• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

код 10.51.4 (15540000-5) - сир сичужний та кисломолочний сир (сир твердий (масова частка жиру, % – 45), сир кисломолочний (масова частка жиру, % – від 9 до 18))

Торги не відбулися

6 912 752.32 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 899.60 UAH
Період оскарження: 23.11.2016 17:56 - 22.12.2016 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 1bbf40dd337e47a5af71e6cd191b2a74
Ідентифікатор запиту: UA-2016-11-23-001622-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення пропозиції учасника
Скарга:
До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Васи-ля Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ТОВ «ВІЛЬНЯНСЬКИЙ МОЛОКОЗАВОД» (код ЄДРПОУ 38993915) Адреса: вул. Запорізька, буд.65, м. Віль-нянськ, Запорізька обл. 70002. електронна пошта: kirpo@ukr.net телефон (06143) 4-15-11 Замовник: ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 37573094) Адреса: вул. Незалежної України, 39-Б, м.Запоріжжя, 69037. електронна пошта: tender_uon@ukr.net телефон: (061) 224-02-07 Інформація про закупівлю ID: d3183597-5a1e-42d4-898d-b526966c63fa Ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-23-001622-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало ві-домо про неправомірні дії Замовника – 05.01.2017 Плата за подання скарги – 5000 грн. Без ПДВ СКАРГА На дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2016-11-23-001622-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «Вільнянський молокозавод» (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - код 10.51.4 (15540000-5) - сир сичужний та кисломолоч-ний сир (сир твердий (масова частка жиру, % – 45), сир кисломолочний (масова частка жиру, % – від 9 до 18)), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рі-шення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 12 від 05.01.2017 р.). Підставою для відхилення зазначено наступне – «всупереч вимогам додатку 2 до тендерної документації до складу тендерної пропозиції не надано правовстановлюючих документів права власності на складські приміщення або договір оренди, суборенди, строком дії не менш ніж до 31.12.2017 р. Водночас надане у складі тендерної пропозиції пояснення щодо відсутності необхідності подання правовстановлюючих документів, у зв’язку з тим, що учасник є безпосереднім виробником молочної продукції, який здійснює на одній території повний комплекс приймання, перероблення молочної сировини та зберігання готової продукції, не підтверджує права власності Учасника на потужності розташовані за адресою: Запорізька обл., м. Вільнянськ, вул. Запорізька, 65. Також вищезазначене пояснення не звільняє учасника від надання документів, які передбачені законодавством у сфері реєстрації нерухомого майна та які підтверджують право власності на споруди або комплекси споруд, приміщень будівель, в яких виробляються молочні продукти», нормативну підставу Замовник зазначив таку: «п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII». (відповідно до протоколу). Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні заку-півлі». Вважаємо що Замовник порушив наступний принцип здійснення закупівель встанов-лений ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. Об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів. А саме, описана відмова є незаконною виходячи з наступного. 1.1. Учасник надав у складі тендерної пропозиції не тільки «пояснення» про яке згадує Замовник, але й експлуатаційний дозвіл на усі виробничі приміщення / інші майнові комплекси, у т.ч. складські приміщення (комори). За аб. 2 ч. 3 ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 № 771/97-ВР, експлуатаційний дозвіл видається на потужності, що розташовані за однією адресою (з деталізацією на рівні виробничої лінії та/або харчових продуктів залежно від виду діяльності оператора ринку) і визначені оператором ри-нку. У п. 22 ч. 1 ст. 1 цього закону зазначено, що експлуатаційний дозвіл - документ дозвіль-ного характеру, який видається компетентним органом операторові ринку харчових продук-тів на підставі результатів перевірки відповідності його потужностей вимогам санітарних за-ходів та дає змогу оператору ринку провадити господарську діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження. 2. Згідно ч.1 ст.11 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерний комітет діє на засадах колегіальності та неупередженості. За п. 11 ч. 1 ст. 8 «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, основними функціями Уповноваженого органу (Мінекономрозвитку України) є розроблення та затвердження примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб). 30.03.2016 Міністерство економічного розвитку і торгівлі України своїм наказом № 557 затв. Примірне положення «Про тендерний комітет або уповноважену особу (осіб)» (далі – Положення № 557). За п. 2.5 Положення № 557, формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету. Але Тендерний комітет Замовника засідав й ухвалив вищезазначене рішення у складі трьох осіб, з п᾽яти. Не менше двох третин складає як мінімум 4 члена тендерного комітету Замовника. Тому рішення Замовника, оформлене Протоколом незаконне. 3. Більше того, Учасник став єдиним підприємством торгів, яке є виробником молочної продукції, інші учасники є тільки посередниками між виробниками молочних продуктів і Замовником. Це свідчить про найбільшу економічну і технологічну прийнятність нашої пропозиції для дитячих садочків та інших закладів Замовника. Крім цього, наше підприємство цілком позитивно зарекомендувало себе у виконанні тендерних зобов’язань перед Замовником у попередні роки. Тому ми довели право власності на наші виробничі потужності, складські приміщення, а відмова Замовника стала незаконною. Враховуючи усе вищезазначене та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Віль-нянський молокозавод» зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №12 від «05» січня 2017 року. Додатки: 1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою банківської установи. 2. Тендерна документація. 3. Пояснення про причини ненадання в складі Пропозиції учасника правовстановлюю-чих документів на складські приміщення. 4. Експлуатаційний дозвіл на потужності учасника. 5. Протокол тендерного комітету замовника про відхилення Пропозиції учасника. З повагою Генеральний директор _________________ Доценко О.І.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.02.2017 18:59
Дата виконання рішення Замовником: 03.02.2017 18:35
Коментар замовника щодо усунення порушень: Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.01.2017 № 387-р/пк-пз
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Вільнянський молокозавод", Попов Кирило +380508700449 kirpo@ukr.net