків (гуртожитків), власників (наймачів) квартир (житлових приміщень у гуртожитках), власників нежитлових приміщень у житлових будинках (гуртожитках). Пунктом 2 даного Порядку встановлено, що тариф на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій (далі - тариф на послуги) є сукупною (загальною) вартістю надання таких послуг, розрахованою на основі економічно обґрунтованих планованих (нормативних) витрат з урахуванням планового прибутку та податку на додану вартість або єдиного податку. Послуги надаються з урахуванням встановленого рішенням органу місцевого самоврядування тарифу, його структури, періодичності та строків надання послуг. Копія такого рішення є невід'ємною частиною договору про надання послуг. Інформація про перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, їх вартість, структуру тарифу, його зміну з обґрунтуванням її необхідності доводиться до відома споживачів у порядку, затвердженому Мінрегіоном. Відповідно до п. 3 зазначеного вище Порядку визначено, що під час установлення тарифу на послуги необхідно забезпечувати прозорість визначення вартості усіх послуг з розрахунку на 1 кв. метр загальної площі квартири, житлового приміщення у гуртожитку та нежитлового приміщення у житловому будинку (гуртожитку). Таким чином, враховуючи викладене, надання послуг з вивезення твердих побутових відходів надається лише відповідно до затвердженого тарифу органом місцевого самоврядування, що регламентується вище зазначеними нормами. На сьогоднішній день ТОВ «Селтік» надає послуги за тарифами, які були визначені Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 02 березня 2015 року №186, відповідно до умов чинного законодавства. У зв’язку з чим, ТОВ «Селтік» просить при оцінці переможця тендерної закупівлі враховувати умови чинного законодавства та обов’язковість наявності у Виконавця послуг затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу на вивезення твердих побутових. Генеральний директор ТОВ «Селтік» Піддубна З.Г.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет Олександрівської клінічної лікарні м. Києва доводить до Вашого відома, що 1) відповідно до частини 1 статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ – Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. 2) вимога щодо обов’язковості наявності у Виконавця послуг затвердженого органом місцевого самоврядування тарифу на вивезення твердих побутових не може бути врахована тендерним комітетом так як суперечить частині 2 статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIIІ.
Статус вимоги: Відхилено