-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)
Торги не відбулися
9 397 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 46 986.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 46 986.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2020 12:06 - 09.10.2020 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Номер:
84526ac1b09e4bac991490a977014403
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-002402-c.a4
Назва:
СКАРГА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
Скарга:
Управлінням соціального захисту населення Маневицької районної державної адміністрації (далі – Замовник) згідно оголошення UA-2020-09-10-002402-c про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua) з публікацією англійською мовою, було оголошено про проведення відкритих торгів з закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 - 55520000-1 «Кейтерингові послуги (послуги з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області)», (далі – Процедура закупівлі, Закупівля).
Виходячи з цього та керуючись положенням ч. 2 ст. 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), товариство з обмеженою відповідальністю «РАМЕДАС УКРАЇНА» (далі – Скаржник), вирішило прийняти участь у даній Процедурі закупівлі.
Згідно ст. 5 Закону про закупівлі, закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Після ознайомлення з тендерною документацією в чинній редакції від 10.09.2020р. (надалі – Документація), Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника як потенційного учасника Процедури закупівлі з огляду на наступне.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_АМК_Маневичі_UA-2020-09-10-002402-c.pdf 08.10.2020 23:06
- Поясн_АМК_Маневичі_UA-2020-09-10-002402-c.pdf 22.10.2020 15:10
- Поясн_АМК_Маневичі_UA-2020-09-10-002402-c.doc 22.10.2020 15:10
- рішення від 12.10.2020 № 19092 + лист Замовнику .pdf 12.10.2020 20:45
- інформація про перенесення розгляду скарги № 16760.pdf 23.10.2020 11:35
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.11.2020 № 20410.pdf 04.11.2020 18:55
- рішення від 03.11.2020 № 20410.pdf 06.11.2020 21:45
- Пояснення по ТОВ РАМЕДАС УКРАЇНА 20.doc 15.10.2020 16:39
- Пояснення скан.pdf 15.10.2020 16:39
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.10.2020 23:09
Дата розгляду скарги:
22.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги:
АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.10.2020 20:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.11.2020 21:45
Вимога
Відхилено
Вимога.
Номер:
2a517d91f06c4fe9a05f9770faf352eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-002402-c.a3
Назва:
Вимога.
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно п. 6.1 ч. 6 розділу VI ТД під час укладення договору Замовник вимагає від Учасника - переможця, внесення ним забезпечення виконання договору в розмірі 5 % вартості договору у формі банківської гарантії.
Законом про закупівлі прямо не передбачено та не врегульовано такий вид забезпечення виконання зобов’язань учасника перед замовником за договором про закупівлю як банківська гарантія. Згідно ст. 200 ГК гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов'язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов'язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов'язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Згідно Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджене Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004р., для видачі гарантії необхідне чітке розуміння власне умов гарантії (умови, за яких надається право вимагати платіж), тобто за яке саме порушення зобов'язання боржника (учасника) відповідає гарант, оскільки такі умови є обов’язковим реквізитом гарантії.
Проект Договору про закупівлю (додаток 4) не містить положень, що регулюють питання забезпечення виконання у формі банківської гарантії.
Окрім того, згідно ст. 547 ЦК правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій форм. В той же час, ТД,в якій міститься вимога про внесення Учасником забезпечення виконання договору в розмірі 5 % вартості договору у формі банківської гарантії, не можна вважатися правочином для цілей цієї статті, окрім того в ТД абсолютно не врегульоване питання порядку реалізації забезпечення: чіткий перелік випадків (обставин), які вважаються порушенням зобов’язання, перелік документів, на підставі яких такі обставини встановлюються, порядок повідомлення про реалізацію забезпечення і т.д. При цьому згідно тієї ж ст. 547 ЦК правочин щодо забезпечення виконання зобов'язання, вчинений із недодержанням письмової форми, є нікчемним.
В зв’язку з цим просимо роз’яснити, яким чином буде укладено згаданий правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання у формі банківської гарантії (під час укладання договору закупівлі як окремий договір, чи шляхом внесення відповідних положень до проекту договору у в момент його укладання тощо)?
Окрім того, просимо повідомити (роз’яснити) на яких умовах планується реалізація забезпечення у формі банківської гарантії, як зазначено вище (обставини, документи, процедура тощо).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2020 23:13
Вирішення:
Повідомляємо, шо згідно з пунктом 31 частини1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Згідно пунктом 16 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються відомості про розмір, вид, строк, та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає таке забезпечення надати).
Згідно частини 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» залишає за Замовником право вимагати забезпечення виконнная договору про закупівлю, при чому норма пункту 16 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» є диспозитивною і дає можливість замовнику вимагати таке забезпечення, встановивши при цьому розмір, вид, строк, та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю.
При чому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить імперативних норм щодо встановлення обов’язку Замовнику в тендерній документації перераховувати чіткий перелік випадків (обставин), які вважаються порушенням зобов’язання, перелік документів, на підставі яких такі обставини встановлююються, порядок повідомлення про реалізацію забезпечення і т.д. Замовник встановлює саме внесення переможцем закупівлі забезпечення виконання договору, а не правочин в розумінні Цивільного кодексу України. Поняття гарантія (банківська гарантія) розкриває Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затверджений Постановою Правління Національного банку України 15.12.2004 № 639 (у редакції постанови Правління Національного банку України 25.01.2018 № 5), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321. Проект договору містить положення про зобов’язання стрін та про відповідальність у випадку неналежного виконнання зобов’язань за договором (Розділи VІ та VІІ відповідно).
Реалізація забезпечення у формі банківськї гарантії передбачена статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 3, 6 розділу ІV Тендерної документації, пунктом 11.1 Розділу ХІ проекту договору, що міститься в додатку № 4 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА
Номер:
d063f38c82d546a0a685fbcc0581c022
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-002402-c.a2
Назва:
ВИМОГА
Вимога:
З метою усунення колізій у Тендерній документації та приведення її у відповідність законодавству щодо публічних закупівель, вимагаємо надати перелік існуючого обладнання, а саме:
- вентиляційні системи;
- холодильники;
- морозильні камери;
- електроплити;
- духові шафи;
- електросковорідки;
- розробочні столи, стелажі, яке знаходиться у їдальнях закладів освіти,
а також вказати перелік обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням необхідної кількості, якою має забезпечити їдальні Учасник, у разі визначення його переможцем.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.pdf 01.10.2020 22:40
Дата подачі:
01.10.2020 22:40
Вирішення:
Повідомляємо, шо згідно з пунктом 31 частини1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Пунктом 3 частини 2 сатті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону, тобто Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
При чому Закон України «Про публічні закупівлі» не містить імперативних норм щодо обов’язку Замовника при закупівлі кейтерингових послуг зазначати перелік існуючого обладнання, що міститься в навчальних закладах, в тому числі вказувати перелік вентиляційних систем, холодильників ,морозильних камер, електроплит, духових шаф, електросковорідок, розборочних столів, які знаходяться у їдальнях закладів освіти, а також вказувати перелік обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням необхідної кількості, якою має забезпечити їдальні учасник.
Також хочемо відзначити, що згідно пп. 4.3 п. розділу І тендерної документації місце надання послуги: навчальні заклади, розташовані на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області, визначені у Додатку 2 до цієї Документації, а не їдальні, як тлумачите Ви в своїй вимозі, та закупівля оголошена на послуги, а не матеріально-технічну базу.
Відповідно до пункт 5 розділу ІІІ тендерної документації замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме наявність обладнання та метеріально-технічної бази з подальшим уточненням підтвердження вказаної інформації по тексту тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога на умови тендерної документації.
Номер:
92e13982d54f4559b714af0f892e8414
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-09-10-002402-c.a1
Назва:
Вимога на умови тендерної документації.
Вимога:
Під час надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області, мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Враховуючи таку вимогу, вимагаємо надати інформацію щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безпосереднє харчування дітей у розрізі кожного з навчальних закладів та вказати наскільки підготовленість та забезпеченість даних приміщень дозволяє здійснити дотримання всіх стадій виробничо-технологічного процесу, відповідно до системи НАССР або інших систем забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.10.2020 21:01
Вирішення:
Повідомляємо, шо відповідно до пункт 10 додатку 2 до тендерної документації під час надання послуг з харчування дітей, потерпілих від Чорнобильської катастрофи, у навчальних закладах, розташованих на територіях радіоактивного забруднення Маневицького району Волинської області, мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»).
Вказанна вимога, що мають застосовуватись санітарні заходи та належна практика виробництва, системи НАССР або інші системи забезпечення безпечності та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів (згідно Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів») стосується самого процесу надання кейтерингових послуг, при чому надання вказаної інформації покладається саме на учасника процедури закупівлі згідно пункту 12 додатку 2 до тендерної документації.
На даний час послуги з харчування дітей в Маневицькому районі не надаються ні Вами, ні іншою організацією, в приміщеннях страви не готуються, безпосереднє харчування дітей у навчальних закладах не здійснюється.
Тому надати зі своєї сторони запитувану інформацію щодо санітарно-епідеміологічного стану приміщень, де готуються страви та здійснюється безросереднє харчування дітей у розрізі кожного з навчальних закладів та вказати, наскільки підготовленість та забезпеченість даних приміщень дозволяє здійснити дотримання всіх стадій виробничо-технологічного процесу, відповідно до системи НАССР або інших систем забезпечення безпечості та якості під час виробництва та обігу харчових продуктів в Замовника не має можливості. При чому Замовник також не входить системи органів виконавчої влади у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів належать в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Згідно стітті 5 Закону Укараїни «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» до системи органів виконавчої влади у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів належать:
- Кабінет Міністрів України;
- центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я;
- центральний орган виконавчої влади, що формує та забезпечує реалізацію державної політики у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів;
- центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів (компетентний орган).
Інші органи виконавчої влади та установи не мають права встановлювати чи будь-яким іншим чином здійснювати регулювання та/або державний контроль, включаючи інформацію про харчові продукти, якщо це не передбачено цим Законом.
За відповідною інформацією Вам необхідно звертатись до компетентних органів.
Статус вимоги:
Відхилено