-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт даху Веселокутського психоневрологічного інтернату за адресою: вул. Лесі Українки, 26 с. Веселий Кут Новоукраінського району, Кіровоградськоі області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)»
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції зазначені в тендерній документації.
Завершена
3 015 372.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 076.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 076.86 UAH
Період оскарження:
29.07.2020 15:58 - 10.08.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічьних закупівель.
Номер:
0461c5bf44144f8583ae736bc612d8e5
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-007647-c.a2
Назва:
Вимога про усунення порушення законодавства у сфері публічьних закупівель.
Вимога:
Оскарження визнання переможцем ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА"
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушення у сфері публічьних закупівель..pdf 30.09.2020 13:16
- відповідь на вимогу.docx 05.10.2020 11:27
Дата подачі:
30.09.2020 13:16
Вирішення:
Відхилити вимогу ТОВ «ЛІДЕР БУД-ЦЕНТР» як необґрунтовану та залишити переможцем за результатами проведення відкритих торгів по закупівлі UA-2020-07-29-007647-c Капітальний ремонт даху Веселокутського психоневрологічного інтернату за адресою: вул. Лесі Українки, 26 с. Веселий Кут Новоукраїнського району, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації) (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРОСЕРВІС ОПТІМА».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скасування рішення щодо неправомірних дій Замовника
Номер:
d9078c86a056452d9aa0e2107a24ff50
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-29-007647-c.a1
Назва:
Скасування рішення щодо неправомірних дій Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, вимога відмінити рішення тендерного комітету прийняте на засіданні тендерного комітету 15 вересня 2020р. ПРОТОКОЛ № 40, оскільки підстави які наводить Замовник щодо невідповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ОТЕКО» є не обгрунтовані та можуть свідчити про некомпетентність тендерного комітету або про відстоювання інтересів іншого учасника.
ТОВ «ОТЕКО» в ході підготовки тендерної пропозиції в частині розрахунку вартості робіт спирався на нижченаведені вимоги тендерної документації:
«Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції:
П.1.1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель … шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме:
…
- інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Закону та даної тендерної документації;
П.1.7. Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником.
П.6.2. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. Учасник у складі пропозиції повинен гарантувати, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації. Роботи виконуються з матеріалів підрядника. Обладнання, яке зазначено в технічному завданні закуповується Підрядником (переможцем відкритих торгів).
Розділ V. Оцінка тендерної пропозиції:
П.3.7. Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується, виходячи з обсягів робіт, на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. У ціні тендерної пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями (якщо такі організації будуть залучатися). Ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до технічного завдання, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічною експлуатацією будівельної техніки і безпечних умов праці. Вартість тендерної пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені. Учасник надає лист-гарантію (повинен містити підпис уповноваженої особи та печатку) щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 4 тендерної документації…
П.3.9. Якщо документи які вимагаються у цій тендерній документації не передбачені чинним законодавством або учасник не має можливості їх надати, то необхідно надати довідку або лист – пояснення (у довільній формі) про відсутність відповідного документа із законодавчо обґрунтованим поясненням щодо їх відсутності. Те ж саме стосується відомостей ресурсів, в частині заміни або виключення машин та механізмів із запропонованого Замовником технічного завдання.»
Тобто в тендерній документації Замовником встановлюється необхідність повної відповідності розрахунку до ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Предметом закупівлі є види, перелік та обсяги робіт, передбачені проектом «Капітальний ремонт даху Веселокутського психоневрологічного інтернату за адресою: вул. Лесі Українки, 26 с. Веселий Кут Новоукраїнського району, Кіровоградської області (з коригуванням проектно-кошторисної документації)» (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація), а не закупівля матеріалів, необхідних для виконання цих робіт.
При цьому Замовник у п.3.9 розділу 5 чітко визначає, що обгрунтування заміни або виключення ресурсу з відомостей ресурсів стосується машин та механізмів.
ТОВ «ОТЕКО» в розрахунку договірної ціни включили всі види робіт та їх обсяги, відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі надані у Додатку 4 тендерної документації та надали гарантійний лист щодо включення до договірної ціни всіх видів робіт та їх обсягів відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до додатку 4 тендерної документації. Відповідно взяли на себе обов’язок виконати за зазначену суму роботи визначені закупівлею з відповідною якістю та наданням гарантії на її результат.
Матеріали, які враховуються у підсумковій відомості ресурсів пов’язані з видами та обсягами робіт, при цьому у розпорядженні Замовника знаходиться підсумкова відомість ресурсів, яка надана в складі проектно-кошторисної документації від проектної організації, тобто не пов’язана з конкретним виконавцем робіт. При формуванні ціни тендерної пропозиції учасник повинен проаналізувати та включити ті матеріали, які будуть застосовані фактично при виконанні робіт для відображення реальної вартості виконання робіт та виключення зайвих витрат. Відповідно назва та номер закріплений за матеріалом можуть відрізнятися від проектних (наприклад обрізні пиломатеріали: бруски та дошки, лаги та планки, в договірній ціні відображені в кількості 36,17м3 а в тендерній документації в кількості 35,58м3, тобто кількість включена достатня але з іншою формулюванням), також матеріали які не впливають на якість виконання робіт та не є необхідними для отримання якісного результату можуть бути взагалі виключені (наприклад дрантя, або паливно-мастильні матеріали, які не відображаються у відомості ресурсів якщо техніка є орендованою), можливо об’єднання деяких позицій, якщо матеріали при виконанні робіт використовуються ідентичні.
Також вивчивши положення Закону «Про публічні закупівлі» не було виявлено жодного положення, яке визначає необхідність відхилення пропозиції учасника за те з використанням яких матеріалів він планує виконати роботи за предметом закупівлі.
Тобто відхилення ТОВ «ОТЕКО» в результаті розгляду його пропозиції не обґрунтовано ні за вимогами тендерної документації ні за положеннями Закону.
Що стосується твердження, що Учасник не надав порівняльну характеристику вогнезахисного матеріалу:
В тендерній документації в Додатку 4 висунута вимога: «Якщо в тексті тендерної документації є посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід вважати, що таке посилання містить вираз «аналог та/або еквівалент» та приймаються у тендерних пропозиціях учасника. У разі подачі аналогу/еквіваленту товару, матеріалу, обладнання і машин та механізмів, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару, матеріалу, обладнання і машин та механізмів, що визначена в технічному завданні, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника»
В відомості ресурсів за Додатком 4 тендерної документації включено матеріал: «вогнезахисний матеріал ДСА-1», в відомості ресурсів договірної ціни ТОВ «ОТЕКО» включено матеріал «вогнезахисний матеріал Агні-1», але назва ДСА-1 не є ні назвою торгівельної марки чи фірми, ні патентом, ні конструкцією або типом предмету закупівлі, ні визначає джерело походження або виробника, тобто не підпадає під вимогу про надання порівняльної характеристики, визначальною ознакою в цьому матеріалі є «вогнезахисний», цю вимогу Учасник виконав повністю.
Тобто відхилення ТОВ «ОТЕКО» за вищезазначеним приводом є безпідставним.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що пропозиція відкритих торгів ТОВ «ОТЕКО» була неправомірно відхилена Замовником у зазначеній вище підставі, яка згідно статті 22 Закону не впливає на зміст пропозиції, технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Вимагаємо від тендерного комітету відмінити рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ОТЕКО», діяти згідно з Законом України « Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VІIІ (зі змінами), дотримуватись всіх принципів, зазначених статтею 3 Закону та не давати підстав учаснику звертатися до правоохоронних органів та органів оскарження, а саме Антимонопольного Комітету.
У випадку не задоволення вимоги, ТОВ «ОТЕКО» буде вимушене звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України з відповідним оскарженням.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.09.2020 14:55
Вирішення:
Шановний учаснику! Компетентний тендерний комітет уважно розглянув вашу вимогу та вважає її безпідставною і такою, що суперечить здоровому глузду. Такі висновки тендерний комітет зробив виходячи з наступного.
Відповідно до Додатку 4 тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник надає відомість ресурсів складену, відповідно до технічного завдання.
Проаналізувавши вашу відомість ресурсів подану у складі тендерної пропозиції та відомість ресурсів тендерної документації, з’ясовано, що ваша тендерна пропозиція, відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, з огляду на наступне:
Відповідно до позицій Розділу IV «Будівельні матеріали, вироби та конструкції» Підсумкової відомості ресурсів Учасника та позицій Розділу IV «Будівельні матеріали, вироби та конструкції» Підсумкової відомості ресурсів тендерної документації, виявлено, що деякі найменування (позиції) Учасника відсутні, а інші представленні в меншій кількості:
- Відсутні: Цвяхи опоряджувальнi круглi 1,0х16 мм у кількості 0,00004995 т.; Шурупи з напiвкруглою головкою, дiаметр стрижня 8 мм, довжина 100 мм у кількості 0,000024 т.; Дрантя у кількості 0,01408 кг; Болти будiвельнi з гайками та шайбами у кількості 0,0014157 т; Цвяхи будівельні 5х150 мм у кількості 0,006017 т; Клямери, марка КЛ-1 1000шт 0,272; Бруски обрiзнi з хвойних порiд 80х110 мм, II сорт у кількості 0,5565 м3; Бруски обрiзнi з хвойних порiд 50х70х400 мм, II сорт у кількості 0,03255 м3; Бруси обрiзнi з хвойних порiд, 50х50 мм, II сорт у кількості 0,1176 м3; Дошки обрiзнi з хвойних порiд, ширина 20х250 мм, II сорт у кількості 0,5355 м3; Дошки обрiзнi з хвойних порiд, довжина 4-6, 5 м, ширина 100 мм, товщина 32 мм, II сорт у кількості 12,72977 м3; Бруски з хвойних порiд, ширина 200 мм, товщина 60 мм у кількості 0,858 м3; Притисна планка 50х20 мм, III сорт у кількості 0,1743 м3; Дошки необрiзнi з хвойних порiд, довжина 4-6,5 м, усi ширини, товщина 25 мм, III сорт у кількості 0,000201 м3; Підкладки з дощокнеобрiзних з хвойних порiд,100х30 мм, II сорт у кількості 0,0546 м3; Лаги з брусків обрiзних з хвойних порiд, 50х200 мм,III сорт у кількості 0,45045 м3; Бруски обрiзнi хвойних порiд, довжина 2-6,5 м, 50х50 мм, II сорту кількості 2,63655 м3; Розчин готовий кладковий важкий цементний, марка М50 у кількості 0,002505 м3; Гiдравлiчнарiдина 1,435 кг; Бензин 47,457 л; Дизельне паливо 87,758 л.
- В меншій кількості (найменування, що зазначені в дужках взяті з технічного завдання Замовника): Дюбель-шуруп 10х100 мм у кількості 29,15945 шт., (Дюбелi 100х10 мм у кількості 31 шт.); Скло листове, 1 група, товщина 3 мм, марка М5 у кількості 7,392 м2, (Скло листове, 1 група, товщина 3 мм, марка
- М5 у кількості 7,4624 м2); Толь з крупнозернистою посипкою гiдроiзоляцiйна, марка ТГ-350 у кількості 44,53266 м2 (Толь з крупнозернистою посипкою гiдроiзоляцiйна, марка ТГ-350 у кількості 44,81732 м2); Цвяхи будівельні 2,5х50 мм у кількості 0,00068 т (Цвяхи будівельні 2,5х50 мм у кількості 0,00272 т); Дошки обрiзнi з хвойних порiд, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 19,22 мм, III сорт у кількості 0,96 м3 (Дошки обрiзнi з хвойних порiд, довжина 4-6,5 м, ширина 75-150 мм, товщина 19,22 мм, III сорт у кількості 1,0944 м3); Щити ОСБ, товщина 22 мм у кількості 0,43758 м2 (Щити ОСБ, товщина 22 мм у кількості 42,9 м2); Електроенергія у кількості кВт-год 53,168 (Електроенергія кВт-год 355,788); Мастильнiматерiали у кількості 1,934 кг (Мастильнiматерiали у кількості 11,559 кг).
Тобто, вище зазначене свідчить про те, що ви виключили з відомостей ресурсів матеріали (ресурси), а деякі матеріали (ресурси) подали в не повному обсязі.
Тому, даний факт відповідно до п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» свідчить, що ваша пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, даний факт свідчить і про те, що роботи НЕ будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації.
Одночасно слід зазначити, що вами в складі тендерної пропозиції надано лист-гарантію, що роботи будуть виконані відповідно до вимог про технічні, якісні та КІЛЬКІСНІ характеристики предмету закупівлі, наведених у Додатку 4 тендерної документації. Попередньо з’ясувавши, що ви певні матеріали не включили, а деякі включили не в повному обсязі до договірної ціни та враховуючи ваш лист-гарантії про який зазначено вище, Замовник приходить до висновку, що у складі вашої пропозиції наявна недостовірна інформація. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
Крім того, ваше твердження щодо обґрунтування ЗАМІНИ або виключення ресурсу з відомостей ресурсів стосується лише машин та механізмів є абсурдним, оскільки, Додатком 4 тендерної документації передбачено, що у раз подачі аналогу/еквіваленту товару, МАТЕРІАЛУ, обладнання і машин та механізмів, що запропонований Замовником в технічних вимогах, учасник повинен подати порівняльну характеристику, запропонованого ним товару, матеріалу, обладнання і машин та механізмів, що визначені в технічному завданні, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника.
Отже, замінивши Вогнезахисний матерiал ДСА-1 на Вогнезахисний матерiал Агни-1 ви повинні були надати порівняльну характеристику, запропонованого вами матеріалу, що визначені в технічному завданні, з відомостями щодо відповідності вимогам Замовника. Також, Замовник звертає вашу увагу, що Вогнезахисний матерiал ДСА-1 це все ж таки конкретний вид матеріалу і тому, ви при застосуванню іншого матеріалу, а саме: Вогнезахисний матерiал Агни-1 повинні були надати порівняльні характеристики таких матеріалів.
З огляду на викладене, ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Враховуючи вище викладене та керуючись пп. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ваша тендерна пропозиція підлягає відхиленню.
Додатково, просимо вас не залякувати тендерний комітет погрозами щодо звернень до правоохоронних органів та органів оскарження, так як, Замовник діє в межах повноважень визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Не задоволено