-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
код 10.51.4 (15540000-5) - сир сичужний та кисломолочний сир (сир твердий (масова частка жиру, % – 45), сир кисломолочний (масова частка жиру, % – від 9 до 18))
Торги не відбулися
6 912 752.32
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 899.60 UAH
мін. крок: 0% або 899.60 UAH
Період оскарження:
23.11.2016 17:56 - 22.12.2016 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції учасника
Номер:
1bbf40dd337e47a5af71e6cd191b2a74
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-11-23-001622-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Васи-ля Липківського, 45 м. Київ 03035
Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «ВІЛЬНЯНСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД»
(код ЄДРПОУ 38993915)
Адреса: вул. Запорізька, буд.65, м. Віль-нянськ, Запорізька обл. 70002.
електронна пошта: kirpo@ukr.net
телефон (06143) 4-15-11
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(код ЄДРПОУ 37573094)
Адреса: вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037.
електронна пошта: tender_uon@ukr.net
телефон: (061) 224-02-07
Інформація про закупівлю
ID: d3183597-5a1e-42d4-898d-b526966c63fa Ідентифікатор закупівлі:
UA-2016-11-23-001622-a
Дата, коли суб’єкту оскарження стало ві-домо про неправомірні дії Замовника –
05.01.2017
Плата за подання скарги – 5000 грн. Без ПДВ
СКАРГА
На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-23-001622-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Вільнянський молокозавод» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було, - код 10.51.4 (15540000-5) - сир сичужний та кисломолоч-ний сир (сир твердий (масова частка жиру, % – 45), сир кисломолочний (масова частка жиру, % – від 9 до 18)), що зазначено у оголошенні та ТД.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рі-шення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 12 від 05.01.2017 р.).
Підставою для відхилення зазначено наступне –
«всупереч вимогам додатку 2 до тендерної документації до складу тендерної пропозиції не надано правовстановлюючих документів права власності на складські приміщення або договір оренди, суборенди, строком дії не менш ніж до 31.12.2017 р. Водночас надане у складі тендерної пропозиції пояснення щодо відсутності необхідності подання правовстановлюючих документів, у зв’язку з тим, що учасник є безпосереднім виробником молочної продукції, який здійснює на одній території повний комплекс приймання, перероблення молочної сировини та зберігання готової продукції, не підтверджує права власності Учасника на потужності розташовані за адресою: Запорізька обл., м. Вільнянськ, вул. Запорізька, 65. Також вищезазначене пояснення не звільняє учасника від надання документів, які передбачені законодавством у сфері реєстрації нерухомого майна та які підтверджують право власності на споруди або комплекси споруд, приміщень будівель, в яких виробляються молочні продукти»,
нормативну підставу Замовник зазначив таку: «п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII». (відповідно до протоколу).
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні заку-півлі».
Вважаємо що Замовник порушив наступний принцип здійснення закупівель встанов-лений ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів.
А саме, описана відмова є незаконною виходячи з наступного.
1.1. Учасник надав у складі тендерної пропозиції не тільки «пояснення» про яке згадує Замовник, але й експлуатаційний дозвіл на усі виробничі приміщення / інші майнові комплекси, у т.ч. складські приміщення (комори).
За аб. 2 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ри-нку. У п. 22 ч. 1 ст. 1 цього закону зазначено, що експлуатаційний дозвіл - документ дозвіль-ного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продук-тів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних за-ходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
2. Згідно ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості.
За п. 11 ч. 1 ст. 8 «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, основними функціями Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку України) є розроблення та затвердження примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб).
30.03.2016 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України своїм наказом № 557 затв. Примірне положення «Про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» (далі – Положення № 557).
За п. 2.5 Положення № 557, формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.
Але Тендерний комітет Замовника засідав й ухвалив вищезазначене рішення у складі трьох осіб, з п᾽яти. Не менше двох третин складає як мінімум 4 члена тендерного комітету Замовника.
Тому рішення Замовника, оформлене Протоколом незаконне.
3. Більше того, Учасник став єдиним підприємством торгів, яке є виробником молочної продукції, інші учасники є тільки посередниками між виробниками молочних продуктів і Замовником. Це свідчить про найбільшу економічну і технологічну прийнятність нашої пропозиції для дитячих садочків та інших закладів Замовника.
Крім цього, наше підприємство цілком позитивно зарекомендувало себе у виконанні тендерних зобов’язань перед Замовником у попередні роки.
Тому ми довели право власності на наші виробничі потужності, складські приміщення, а відмова Замовника стала незаконною. Враховуючи усе вищезазначене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі
3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Віль-нянський молокозавод» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №12 від «05» січня 2017 року.
Додатки:
1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою банківської установи.
2. Тендерна документація.
3. Пояснення про причини ненадання в складі Пропозиції учасника правовстановлюю-чих документів на складські приміщення.
4. Експлуатаційний дозвіл на потужності учасника.
5. Протокол тендерного комітету замовника про відхилення Пропозиції учасника.
З повагою
Генеральний директор _________________ Доценко О.І.
Пов'язані документи:
Учасник
- ПлатіжнеДоручення170106.pdf 07.01.2017 13:31
- Скарга ВМЗ ДО АМКУ_sign.pdf 07.01.2017 13:31
- Скарга ВМЗ ДО АМКУ_txt.doc 07.01.2017 13:31
- 1-ТД _сири (зміни від 02.12.2016).docx 07.01.2017 13:31
- 1.1 ВМЗ ПроПравовстановлДокумСклад.pdf 07.01.2017 13:31
- 1.3 ЕксплДозвілВМЗ-мол.pdf 07.01.2017 13:31
- Розгляд ТП_сир_ВМЗ.pdf 07.01.2017 13:31
- Рішення від 12.01.2017 №138 + лист Замовнику.pdf 12.01.2017 18:03
- Лист Замовнику.pdf 27.01.2017 17:56
- Повідомлення про перенесення дати розгляду.pdf 27.01.2017 18:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.01.2017 № 387.pdf 30.01.2017 17:27
- Рішення від 30.01.2017 №387.pdf 02.02.2017 18:58
- Протокол скасування рішень від 05.01.2017.pdf 03.02.2017 18:35
Дата прийняття скарги до розгляду:
07.01.2017 13:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.02.2017 18:59
Дата виконання рішення Замовником:
03.02.2017 18:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2017 № 387-р/пк-пз
Задовільнена:
Так