• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Аналізатор гематологічний автоматичний IVD

Завершена

420 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 100.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2020 16:39 - 24.09.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників, порушення вимог Закону

Номер: c15b6c44db5e468396eb788e9647c9b6
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011146-b.b2
Назва: Дискримінація учасників, порушення вимог Закону
Вимога:
Замовнику, уважно ознайомившись з вашою тендерною документацією в частині медико-технічних вимог до предмету закупівлі, а також з інформацією наведеною вище, хочемо також відстояти наше законне право на участь в процедурі відкритих публічних закупівель, і наполягатимемо на тому, щоб з документації були видалені вимоги, які чітко суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі" порушують принципи недискримінації учасників та прозорості публічних закупівель. Наполеглива вимога прибрати з МТВ пункти, які ніяким чином не впливають на роботу аналізатора та на показники точності, відтворюваності, продуктивності, а лише є посиланням на конкретну марку апарату PHOENIX NCC-61 офіційного представника в Україні ТОВ Промо-Мед. Це пункт 2 - загальних вимог, щодо країни виробництва, Пункт 10 - щодо конкретної кількості побудови графіків і діаграм, Пункт 22 - щодо наявності індикатора стану на панелі аналізатора, Пункт 30 - щодо памяті аналізатора, Пункт 39 - знову ж таки щодо країни виробника аналізатора. Також просимо замовника привести свою тендерну документацію у викладеній редакції до вимог чинного законодавства України. В разі неможливості внесення змін в тендерну документацію, наполягаємо на скасуванні торгів, задля уникнення подальшого звернення до контролюючих органів у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерний комітет, розглянувши ваші звернення та вимоги, проаналізувавши вимоги тендерної документації та їх відповідність вимогам Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) прийшов до наступного висновку: Відповідно до п.3.ч.2 ст. 22 Закону замовник зобов’язаний подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що замовником було зроблено в Додаткові №1 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації. Технічна специфікація предмету закупівлі не має жодного посилання на будь які торгові марки, виробника чи конкретний тип предмету закупівлі. Всі можливі збіги з виробами будь яких конкретних виробників є випадковими та жодним чином не позбавляють права учасників подавати аналоги до предмету закупівлі або й кращі апарати, які є на ринку України і виробляються різними виробниками. В тендерній документації вказано: “Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент “. Метою будь якого замовника в публічних торгах є отримати товар якомога кращої якості за якомога меншу вартість, особливо це актуально у випадку, коли замовник фінансується з державного бюджету та намагається максимально ефективно та економно використати бюджетні кошти. Саме тому, у відповідності до принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ст. 3 Закону, були внесені зміни до Додатку № 1, які мають за мету підняти вимоги щодо якості та функціональності до предмету закупівлі. Частиною 3 ст. 22 Закону надано право Замовнику включати до тендерної документації також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити. В тендерній документації не обмежено цифрових вимог щодо об’ємів та діапазонів, технічних та розмірних характеристик аналізатора.В пунктах.6., п.7., п.9., п.13-п.18., п.20., п.30.. характеристики медико-технічних вимог зазначено мінімальні або прийнятні показники для роботи з аналізатором гематологічним автоматизованим. Всі пункти з цифровими даними описані з показником не більше/не менше, таким чином це не порушує принципу добросовісної конкуренції серед учасників закупівлі, а також не порушує принципу дискримінації. Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2020 09:44
Підтвердження вирішення: Вирішено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови закупівлі

Номер: 02323fe9e7e2405f88f79f32f3d8d2c8
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-011146-b.b1
Назва: Дискримінаційні умови закупівлі
Вимога:
Доброго дня! У тендерній документації щодо Технічних вимог містяться дискримінаційні умови, які унеможливлюють участь широкого кола учасників у відкритих торгах та, фактично, описують характеристики приладу конкретного виробника, таким чином порушуючи вимоги ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Наводимо обґрунтування зазначеного вище висновку: Аналізатор автоматичний гематологічний - суворо обмежені цифрові вимоги щодо об’ємів та діапазонів, технічних та розмірних характеристик, які на сам перед не свідчать про принципове необхідне забезпечення роботи приладу, а лише конкретизують, тобто прописують технічні характеристики конкретної моделі, конкретного виробника гематологічних автоматичних аналізаторів; - при ознайомленні з відкритою інформацією на платформі закупівель в системі «Prozorro» було виявлено низка закупівель, наприклад з останніх: UA-2020-04-13-002340-a (переможець в усіх закупівлях ТЗОВ «ПРОМО-МЕД» з єдиною моделлю гематологічного автоматичного аналізатору PHOENIX NCC-61), де в Тендерній документації Замовників зазначені саме ті ж Технічні вимоги, абсолютно ідентичні, які за пропозицією Переможців усіх цих торгів пропонуються як прилад – Гематологічний автоматичний аналізатор PHOENIX NCC-61 виробник NeoMedical d.o.o., Сербія. Таким чином, обмеження щодо країни – виробника обладнання, технічних характеристик, суворо прописаних значень розмірі та ваги, свідчать тільки про попередню домовленість щодо процедури закупівлі, вказують на корупційну складову цієї домовленості та змушують нас вимагати від Замовника забрати з умов тендерної документації дискримінаційні пункти щодо країни-виробника обладнання, а також конкретизуючи чисельні технічні характеристики вищевказаного приладу. В разі порушення Вами ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині дотримання добросовісної конкуренції та дискримінації учасників ми змушені будемо звертатися в АМКУ.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Тендерний комітет, розглянувши ваші звернення та вимоги, проаналізувавши вимоги тендерної документації та їх відповідність вимогам Закону «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) прийшов до наступного висновку: Відповідно до п.3.ч.2 ст. 22 Закону замовник зобов’язаний подати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що замовником було зроблено в Додаткові №1 «Медико-технічні вимоги» до тендерної документації. Технічна специфікація предмету закупівлі не має жодного посилання на будь які торгові марки, виробника чи конкретний тип предмету закупівлі. Всі можливі збіги з виробами будь яких конкретних виробників є випадковими та жодним чином не позбавляють права учасників подавати аналоги до предмету закупівлі або й кращі апарати, які є на ринку України і виробляються різними виробниками. В тендерній документації вказано: “Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент “. Метою будь якого замовника в публічних торгах є отримати товар якомога кращої якості за якомога меншу вартість, особливо це актуально у випадку, коли замовник фінансується з державного бюджету та намагається максимально ефективно та економно використати бюджетні кошти. Саме тому, у відповідності до принципу максимальної економії та ефективності, передбаченого ст. 3 Закону, були внесені зміни до Додатку № 1, які мають за мету підняти вимоги щодо якості та функціональності до предмету закупівлі. Частиною 3 ст. 22 Закону надано право Замовнику включати до тендерної документації також іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити. Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2020 09:39
Підтвердження вирішення: Вирішено