-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження)
Завершена
316 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 580.00 UAH
Період оскарження:
10.07.2020 16:18 - 27.07.2020 00:00
Вимога
Є відповідь
Невідповідність Тендерної документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
2d6e08c5d8c54cb6adfc535130abc5c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-007537-c.c4
Назва:
Невідповідність Тендерної документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний замовнику !Правила перевезення вантажів автомобільним транспортом Україною визначає Наказ Міністерства транспорту України №363 від 14.10.1997 ( зі змінами й доповненнями), а не телефонна розмова з представником Перевізника. Також хочемо зазначити, що встановлено невідповідність Тендерної документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»:
Як правило в п.4.3 розділу І «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Тендерної документації Замовник вказує свою фізичну адресу, або декілька фізичних адрес де будуть прийматись товари та/або надаватися та прийматися послуги (тобто прийом-передача біологічних матеріалів та видача результатів виконаних послуг). Пунктом 4.3 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено: «вул. Здоров’я, 1, м. Бердичів, Житомирська обл.Обсяг поставки: згідно заявки замовника протягом 2020 року згідно додатку № 4». Згідно детального опису в Додатку 4 зазначена інформація тільки про місце надання послуг(тобто прийом-передача біологічних матеріалів та видача результатів виконаних послуг). В жодному розділі Тендерної документації Замовником КНП "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради не зазначено, що вся матеріально-технічна база, все обладнання та весь персонал, що необхідний для надання послуг згідно предмету закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження) повинен знаходитись на відстані не більше ніж 60 км. від місця знаходження Замовника. Як що ж Замовник навмисно визначив місце надання послуг, в розумінні безпосереднього знаходження Лабораторії Учасника з всією матеріально-технічною базою, всім обладнанням та персоналом, що необхідним для надання послуг згідно вищезазначеного предмету закупівлі то такі вимоги є дискримінаційними. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Такі вимоги порушують ст. 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі.
Пунктом 1 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД передбачено, що в разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менше як на сім днів. Частиною ж 2 ст.24 Закону передбачено, що у разі несвоєчасного надання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру.
Пунктом 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД передбачено, що положення тендерної документації, до яких уносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації, тоді як зазначені вимоги Законом не передбачені.
Пунктом 2 розділу ІІ «Порядок унесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації» ТД передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Частиною ж 2 ст.24 Закону передбачено, що Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Пунктом 4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 днів, але не зазначено початок перебігу строку. Пунктом 11 частиною 2 статтею 22 Закону передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 1 розділу IV «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД передбачено, що Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Частиною 6 статтею 26 Закону передбачено, що тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Пунктом 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік відхилення тендерних пропозицій який не відповідає ст. 31 Закону.
Пунктом 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД передбачено, що:
Замовник відміняє торги в разі:
- відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг;
- неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель;
- порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір, передбачених Законом;
- подання для участі в них менше двох тендерних пропозицій;
- допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій;
- відхилення всіх тендерних пропозицій згідно із Законом.
Замовник має право визнати торги такими, що не відбулися, у разі:
- якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі;
- якщо здійснення закупівлі стало неможливим унаслідок непереборної сили;
- скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг.
Разом з тим частиною 1 статтею 32 Закону передбачено, що Замовник відміняє тендер у разі:1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Частиною 2 статтею 32 Закону передбачено, що Тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі: 1) подання для участі: у відкритих торгах - менше двох тендерних пропозицій; 2) допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, а в разі застосування конкурентного діалогу, другого етапу торгів із обмеженою участю або здійснення закупівлі за рамковими угодами з кількома учасниками - менше трьох тендерних пропозицій; 3) відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом. Також частиною 3 статтею 32 Закону передбачено, що про відміну тендеру з підстав, визначених у частинах першій та другій цієї статті, має бути чітко зазначено в тендерній документації. Частиною 5 статтею 32 Закону передбачено, що Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 1) якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили; 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Пунктом 1 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД передбачено, що повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися, оприлюднюється в електронній системі закупівель замовником протягом одного дня з дня прийняття замовником відповідного рішення та автоматично надсилається усім учасникам електронною системою закупівель. При цьому п.7 ст. 32 Закону передбачено , що у разі відміни тендеру замовником або визнання тендеру таким, що не відбувся, замовник протягом одного робочого дня з дня прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення, а у разі відміни тендеру з підстав, визначених частиною другою цієї статті, електронною системою закупівель автоматично оприлюднюється інформація про відміну тендеру.
Додатком № 3 до тендерної документації Замовником передбачено, що Учасник повинен дотримуватись умов своєї пропозиції протягом 120 (сто двадцять) днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Це суперечить п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону де передбачено, що строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пунктом 2 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації зазначено інформацію стосовно укладання договору яка не відповідає ст. 33 Закону.
Пунктом 4 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» ТД передбачено, що дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Частиною 6 статтею 41 Закону передбачено, що дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Відповідно до ч.2 ст 24 Закону Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 цього Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. Відповідно до п.2 с.1 ст32 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавство у сфері публічних закупівель. З описом таких порушень, які не можливо усунути. Враховуючи вище викладене вимагаємо відмінити тендер по закупівлі UA-2020-07-10-007537-c
В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Південний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 26.08.2020 17:10
Дата подачі:
20.08.2020 17:39
Вирішення:
Відповідно до отриманого повторного звернення процедури закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження)ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007537-c відповідаємо наступне:
1.Транспортування біоматеріалу до лабораторії за допомогою кур’єрської доставки ТОВ “Нова пошта” заборонені правилами перевезення даного товариства, адже є потенційно інфікованим і може завдати шкоду іншим відправленням чи здоров’ю людей чи тварин.
Також, жодною посадовою інструкцією нашого підприємства не передбачений обов’язок працівників відправляти біоматеріал ТОВ “Нова пошта”.
2. Щодо визначення місця надання послуг безпосереднього знаходження Лабораторії Учасника з всією матеріально-технічною базою, всім обладнанням та персоналом, що необхідним для надання послуг на відстані не більше 60 км., то такі вимоги є обгрунтованими та логічними , адже це пов’язано з наданням послуг в найкоротші терміни, так як від цього залежить життя та здоров’я людей.
Разом з цим звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення вищевказаної закупівлі було дотримано принципів здійснення закупівель передбачених ЗУ “ Про публічні закупівлі” , забезпечено відкритість і прозорість.
Тому підстави для задоволення Вашою вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження) UA-2020-07-10-007537-c
Номер:
eefac471dd594914957dcbc39366a362
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-007537-c.c3
Назва:
Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження) UA-2020-07-10-007537-c
Вимога:
Рішення про відхилення Учасника КНП «ЧООД Черкаської обласної ради», були прийнято Замовником 10.08.2020 року, згідно протоколу засідання Тендерного комітету №172 від 10.08.2020р.Відповідно до ч.11 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі »(далі Закон ) у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею. Тобто розгляд пропозиції Учасника Комунальне некомерційне підприємство«Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради Замовник розпочав 11.08.2020. Відповідно до ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Згідно ст. 255 Цивільного кодексу України , якщо строк встановлено для вчинення дії , вона може бути вчинена до закінчення останнього дня строку у разі якщо ця дія , має бути вчинена в установі до встановлення правилами припиняються відповідні операції. Отже повідомлення згідно ч.10 ст. 29 Закону Замовник повинен був оприлюднити не пізніше ніж 18.08.2020, а прийняти відповідне рішення не пізніше ніж 17.08.2020. Але згідно протоколу засідання Тендерного комітету Замовника №179 від 19.08.2020 рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника Комунальне некомерційне підприємство «Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради Замовник прийняв 19.08.2020, цим самим порушив вимоги ч. 10 ст. 29 Закону. Відповідно до п. 2 ч 1 ст. 32 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Враховуючи вищевикладене вимагаємо відмінити тендер по закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження) UA-2020-07-10-007537-c.
В разі відмови нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північний офіс Державної аудиторської служби України).
А також Згідно Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» (ст. 164/14 Порушення законодавства про закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі»,
Порушення строків розгляду тендерних пропозицій тягне за собою накладання штрафу на службових (посадових, уповноважених осіб) замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 26.08.2020 16:57
- Вимога після відповіді Замовника.docx 26.08.2020 18:18
Дата подачі:
20.08.2020 10:15
Вирішення:
Відповідно до отриманого повторного звернення процедури закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження)ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007537-c відповідаємо наступне:
В зв’язку із технічною несправністю системи файл з протоколом не був підтягнутий в систему ProZorro.
В зв’язку з тим , що існує гостра необхідність отримання даних послуг від яких залежить життя та здоров’я людей торги не можуть бути відміненими. Разом з цим звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення вищевказаної закупівлі було дотримано принципів здійснення закупівель передбачених ЗУ “ Про публічні закупівлі” , забезпечено відкритість і прозорість.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» та встановлені невідповідність Тендерної документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
fc587969e45c4cba9ee41a24f1f45045
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-007537-c.a2
Назва:
Неправомірне відхилення Тендерної пропозиції КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» та встановлені невідповідність Тендерної документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради вимогам Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Згідно ч. 3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, повідомляємо наступне:
Згідно Протоколу № 172 від 10.08.2020р. Замовник - Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради зазначив одну з підстав відхилення як те, що запропонована учасником пропозиція повинна забезпечувати виконання технічних вимог, визначених Додатком 4 Тендерної документації в частині розташування місця надання послуг яке має знаходитись на відстані не більше ніж 60 км. від місця знаходження Замовника, натомість згідно даних пропозиції , а саме загальних відомостей про учасника відкритих торгів фізична адреса м. Черкаси вул. Менделєєва 7, Мечникова , 25. Згідно даних пропозиції лабораторія учасника знаходиться в місті Черкаси, відстань до якого складає більше ніж 60 км. При цьому згідно даних пропозиції залучення субпідрядників до виконання послуг не передбачено.
Але в п.2 Додатку 4 зазначено наступне: «Для ефективного використання бюджетних коштів на закупівлю послугналежної якості від учасника, місце надання послуг має знаходитися на відстані не більше ніж 60 км. від місця знаходження Замовника». Тобто вимога розташування місця надання послуг на відстані не більше ніж 60 км. від місця знаходження Замовника умовна – як наслідок зазначеного ефективного використання бюджетних коштів. Згідно електронного аукціону Тендерна Пропозиція КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» була визнана найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією. Економія використання бюджетних коштів порівняно з іншим Учасником становить 21 911,72 грн. Також в своїй тендерній пропозиції учасник КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» надав Гарантійний лист, що навіть транспортування біоматеріалу до лабораторії та надання результатів досліджень буде проводиться за рахунок Виконавця послуг, а саме в місці знаходження Замовника за допомогою кур'єрської доставки - тобто на відстані не більше ніж 60 км. від місця знаходження Замовника.
Як правило в п.4.3 розділу І «Місце, кількість, обсяг поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)» Тендерної документації Замовник вказує свою фізичну адресу, або декілька фізичних адрес де будуть прийматись товари та/або надаватися та прийматися послуги (тобто прийом-передача біологічних матеріалів та видача результатів виконаних послуг). Пунктом 4.3 розділу І «Загальні положення» Тендерної документації зазначено: «вул. Здоров’я, 1, м. Бердичів, Житомирська обл.Обсяг поставки: згідно заявки замовника протягом 2020 року згідно додатку № 4». Згідно детального опису в Додатку 4 зазначена інформація тільки про місце надання послуг(тобто прийом-передача біологічних матеріалів та видача результатів виконаних послуг). В жодному розділі Тендерної документації Замовником КНП "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради не зазначено, що вся матеріально-технічна база, все обладнання та весь персонал, що необхідний для надання послуг згідно предмету закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження) повинен знаходитись на відстані не більше ніж 60 км. від місця знаходження Замовника. Як що ж Замовник навмисно визначив місце надання послуг, в розумінні безпосереднього знаходження Лабораторії Учасника з всією матеріально-технічною базою, всім обладнанням та персоналом, що необхідним для надання послуг згідно вищезазначеного предмету закупівлі то такі вимоги є дискримінаційними. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Такі вимоги порушують ст. 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та ч.4. ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі».
У КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» з ТОВ «Нова Пошта» укладений договір про надання послуг з організації перевезення відправлень. Згідно договору ТОВ «Нова Пошта» для КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» зобов’язано організувати приймання-відправлення відправлень через мережу своїх відділень. ТОВ «Нова Пошта» має в м. Бердичів близько 7 відділень, а це в свою чергу дозволяє Замовнику обрати найближче та /або найзручніше місце (пункт) для передачі зразків біологічного матеріалу.
Тому вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції з цієї причини безпідставним, особливо враховуючи зазначену вимогу щодо ефективності використання бюджетних коштів.
Згідно Протоколу № 172 від 10.08.2020р. Замовник зазначив підстави для відхилення Тендерної пропозиції КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» такі як невідповідність поданих документів згідно запропонованих форм: 1.Додаток №3 “Форма тендерної пропозиції” п. 4. якого не відповідає вимогам, оскільки у формі пропозиції учасника зазначено про можливість укладання договору не пізніше 60 днів у випадку обгрунтованої необхідності, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ тендерної документації; 2. письмову згоду на обробку персональних даних, яка не відповідає Додатку №5 , що не відповідає умовам п.2 розділу V тендерної документації. Згідно вимогам Тендерної документації Замовником на заначено що Учасник не повинен відступати від даних форм. Також такі підстави не зазначені в пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» Розділу V Тендерної документації, а зазначено перелік підстав відхилення тендерних пропозицій який взагалі не відповідає ст. 31 Закону. Також хочемо зазначити, що запропонована форма згідно Додатоку №3 “Форма тендерної пропозиції” викладена Замовником в порушення вимог ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначено що Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Тому вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції з цих причин також безпідставним.
Згідно Розділу X «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» (ст. 16414 Порушення законодавства про закупівлі) Закону України «Про публічні закупівлі», відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Також зазначаємо що Встановлено невідповідність Тендерної документації Замовника Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі зазначеного, Замовник Комунальне некомерційне підприємство "Бердичівська міська лікарня" Бердичівської міської ради неправомірно відхилив пропозицію учасника КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ». Вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» або відмінити тендер відповідно п.2 ч.1. ст.32 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
В разі незадоволення нашої вимоги, КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» буде змушено згідно з ст.18 Закону звернутися зі скаргою в Антимонопольний комітет України та повідомити інформацію щодо порушень Закону України «Про публічні закупівлі» в інші контролюючі органи (в т.ч. Північний офіс Державної аудиторської служби України).
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 19.08.2020 17:03
Дата подачі:
14.08.2020 20:39
Вирішення:
Відповідно до отриманого Запиту про надання пояснень процедури закупівлі ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні (цитологічні дослідження)ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-10-007537-c відповідаємо наступне:
1.Транспортування біоматеріалу до лабораторії за допомогою кур'єрської доставки не передбачено тендерною документацією замовника , в тому числі проектом договору. Договір КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» з ТОВ «Нова Пошта» щодо організації приймання-відправлення відправлень через мережу своїх відділень, то тендерний комітет КНП “БЕРДИЧІВСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ” БЕРДИЧІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ звернувся до даної організації з проханням надати відповідь чи є в них можливість пересилати біоматеріал , який є потенційно інфікований. На попереднє усне звернення на телефон гарячої лінії даного товариства була відповідь негативна.
2.Щодо недотримання форм тендерної пропозиції додатку №3 та додатку № 5, то учасник мав право звернутися згідно Закону “Про публічні закупівлі” до Замовника з пропозицією внести зміни до тендерної документації, однак цього не зробив.
Внесення у форму тендерної пропозиції (додаток №3) можливості, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю , в даному випадку, коли від надання таких послуг залежить життя та здоров’я людей є недопустимим.
Разом з цим звертаємо Вашу увагу на те, що під час проведення вищевказаної закупівлі було дотримано принципів здійснення закупівель передбачених ЗУ “ Про публічні закупівлі” , забезпечено відкритість і прозорість.
Тому підстави для задоволення Вашої вимоги відсутні.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Скасована
Вимога щодо невідповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
4f91deb7dbe84d25916add6b09ab3353
Ідентифікатор запиту:
UA-2020-07-10-007537-c.c1
Назва:
Вимога щодо невідповідності тендерної документації Замовника вимогам Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
Шановний Замовнику! Просимо привести Тендерну документацію у повну відповідність до діючих!!! норм Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
21.07.2020 00:01