Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. українська.
Завершена
38 131 773.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 8 592.90 UAH
Період оскарження:18.08.2020 15:24 - 22.09.2020 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги
Номер:d773a1d9fb164774ac3788be4188a367
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.c13
Назва: Технічні вимоги
Вимога:
11 вересня 2020 року замовником було внесено зміни до Додатку 4 тендерної документації, якими висунуто додаткову вимогу, а саме надання по позиціям №22-27 Лоту 1 «копію сертифікату GSK на затвори». Вважаємо таку вимогу Замовника дискримінаційною та такою, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, з наступних причин:
1) в минулих торгах № UA-2020-04-14-005282-b по аналогічному предмету закупівлі Замовником також було висунуто вимогу надання сертифікату GSK, але з часом цю вимогу було скасовано під впливом скарг потенційних учасників. Це свідчить про те, що ця вимога не є суттєвою, а висувалася Замовником задля просування інтересів окремих учасників;
2) при оголошенні 18.08.2020 поточної закупівлі така вимога Замовником не висувалася, а була внесена за 12 днів до закінчення терміну подання пропозицій, що значно звужує коло потенційних учасників;
3) Замовником не було надано учасникам право надання іншого аналогічного документу, що підтверджує якість покриття затворів від корозії, що також свідчить про лобіювання інтересів окремих учасників;
4) Замовником не наведено будь-які національні та/або європейські стандарти підтвердження якості покриття затворів, що також унеможливлює прийняття участі в закупівлі, як вітчизняних так і європейських виробників.
ВРАХОВУЮЧИ ВЕЩЕНАВЕДЕНЕ, ВВАЖАЄМО ЩО ЗАМОВНИКОМ БУЛО ВЧИНЕНІ ПОРУШЕННЯ ОСНОВНИХ ПРИНЦИПІВ ЗУ «ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» ВИМАГАЄМО ВІД ЗАМОВНИКА ВИДАЛИТИ ВИМОГУ НАДАННЯ ПО ПОЗИЦІЯМ №22-27 ЛОТУ 1 «КОПІЮ СЕРТИФІКАТУ GSK НА ЗАТВОРИ». ПРИ ВІДМОВІ У ЗАДОВОЛЕННІ ЦІЄЇ ВИМОГИ БУДЕМО ЗВЕРТАТИСЯ ІЗ ГРУПОВОЮ СКАРГОЮ ДО АМКУ ПРО ЗАХИСТ ІНТЕРЕСІВ ТА ДОБРОСОВІСТНОЇ КОНКУРЕНЦІЇ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.09.2020 15:41
Вирішення:Згідно відповіді структурного підрозділу: ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного обладнання, яке відповідає найвищим сучасним вимогам і стандартам. Вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції на затвори по позиціям 22–27 по Лоту 1, зокрема сертифікату GSK, обумовлена наступним. Обладнання, яке пропонується на тендер, зазвичай працює у важких експлуатаційних умовах (вологі ґрунти, мокрі колодязі, наявність сірководню, хлору та інше), тому і вимоги до якості покриття зовнішніх та внутрішніх поверхонь є дуже важливими. Воно повинно відповідати найвищим стандартам та бути стійким до механічних пошкоджень, стійким до впливу хімічних речовин та мати діелектричні властивості. Від якості покриття поверхонь залежить термін експлуатації обладнання, що в свою чергу впливає на експлуатаційні витрати Замовника, які будуть пов’язані в майбутньому з роботами по заміні обладнання, яке передчасно вийшло з ладу. Сертифікат GSK підтверджує, що покриття поверхонь відповідає найвищим стандартам якості і є стійким до впливу зовнішніх факторів. Вимога наявності цього сертифікату обумовлена досвідом використання обладнання з низьким рівнем якості покриття поверхонь. За досить короткий термін експлуатації такого обладнання з його поверхонь починає «сходити» покриття і в цих місцях утворюється корозія, яка дуже швидко прогресує і суттєво скорочує термін використання обладнання. Це в свою чергу змушує підприємство нести додаткові витрати, пов’язані з передчасною заміною обладнання, призводить до втрати води і негативно відображається на якості водопостачання м. Києва. Тому, гарантія якості покриття це гарантія нормальної та безперебійної роботи системи питного водопостачання міста і вимога надання цього сертифікату GSK залишається однією з найважливіших. Також наголошуємо, що обладнання, яке пропонується для тендеру та має сертифікат GSK, не є специфічним та представлено в Україні у досить широкому асортименті. Отримання даного сертифікату не є неможливим або обмеженим, будь-який виробник запірної арматури або його представник за власним бажанням можуть провести випробування відповідної продукції та у разі позитивних результатів – отримати вищезазначений сертифікат. В торгах від 14.04.2020 № UA-2020-04-14-005282-b по аналогічному предмету закупівлі Замовником було висунуто вимогу надання учасниками сертифікату GSK, яку не було задоволено.
Враховуючи вищевикладене, в тендерну документацію вноситися зміни (у цій частини) не будуть.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.09.2020 16:02
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
щодо порушення норм чинного законодавства
Номер:f3a97a92bdcd48af8ee099f1e5d2703f
Пов'язаний елемент:Лот Лот 1: ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 3 лота)
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.b12
Назва:щодо порушення норм чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику,
після вивчення вимог тендерної документації було виявлено порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Замовник вимагає у Додатку 4 на затвори або виробника затворів по позиціям №22-27 Лоту 1
- копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001
Вважаємо дану вимогу такою, що обмежує конкуренцію. ISO 14000 має схожість з ISO 9000 (стандартів з менеджменту якості), обидва відносяться до процесу виробництва продукту, а не до самого продукту. Стандарт ISO 14001 був розроблений головним чином для того, щоб зменшити вплив діяльності організацій на навколишнє середовище.
Необов’язковість сертифікації вказана у самому стандарті. Зокрема, прописана можливість застосування, а не обов’язковість.
Натомість Державна екологічна інспекція під час своїх перевірок ніколи не вимагала сертифікацію за ISO 14001. І в уніфікованому акті перевірок цього питання не було. Також обов’язковість сертифікації не зазначається в екологічному законодавстві України.
Учасник вважає дії Замовника в частині встановлення у документації конкурсних торгів вимоги щодо надання екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004 у разі, якщо виробником товару являється нерезидент порушують вимоги абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників. Просимо внести зміни до тендерної документації та надати можливість надання аналогічних документів, які підтверджують дотримання норм екологічного законодавства країни виробника.
У випадку незадоволення нашої вимоги, маємо всі підстави для звернення до АМКУ зі скаргою на порушення ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:14.09.2020 15:36
Вирішення:Згідно відповіді структурного підрозділу: Сертифікат ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Сертифікат ISO 14001 допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються: — підвищення екологічної дієвості; — виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог; — досягнення екологічних цілей. Сертифікат ISO 14001 застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості. Сертифікат ISO 14001 може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліпшувати екологічне управління. ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного обладнання, яке відповідає найвищим сучасним вимогам і стандартам з урахуванням його застосування в системі якості питної води. Сертифікат відповідності вимогам ISO 14001 слугує для підтвердження безпеки та містить інформацію про охорону навколишнього середовища, здоров’я та безпеки життєдіяльності. Згідно з даними регламентуючих актів документального оформлення обладнання, що закуповується не є обов’язковою нормою, а сертифікат відповідності може бути придбаний за особистою ініціативою виробника чи постачальника. Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник у Тендерній документації встановлює вимоги до предмета закупівлі, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі. Так, з метою наявності документів на відповідну продукцію, що підтверджують її законне походження, наявність технічних характеристик, які гарантують якість, безпеку та довготривале використання було встановлено вимогу щодо надання відповідного сертифіката з дотримання принципів, закріплених статтею 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, в тендерну документацію вноситися зміни (у цій частини) не будуть.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.09.2020 16:02
7a350a07bca917b7e4f7c88d4d2659c8
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги
Номер:264b6aef4cb848e291297acb87d394e1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.b11
Назва:Технічні вимоги
Вимога:
Згідно з відповіддю Замовника від 08.09.2020 15:24:04: у разі, якщо учасник надає сертифікат відповідності, виданий іншою уповноваженою організацією з підтвердженням відповідності вимогам ÖVGW/DVGW від уповноваженого органу стандартизації, даний сертифікат повинен підтверджувати відповідність обладнання національним та/або міжнародним нормам безпеки та стандартам щодо: вимог до бітумних покриттів арматури з пластичного чавуну та в зоні з'єднання труб, виготовлених з пластичного чавуну, нелегованої та низьколегованої сталі (органолептичні властивості, ТОC, здатність поглинання хлору, мікробний ріст); впливу матеріалів на питну воду, впливу внаслідок міграції; розмноження мікроорганізмів на матеріалах для сектора питної води; впливу матеріалів на воду для людського використання (зокрема, але не виключно: EN 12873-1, EN 16421, EN 15664-1, EN 16057, EN 16058 або аналогічним стандартам).
Аналізуючи зміст сертифікатів ÖVGW/DVGW у відкритому доступі на сайтах цих організацій ці документи містять інформацію щодо стандартів якості/норм тестування щодо відповідності 1) гігієнічним та мікробіологічним вимогам, 2) технічним та експлуатаційним вимогам (згідно з EN 1074-1 та EN 1074-2). В Сертифікатах ÖVGW/DVGW виданих щодо арматури трубопровідної відсутня інформація про тестування арматури на відповідність стандартам щодо вимог до бітумних покриттів арматури з пластичного чавуну та в зоні з'єднання труб, виготовлених з пластичного чавуну, нелегованої та низьколегованої сталі (органолептичні властивості, ТОC, здатність поглинання хлору, мікробний ріст). Ці вимоги не мають відношення до змісту Сертифікатів ÖVGW/DVGW щодо арматури трубопровідної та помилково визначені Замовником як стандарти, оскільки виходячи з їх назви стосуються труб та з’єднання труб. Органолептична оцінка властивостей продукції взагалі є узагальненою оцінкою її якості та здійснюється лише за допомогою органів відчуттів людини та не має відношення до вимог Сертифікатів ÖVGW/DVGW. Скорочення ТОС потребує розшифрування Замовником для уникнення двозначного тлумачення при отриманні сертифікатів.
Перелічені Замовником європейські стандарти не можуть бути використані для цього виду арматури «Затвор поворотний дисковий фланцевий чавунний з подвійним ексцентриситетом» як аналогічні вимогам Сертифікатів ÖVGW/DVGW, оскільки:
EN 12873-1 визначає процедуру визначення міграції речовин із виробів заводського виготовлення або виробів, що застосовуються на заводі, для використання в контакті з водою, призначеною для споживання людиною. Матеріали, що використовуються для виготовлення таких виробів, включають пластмаси, гуму та склоподібні (фарфор / склоподібна емаль) матеріали.
EN 16421 визначає три методи визначення здатності неметалевих матеріалів посилювати ріст мікроорганізмів і застосовується до матеріалів, призначених для використання в різних умовах для транспортування та зберігання води, призначеної для споживання людиною, однак цей стандарт дозволяє проводити випробування одного типу матеріалу або виробу, в якому лише один матеріал контактує з водою. Він непридатний для використання у зібраних виробах, де на воді потрапляє більше одного матеріалу.
EN 15664-1 визначає процедуру визначення виділення металів із металевих матеріалів, що використовуються у будівельних виробах, призначених для контакту з питною водою). Тест може бути використаний для трьох цілей: а) оцінити матеріал як еталонний матеріал для категорії матеріалів, використовуючи результати кількох досліджень у різних водах, що охоплюють широкий спектр водних композицій; б) оцінити матеріал для затвердження шляхом порівняльного тестування; в) отримати дані про взаємодію місцевої води з матеріалом.
EN 16057 описує метод випробування для визначення кількості свинцю на поверхні зразків, виготовлених із свинцевих сплавів міді.
EN 16058 визначає процедуру визначення виділення нікелю із шарів нікелю або покриття, що містить нікель, на внутрішніх поверхнях виробів, які призначені для контакту з питною водою.
ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕНАВЕДЕНЕ, ОСКІЛЬКИ ЗАМОВНИК ДО КІНЦЯ НЕ РОЗУМІЄ ПРИЗНАЧЕННЯ СЕРТИФІКАТУ ÖVGW/DVGW, ВИМОГИ ТА ЗМІСТ СЕРТИФІКАТІВ ÖVGW/DVGW, НЕ МОЖЕ ПРИВЕСТИ НАЦІОНАЛЬНІ СТАНДАРТИ, ЯКІ Є АНАЛОГІЧНИМИ ВИМОГАМ СЕРТИФІКАТІВ ÖVGW/DVGW, А ЖОДЕН З ПРИВЕДЕНИХ ЄВРОПЕЙСЬКИХ СТАНДАРТІВ НЕ ВІДПОВІДАЄ ПРОТОКОЛАМ СЕРТИФІКАТІВ ÖVGW/DVGW ТА ДО ЦЬОГО ЧАСУ ЗАМОВНИКОМ НЕ НАДАНО ЖОДНОЇ ЗРОЗУМІЛОЇ ВІДПОВІДІ СТОСОВНО ЦІЄЇ ВИМОГИ ВИМАГАЄМО ЗАМОВНИКА ВИДАЛИТИ ЦЮ ВИМОГУ НАДАННЯ СЕРТИФІКАТІВ ÖVGW/DVGW З- ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. У ВИПАДКУ НЕЗАДОВОЛЕННЯ НАШОЇ ВИМОГИ ВИМУШЕНІ БУДЕМО ЗВЕРНУТИСЯ ДО АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ ЗІ СКАРГОЮ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНУ ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.09.2020 15:46
Вирішення:Згідно відповіді структурного підрозділу: вимоги до бітумних покриттів арматури з пластичного чавуну та в зоні з'єднання труб, виготовлених з пластичного чавуну, нелегованої та низьколегованої сталі (органолептичні властивості, ТОC, здатність поглинання хлору, мікробний ріст) стосуються арматури, яка є предметом закупівлі, а саме: затворів поворотних. Скорочення ТОС (Total Organic Carbon) визначає вміст органічного вуглецю. Усі інші посилання потенційного учасника відносяться до вимог стосовно впливу металевих матеріалів, в даному випадку - запірної арматури на якість питної води. При отриманні позитивних результатів щодо визначених випробувань та відповідного підтверджуючого документу від уповноваженого органу, можна дійти висновку, що запропонована продукція є безпечною при контакті з питною водою.
ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного обладнання, яке відповідає найвищим сучасним вимогам і стандартам з урахуванням його застосування в системі питного водопостачання.
Вимога щодо надання учасниками сертифікату підтвердження відповідності запропонованої продукції вимогам ÖVGW/DVGW є необхідністю для визначених тендерною документацією позицій, так як вони будуть використовуватися Замовником при транспортуванні питної води жителям міста.
ÖVGW та DVGW є офіційно акредитованими органами (асоціаціями) по сертифікації і тестуванні продукції щодо можливості її застосування для питного водопостачання на основі визнаних на міжнародному рівні посібників, стандартів, програм сертифікації та правил ÖVGW/DVGW. Дані асоціації є міжнародно відомими та не обмежують коло виробників або їх представників, бажаючих провести випробування та тестування для підтвердження можливості застосування їх продукції у сфері питного водопостачання.
Крім цього, тендерною документацією передбачається можливість в якості аналогу сертифікату підтвердження відповідності вимогам ÖVGW/DVGW надати сертифікат відповідності тим же стандартам, виданий іншою уповноваженою організацією (відповідно до законодавства країни, у якій проводилася сертифікація).
Відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник у Тендерній документації встановлює вимоги до предмета закупівлі, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі. Так, з метою наявності документів на відповідну продукцію, що підтверджують можливість її застосування у сфері питного водопостачання, було встановлено вимогу щодо надання відповідного сертифіката з дотримання принципів, закріплених статтею 5 Закону.
Враховуючи вищевикладене, в тендерну документацію вноситися зміни (у цій частини) не будуть.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.09.2020 16:02
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги
Номер:3ae2a1d983e840bf9769d8279457ad04
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.b10
Назва:Технічні вимоги
Вимога:
Проаналізував Тендерну документацію нами було виявлено невідповідності щодо визначення Замовником технічних характеристик, встановлених до предмета закупівлі.
Зокрема, в якості одного з супроводжувальних документів по позиціям 5-21 Лоту 1 для Засувок чавунних фланцевих Замовником з одного боку вимагається від учасників надання копії висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, який видається для підтвердження характеристик продукції Санітарним нормам і правилам при використанні такої арматури у сфері питного водопостачання. На арматуру, що використовується у системі каналізації, гарячого водопостачання та опалення такий висновок не надається, оскільки така вода не придатна для вживання людиною. З іншого боку, Замовником висунуто протилежну вимогу до цих позицій, а саме визначено максимальну температуру робочого середовища +120С. Така температура може виникнути тільки в системі гарячого (НЕ ПИТНОГО) водопостачання або опалення.
Висунення таких суперечливих вимог свідчить про те, що Замовником умисно створюються умови для дискримінації одних потенційних учасників закупівлі та просування інших учасників. Або ж складається враження, що Замовником невірно було обрано тип обладнання - Засувка чавунна - яке використовується в системі холодного водопостачання, замість, наприклад, вентиль чавунний, який використовується в системі гарячого постачання та опалення, та може витримати температурне навантаження навіть до+300С.
При наданні відповідей на запитання та вимоги з цього питання Замовником не було належним чином технічно обґрунтовано цю вимогу, не вказано при яких конкретно «важких експлуатаційних умовах» будуть використовуватися ці Засувки, так щоб робоче середовище в них постійно (довгостроково) підтримувалося на рівні до +120С, не вказано межі «температурних коливань», до яких це обладнання повинно бути стійким, не визначено яким чином ці температурні коливання будуть здійснюватися – природньо (температура навколишнього середовища) чи спеціальними умовами (підігрівом).
При влаштуванні цього типу Засувок на водопровідних вузлах на магістральних та внутрішньоквартальних водопровідних мережах температура робочого середовища не може бути вищою за температуру навколишнього середовища для нашого клімату, хіба що Замовником буде здійснюватися спеціальний підігрів та кип’ятіння мережевої води до рівня пари тобто 120С, що є порушенням усіх діючих санітарних норм та правил.
Також Замовником не було надано посилання на жоден нормативний документ (закон, постанова КМУ, стандарти, протоколи випробувань, санітарні норми та правила, методологічні вимоги тощо), прийнятий в Україні, яким би були затверджені та встановлені норми +120С для Максимального робочого середовища водопостачання. А отже ці вимоги є необґрунтованими, надуманими та дискримінаційними.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо від Замовника внести зміни до тендерної документації та встановити по позиціям 5-21 Лоту 1, позиціям 2-3 Лоту 3 для Засувок чавунних фланцевих максимальну температуру робочого середовища +70С.
У випадку незадоволення нашої вимоги, маємо всі підстави для звернення до АМКУ зі скаргою на порушення ЗУ Про публічні закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:11.09.2020 15:21
Вирішення:Задоволено частково в частині Лоту 3. Згідно відповіді структурного підрозділу:
по позиціям 5-21 Лоту 1 неможливо визначити реальну постійну довгострокову та/або короткострокову температуру робочого середовища для даного виду товару, так як на кожному об’єкті, де буде експлуатуватися визначена продукція, можуть бути різні умови експлуатації та строки температурних навантажень. Тому, Замовник визначає максимальну температуру робочого середовища до +120ºC, як можливу довгострокову та/або короткострокову. Ураховуючи вищевикладене, в тендерну документацію вноситися зміни (у цій частини) не будуть.
по позиціям 2-3 Лоту 3: в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.09.2020 16:02
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Лот 1 позиції 5-21,Лот 3 позиції 2-3
Номер:ed96ebb536494e3e80badb26e081e7db
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.b9
Назва:Лот 1 позиції 5-21,Лот 3 позиції 2-3
Вимога:
Згідно з відповіддю Замовника на вимогу UA-2020-08-18-003597-c.a1 на умови лоту: "Лот 1: ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани..." ….. Вимога щодо максимальної температури робочого середовища до +120 С обумовлена наступним. Обладнання, яке пропонується на тендер, зазвичай працює у важких експлуатаційних умовах та на різних об`єктах, воно повинно відповідати найвищим стандартам , бути стійким до механічних пошкоджень, впливу хімічних речовин та температурних коливань. Від стійкості обладнання до можливих високих температур робочого середовища залежить термін експлуатації обладнання, що в свою чергу впливає на експлуатаційні витрати Замовника, які будуть пов’язані в майбутньому з роботами по заміні обладнання, яке передчасно вийшло з ладу. …»
Таким чином Замовник визначає температуру +120С не постійною температурою робочого середовища, а як максимальну короткострокова температура, яка «можливо» (цитата «до можливих високих температур робочого середовища») може виникнути при температурних коливаннях в процесі експлуатації обладнання.
Враховуючи вищенаведене вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації: визначити для засувок чавуних фланцевих температуру +120С як короткострокову та зазначити РЕАЛЬНУ ПОСТІЙНУ (довгострокову) температуру робочого середовища для даного виду обладнання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:10.09.2020 15:29
Вирішення:Задоволено частково у частині Лоту 3. Згідно відповіді структурного підрозділу: По Лоту 1 позиції 5-21: Неможливо визначити реальну постійну довгострокову та/або короткострокову температуру робочого середовища для даного виду товару, так як на кожному об’єкті, де буде експлуатуватися визначена продукція, можуть бути різні умови експлуатації та строки температурних навантажень. Тому, Замовник визначає максимальну температуру робочого середовища до +120ºC, як можливу довгострокову та/або короткострокову.
Ураховуючи вищевикладене, в тендерну документацію вноситися зміни (у цій частини) не будуть.
По Лоту 3 позиції 2-3: в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.09.2020 16:02
invalid
invalid
Вимога
Вирішена
Внесення змін
Номер:d5af8d02bb1b48b3ac55517a332b83d2
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.b8
Назва:Внесення змін
Вимога:
Вимагаємо від Замовника внести зміни та відкоригувати тендерну документацію з урахуванням наданих Замовником з початку оголошення Закупівлі, уточнень на запитання до закупівлі, а також з урахуванням задоволених Замовником Вимог.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:04.09.2020 12:30
Вирішення:Зміни в тендерну документацію з урахуванням задоволених Замовником вимог, будуть внесені у строки відповідно до закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:Задоволено
resolved
resolved
Вимога
Вирішена
щодо порушень вимог чинного законодавства
Номер:dfbd26168f47490eb7439c0cd35c101a
Пов'язаний елемент:Лот Лот 2: ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 3 лота)
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.a7
Назва:щодо порушень вимог чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику,
після вивчення вимог тендерної документації було виявлено порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Замовник у складі тендерної пропозиції Лот 2 – департамент експлуатації каналізаційного господарства вимагає надати у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар: по позиціям №1-7Лоту 2:
копії сертифікату відповідності та висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, виданих уповноваженим (призначеним) органом.
Вважаємо вимогу, щодо надання копії висновку санітарно-епідеміологічної служби, виданих уповноваженим (призначеним) органом такою що порушує вимоги чинного законодавства з наступних підстав: висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи потрібен для груп товарів, які підлягають обов'язковій сертифікації УкрСЕПРО. На товар, який є предметом закупівлі по позиціям №1-7Лоту 2 не є продукцією, що підлягає обов’язковій сертифікації, так як з 01 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Декрету КМУ №46-93 від 10.05.1993 року «Про стандартизацію та сертифікацію». Згідно пункту 2 частини чотири Загальних положень «Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском», затвердженого Постановою КМУ від 19.01.2011 року за №35, на продукцію, яка є предметом закупівлі, дія вказаного Регламенту не поширюється.
Просимо внести зміни до документації, виправити наявне правопорушення чинного законодавства України і надати можливість надавати інші документи, на заміну висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію (технічна специфікація Лот 2 Додатку 4).
У випадку незадоволення вимоги Замовником Учасник звернеться до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:02.09.2020 14:28
Вирішення:В тендерну документацію будуть внесені зміни.
Статус вимоги:Задоволено
1926f1896b999a3b2ef408838a389d2d
resolved
resolved
Вимога
Залишено без розгляду
Щодопорушення вимог чинного законодавства
Номер:afaf9b5a9009480c82b583b2095a2629
Пов'язаний елемент:Лот Лот 1: ДК 021:2015: 42130000-9 Арматура трубопровідна: крани, вентилі, клапани та подібні пристрої, 42131230-7 Засувки, 42131291-2 Засувки шиберні, 42131280-2 Дискові поворотні затвори, (запірна арматура, 3 лота)
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.a6
Назва:Щодопорушення вимог чинного законодавства
Вимога:
Шановний Замовнику,
після вивчення вимог тендерної документації було виявлено порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Замовник вимагає у Додатку 4 на затвори або виробника затворів по позиціям №22-27 Лоту 1
- копію сертифікату відповідності вимогам ISO 14001
Вважаємо дану вимогу такою, що обмежує конкуренцію. Наведену вимогу тендерної документації можуть виконати лише ті суб’єкти господарювання, які мають змогу надати саме сертифікат ISO14001, що є дискримінаційною по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Оскільки відсутні законодавчі акти щодо обов'язкового отримання сертифікатів ISO14001:2004 на території України, з урахуванням того, що виробник товару є нерезидент України, наявне порушення вимог абзацу п'ятого частини першої статті 3, частини третьої статті 5 та частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (рішення АМКУ від 27.08.2012 № 866-р/пк-ск, від 14.05.2019 року №5936-р/пк щодо визнання порушення аналогічних вимог Замовником).
Просимо внести зміни до документації, виправити наявне правопорушення чинного законодавства України і надати можливість надавати інші документи, які підтверджують якість та дотримання заходів із захисту довкілля на заміну даного сертифікату. (технічна специфікація Лот 1 Додатку 4)
У випадку незадоволення вимоги Замовником учасник звернеться до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів в сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:01.09.2020 12:41
Вирішення:Згідно відповіді структурного підрозділу: Сертифікат ISO 14001 установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може ви¬користовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку.
Сертифікат ISO 14001 допоможе організації досягти запланованих результатів своєї системи екологічного управління, які будуть корисними для довкілля, для самої організації та зацікавлених сторін. Результати системи екологічного управління, які організація планує в своїй екологічній політиці, стосуються:
— підвищення екологічної дієвості;
— виконання обов’язкових для дотримування відповідності вимог;
— досягнення екологічних цілей.
Сертифікат ISO 14001 застосовний до будь-якої організації, незалежно від її розміру, типу та особливостей, і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу. Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.
Сертифікат ISO 14001 може бути використано в цілому чи частково задля того, щоб систематично поліп¬шувати екологічне управління.
ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного обладнання, яке відповідає найвищим сучасним вимогам і стандартам з урахуванням його застосування в системі якості питної води.
Сертифікат відповідності вимогам ISO 14001 слугує для підтвердження безпеки та містить інформацію про охорону навколишнього середовища, здоров’я та безпеки життєдіяльності . Згідно з даними регламентуючих актів документального оформлення обладнання, що закуповується не є обов’язковою нормою, а сертифікат відповідності може бути придбаний за особистою ініціативою виробника чи постачальника.
Відповідно до пункту 22 Закону замовник у Тендерній документації встановлює умови до предмета закупівлі, у тому числі і перелік документів на підтвердження кількісних, якісних та технічних характеристик такого предмета закупівлі.
Так, з метою наявності документів на відповідну продукцію, що підтверджують її законне походження, наявність технічних характеристик, які гарантують якість, безпеку та довготривале використання було встановлено умову щодо надання відповідного сертифіката з дотримання принципів, закріплених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.09.2020 16:02
7a350a07bca917b7e4f7c88d4d2659c8
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Bank Guarantee
Номер:4454260a8d3344558c2367e419b4e7e5
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.b5
Назва:Bank Guarantee
Вимога:
Dear Buyer,
There is no instruction in Section III.2 to secure the offer to open a bank guarantee from a non-resident bank. This can lead to misunderstandings, which can potentially lead to conflict, as it automatically distracts all non-resident participants from competition.
According to the current Ukrainian legislation, especially by the Resolution of the Board of the National Bank of Ukraine of December 15, 2004 № 639 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0041-05#Text) non-resident banks are allowed to provide bank guarantees residents of Ukraine in foreign currency, through advising Ukrainian banks.
Therefore, we ask you to add to section III.2 of your tender document a formula used by other government buyers. Attach it below.
Sincerely,
___________________________________________________________________
Шановний Покупець,
У Розділі III.2 щодо забезпечення пропозиції відсутня інструкція щодо відкриття банківської гарантії з банку-нерезиденту. Це може спричинити непорозуміння, яке потенційно може розвинутися конфліктом, оскільки автоматично відхиляє всіх учасників, які не є резидентами, від конкуренції.
Відповідно до чинного українського законодавства, особливо Постановою Правління Національного Банку України від 15 грудня 2004 р. № 639 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0041-05#Text) банкам-нерезидентам дозволяється надавати банківські гарантії резидентам України в іноземній валюті, через авізуючі українські банки.
Тому ми просимо вас додати до розділу III.2 вашого тендерного документа таку формулу, яку використовують інші державні покупці. Прикладаємо її нижче.
З повагою,
-------------------------------------------------------------------------------------------------
“Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку.”
Вирішення:Відповідно до пункту 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених тендерною документацією, подають у складі тендерної пропозиції документи, передбачені законодавством країн, де вони зареєстровані (у разі наявності). Такі документи надаються разом із перекладом на українську мову.
Таким чином, внесення змін до тендерної документації не є доцільним.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.09.2020 16:02
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:cfea342f31054a97ae414ea5d0e1a5b6
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2020-08-18-003597-c.a4
Назва:Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, Вимоги щодо оскарження температурного режуму далі по тексту: (Вважаємо, що визначення Замовником температури робочого середовища +120°С є дискримінаційною вимогою та свідчить про лобіювання Замовником інтересів конкретного виробника, оскільки провідними європейськими виробниками арматури трубопровідної (HAWLE, AVK, ERHARD, KEULAHUTTE та ін.) для засувок чавунних фланцевих з обгумованим клином встановлюється характеристика максимальна робоча температура +70°С) Зазначений температурний режим +70 С буде дискримінацією.... Тому вимагаємо всеж таки вказати максимальну робочу температуру, як і в попередніх закупівлях +40 С. За таких умовах будуть приймати участь більшість виробників. Данна вимога стосується Лот 1 та Лот 3.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.08.2020 12:25
Вирішення:Згідно відповіді структурного підрозділу: ПрАТ «АК «Київводоканал» є стратегічним підприємством, від нормальної та безперебійної роботи якого залежить життя і здоров’я мешканців м. Києва. Наше підприємство ставить за мету використання на своїх об’єктах якісного обладнання, яке відповідає найвищім сучасним вимогам і стандартам. Вимога щодо максимальної температури робочого середовища до +120 С обумовлена наступним. Обладнання, яке пропонується на тендер, зазвичай працює у важких експлуатаційних умовах на на різних об`єктах, воно повинно відповідати найвищим стандартам , бути стійким до механічних пошкоджень, впливу хімічних речовин та температурних коливань. Від стійкості обладнання до можливих високих температур робочого середовища залежить термін експлуатації обладнання, що в свою чергу впливає на експлуатаційні витрати Замовника, які будуть пов’язані в майбутньому з роботами по заміні обладнання, яке передчасно вийшло з ладу. Також наголошуємо, що обладнання, стійке до високих температур, яке пропонується для тендеру, не є специфічним та представлено в Україні у досить широкому асортименті.
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:26.09.2020 16:02