Спеціальний робочий одяг (Захисний одяг пожежника)
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Інформація про умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії (у формі електронного документу). Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)і; 3) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру/ в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції/пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Завершена
5 520 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 600.00 UAH
Дата прийняття скарги до розгляду:09.10.2020 13:22
Дата розгляду скарги:22.10.2020 12:00
Місце розгляду скарги:Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:13.10.2020 22:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:12.11.2020 23:43
Дата виконання рішення Замовником:16.11.2020 18:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:Відповідно до рішення тендерного комітету від 16.11.2020 № 260 , замовник вирішив Скасувати рішення тендерного комітету від 06.10.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «МІК» та рішення про допущення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» до аукціону за процедурою закупівлі- «ДК 021:2015: 18130000-9 Спеціальний робочий одяг (Захисний одяг пожежника) оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-08-20-003546-c.
06.10.2020 було сформовано протокол кваліфікації, згідно яким пропозицію ТОВ «LEGIO» було дискваліфіковано за наступним формулюванням: «Учасник не надав маркування захисного одягу, відповідно до Додатку 4 тендерної документації; - Учасник не надав скан-копію сертифікату відповідності відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Пропозицію учасника ТОВ «LEGIO» відхилено на підставі вимог абз.1 п.2 ч.1 ст.31 ЗУ «Про Публічні закупівлі»». ТОВ «LEGIO» вважає рішення замовника упередженим, та таким, що порушує принципи вільної конкуренції з наступних причин:
1. У своїй тендерній пропозиції ТОВ «LEGIO» зазначило що «Відповідно можливого ризику, показники якості – рівні захисту, відповідають вимогам п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017 і відповідно бути не гіршими ніж: Xf2, Xr2, Y2, Z2, що підтверджене наданням відповідного сертифіката і маркуванням на захисному одягу», окремих вимог, щодо надання самого маркування технічними вимогами замовника не встановлено, тому відхиляти з цієї причини Замовник не мав жодних підстав.
2. Згідно вимог Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761) сертифікат відповідності надається на засоби захисту, що не підлягають обов’язковій сертифікації, зважаючи, що предметом закупівлі є захисний одяг пожежного, якій підлягає обов’язковій сертифікації, ТОВ «LEGIO» надало в складі своєї пропозиції «Сертифікат експертизи типу», якім встановлено відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761), та п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017, що і вимагалося Замовником.
3. Крім цього Замовником було допущено до участі в аукціоні ТОВ "Компанія Укрінтек", чия пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
додатком № 4 тендерної документації встановлені вимоги –
1. «Зовнішній шар одягу повинен бути виготовлений із матеріалу типу Nomex і мати наступний склад: мета-арамід 93%, пара-арамід 5%, антистатичне волокно – 2%. Поверхнева густина матеріалу 200 ÷ 220 г/м2. Колір матеріалу – темно-синій. ТОВ "Компанія Укрінтек" надано «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено : Зовнішній шар одягу виготовлений з матеріалу NОМЕХ® SТRIКЕ i має наступний склад: мета-арамд 93%, пара-арамд 5%, антистатичне волокно — 2%. Поверхнева густина матеріалу 200 г/м2. Колір матеріалу - червоний. Що не відповідає вимогам замовника. Також у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» надано Заключний звіт Вих. №: 723301345/2016 Інституту випробувань та сертифікації , в якому зазначені наступні матеріали: NОМЕХ® SТRIКЕ SOFIGUARD® склад: Nomex ® 93%, Kevlar ® 5%, 2% маса антистатичного волокна на одиницю площі 220 гр/м2(+-5%), колір темно-синій, що не відповідає матеріалу, зазначеному у «Технічній специфікації до предмета закупівлі»
2. Для терморегуляції захисний одяг повинен мати в своєму складі мембрану PTFE(ПТФЕ–політетрафторєтилен)на основі з мета-пара-арамідного матеріалу. Поверхнева густина мембрани – до 100 г/м2. ТОВ "Компанія Укрінтек" надало «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено що : «для терморегуляції, захисту від вогню та теплового випромінювання захисний одяг має в своєму складі бі-компонентну мембрану РТFЕ (ПТФЕ-полтетрафторетилен) GОRЕ-ТЕХ® FIREBLOCKER N 2Lу на основі з мета-пара-арамдного матеріалу поєднану з нетканою підкладкою із суміші мета-арамдних і пара-арамідних волокон, без додавання горючих домішок. Загальна поверхнева густина бі-компонентної мембрани та термостійкої підкладки — 140 г/м2(+/- 25). Але у складі тендерної пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» надано Заключний звіт Вих. №: 723301345/2016 Інституту випробувань та сертифікації , в якому вказаній наступний матеріал: Мембрана : GОRЕ-ТЕХ® FIREBLOCKER N 2Lу, матеріал – лицьова сторона нетканий текстиль 85% м-арамід/ 15% п-арамід/, тильна сторона - двокомпонентна мембрана на основі ПТФЕ, маса на одиницю площі: 140 г/м2 (+ 25), що не відповідає вимогам замовника та інформації наданій у «Технічній специфікації до предмета закупівлі»
3. Для захисту від вогню і теплового випромінювання, захисний одяг повинен мати в своєму складі негорючу термостійку неткану підкладку із суміші мета-арамідних і пара-арамідних волокон, без додавання горючих домішок. Поверхнева густина термостійкої підкладки – 50 ÷100 г/м2. У складі пропозиції ТОВ «Компанія Укрінтек» відсутня інформації щодо цього шару, що не відповідає вимогам замовника.
4. Область колін повинна бути посилена і мати подвійний шар із зовнішнього матеріалу.» У своїй тендерій пропозіції ТОВ "Компанія Укрінтек" надало «Технічну специфікацію до предмета закупівлі» в якій зазначено що «Область коліна посилена накладками зі 100% пара-араміду типу BOROLON.», що не відповідає вимогам замовника.
Враховуючи вищевикладене, замовник безпідставно відхилив пропозицію ТОВ «LEGIO», при цьому кваліфікував учасника, чия пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, чим порушив права ТОВ «LEGIO» та принципи встановлені ст. 5 Закону України про публічні закупівлі, а саме не дискримінації учасників та рівного ставлення до них. ТОВ «LEGIO» вимагає від замовника перегляду свого рішення про відхилення пропозиції ТОВ «LEGIO» та допущення до аукціону пропозиції ТОВ "Компанія Укрінтек". У іншому випадку ТОВ «LEGIO» буде змушено звернутися до органу оскарження.
Вирішення:Надаємо інформацію на Вашу вимогу щодо відхилення пропозиції ТОВ «LEGIO»:
Згідно з додатком 4 до тендерної документації ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ відповідно можливого ризику, показники якості – рівні захисту, повинні відповідати вимогам п.6.2; п.6.3; п.6.11; п.6.12 ДСТУ EN 469:2017 і відповідно бути не гіршими ніж: Xf2, Xr2, Y2, Z2, що має бути підтверджене наданням відповідним сертифікатом і маркуванням на захисному одягу. Таким чином, вимога надати маркування захисного одягу, що пропонується передбачена тендерною документацією. Надання учасником сертифікату, яким ці рівні захисту підтверджені, та ненадання самого маркування свідчить про вибірково часткове тлумачення змісту тендерної документації учасником на свою користь за неможливості повністю виконати вимогу.
Відповідно до ч.2. статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) у тендерній документації зазначаються такі відомості:
п.3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Відповідно до ч.3. статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Додатком 4 до ТД передбачений перелік документів та матеріалів, які учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції. Зокрема, з метою підтвердження відповідності продукції, що запропонована до постачання, технічному регламенту засобів індивідуального захисту (затв. ПКМУ від 27 серпня 2008р. №761) замовником вимагається надати скан-копію декларації про відповідність. Надання скан-копії сертифіката відповідності є окремою вимогою замовника, яку він вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно п. 1 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України (країни-реєстрації учасника нерезидента) для учасників (учасників-нерезидентів), не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснення з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації (довідка у довільній формі).»
Учасник не надав пояснень, що він з об’єктивних причин не міг отримати сертифікат відповідності, який вимагається тендерною документацією, та надати його у складі своєї тендерної пропозиції.
Додатково звертаємо увагу на те, що у складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав протокол випробувань продукції, що пропонується, як предмету одягу в цілому, щодо прогнозування важкості опіків з використанням манекена, оснащеного засобами вимірювальної техніки згідно з п. 6.15 та Додатком Е ДСТУ EN 469:2017 (EN 469:2005; A1:2006; AC:2006, IDT), виданий установою, акредитованою для проведення таких випробувань.
Щодо кваліфікації ТОВ «Компанія Укрінтек»
На підставі аналізу інформації та документів, що підтверджують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наданих учасником, замовник не вбачає підстав скасовувати рішення про кваліфікацію учасника та допущення його до аукціону.