• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня по ділянках: - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня на ділянці км 48 + 697 — км 60 + 697 (окремими ділянками); - Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-25-27 Бобровиця — Свидовець — Новий Биків — Ічня на ділянці км 60 + 697 – км 73 + 380 (окремими ділянками)(45233142-6 Ремонт доріг)

Категорія замовників: 3) підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої Ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Служба автомобільних доріг у Чернігівській області, 14005 м.Чернігів, вул.Київська,17, код ЄДРПОУ 25901106. Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою .

Завершена

465 790 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 657 900.00 UAH
Період оскарження: 15.07.2020 17:49 - 24.08.2020 00:00
Вимога
Відхилено

Щодо Тендерної документації

Номер: 8befe5f057864263980d67ae63ab8a44
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-005074-b.c5
Назва: Щодо Тендерної документації
Вимога:
У тендерній документації частина 5 розділу ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, вимагається у Учасника наявність машини дорожньої комбінованої МДКЗ -1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215 або аналог 1шт. Уважно вивчивши Технічне завдання Додаток 5 вище вказана машина врахована у роботі з «Регенерації конструктивних шарів дорожнього одягу на глибину 22 см ресайклером шириною барабану 2,4 м із застосуванням бітумної емульсії ЕКП-60 (вміст емульсії 2,0% за масою) та цементу (вміст цементу 4,0 % від маси, портландцемент ПЦ І-400 або ПЦ ІІ/А-Ш-400, ПЦ ІІ/Б-Ш-400) та води (2,0% – 3,5%) у складі з цементорозподілювачем та бітумовозом, за 2 технологічні проходи колони при ширині смуги руху 3 м» розцінка ДН2-33-22, ДН2-33-25. При виконанні робіт з регенерації машина дорожня комбінована МДКЗ -1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215 виконує функції звичайної поливально-мийної машини. Наявність такої машини в складі машин та механізмів необхідних для виконання робіт з регенерації не обов’язкова. Крім того, при формуванні договірної ціни Учасник враховуючи власний парк машин та механізмів може використовувати інші розцінки, де у складі розцінки врахована поливально-мийна машина, а не МДКЗ-1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215. Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації та прибрати дискримінаційну вимогу щодо наявності машини дорожньої комбінованої МДКЗ -1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215. Вважаємо за потрібне зауважити, що Закон України “Про публічні закупівлі” установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону). Водночас згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ураховуючи те, що тендерною документацією допускається залучення аналогу вказаної техніки, учасник може використовувати аналогічну техніку, яка повинна відповідати технічним характеристикам, що дають можливість виконувати зазначений ремонт в відповідних об’ємах без змін технології. Водночас, зазначаємо, що в роботі з регенерації машина МДКЗ-1-02/04 на базі автомобіля КамАЗ-53215 в складі машин та механізмів є обов’язковою, так як вона працює разом з цементорозподільником та автобітумовозом, і її відсутність призведе до порушення технології, що є неприпустимим. Разом з тим, вказані у вимозі аналогічні розцінки не відповідають вимогам встановленим замовником. Якщо у учасника є індивідуальна розцінка, під власний парк машин, яка в свою чергу відповідає вимогам замовника,то такий учасник може її застосовувати. Крім того, відповідна заміна проводиться при наявності економічного обґрунтування та збережені терміну та технології виконання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо недостовірної інформації

Номер: 802f25bdd2b54da2a35858a28d06a259
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-005074-b.a4
Назва: Щодо недостовірної інформації
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника. Звертаємо увагу Замовника на те, що відповідно до вимог частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» таке право надано Замовнику після визначення переможця процедури закупівлі. Зокрема, чинна редакція Закону містить наступне твердження: «За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції/пропозиції замовник визначає та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з цим Законом. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.». Враховуючи вищевикладне, вимагаємо привести зазначений пункт тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до абзаців другого та третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. При цьому, абзацом четвертим пункту 1 частини першої статті 31 вказаного Закону визначена підстава, відповідно до якої замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону. Таким чином, вказана вимога встановлена Замовником у тендерній документації правомірно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.08.2020 16:01
Вимога
Відхилено

Щодо довідки ДФС

Номер: 6e5062117b3e4e01ab8597723bc26d0c
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-005074-b.a3
Назва: Щодо довідки ДФС
Вимога:
Відповідно до пункту 4 додатку 3 до тендерної документації серед переліку документів, що надаються переможцем процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених у частинах першій та другій статті 17 Закону у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, наявна довідка/лист Державної фіскальної служби про відсутність/наявність заборгованості з податків і зборів (обов'язкових платежів). По-перше, відповідно до розпорядження КМУ від 21.08.2019 р. № 682-р. всі функції Державної фіскальної служби, що припиняється, передано Державній податковій службі. По-друге, відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. При цьому, частиною п’ятою зазначеної статті визначено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. З метою спрощення доступу суб’єктів господарської діяльності до торгів шляхом проведення автоматичної перевірки відсутності підстав для відхилення пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 17 розділу III Закону України "Про публічні закупівлі" було розроблено Порядок взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України щодо обміну інформацією про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби України, в учасника процедури закупівлі, затверджений спільним наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства фінансів України від 17.01.2018 № 37/11. Так, пунктом 5 зазначеного Порядку електронна система закупівель автоматично формує та передає до ІТС ДФС запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) зі сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи ДФС (далі - відсутність/наявність заборгованості), в учасника процедури закупівлі (далі - запит) із зазначенням ідентифікатора закупівлі, коду згідно з ЄДРПОУ або реєстраційного номера облікової картки платника податків чи серії (за наявності) та номера паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвища, імені, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі. В свою чергу, пунктом 8 Порядку визначено, що відповідь на запит формується ДФС автоматично програмними засобами та передається до електронної системи закупівель не пізніше 18:00 наступного робочого дня з дня отримання запиту (крім вихідних та святкових днів). У відповіді зазначаються код згідно з ЄДРПОУ або реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку в паспорті), найменування або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) учасника процедури закупівлі, щодо якого надійшов запит, дата і час формування відповіді та позначка про відсутність/наявність заборгованості, яка є актуальною на момент формування відповіді на запит. Тобто, Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що є доступною (у тому числі завдяки вищезгаданому Порядку) в електронній системі закупівель. Враховуючи вищевикладене, просимо усунути зазначену невідповідність шляхом виключення вимоги про надання переможем закупівлі такої довідки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Державною податковою службою України листом від 24.12.2019 № 4158/5/99-00-02-10-02-16 проінформовано про наступне. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (із змінами) на офіційному порталі Державної податкової служби України (tax.gov.ua) та на Порталі відкритих даних (data.gov.ua) щомісяця оприлюднюється інформація про суб'єктів господарювання, які мають податковий борг. Сума податкового боргу може змінюватись щоденно. Отже, необхідність підтвердження відсутності заборгованості перед бюджетом у суб'єктів господарювання шляхом видачі їм довідок залишається. Крім того, слід зазначити, що пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. В такому випадку учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо форми "Тендерна пропозиція"

Номер: 04c73ddfb05f44ebb7502818372205d0
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-005074-b.a2
Назва: Щодо форми "Тендерна пропозиція"
Вимога:
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації тендерна пропозиція, яка подається Учасником процедури закупівлі повинна складатися, у тому числі, з тендерної пропозиції (Додаток 1 до ТД), яка подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Слід звернути увагу на те, що форма тендерної пропозиції, зазначена у додатку 1 до тендерної документації, містить у собі інформацію про ціну тендерної пропозиції. При цьому, тендерна документація не містить інформацію про те, на якому етапі закупівлі подається така інформація (до чи після аукціону). Відповідно до абзацу третього частини першої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Системний аналіз зазначеної норми Закону, а також врахування практики Антимонопольного комітету України та судової практики, дає підстави дійти до висновку про те, що розкриття тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі в частині інформації про ціну на етапі, коли розкривається лише частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, не відповідає вимогам законодавства з питань публічних закупівель. Таке порушення не забезпечує дотримання таких принципів публічних закупівель, як, зокрема, добросовісна конкуренція серед учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Відповідно до статті 27 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Тобто інформація про ціну у будь-якому випадку надається учасниками під час подання ними тендерних пропозицій шляхом заповнення в електронній системі відповідних електронних форм. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо конкретизувати та зазначити, яким чином і на якому етапі подається тендерна пропозиція за формою згідно додатку 1, та чи є необхідність у такій формі враховуючи норму статті 27 Закону?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стаття 28 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює порядок розкриття тендерних пропозицій. Так, абзацом третім частини першої статті 28 вказаного Закону вказано, що у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції. Учасник при формування своєї тендерної пропозиції повинен дотримуватися вимог частини першої статті 26 вказаного Закону щодо порядку подання тендерних пропозицій з дотриманням вказаної вище норми статті 28 цього Закону, з метою недопущення розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо відмови від підписання договору про закупівлю

Номер: dfe73216e4ae4eaabfa6cc7022f8face
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-005074-b.a1
Назва: Щодо відмови від підписання договору про закупівлю
Вимога:
Відповідно до пункту 3 розділу V тендерної документації ненадання повного комплекту розрахунків до ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного аукціону або не узгодження її із Замовником у вказаний вище строк - буде вважатись відмовою переможця від підписання договору згідно ч. 3 ст. 32 Закону. Відповідно до частини третьої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації. При цьому зазначена стаття не містить інформації про таку підставу для відхилення переможця у зв’язку з відмовою від підписання договору. Така підстава передбачена частиною сьомою статті 33 Закону, а саме: у разі відмови переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі, неукладення договору про закупівлю з вини учасника або ненадання замовнику підписаного договору у строк, визначений цим Законом, або ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув, та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю у порядку та на умовах, визначених цією статтею. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо привести зазначений пункт тендерної документації у відповідність до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вказаний у Вашій вимозі пункт 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації містить посилання на частину третю статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі», що визначена Замовником помилково. Просимо вважати слова та цифри «частину третю статті 32 Закону» словами та цифрами «частиною сьомою статті 33 Закону» відповідно.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено

Скарга

Номер: aadc3deed6f84fe0815e0ec03f2dc184
Ідентифікатор запиту: UA-2020-07-15-005074-b.b6
Назва: Скарга
Скарга:
Незаконні дії Замовника
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 18.09.2020 17:00
Місце розгляду скарги: АМКУ
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.09.2020 21:59
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 29.09.2020 23:34
Задовільнена: Так
Автор: ПрАТ Броварське шляхово-будівельне управління №50, Гавриленко Віктор Федорович +380459462021 inbox@dsu50.com http://dsu50.com.ua