• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне марки АО (25-70)

Завершена

960 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 800.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2020 14:40 - 06.11.2020 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: a2aa85a4b5594fe7b2aaa15a62df0832
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-008479-b.a3
Назва: СКАРГА на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
ДП Ізмаїльське управління водного господарства (далі – Замовник) було розпочато проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі за предметом “ Тверде паливо - код ДК 021:2015:09110000-3 (Вугілля кам’яне марки АО (25-70))” за ідентифікатором закупівлі UA-2020-09-04-008479-b (далі – Закупівля). Ознайомившись з тендерною документацією Закупівлі, нами, ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» (далі – Скаржник), як потенційним учасником Закупівлі, було виявлено дискримінаційні та неправомірні вимоги, які полягають в наступному. 1. Відповідно до п. 4 Додатку 2 тендерної документації, Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи: скан-копію з оригіналу сертифікату походження на отриману учасником марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість на вугілля, яке вказане в сертифікаті походження отриманого учасником не раніше 2019р. Інформуємо, що вищевказана вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до Скаржника з огляду на наступне. Інформуємо, що Скаржник закупляє вугілля у ТОВ «Вуглепостач Транс» (ЄДРПОУ 39524515). На підтвердження відносин з ТОВ «Вуглепостач Транс», надаємо разом зі Скаргою копію договору поставки № 08/07-20 від 08.07.2020 предметом якого є вугілля, яке є і предметом даної Закупівлі, зокрема, А, А 25-70 (є тим самим вугіллям, що АО 25-70). Вугілля марки «А» не видобувається в Україні, тому ТОВ «Вуглепостач Транс» імпортує вугілля АО 25-70 з Російської Федерації, а Скаржник купляє дане вугілля у ТОВ «Вуглепостач Транс» на території України. Оскільки імпортером вугілля є ТОВ «Вуглепостач Транс», відповідно у сертифікаті походження отримувачем зазначений теж ТОВ «Вуглепостач Транс». На підтвердження зазначеного, надаємо разом зі скаргою сертифікат походження на вугілля АО 25-70 №0048007288, отримувачем у якому зазначений ТОВ «Вуглепостач Транс». Інформуємо, що вугілля, отримане ТОВ «Вуглепостач Транс» відповідно до сертифікату походження на вугілля АО 25-70 №0048007288 було передане у власність Скаржника, що підтверджує лист №30/09-8 від 30.09.2020, який надаємо у складі тендерної пропозиції. Таким чином, Скаржник може поставити Замовнику вугілля, що є предметом Закупівлі, однак неправомірно позбавлений прийняти участь у Закупівлі, оскільки отримувачем у наявному сертифікаті походження вказаний не учасник (Скаржник) як цього вимагає п. 4 Додатку 2 тендерної документації, а ТОВ «Вуглепостач Транс». Таким чином, взяти участь у Закупівлі зможуть лише ті учасники, які є безпосередніми імпортерами вугілля та можуть надати скан-копію з оригіналу сертифікату походження на отриману учасником марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість на вугілля, яке вказане в сертифікаті походження отриманого учасником не раніше 2019р. Разом з тим, учасники, в тому числі Скаржник, які купили вугілля у імпортера на території України, не зможуть виконати дискримінаційну вимогу п. 4 Додатку 2 тендерної документації. 2. Відповідно до частини другої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Однак, всупереч встановленій Законом вимозі, тендерна документації не містить опису та прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Не зазначення даної інформації Замовником може спричинити необ’єктивний розгляд тендерних пропозицій, зокрема і тендерної пропозиції Скаржника. Отже, зазначені вище вимоги тендерної документації, є дискримінаційними та такими, що порушують вимоги Закону, зокрема частину четверту статті 5: «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників»; частину четверту статті 22: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», а також основоположні принципи здійснення публічних закупівель, які відображені у статті 5, зокрема принцип добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. На підставі вищезазначеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ «ОБЛПАЛИВО» до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні та такі, що не відповідають Закону вимоги, описані у тексті скарги, шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації, а також привести умови тендерної документації у відповідність до Закону; 3. За наявності підстав зобов’язати Замовника відмінити дану процедуру закупівлі.
Дата розгляду скарги: 13.10.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2020 20:27
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.10.2020 20:41
Дата виконання рішення Замовником: 02.11.2020 08:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Перелік змін до тендерної документації 1. У пункті 4.3 Розділу І тендерної документації внести змінити та викласти у новій редакції: «Місце поставки товару: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул.. Єдності, 87 А. Кількість товару: Вугілля кам’яне марки АО (25-70) – 148,00 т» 2. У частині І Розділу ІІІ тендерної документації внести зміни: Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки згідно наведеного переліку формальних помилок: Перелік та приклад формальних помилок: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; Наприклад: Учасником надано довідку в якій міститься інформація про адресу й зазначено назву міста з маленької літери або ціна пропозиції наведено з Великої літери, використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів та технічних помилок, зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; Наприклад: Учасником зазначено номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі але допущено помилка в цифрах оголошення, застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; Наприклад: Учасником під час підготовки документа не застосовано (не враховано) правила переносу частини слова написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; Наприклад: Учасником надано документ, який містить написання слід разом (наприклад: інформаційнадовідкапро відсутність підставдлявідмови або інформаційна-довідка-про-відсутність-підстав-для-відмови). нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). Наприклад: повторне помилкове зазначення наявності сторінки №56 або неврахування сторінки №30 в загальну кількість сторінок, або взагалі відсутність нумерації сторінки (у разі якщо вимогами документації передбачена нумерація сторінок). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Наприклад: ціна 300 тис гри., замість 300 000 грн або спочатку літери цифр а потім цифри (триста тисяч грн.. - 300 000 гри.); триста тисяч триста тисяч гри.; триста тисяч гри.; або заокруглення числа: після математичної формули відрахування ПДВ 20% складає 0,66 грн, Учасником зазначено 0,67 грн.. При цьому дані факти не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Наприклад: Учасником надано документ під назвою «Довідка про наявність працівників» але за змістом документ відповідає вимогам визначеним замовником у тендерній документації в частині наявності необхідної інформації про обладнання, матеріально - технічної бази та технологій. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Наприклад: не завірення окремої сторінки (сторінок) наприклад Статуту (чи інших установчих документів) підписом та/або печаткою (у разі її використання) учасника торгів. 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації, наприклад: Учасником здійснено посилання в наданій довідці на договір оренди без його надання при цьому умовами документації договір оренди не вимагається. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Наприклад: Учасником надано форму «Тендерна пропозиція» (або інший документ не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) проте на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис або електронно- цифровий підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Наприклад: Учасником надано документ, який має дату його творення, адресата але не має вихідного номеру. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Наприклад: Вимогами затвердженої документації передбачено надання копії Статуту (або іншого установчого документу) проте Учасником надано сканований оригінал Статуту (або іншого установчого документу). 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). Наприклад: У разі якщо документація міститься вимогу про те, що Учасник повинен надати нотаріально засвідчений документ але в складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад, документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). Наприклад: Учасником станом на кінцевий строк подання пропозицій надано документ в якому міститься найменування міста Кіровоград проте відбулося перейменування міста вже після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). П, Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Наприклад: Учасником в формі «Тендерна І пропозиція» або «Проект Договору» зазначено цифрами 10 000,00 літерами - сто тисяч гри. при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною під час здійснення математичної дії. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Наприклад. Вимогами документації передбачено, що документи, які вимагаються учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі - Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) або ppt але Учасником надано документи у форматі pptx, jpeg, png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Даний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, та інших, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України. За надання недостовірної інформації учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. У разі надання учасником недостовірної інформації при складанні довідок у довільній формі, такий учасник особисто несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. За підроблення документів тендерної пропозиції учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. Учасник подає в складі тендерної пропозиції письмове погодження з формальними помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції У зв’язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями» від 23.03.2017р. №1982-VIII використання суб'єктом господарювання печатки не є обов'язковим. Таким чином, надання учасником у складі тендерної пропозиції документів без відбитка печатки суб'єкта господарювання не створює юридичних наслідків. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну ) пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учаеником-нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання)*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 3. Внести зміни до п. 4 Додатку 2 тендерної документації: «4. Якість товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації. Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи: скан-копію з оригіналу сертифікату походження на отриману учасником або постачальником учасника марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість на вугілля, яке вказане в сертифікаті походження отриманого учасником або постачальником учасника не раніше 2019р.» 4. Внести зміни до Додатків тендерної документації в частинах, де значиться кількість товару або загальна кількість товару та замінити на 148 тон.
Автор: ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО", ТПК Облпаливо Товариство +380965971559 41701548@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: d8e1d73a8b54487ba22368926ea28764
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-008479-b.c2
Назва: Скарга
Скарга:
на незаконні вимоги тендерної документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 13.10.2020 15:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.10.2020 20:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.10.2020 22:14
Дата виконання рішення Замовником: 02.11.2020 08:18
Коментар замовника щодо усунення порушень: Ізмаїльським управлівнням водного господарства були внесені зміни до тендерної документації: Перелік змін до тендерної документації 1. У пункті 4.3 Розділу І тендерної документації внести змінити та викласти у новій редакції: «Місце поставки товару: 68600, Україна, Одеська область, м. Ізмаїл, вул.. Єдності, 87 А. Кількість товару: Вугілля кам’яне марки АО (25-70) – 148,00 т» 2. У частині І Розділу ІІІ тендерної документації внести зміни: Переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частини другої статті 17 Закону. Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки згідно наведеного переліку формальних помилок: Перелік та приклад формальних помилок: 1. Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: уживання великої літери; Наприклад: Учасником надано довідку в якій міститься інформація про адресу й зазначено назву міста з маленької літери або ціна пропозиції наведено з Великої літери, використання слова або мовного звороту, запозичених з іншої мови; Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів та технічних помилок, зазначення унікального номера оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель та/або унікального номера повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - помилка в цифрах; Наприклад: Учасником зазначено номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі але допущено помилка в цифрах оголошення, застосування правил переносу частини слова з рядка в рядок; Наприклад: Учасником під час підготовки документа не застосовано (не враховано) правила переносу частини слова написання слів разом та/або окремо, та/або через дефіс; Наприклад: Учасником надано документ, який містить написання слід разом (наприклад: інформаційнадовідкапро відсутність підставдлявідмови або інформаційна-довідка-про-відсутність-підстав-для-відмови). нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі). Наприклад: повторне помилкове зазначення наявності сторінки №56 або неврахування сторінки №30 в загальну кількість сторінок, або взагалі відсутність нумерації сторінки (у разі якщо вимогами документації передбачена нумерація сторінок). 2. Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Наприклад: ціна 300 тис гри., замість 300 000 грн або спочатку літери цифр а потім цифри (триста тисяч грн.. - 300 000 гри.); триста тисяч триста тисяч гри.; триста тисяч гри.; або заокруглення числа: після математичної формули відрахування ПДВ 20% складає 0,66 грн, Учасником зазначено 0,67 грн.. При цьому дані факти не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. 3. Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Наприклад: Учасником надано документ під назвою «Довідка про наявність працівників» але за змістом документ відповідає вимогам визначеним замовником у тендерній документації в частині наявності необхідної інформації про обладнання, матеріально - технічної бази та технологій. 4. Окрема сторінка (сторінки) копії документа (документів) не завірена підписом та/або печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її використання). Наприклад: не завірення окремої сторінки (сторінок) наприклад Статуту (чи інших установчих документів) підписом та/або печаткою (у разі її використання) учасника торгів. 5. У складі тендерної пропозиції немає документа (документів), на який посилається учасник процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції, при цьому замовником не вимагається подання такого документа в тендерній документації, наприклад: Учасником здійснено посилання в наданій довідці на договір оренди без його надання при цьому умовами документації договір оренди не вимагається. 6. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, якщо на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис. Наприклад: Учасником надано форму «Тендерна пропозиція» (або інший документ не містить власноручного підпису уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) проте на цей документ (документи) накладено її кваліфікований електронний підпис або електронно- цифровий підпис. 7. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що складений у довільній формі та не містить вихідного номера. Наприклад: Учасником надано документ, який має дату його творення, адресата але не має вихідного номеру. 8. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа. Наприклад: Вимогами затвердженої документації передбачено надання копії Статуту (або іншого установчого документу) проте Учасником надано сканований оригінал Статуту (або іншого установчого документу). 9. Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад документа завізований перекладачем тощо). Наприклад: У разі якщо документація міститься вимогу про те, що Учасник повинен надати нотаріально засвідчений документ але в складі тендерної пропозиції, який засвідчений підписом уповноваженої особи учасника процедури закупівлі та додатково містить підпис (візу) особи, повноваження якої учасником процедури закупівлі не підтверджені (наприклад, переклад, документа завізований перекладачем тощо). 10. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що містить (містять) застарілу інформацію про назву вулиці, міста, найменування юридичної особи тощо, у зв’язку з тим, що такі назва, найменування були змінені відповідно до законодавства після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). Наприклад: Учасником станом на кінцевий строк подання пропозицій надано документ в якому міститься найменування міста Кіровоград проте відбулося перейменування міста вже після того, як відповідний документ (документи) був (були) поданий (подані). П, Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в якому позиція цифри (цифр) у сумі є некоректною, при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною. Наприклад: Учасником в формі «Тендерна І пропозиція» або «Проект Договору» зазначено цифрами 10 000,00 літерами - сто тисяч гри. при цьому сума, що зазначена прописом, є правильною під час здійснення математичної дії. 12. Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду. Наприклад. Вимогами документації передбачено, що документи, які вимагаються учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі - Система) до кінцевого строку подання тендерних пропозицій у сканованому вигляді у форматі PDF (Portable Document Format) або ppt але Учасником надано документи у форматі pptx, jpeg, png та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних. Допущення учасниками у тендерній пропозиції таких вищевказаних формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Даний перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, рішення у кожному окремому випадку про віднесення допущеної Учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, та інших, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Усі інші питання, які не передбачені цією документацією, регулюються чинним законодавством України. За надання недостовірної інформації учасник несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. У разі надання учасником недостовірної інформації при складанні довідок у довільній формі, такий учасник особисто несе відповідальність відповідно до вимог чинного законодавства. За підроблення документів тендерної пропозиції учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно зі статтею 358 Кримінального кодексу України. Учасник подає в складі тендерної пропозиції письмове погодження з формальними помилками вказаними у даному пункті тендерної документації із обов’язковим зазначенням їх опису, та з тим, що допущення інших помилок при підготовці тендерної пропозиції буде розцінюватись як невідповідність вимогам тендерної документації та призведе до відхилення пропозиції У зв’язку із набранням чинності Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами - підприємцями» від 23.03.2017р. №1982-VIII використання суб'єктом господарювання печатки не є обов'язковим. Таким чином, надання учасником у складі тендерної пропозиції документів без відбитка печатки суб'єкта господарювання не створює юридичних наслідків. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну ) пропозицію (у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота). У разі якщо тендерна пропозиція подається об'єднанням учасників, до неї обов'язково включається документ про створення такого об'єднання. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учаеником-нерезидентом/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання)*, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 3. Внести зміни до п. 4 Додатку 2 тендерної документації: «4. Якість товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації. Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи: скан-копію з оригіналу сертифікату походження на отриману учасником або постачальником учасника марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість на вугілля, яке вказане в сертифікаті походження отриманого учасником або постачальником учасника не раніше 2019р.» 4. Внести зміни до Додатків тендерної документації в частинах, де значиться кількість товару або загальна кількість товару та замінити на 148 тон.
Автор: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", КУГУКОВА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 380675380454 gasenergo2019@gmail.com
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 9eff6cd19b014298b5aa1b63e3bc951e
Ідентифікатор запиту: UA-2020-09-04-008479-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Якість товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації. Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи: скан-копію з оригіналу сертифікату походження на отриману учасником марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість на вугілля, яке вказане в сертифікаті походження отриманого учасником не раніше 2019р. Шановний Замовнику! Наша компанія, як потенційний учасник процедури закупівлі закуповує вугілля марки АО(25-70) на території України у компаній - офіційних імпортерів вугілля, саме тому отримувачем згідно сертифікату походження та посвідчення про якість є імпортер вугілля. Виходячи з вищенаведеного просимо Вас прибрати дискримінаційну вимогу або викласти ії в наступній редакції: «Якість товару має відповідати вимогам нормативно-технічної документації. Для підтвердження відповідності вугілля зазначеним вимогам учасник надає у складі тендерної пропозиції наступні документи: скан-копію з оригіналу сертифікату походження на отриману учасником або постачальником учасника марку вугілля, що передбачена згідно цієї документації, а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість на вугілля, яке вказане в сертифікаті походження отриманого учасником або постачальником учасника не раніше 2019р.»
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ізмаїльським управління водного господарства було внесено зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено